manga_preview
Boruto TBV 14

Teorie

Obsah vlákna

Toto vlákno bude nadále fungovat jako schromaždiště kvalitnějších teorií, ať už novějších či starších.

Co by měla teorie, která si zde místo zaslouží, obsahovat
Taková teorie by měla obsahovat obsáhlejší vysvětlení konkrétního problému a měla by se o něco opírat (manga, kvalitní postup a závěr). Pokud se budete odvolávat na mangu, tak se to pokuste doplnit odkazy na díly a stránku.

Některé mangy se trošku liší v překladech (což může být v detailu velmi důležité), tak se zkuste podívat i na jiné překlady. Jestli souhlasí, nebo ne.

Zásady na vláknu
Nový hlavní příspěvek by měl být pouze a jen propracovanou teorií, ve které jsou uvedeny nejen argumenty pro teorii, ale i možné problémy. Jinak se hlavně snažte psát slušně a k tématu.


méně propracované teorie dávejte do vlákna Návrhy na Teorie

Aktuální teorie

...

Staré teorie

Na zamyšlení

Připomínky

  • Pokud by autoři teorií v záhlaví chtěli něco doplnit či změnit, tak ať mi pošlou PMku s upraveným textem a já to tu změním.

  • Toto vlákno je pro příspěvky, se kterými si autoři dají více záležet a než to sem dají, tak si to pořádně promyslí.

  • Připominky k vláknu, nebo dotazy týkající se jeho chodu, také směřujte mně.

~ Neuro


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-09-03 20:29 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 6237 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Zhrňme to, lebo sa to z sada už celé točí okolo toho istého (resp. opakuješ to isté):

Samotná aktivácia MS neznamená automaticky ovládnutie techník a teda ani Susanoo. Užívateľ zrejme najprv musí prísť na to, čo za techniku vôbec má a ako funguje. Na tom by sme sa hádam mohli zhodnúť.

Zaujímavé, že argumentuješ autorovým zámerom, lebo doteraz si autorove zámery negoval ako nepodstatné. pritom je celkom zrejme, že pre MS a Susanoo postupne budoval jednotný rámec, ktorý zrejme ešte v Itachiho prípade v takej podobe v hlave nemal. Likviduješ veľkú časť celej svojej doterajšej argumentácie, bez toho, aby si niečo dokázal. Ono to totiž celé závisí od toho, ako dlho to Kishi plánoval a čo všetko do svojich plánov zahrnul. Tak napríklad to, že Karin bude zasiahnutá Amaterasu a Sasuke ju bude musieť hasiť, čím príde na princíp Entonu.

Tým, že si takto vypustil džina z fľaše si mi vlastne nahral, lebo znova sa dostáva do hry Shisuiho Susanoo, ktoré sa síce v mange neobjavilo, ale máme dôkaz, že to autor plánoval. Laughing out loud Sticking out tongue

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 20:51 | Ninja už: 4742 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Ano, na tom se shodneme. Samotná aktivace MS neznamená neznamená automatické ovládnutí jakékoliv techniky MS.
To, jak přijde na to, jakou MS techniku má, jakou může ovládnout, patří k dalším věcem, o kterých se nikdy nic nedozvíme.

Autorův záměr je tu vždy. Tomu samozřejmě (a mnohdy bohužel) vše podléhá. Ale to, že je něco autorovým záměrem, ještě neznamená, že se mi to musí líbit. Tady odkážu na mou kritiku celé války jako takové v příběhu.
V případě souboje s Beem je ale situace jiná. Sasuke věděl, že ho MS vyčerpá (viděl Itachiho) a tak ho použil jako poslední možnost. Nevím, co je na tom nepochopitelného. Susanoo v tu dobu nejspíš ještě neovládal.

