manga_preview
Boruto TBV 13

Kdo se tě sakra prosil?

Těžký déšť dopadal na rozvlhčenou zem. Vzduch, prosycený výpary z jedů, kouřem z bomb i železitým, odporným pachem krve, byl těžko dýchatelný. Kolem Nich se válelo mnoho těl. Některé bez rukou, jiné s dírou v břiše. Byl to odporný pohled. Slabším povahám by se bezpochyby zvedl žaludek, ale oni byli zvyklí na zohavené mrtvoly svých nepřátel i svých blízkých.
.
.
.
Jeden z Nich se skláněl nad druhým, který sotva dýchal. Muž na zemi měl černé vlasy slepené krví, z úst mu tekl krvavý pramínek a na pravé paži mu čouhala kost. Přestože měl zavřené oči, bylo zjevné, že je při vědomí. Mohlo mu být sotva dvacet let, ale lidi jej odhadovali mnohem starším.
Druhý muž byl ve zhruba stejném věku. Byl oděn v oranžovo-černé bundě, která byla lemována jeho blonďatými vlasy. Měl zvlhlé, modré oči a na krku se mu houpal zelený krystal. Držel svého společníka za zdravou ruku a odmítal se ho pustit. Jako kdyby měl strach, že když ho pustí, tak ten druhý zemře.
.
.
.
Černovlasý muž pomalu otevřel oči. Kdysi temné oči měl nyní klidné. Nebyl v nich strach ze smrti, pouze z pohrdání a odmítnutí. Trochu zvedl hlavu. Blonďák to pochopil a naklonil se k němu.
„Sasuke, proč si to udělal?“
„To kdybych věděl.“
„Nemusel si mě zachraňovat.“ Rozeřval se Naruto. Jeho velké, modré oči se chvěly překvapením i smutkem.
„Říkám ti, nevím proč sem to udělal“
„Sakra, kdo se tě o záchranu prosil?“ Naruto zaklonil hlavu. Slzy, těžko rozeznatelné od deště, mu kanuly po tvářích.
„Mlč, idiote.“ Řekl nyní jíž potichu Sasuke. Oči se mu pomalu zavíraly.
„Tak, je to tady.“ Zašeptal si pro sebe Sasuke. „Umírám.“
„Tak, je to tady.“ Zašeptal si pro sebe Naruto.
.
.
.
„Naruto?“ Optal se Sasuke, jestli je s ním jeho přítel. Oči už měl zavřené a v celém těle ztrácel cit. Ale odpověď nepřicházela.
„Naruto?“ Zkusil to ještě jednou.
Najednou měl podivný pocit. Jako by se mu někdo hrabal ve vnitřnostech.
„Tak sem ho nezachránil.“ Vydechl naposled Sasuke. S myšlenkou, že se Naruto na něj složil a zemřel se pomalinku odebíral do říše boha smrti.
.
.
.
Mladý muž, obvázaný od hlavy až k patě v obvazech, že pomalinku probouzel v konožské nemocnici. Nevěděl, kde se tam vzal. Nevěděl, kdo je. Nevěděl vůbec nic.
„Kde to jsem? Proč tu jsem?“ Zeptal se nahlas. Aniž by poznal zvuk svého hlasu, dostal odpověď.
„Jste v nemocnici v Konoze, pane.“
„Nejsem mrtvý?“
„To bych asi věděl, pane.“ Z hlasu mu bylo cítit lehké pobavení nad mladíkovým zmatením, přestože celkově na situaci nebylo nic směšného.
„A kdo jste?“
„Jmenuji se Jigoten. Jsem zdravotník. Máte štěstí. O chvilku později a už by vás Godaime-sama nezachránila. Přežil jste jenom díky oběti toho druhého. Teď už nejste v nebezpečí“
„Kdo je Godaime? Jakého druhého“
„Utrpěl jste vážné poranění hlavy, proto si nic nepamatujete. Ale nebojte, brzo si začnete na všechno vzpomínat.“
„Já se léčím rychle. Musím si vzpomenout dřív.“ Řekl, aniž by věděl, odkud to věděl. Ale to, že nic nevěděl, ho štvalo i děsilo.
„Teď se na chvilku prospěte, pane.“
„Ano, děkuji.“
.
.
.
Ráno ho vzbudily paprsky slunce, které pronikaly do místnosti širokým oknem. Rychle se posadil. Hlavou se mu míhaly obrazy z jeho života. Najednou, aniž by věděl co dělá, si strhl obvazy z celého těla. Na břiše se mu rýsovala nějaká pečeť.
„Co to je?“ Zeptal se sám sebe. Hnán zvědavostí se jí dotkl.
Najednou ho začala nesnesitelně bolet hlava. Chytl se za ní a začal řvát.
„Už si vzpomínám!“ Vykřikoval přerývavě.
„Už si vzpomínám!“
„Výborně“ Pronesl někdo u dveří.
„Ale ne na všechno Godaime-sama.“ Řekl mladík, když se podíval ke vchodu.
„Co nevíš ty, vím já. Ptej se.“ Nabídla mu Tsunade.
„Proč mám pečeť na břiše? Proč u dveří není žádná stráž? A hlavně, kde je Naruto?“ Netroškařil Sasuke.
Ve tváři nejsilnější kunoichi vesnice se objevil smutek.
„Nedávno objevil Naruto dědictví po svém otci. Byl to svitek s pečetící technikou takové síly, že dokázala zapečetit samotného Kyuubiho.“
„To je sice moc zajímavé, ale kde je Naruto?“ Nedal se Sasuke.
„Neboj, ke všemu se dostaneme. Jak sem řekla, objevil svitek s jednou z nejmocnějších pečetících technik. Nezměrná síla této techniky se ale vykupuje smrtí uživatele.“
„Tak ať jí Naruto nepoužívá.“
„Naruto už jí použil. Zapečetil do tebe svou životní energii. Díky tomu jsi stále na živu. On ti věřil, takže ti věřím i já. Proto žádná stráž“
Nyní Sasuke chápal. Divný pocit ve břiše na bojišti. Pečeť na jeho těle. Proč Naruto neodpovídal, když ho Sasuke volal.
Tsunade vstala z postele a bez ohlédnutí odešla. Věděla, že bude chtít být chvilku sám. Když za sebou zavřela dveře, dal Sasuke průchod svým pocitům. Velké slzy mu stékaly po tvářích.
„Naruto, ty idiote! Kdo se tě sakra o záchranu prosil?“

