manga_preview
Boruto TBV 07

*konečný boj* spolupráca 9. kapitola

„ Ale ale aké to tu ma pekne, no niet divu keď je to kazekage. No čo už keď už som tu tak sa tu aspoň trochu porozhliadnem.“ Nahlas si hovoril neznámi ninja.
Neznámemu ninjovi sa tak strašné zapáčilo kreslo kazekageho že si doňho sadol a chvíľku len pozeral von cez veľké sklenené okno, to kreslo bolo také pohodlne že neváhal a po krátkom čaše zaspal. Prešlo asi dvadsať minúť a ninja sa zobudil na otvorenie veľkých dverí, pozrel sa na kazekageho a začal.
„ Dlho sme sa nevideli, kazekage. Nemôžem aj tak uveriť že si sa len tak ľahko zmenil z nič necítiaceho monštra na ochrancu niekoľko tisíc ľudí, musím ti zablahoželať. A len tak pre informáciu, neprišiel som sem s nepriateľskými úmyslami. Chcem sa s tebou porozprávať o jednej vážnej veci, lebo ak tu záležitosť budeš brat na ľahkú váhu tak ver že nato doplatíš ty aj tvoja dedina a nie len piesočná ale aj konoha a ostatne dediny.“ Vysvetľoval neznámy ninja.
„ Aha asi viem načo alebo skôr na koho narážaš myslíš Madara Uchihu?“ Pýtal sa Gaara.
„ Áno myslím presne toho muža. Sám si sním bojoval tak teda už poznáš aký je mocný. A to vtedy nemal Seninov rinnegan. S tvojou pomocou s ešte s pomocou par ľudí by sme ho mohli zastaviť.“ Vravel neznámi.
„ A čo máš v plané?“ Pýtal sa Gaara.
„ Tento svitok nám môže pomôcť ho zastaviť ma zvláštnu moc. Hľadal som ho skoro celu tu dobu veď vieš čo myslím, ale to je teraz jedno. Je veľmi mocný pochádza s inej dimenzie.“ Tento svitok pochádza z inej dimenzie ale Gaara však nevedel pochopiť ako sa k nemu mohol dostať keď je z iného sveta.
„ Inej dimenzie??? To ako myslíš???“ Pýtal sa Gaara.
„ No poviem to tak že som pochopil ako môže Madara cestovať medzi dimenziami. Nikdy nikto okrem Madaru nemal večný mangekyou sharingan tak ani nevedia pochopiť jeho fungovanie, ale ja som pochopil, lebo som ho získal a zistil som že jedna z veci ktorú ti dovolí je cestovať dimenziami, pre nás to je dobre lebo by som ho chcel poraziť na špeciálnom miestne v svete kde som si skrotil par zvieratok. V tom svete sa nachádzajú chvostový démoni.“ Vravel ninja.
„ SS-asuke čo si ti povedal? To ako myslíš kde sa nachádzajú démoni. Veď sedem ich ma Madara, Raikageho brat je stále živí a Naruto tiež. A Madara ich chce spojit aby znovu vytvoril Juubiho.“ Uplne prekvapeny Gaara neveril tomu co pocul ved je predsa zname ze bolo vytvorenych devät a to preto lebo bola rozdelena Juubiho chakra.
„ Hahahahaaahahahahahahaha hahahahaha haha jaj Gaara ty toho ešte strašne veľa nevieš, Juubi je len jeden celok na vytvorenie kľúča ktorý by oslobodil kráľa všetkých démonov. Teraz ma dobre počúvaj kazekage, jeho sila je nepredstaviteľná, ta sila sa nedá zrovnať s ničím v tomto vesmíre. Ak by sa mu ho podarilo vyslobodiť s vezenia v ktorom teraz je, tak by to pre tento svet bola totálna katastrofa. Asi ta bude zaujímať že ako by ho mohol Madara ovládnuť, to že Madara získal plne vyvinutý rinnegan slávneho Senina Rikuda a spojil ho zo svojim večným mangekayou sharinganom to sneho urobilo rovnocenného protivníka kráľovi démonov. Ak sa Madarovi podarí ho do seba zapečatiť tak jeho schránka získa neprekonateľnú moc. Tu moc chce využiť aby zničil celu civilizáciu a vybudoval ju na novo a v tom novom svete bude kráľom všetkého. Ja viem znie to neuveriteľné ale všetko čo som ti teraz povedal je čistá pravda, až na par detailov ktoré si musím ešte overiť ale to sú naozaj len detaily. Tak čo, pomôžeš mi???“