Zásadně nesouhlasím s tím, že při zhášení Amaterasu probudil Enton. Není to tak dlouho, co jsme se o tom bavili a shodli jsme se, že pokud Itachi dokázal zhasit Amaterasu, tak to byla stále součást jeho jedné schopnosti MS, tedy Amaterasu. Sasuke také zhasil Amaterasu, tak jakýpak Enton?

Shisuiovo Susanoo nikdy nepřijmu. I kdyby mi to teď napsal sám autor, že Shisui Susanoo ovládal, tak ho budu ignorovat. Opakuji, že pokud to nebyl schopný dostat do svého vlastního příběhu, tak na tom, co říká, vůbec nezáleží.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-09-03 21:04 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 6237 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Enton je vlastne tiež Amaterasu - na dôvažok to urobil tým okom, ktorým robí Enton. Celá tá scéna s Karin iný zmysel nemala.

Sasuke mimochodom vôbec nevedel, aké má MS techniky. To je vidno aj na tom, že predtým chcel získať od Akatsuki bijou, no akonáhle sa oboznámil so svojimi Technikami, hneď sa chcel pustiť zničiť Konohu. Povedal by som, že po skončení súboja si mohol uvedomiť, že už má aj Susanoo.

Páčiť sa ti autorove konštrukcie nemusia, ale iba pre to nie je na mieste tváriť sa, ako keby neexistovali. A teraz nehovorím o Shisuiho Susanoo, väčšinu času sme sa sporili o tom, čo bolo čierne na bielom v mange.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2016-09-04 09:46 | Ninja už: 4742 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

už jsme se o tom bavili.
Řekl bych, že argumenty došly. Ty si stojím na svém, já také.
Já tvrdím, že nebylo dostatek informací, některé věci nebyly potvrzené a jiné z toho tedy nelze dovodit.
Ty tvrdíš zhruba opak.
Evidetně se ani jeden z nás nehne...

Obrázek uživatele 737
Vložil 737, So, 2016-09-03 18:25 | Ninja už: 3429 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

S tou nutnosťou 2 techník stále nechcem veľmi súhlasiť. To, že Itachi nepoužil Susanoo počas toho masakru sa dá aj tak vysvetliť, že Itachi tam nabehol štýlom ''aby ho nik nezbadal'' (sorry neviem ako nazvať stealth mission Laughing out loud ) preto podľa mňa nepoužil Amaterasu (ak by niekoho upaľoval zaživa v noci a ten by kričal tak by to zas nebolo tajné). Moju teoriu mi kazíš tým ako Kakashi prebudil Susanoo. Pekla to bol pekný argument. Dalo by sa to odôvodníť, že Obito nepoužil Susanoo, lebo bol vyčerpaný. Čo v tomto príbehu už neni možnosť. Kakashi je skvelý príklad, ktorý počas vojny toľkokrát bol vyčerpaný a itak nakonci zvládol Perfect Susanoo a Kamui Shuriken. Ja som to chcel brať tak, že sú to nedokonalé postavy, nie všetky ich rozhodnutia musia byť perfektné, Obito chcel už umrieť tak možno to chcel autor ukázať, že umrie hrdinsky, že zachránil svojho rivala, budúcu generáciu výmenou za svoj život. Už viackrát bolo spomínané logické riešenie, ktoré by bolo lepšie ale nestalo sa to tak. Na príklad Madara mohol použiť jeden Shinra Tensei a bolo by po armáde ale on ju použil iba raz na Narutov Rasenshuriken čo si pamätám. Smiling

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 20:20 | Ninja už: 4742 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím, že vyčerpanost postav už tu nehraje žádnou roli. Všichni už desítky dílů porušují jakákoliv dřívě nastavená pravidla ohledně chakry, síly, výdrže. Přitom z kladných postav na to má mít nárok pouze a jenom Naruto, který je sennin.