Note: Je to krátké. Navíc mi moc nejdou dialogy. Ale příště to snad už bude lepší.

4.55263
Průměr: 4.6 (38 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shoney
Vložil Shoney, Ne, 2013-08-18 18:18 | Ninja už: 4065 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mýlím se, když prohlásím, že tohle je pokus o oživení a zpestření rádoby příběhu?

Zapečetit životní energii? Smekám. Je to racionální řešení a ne jen pouze megahyperultracool jutsu paní Mary Sue, která by to ve finále ještě přežila.

Na závěr chci pozvednout Sasukeho reakci. Jeho věta Kdo se tě sakra prosil? mi k němu perfektně sedne, ale nějak mi nezapadá ta pasáž se slzami. Já bych spíš místo toho viděla zničený nemocniční pokoj v naprosté záchvatu vzteku, ale to už je věc názoru.

A co z toho vyplývá? Mám smíšené pocity, ale nemůžu říct nic jiného, že ten pokus se ti vydařil.

it's only cannibalism if we're equals

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, St, 2012-02-01 22:28 | Ninja už: 4868 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Na to, jak časté je to téma (resp. jak časté je téma, na který se tahle povídka tváří) je skvěle uchopené. Líbil se mi závěr i to, že jsem si hodně dlouho nebyla jistá.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Vjééruš
Vložil Vjééruš, Út, 2011-12-20 00:52 | Ninja už: 5710 dní, Příspěvků: 269 | Autor je: Prostý občan

