manga_preview
Boruto TBV 09

Omnia Mors Aequat

Omnia mors aequat

Smrt prý všechno vyřeší, takový kecy, musím to vědět, jsem přece mrtvej sakra! Nebo nejsem? Co vlastně jsem? Byl jsem mrtvej, ale co jsem teď? TROSKA vzkříšená troska bez vlastní vůle. Co budu dělat? Nemůžu nic, moje podvědomí je potlačované, proč mě nutíte existovat, když nechci? Nechte mě být, nechte mě umřít a spát! Snad si to už sakra zasloužím! Co jsem chtěl udělat, jsem udělal a teď chci odpočinek a konec všeho tady, chci nový život, chci se znova narodit!

Omnia sponte fluant absit violentia rebus

Proč musíme bojovat? Máme k tomu vůbec důvod? Ne, my ne, musíme bojovat z cizí vůle, ale já to nechci!

Omnia cum tempore

Ale není to navždy, už aby to skončilo. Vylévám si tu pocity, ale nemůžu nic dělat. Štve mě to! Já to tak prostě nechci! Musím se tomu postavit!

Omnia vincit amor

Láska všechno vyřeší, tak musím věřit, že na mě čeká. Musím to udělat pro ni a musím to udělat kvůli bráškovi! Prostě musím.

Omne principium grave

Je to těžké, ale půjde to. Musí. Jo půjde to, ale chce to čas. Začátek je prostě těžký, ale dokážu to, jen potřebuju trochu času

Cogito ergo sum

Myslím, tedy jsem, to je základ, takhle to půjde, pomalu musím sám sebe přesvědčit, že jsem to já. ANO já jsem já! Jde to! Získávám vládu nad svým tělem, pomalu ale jistě. Už zvládnu pohnout malíčkem na noze! Ještě to potrvá, ale já to zvládnu!

Da mihi libertatem aut mortem

ANO svobodu, nebo smrt! Teď když mohu mít svobodu, chci svobodu, ale až bude čas, vrátím se ke smrti. Těším se na to, ale lituji, že je budu muset zase opustit! Alespoň se rozloučím a nezmizím jako minule. Já vím, udělal jsem špatnou věc. Celá moje rodina… Proboha na to nesmím myslet! Ale ona určitě někoho má, je to moc dlouhá doba, ani si mě nebude pamatovat… Ne nesmím to vzdát, mám ještě jeden důvod! Jen počkej bratříčku…

Faber suae quisque fortūnae

Každý má své štěstí, já ho moc neměl, ale tobě nedovolím si ho zničit, jse sakra můj bratr! Neposlouchej ho a vrať se kam patříš! K přátelům. Do Konohy k ostatním, mysli také na to co oni cítí k tobě!

Labor omnia vincit improbus

Ano, už je to! Jsem sám sebou, jsem to já, teď můžu pomoci a udělat vše co jsem kvůli nemoci nedokázal! Už musím jít, než si mě všimnou! Rychle! Mohu pomoci, cítím to! Mohu, takže musím a chci! Už jdu bratříčku…

Poznámky: 

Takže, takovej můj výlev... no posuďte sami =o)

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Ne, 2010-04-18 08:07 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

Jak někdo. Přemýšlí všichni. Jinak, ta povídka má hloubku což opravdu spousta jiných nemá 5/5

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2010-04-16 20:08 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Líbí se mi, že někdo přemýšlí...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!