Já samozřejmě autora v tomto dokonale chápu. Je tu konec souboje s Kaguyou a tak je potřeba se Obita už konečně zbavit. A jak to udělat lépe než tak, že ho nechá se obětovat a zemřít "hrdinskou smrtí". I když je tato jeho oběť vlastně zbytečná, protože měl na výběr. Nejen, že by s pomocí Susanoa dokázal zablokovat Kaguyiny tyčky, ale měl i druhou možnost a to Naruta a Sasukeho pomocí Susanoa prostě odtáhnout kousek vedle. Při rozměrech Susanoa by to neměl být problém.

A také souhlasím, že nelogických rozhodnutí postav bylo v ději spousta. Toho času jsem také Madarův způsob boje ve válce kritizoval. Zmiňoval jsem vždy speciálně Shinra tensei, které by v mžiku dokázalo porazit kohokoliv a možná i všechny najednou.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2016-09-03 18:49 | Ninja už: 5345 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

No vidíš techniky Rinneganu.., dobre, že si to spomenul.
Tiež hádam netreba pochybovať o tom, že ich Madara nemal, len preto lebo ich nepoužil.

Celá táto diskusia totiž len vznikla kvôli tomu, že si jedna strana myslí, že Susanoo je jeho jediná MS technika, aj keď tu pritom máme enklávu Uchihov, ktorý majú MS techniky.
No ono to nestači, keďže po vysvetlení napadá "vzorec" tvrdením, že nie všetci mali Susanoo, menovite Obito (aj keď jeho Susanoo použil Kakashi), Shisuie (ten nebol síce potvrdený mangou, ale samotný autor jeho verziu vytvoril).
Takže k čomu sme sa nakoniec dopracovali? Len ktomu, že sa tu napadá argumentácia (o vzniku Susano-a) toho druhého. Eye-wink

Edit:
Ako keby proste nestačilo čo vieme na 100%. Vieme, že všetci majú MS, vieme aj to, že okrem Madary (aj keď Susanoo vlastní) všetci ovládali min. jednu MS techniku. Ak toto všetko vieme, tak prečo mám pochybovať o tom, že Madara žiadnu inú techniku už nemal? A je jedno, že či je to podmienené ovladnutim/vlastnením MS techník/MS oči. Nič nenasvedčuje tomu, že by to v Madarovom prípade malo byť iné.
... a to bez ohľadu na to či sa zhodneme na správnom výklade vzniku Susanna, alebo nie... k čomu sa aj tak pomaly schyľuje. Eye-wink

Musím povedať, že absurdnejšiu diskusiu som už dlho nevidel.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 20:36 | Ninja už: 4742 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Ne, celá tato diskuze vznikla proto, že jsem tvrdil, že o sharinganu a MS nevíme skoro nic a už se to nedozvíme. To byl začátek všeho.

Absurdnější diskuzi jsi neviděl? Ale podílíš se na ní... A byl jsi to ty a Palantir, kteří jste od začátku tvrdili, že o MS víme dost. Přinejmenším dost na to, aby se dalo vysvětlit prakticky vše s tím spojené.
Já zase od začátku tvrdím, že to tak není. O nic jiného v této dikuzi nešlo. Susanoo je jen jeden z dílčích problémů, na který jste se upnuli, protože to byl jeden z mála aspektů, o kterém se dá diskutovat.

A k tomu rinneganu.
Jistě narážíš na to, že jsem se divil (a považoval za chybu), že Madara nepoužíval další techniky rinneganu. A považuji to za chybu stále.
A hned řeknu proč. Madarovy oči jsou stejné, které měl Nagato a následně Obito. A podle zkušeností s MS schopnostmi vázanými na konkrétní oko/pár očí, a z toho, že rinnegan je vyvinutý MS, se dá s vysokou pravděpodobností (hraničící s jistou) tvrdit, že Madara měl ovládat všechny dosud představené techniky rinneganu.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2016-09-03 21:06 | Ninja už: 5345 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

O iných očných technikách toho nevieme ešte viac... o Sharingane toho vieme zo všetkých najviac. S toho čo máme sa dá poskladať ako to funguje. A len preto, že nemáme kompletné informácie o jednotlivých postavách nieje ešte dôvod predpokladať, že je možné aj niečo iné! Až kým samozrejme autor menačrtne iný obraz... než je ten ktorý zatiaľ máme.