Je to zajímavé, ale asi nebudu taková, jako ostatní.
Souhlasím s akai, že toto téma je pořádně ohraná lidovka. Vypadá to, že sis to uvědom a zakončil jsi to trošku jinak. Nevím proč, ale až do té poslední části jsem v tom byla dost zamotaná. Jasně, věděla jsem, že je to o "závěrečné bitce" ale to je tak všechno. Ta omáčka okolo (které tam moc nebylo, já osobně bych byla raději za trochu víc. Ale je pravdou, že já sama mám občas problém povídku trochu oživit a natáhnout.) jaksi prošla kolem mě a nic.
Celkové mé hodnocení: Když nebudu brát na zřetel, že toto téma je ohrané, tak nápad se zakončením povedený. Jinak si myslím, že si možná ze začátku trochu hledal sám sebe a ke konci ses našel, což je dobré Smiling.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Út, 2011-12-20 01:03 | Ninja už: 6075 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Já nevím, kde všichni berete tu jistotu, že jde o souboj Naruto vs Sasuke. Smiling
To, abys byla zamotaná byl tak trochu účel. Libuji si v nečekaných rozuzleních.
Omáčku nemám osobně moc rád. Radši o trochu víc strohý popis, než tunu zbytečností okolo.
Každopádně díky za komentář, rozhodně si toho vážím. A počítej s tím, že tě dneska nebo zítra zkontaktuju, hodila by se mi tvoje pomoc. Smiling

Chybíš mi.

Obrázek uživatele Vjééruš
Vložil Vjééruš, Út, 2011-12-20 01:05 | Ninja už: 5710 dní, Příspěvků: 269 | Autor je: Prostý občan

hmm... Pravda, souboj Naruto x Sasuke to být nemusí, řečeno to tam není, moje chyba. Každopádně to na mě tak působilo Smiling.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Út, 2011-12-20 01:06 | Ninja už: 6075 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tam jsem to nechal volnější, ať si každý domyslí co chce.

Chybíš mi.

Obrázek uživatele Iino Ayumu
Vložil Iino Ayumu, Pá, 2010-08-27 11:28 | Ninja už: 5259 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Pěstitel rýže

Krásne Smiling, ale aj veľmi smutné Sad.

______________________

https://konoha.cz/?q=node/79049 - Itachi a Iruja 01

Obrázek uživatele nia-chan
Vložil nia-chan, Út, 2010-05-25 16:11 | Ninja už: 5690 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Bhehehehehe!!!! ja fakt brecím!!! to je tak krásný!!!!

Obrázek uživatele PrasteneAnimeLizatko
Vložil PrasteneAnimeLizatko, Út, 2010-04-20 12:06 | Ninja už: 5751 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

chudák Naruto mě se to moc krátký nezdá naopak
je to na můj styl psaní povídek dlouhý
naopak od těch mých tak si je prosím přečtěte a napište komentíky Smiling

Obrázek uživatele Temari-senpai
Vložil Temari-senpai, Út, 2010-04-20 11:50 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

hezký ae smutný...Sad

Obrázek uživatele Juukya
Vložil Juukya, Pá, 2010-04-16 14:12 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

nádherný *stírá slzy* konečně kolega v katastrofickejch jednorázovkách Eye-wink

Obrázek uživatele Taya-chan
Vložil Taya-chan, St, 2010-04-14 22:46 | Ninja už: 5404 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

tak tohle je pekne.....opravdu se mi to moc libilo.....je to pekne napsane ale musim souhlasit ze to je moc kratke.....ale stejne je to mooooooc krasne....pokracuj rada si predctu neco od tebe

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, St, 2010-04-14 19:52 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Poslední boj Naruta a Sasukeho je dost ohraný téma, ale je pravda, že tato povídka je jíná, a dost se mi líbí. Místo těch teček bych tam dala jen normální mezeru, nebo tři tečky vedle sebe, ale to je jen můj názor, možná, že se to jiným líbí takto.
Jinak je to hezky napsané, nevidím tam žádné chyby, i když to neznamená, že tam nejsou Smiling
Celkové hodnocení, je velmi pozitivní Sticking out tongue

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”