Gaara nevedel čo ma povedať, bol taký prekvapený že si ani neuvedomil že sedí na zemi. Už len to že pred nim stoji Sasuke Uchiha ho dosť vyviedlo z miery ale keď sa dozvedel o tom čo ma Madara v plané a že Sasuke potrebuje jeho pomoc ho úplné vyviedlo z miery. Gaara sa postavil a Sasuke mu videl na tvary že mu chce pomôcť čo bola aj pravda. Keď už Gaara trochu rozdýchal to čo mu Sasuke povedal si dal zavolať svojho podriadeného, keď ninja dorazil do kancelárie tak mu Gaara nariadil aby si zapisoval to čo mu povie a hneď po dopísaní správy pošle tuto správu každému kagemu a feudálnemu pánovi. Po dopísaní správy ktorá mala asi desať strán sa ninja rozbehol aby splnil rozkaz. Gaara si už plne uvedomoval väznosť situácie, Sasuke mal však jeden malý problém. Po dlhej ceste bol unavený a chcel si oddýchnuť. Požiadal ho o ubytovanie a Gaara mu ho poskytol dostal tu najlepšiu izbu v najlepšom hotely v piesočnej ktorý sa volal u prespiacich hodín. Na druhy deň ráno prišiel Gaara za Sasuke do hotela lebo mu prišiel oznámiť ako odpovedali feudálny pani a hokagovia na jeho správu. Jej obsah bol skoro stejný u každej odpovede. Bolo v nej že chcú aby sa usporiadalo stretnutie kage a feudálnych pánov.
„ Spomínal si že Naruto je v poriadku, to je dobra sprava a nevieš ako sa má?“ Pýtal sa Sasuke.
„ Sasuke je to zla sprava Naruto síce žije ale Madara ho uniesol, na jeho vypátraní sa intenzívne pracuje aj mi piesočná sme pomohli v hľadaní. Najhoršie to asi znáša Sakura lebo asi len pred dnom ako ho Madara uniesol mu Sakura vyznala lásku a dali sa dokopy. Nechápem ako sa taký človek ako Madara mohol narodiť.“ Oznamoval Gaara.
„ Výborné takže Madara uniesol Naruta, ale asi viem kde bude, Madara ho určíte nebude strážiť osobne nebude pre mňa problém osvobodit Naruta. Dnes večer vyrazím zachrániť ho.“ Odpovedal mu Sasuke.
„ Vieš kde je??? Idem s tebou musím, som to Narutovi dlžný.“ Nadšene vravel Gaara.
„ Ty nikam nepôjdeš, nezabúdaj nato že si kage a musíš dohliadať na dedinu. A mimo to od doby čo sme sa videli naposledy som o trochu zosilnel tak ešte par strážnych ninjov zvládnem. Tak dobre ja sa idem pripraviť, keď sa vrátim s Narutom tak si to všetko vyjasnime. Teraz ma ospravedlň.“ Keď to Sasuke dopovedal Gaara za sebou zavrel dvere aby ho nechal o samote aby som mohol pripraviť.
V Konohe si dala zavolať Tsunade Kakashiho aby sa porozprávali o tej správe ktorú dostali od Gaary.
„ Už si čítal tu správu Kakashi?“ Pýtala sa Tsunade.
„ Áno čítal, ale môžem povedať že to moc pekne čítanie nebolo. Ak je to všetko pravda čo povedal Sasuke Gaarovi tak sa mame čoho obávať, ale aj tak nedokážem pochopiť ako sa tak scista jasna objavil Sasuke a chce na pomáhať. Veď predsa odišiel k Orochomarovi aby mohol zabiť Itachiho, tak prečo nám chce zrazu pomáhať?“ Nechápavo odpovedal Kakashi.
„ No to neviem prečo nám chce Sasuke pomáhať ale to je teraz jedno. Gaara nám poslal ešte jednu správu. V tej správe bolo pišané že sa Sasuke rozhodol zachrániť Naruta lebo pravde podobne vie kde by mohol Madara Naruta ukrývať. A keď ho zachráni tak sa všetci stretneme tu v Konohe a preberieme čo sa vlastne deje a tam sa rozhodne o ďalších krokoch.“ Vysvetľovala Tsunade.
„ Zavolala som aj Sakuru musí o tom vedieť.“ V tom do kancelárie vbehla Sakura.
„ Je pravda že viete kde je Naruto?!“ Kricala Sakura.
„ Mi to neviem ale vie to Sasuke a išiel Naruta zachrániť a sú na ceste do Konohy.“ Vysvetľovala Tsuande.
„ SA- SU- KE to nie je možné.“ Sakura nevydá ani hlasku.

Poznámky: 

no tak ludia po velmi dlhej dobe je tu 9. kapitola ja sam viem ze to je onicom ze zaciatky boli omnoho lepsie neviem ci sa vam to bude pacit nebude mi vadit ak tu budu komentare tipu je to o nicom. tak aspon vam poprajem pekne citanie

4.75
Průměr: 4.8 (12 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele suzzana17
Vložil suzzana17, Po, 2012-08-13 17:26 | Ninja už: 4424 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

super hlavne ten koniec Kakashi YES

KAŽDÝ, KTO JE ZA HOKAGE SASUKEHO (ČI UŽ Z RECESIE, ALEBO ÚPRIMNE), NECH SI OKOPÍRUJE DO PODPISU BEZ TÝCH HVIEZDIČIEK: [img*]http://th09.deviantart.net/fs71/150/f/2013/143/f/9/new_canvas_by_annria2002-d66ca3y.jpg[*/img]