No vidíš takže, ak nepoužil tieto... o dôvod viac nevidieť jeho ďalšie prípadne techniky(áno myslím MS)... Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2016-09-04 09:52 | Ninja už: 4742 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Ne, to jen znamená, že autor nebyl schopný nechat Madaru použít další techniky MS. Některé použil. 737 to někde psal. Shinra tensei určitě.
Takže to není to stejné jako Madara a techniky MS.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Ne, 2016-09-04 21:19 | Ninja už: 5345 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Išlo mi o to... poukázať na to, že vzhľadom na to aký obrovský arzenál Madara vlastní sa dá potom pochopiť, že sme jeho MS doteraz nevideli.

A za ďalšie... myslíš sa!
Nieje to až tak odlišný prípad!
Pretože si použil takú istú logiku, ktorú celý čas používame aj my. A to konkrétne... budem ťa citovať:
"A hned řeknu proč. Madarovy oči jsou stejné, které měl Nagato a následně Obito. A podle zkušeností s MS schopnostmi vázanými na konkrétní oko/pár očí, a z toho, že rinnegan je vyvinutý MS, se dá s vysokou pravděpodobností (hraničící s jistou) tvrdit, že Madara měl ovládat všechny dosud představené techniky rinneganu."

Čo sa dá podobne formulovať a následne aplikovať do tejto diskusie v súvislosti s Madarovými ďalšími MS technikami.
Pretože Madara jednu techniku MS už použil... tak ako použil niektoré techniky Rinneganu u ktorých teda môžme z určitosťou povedať, že všetky nepredstavené techniky Rinneganu mohol/mal ovládať... a áno hovorím o Susanne.
Takže potom nechápem prečo sa týmto neriadiš aj v tejto veci.

Navyše, keď doteraz nevieme o žiadnom známom... dostatočne známom prízvukujem... Uchihovi, ktorý by nevlastnil žiadnu (pred Susanoom) originálnu MS techniku, ktorá ho defakto odlíši.
Prečo by teda mal byť Madara výnimkou a nemal (okrem Susanna) vlastniť žiadnu MS techniku? Nemyslíš, že je to potom od teba pokrytecké tvrdenie?

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2016-09-05 07:44 | Ninja už: 4742 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

V předchozím komentáři jsem se přepsal. Místo prvního MS měl být rinnegan. Ale pochopili jste to správně, takže super.

O obrovksém arzenálu zase spekuluješ. Jistě, měl (nebo měl mít) spoustu technik, ale na základě toho nemůžeš tvrdit, že měl i další techniky MS. To z toho přece neplyne.

Nedá se to použít stejně. V případě rinneganu to byly ty stejné (naprosto stejné) oči. Tedy ovlýdaly (měly ovládat) ty stejné techniky rinneganu.
V případě MS nevíme, protože jediný, kdo použával Madarův MS, byl právě Madara.
Takto tomu rozumím. Tvou argumentaci (a hlavně tu jistotu, že tím něco dokazuješ) nechápu.

Kolik uživatelů MS známe? Jestli se moc nepletu, tak nějakých 5 nebo 6. Z toho je jeden Izuna, o kterém si já osobně netroufám tvrdit dokonce ani to, že MS ovládal. A další je Madara, o kterém se tu bavíme. Navíc Shisui a ani Obito Susanoo nikdy nepředvedli.
Proč bych se měl tedy podivovat tomu, že Madara je jediný, který neovládá žádnou jinou MS techniku než Susanoo?
Opravdu mi to není jasné. Kde je ten nezvratný argument, kterým mi dáváš "mat"?

