manga_preview
Boruto TBV 07

*Konečný boj* strašidelné oči 6.kapitola

„Gaara, Gaaaaara prečo Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaara?!“ Naruto plakal lebo jeden z jeho veľmi dobrých priateľov umieral, jedine Gaara vedel pochopiť ako sa Naruto cítil lebo aj on mal v sebe démona. Naruto si nechcel priznať tuto krutú pravdu.
„Možno by som ho dokázal zachrániť ale musel by som ešte dneska vyraziť do Pieskovej.“ Všetci sa otočili na Senina.
„Ako by si ho dokázal zachrániť, veď Madara naňho použil nijakú neznámu techniku?!“ Kričal Naruto.
„Moc ma podceňuješ Naruto Uzumaki, je síce pravda že Madara je veľmi mocný ale nie tak ako ja, ja som človek ktorý pozná všetky techniky na svete. Takže sa ma prestaň vypytovať sprostosti a uhni lebo vyrážam do pieskovej. A inač ak si si nevšimol mam Rinnegan takže mam dohľad nad životom a smrťou.“ Hneď ako to Senin dopovedal tak zmizol a v tom okamžiku sa nad Konohou rozprestrela prekrásna dúha.
„Idem za nim musím Gaarovi pomôcť.“ Vravel Naruto.
„Naruto ty isť nikam nemôžeš, nezabúdaj nato že sem Gaara vyslal cez 150 ninjov aby nám pomohli veď ideme s teba vyberať líšku. A myslím si že ten Senin vie toho viac ako ja a ty dohromady takže by sme tam len zavadzali.“ Vysvetľoval Kakashi.
„A čo sa tam vlastne stalo??“
„Presne neviem čo sa stalo len že Madara zaútočil na Gaaru nič iné nebolo jeho cieľom, podľa toho čo mi povedali keď som tam bol tak sa zaujímal len a len o Gaaru. Gaara dokonca na Madaru použil svoju novu ulitimatnu zbraň a nič sa nestalo.“
„Nová ultimátna zbraň?“
„Áno, Gaara pošle na nepriateľa piesok nech o obalí a potom s piesku urobí veľké pieskové ihlice je ich strašne veľa urobil to aj Madarovi a nič sa nestalo. Už sme to raz vedeli pamätáte keď sme šli po Sasukem???? A v tedy sme sa stretli s Madarom a ty Naruto si naňho zaútočil rasenganom, ale jedine čo sa stalo bolo že si cez neho prešiel už si pamätáš???“ Vravel Kakashi.
„Áno pamätám, ako to mohol urobiť veď som cez neho prešiel to je nemožné!!“ Odpovedal mu Naruto.
„Tvoj otec 4. Hokage vedel tu istú techniku ta technika sa nazýva časopriestorové ninjutsu preto mal prezývku žltý blesk z Listovej. A presne tuto techniku používa aj Madara len je dokonalejšia, Madara dokáže poslať časti svojho tela do inej dimenzie.“ Vysvetloval kakashi.
„Aha takže preto cez neho ten rasengan len prešiel poslal tu časť do inej dimenzie?“ pytal sa Naruto.
„Presne tak, teraz začínam pochybovať že je ten Senin tak mocný že dokáže zastaviť Madaru, ale keď tak o tom premýšľam tak sa mi to zdá ako pasť, Madara napadol Gaaru a chcel aby si sa za nim vydal on by ta zajal a využil v boji proti Seninovi.“ Premýšľal Kakashi.
Keď šli už všetci domov aby sa na zajtra vyspali lebo majú prísť piesoční ninjovia a ma sa začať proces vyberania líšky tak Kakashi celu tu dobu rozmýšľal nad tým čo sa stane ak Senin prehra boj proti Madarovi, a dospel iba k jedinému názoru, keď neuspeje Senin tak jediný kto bude tak mocný aby zastavil Madaru s jeho večným mangekyou sharinganom bude ďalší používateľ večného mangekyou sharinganu.

Poznámky: 

no tak sa ospravedlnujem ze az tak neskoro ale nemal som cas. Poprosim komentar dakujem

4.588235
Průměr: 4.6 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele suzzana17
Vložil suzzana17, Po, 2012-08-13 16:56 | Ninja už: 4434 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

dobry diel Kakashi YES

KAŽDÝ, KTO JE ZA HOKAGE SASUKEHO (ČI UŽ Z RECESIE, ALEBO ÚPRIMNE), NECH SI OKOPÍRUJE DO PODPISU BEZ TÝCH HVIEZDIČIEK: [img*]http://th09.deviantart.net/fs71/150/f/2013/143/f/9/new_canvas_by_annria2002-d66ca3y.jpg[*/img]

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, So, 2009-08-22 03:41 | Ninja už: 5576 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

je to skvělý ale řeknuti mohl bys ty kapitoli udělat delší tak 2x-3x i víc samozřejmě ale nepřehánět kapitolky bo takle malý to je malý počtení užasnýho a ete za dlho:-(

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, So, 2009-08-22 08:53 | Ninja už: 5389 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

mas pravdu ale neboj dalsiu kapitolu som uz spravil dlhsiu

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2009-08-20 19:31 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, Čt, 2009-08-20 19:41 | Ninja už: 5389 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

no dobre