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2016-09-05 09:12 | Ninja už: 5345 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Ok napíšem to inak, aby si pochopil ako to myslím, pretože si vôbec nereagoval na moju myšlienku.

Jediný rozdiel v čom sa tieto dve prípady líšia je to, že narozdiel od techník MS sme všetky techniky Rinneganu vďaka Nagatovi(ktorý vlastnil Madarové oči) videli. Takže sa nedá pochybovať o tom, že ich všetky nemal ovládať aj Madara. O to viac, že niektoré techniky skutočne aj on sám použil.
Naproti o jeho MS technikách okrem Susano-a nevieme pravda nič. No to, že ovláda jednu z nich - Susanoo... o to viac, že ide o tretiu techniku MS. Dáva celkom jasný signál ktomu, že musel ovládať ešte okrem neho nejaké iné techniky. Kľudne môžme použiť aj Itachiho, alebo Sasukeho (aby si zas nepovedal, že to Itachi zťahoval len na seba) výklad... aj keď ide len o princíp.

No skôr som to podporil (nižšie)... aby si to vyššie nemal ako spochybniť.... o fakt, že ak by Madara naozaj nemal už vlastniť žiadnu inú MS techniku. Tak by bol defakto jediný prípad, k čomu avšak nevidím dôvod.
Preto teda nechápem, prečo si to zase otočil na Susanoo(Shisuie a Obito... aj keď tam ako vieš mám isté námietky) v prípade ostatných Uchihov. Keď ja som len odkazoval na fakt, že všetci známi Uchihovia vlastnili nejakú MS techniku!

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2016-09-05 09:48 | Ninja už: 5345 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Pre lepšie pochopenie si pomôžem Palantirovim krásnym príspevkom:

" V praxi to znamená nasledovné:
Shisui: technika jedného oka (potvrdená) + technika druhého oka (potvrdená) = Susanoo (v mange neukázané)
Obito: technika jedného oka (potvrdená) + technika druhého oka (potvrdená) = Susanoo (potvrdené)
Itachi: technika jedného oka (potvrdená) + technika druhého oka (potvrdená) = Susanoo (potvrdené)
Sasuke: technika jedného oka (potvrdená zapálení Hachibiho) + technika druhého oka (potvrdená uhasením Karin) = Susanoo (potvrdené počas boja s Raikagom)
Madara: technika jedného oka (neukázaná) + technika druhého oka (neukázaná) = Susanoo (potvrdené)
"

Menovite všetky MS techniky (okrem Susano-a):
Shisui - Kotoamatsukami vz. 1 (Itachiho vrana) a Kotoamatsukami vz. 2 (Danzo)
Obito - Kamui1 - teleportácia časti tela/protivníka a Kakashi - Kamui2- V podstate Kamui na diaľku.
Sasuke - Amaterasu a Enton (manipulácia)
Itachi - Amaterasu a Tsukyomi.

Prečo by teda mal byť Madara výnimkou? A chcem už na to nejakú reakciu... aspoň jeden pádny argument o ktorom môžme povedať, že stojí opodstatnené tvoje presvedčenie, že je to inak ako to zatiaľ vyzerá. Keďže to aj Palantir už predtým celkom dobre vysvetlil...

V každom prípade, ak stále čo i len pochybuješ o tom, že Izuna vlastnil MS (a to som si myslel, že sa ktomu neuchýliš), tak
je vážne zbytočné asi niečo potom ďalej riešiť...

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2016-09-05 09:04 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 6237 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Pokiaľ sa dokážeme zhodnúť na tom, že aktivácia a ovládnutie sily MS sú dve úplne rozdielne veci (príklad Sasukeho, alebo ešte lepšie Kakashiho), tak sa tento spor vedie vlastne iba o to, či na Susanoo stačí MS aktivovať, alebo ho treba aj ovládnuť.

V kontexte toho, že doteraz všetkým použitiam Susanoo predchádzalo ovládnutie sily obidvoch MS, nie je absolútne žiadny dôvod pochybovať, že Susanoo sa sprístupní iba po aktivácii oboch MS (V kakashim nebola iba Obitova čakra, ale aj Obito sám, teda Kashiho S = Obitovo S). A zabudnime teraz na to, že sa Obito vrátil, tak, ako sa vrátil, čo sa ti zjavne nepáči. Predstavme si namiesto toho, že by niekto vyvolal Obita ako ET. V takom prípade by Obito priamo mohol ovládať Susanoo.

V čoho kontexte spätne vyplýva, že Madara ovládal silu oboch svojich MS, keďže používal Susanoo. Musel mať teda ešte dve MS techniky, ktoré autor proste neukázal, podobne ako neukázal, ani že Uchiha Izuna ovládal katon, hoci prinajmenšom to je nám všetkým jasné, že ovládal.

Napríklad Fugaku takmer iste nemal Susanoo, lebo svoj MS pravdepodobne nikdy nepoužil.

Len pre zaujímavosť, mimo kontext diskusie:
Podľa mňa máme v príbehu jednu potencionálnu MS techniku, ktorej majiteľa nepoznáme. Totiž čierny blesk, ktorý používa Darui, má k dispozícii skrze tetovanie 雷 , ktoré je rovnaké, ako znak na páske, ktorú má Dodai cez oko. Sticking out tongue A Madara mal pri stretnutí s Obitom iba jedno oko. Koho to bolo oko? Oči, ktoré dal Nagatovi, boli Izunové, ktoré si transplantoval. Takže svoje pôvodné mal niekde odložené (a z Hashiramovho svedectva vyplýva, že ešte boli plne funkčné). Vieme, že Oblačná lovila Kyuubiho, ale nakoniec ho získal pred bojom s Hashiramom Madara. Zrejme sa nikdy nedozvieme, či to malo nejakú spojitosť, alebo nie, lebo autor už toto ďalej nerozvíjal. A to oko mohlo Madarovi chýbať aj kvôli Izanagi...

Nie je bez zaujímavosti, že Sasuke bol ako inkarnácia Indru viackrát nakreslený ako stelesnenie boha blesku. A aj Madara bol inkarnáciou Indru... Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2016-09-05 09:17 | Ninja už: 5345 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Navyše môžme predpokladať aj to, že je celkom pravdepodobne, že možno o jednu MS prišiel. Keďže vieme, že použil Izanagi. To len stále na margo toho prečo sme u neho doteraz nevideli žiadnu inú techniku MS než Susanoo.
Edit: Tak nič... Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2016-09-05 09:59 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 6237 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Nespájal by som to už len pre to, že si pôvodne sa črtajúci koncept zrejme autor v priebehu deja rozmyslel a uprednostnil Izanagi, pretože nevedel inak vysvetliť Madarovo prežitie.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Rodoo
Vložil Rodoo, Ne, 2016-09-04 10:03 | Ninja už: 3230 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

Bolo to naozaj shinra tensei? Ja som si myslel , že použil techniku Gakidō...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2016-09-05 07:45 | Ninja už: 4742 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

samozřejmě to možné je.
Ale to na mé argumentaci nic podstatného nemění.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-09-03 20:40 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 6237 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No vidíš, mohli sme ťa rovno nasmerovať na Narutopediu, kde máš všetko pokope aj s poznámkovým aparátom. Lebo zrovna na Sharingane sa autor dosť vyblbol. Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele 737
Vložil 737, So, 2016-09-03 21:04 | Ninja už: 3429 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Nechcem začínať žiadnu hore spomínanú ''absurdnú diskusiu'' ani toto neni žiadna útočná otázka nepochop ma zle. Ale Narutopedia je oficialny zdroj? Lebo ja som si myslel, že tam môže prispievať každý. Smiling

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-09-03 21:11 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 6237 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Ani my nie sme oficiálny zdroj. Eye-wink Ale je tam pokope veľa informácií spolu s odkazmi, kde v mange, alebo databooku odzneli (a to sú oficiálne zdroje), čo je pre základnú orientáciu fajn. A určite by sa potom počas diskusie nestalo, že spochybní Izunov MS a ušetrili by sme celkom dosť času. Smiling

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2016-09-04 09:58 | Ninja už: 4742 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Jestli je to tak úžasný zdroj, tak mi tam najdi obrázek, kde je Izuna s MS alespoň v jednom oku. Nebo kde používá nějakou MS techniku.
Nebo, kde někdo alespoň tvrdí, že Izuna MS používat umí. A pokud možno ne Itachi nebo Tobi, kteří to mohou znát jen z doslechu.
V podstatě to chci slyšet od Madary, Prvního nebo Druhého.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Ne, 2016-09-04 22:06 | Ninja už: 5345 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Však si už min. 2x odkaz na jeho MS dostal! Laughing out loud
Čo sa týka toho ostatného, tak len ťažko môžeš vidieť jeho prípadne MS techniky, prípadne Susanoo, keď dostal zo všetkých Uchihov najmenej priestoru. Azda možno, ak tak ho v tomto prekonáva len Uchiha Kagami. Eye-wink

Bolo by ale dobré keby sme sa orientovali len v portfólií Uchihov, ktorých poznáme z viac než len s pár obrázkov z mangy, či spomenutý medzi riadkami. Aj keď na druhej strane som strašne rád, že nám ukázal v prípade Izunu aspoň to MS. Aby sa náhodou nestalo, že by si začal spochybňovať aj to... Laughing out loud

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2016-09-04 21:40 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 6237 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Nižšie som ti už vložil obrázok, na ktorom majú Izuna aj Madara aktivované MS. Bojovať sme Izunu nikdy nevideli, iba okamih, kedy bol smrteľne zranený.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele 737
Vložil 737, So, 2016-09-03 21:57 | Ninja už: 3429 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Na toto ma nenapadlo. A ja som si listoval strany mangy aby som to našiel Laughing out loud Nevadí nabudúce budem vedieť. Smiling

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 20:52 | Ninja už: 4742 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

na podobnou poznámku už jsem reagoval výše.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-09-03 18:51 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 6237 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Popravde, kým pri Sharingane mi príde nedotiahnuté snáď iba to, ako môže ostať oko vo fľaške aktivované, keď niet čakry, čo by ho udržiavala, Laughing out loud Evil Laughing out loud pri Rinnegane sú diery ako hovado. A hlavne v tom, kto akú techniku používať vie a akú nie, pretože rôzni užívatelia používajú niečo rovnaké a niečo zasa úplne iné, bez toho, aby ktokoľvek vysvetlil prečo.
Ale asi to bude podobné ako s Kakashim, ktorý skopíroval množstvo techník, no spravidla používa iba tie, ktoré sadnú jeho spôsobu boja.

EDIT: Tak zrovna Sasuke vs. Bee mi pripadá ako pádnejší argument, než Obito, lebo keby vtedy Sasuke Susanoo mal, bolo by to iste o inom, zatiaľ čo v obitovom prípade sa dá špekulovať, presne ako to skúšaš ty. Laughing out loud

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele 737
Vložil 737, So, 2016-09-03 19:32 | Ninja už: 3429 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Tam je strašne veľa dier Laughing out loud S Beem je super argument. Nemám nič proti tomu. Nepáči sa mi to ale je to dobrý argument a ja svoje argumenty už nemám čím iným podložiť Smiling Aj s tými technikami Rinneganu súhlasím, že každý používal čo mu viac vyhovovalo ale videli sme, že ich vedia (Madara Shinra tensei a Chibaku tensei, Obito Rinne tensei

) Smiling

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 20:34 | Ninja už: 4742 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

s rinneganem souhlas, viz můj příspěvek výše.