manga_preview
Boruto TBV 09

Srdce na tisíc kousků

Krásný letní den. Slunce pálí, děti pobíhají venku, smích nezaniká. Všichni se určitě skvěle baví… až na mě.
Já, schoulená do klubíčka u kmene stromu si promítám v hlavě nejkrásnější chvíle mého života. Bylo jich mnoho, ale všechny měly něco společné… jeho.
Neuplyne den, abych na něj nemyslela. Den, abych si nevzpomněla na jeho krásný uklidňující úsměv. Den, abych si nevybavila jeho nádherné modré oči, jež mi připomínají mořskou hlubinu, ve které se při každém pohledu do nich můžu utopit. Ty jeho oči měly takovou hloubku, ale… já se nikdy nebála. Naopak, cítila jsem se v bezpečí. Jako by mi nikdo nemohl ublížit.
Nevím, čím to bylo.
Ale jo, vím… byl to on!
Jeho duše bojovníka, která vždy bojovala až do konce. Jeho statečné srdce,které tisíckrát obětoval za ty, co miluje.
Kéž bych byla jako on. Měla jeho odvahu, jeho sílu, jeho vůli, jeho… je toho moc.
Vytvořil si v mém srdci zvláštní místo, aniž by o tom věděl. Místo, které bude navěky patřit jenom jemu a které nikdy nikdo nevymaže.
To on mi dal důvod žít, nebo líp - on byl ten důvod.
Milovala jsem ho vždycky. Nikdy jsem ale nesebrala odvahu mu to říct. Tak moc jsem se kvůli němu trápila, tak moc jsem ho chtěla mít vedle sebe a stačilo jen otevřít ústa a říct ta slova. Nikdy jsem to ale nedokázala, ale pak… ani jsem nemusela. Udělal to sám.
Slova nebyla potřeba. Stačilo, když se mě dotkl a spojil své rty s mými, stačil jediný pohled do jeho očí a… splnil se mi nejkrásnější sen.
Když jsem byla s ním, jako by pro mě okolní svět přestal existovat. Cítila jsem se, jak to říct… volná, i když jsem popravdě právě byla spoutaná. Připoutána k němu pouty lásky. Tak to i bylo.
Chvíle strávené s ním, jen my dva a naše láska. Měla jsem přátele na život a na smrt, měla jsem vedle sebe člověka, kterého jsem milovala na světě nejvíc, člověka, za kterého bych umřela, ale... skončilo to opačně.
Jak jsem si myslela, bylo to až moc krásné na to, aby to byla pravda.
Všechny nádherné vzpomínky se najednou ponořily do temnoty. Život je nespravedlivý.
Proč vše krásné musí jednou skončit? PROČ?
Ptám se a slzy mi stékají po tvářích. Celá se třesu, nevím jak dál.
Ztratila jsem člověka, pro kterého jsem žila, který byl se mnou, ať se dělo cokoli, který mě nikdy neopustil, jak to dělali ostatní. Ne, on byl jiný, jediný…tak PROČ?
Museli to všechno zničit!
Proč? Proč je pro ně moc víc než láska? Poznali to vůbec někdy?
Asi ne, protože to by nikdy neudělali to, co se stalo.
Nikdy jim neodpustím. Ani jim, ani jemu.
Ano, zachránil mě, ale ani ho nenapadlo, že když budu žít bez něj, budu trpět víc, než kdybych zemřela. Život bez něj pro mě nemá cenu.
Už jenom proto, že měl být celý s ním. Hinata Uzumaki, nezní to špatně, že ne? To byla velmi blízká budoucnost, alespoň si to myslel on, to bych jinak nenosila ten prstýnek.
Nechci už žít. Nejraději bych to teď hned ukončila, všechno to utrpení.
Ale nejde to. Jeho krev ve mně vyrůstá. Už nemám jeho, jen to, co mi zanechal. A já to budu opatrovat srdcem i duší. I kdybych měla zemřít. Nedovolím, aby mi vzali to poslední, co mi z něj zbylo.
Proč? Protože já se nikdy nevzdávám. To mě naučil on, člověk na kterého budu vždy vzpomínat a který navždy zůstane v mém srdci.

4.72
Průměr: 4.7 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Ne, 2010-03-14 13:28 | Ninja už: 5220 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

řeknu to takhle... nesnášim pár NaruHina..
ale tahleta jednorázovka, byla naprosto skvělá... neuvěřitelně... musím říct- nejlepší co jsem kdy na pairing NaruHina četla (a je toho moc, i když jsem ho až do teď nesnášela) Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele WinryM
Vložil WinryM, St, 2009-07-08 17:50 | Ninja už: 5454 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

Nádherné, v tuto chvíli mi docházejí slova, kterými by se dala vyjádřit krása a citlivost s jakou jsi to napsala.

Obrázek uživatele Kami-kun
Vložil Kami-kun, St, 2009-07-08 14:55 | Ninja už: 5607 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Prostý občan

nádherný, Aminko, moc pěkný...

Obrázek uživatele Rinushqaaa
Vložil Rinushqaaa, St, 2009-07-08 00:08 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

Neviem nájsť vhodnejšie slovo ako nádhera ... Krásne nemá to najmenšiu chybičku

Obrázek uživatele Gonaki
Vložil Gonaki, Út, 2009-07-07 21:28 | Ninja už: 5481 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

nádhera Smiling

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), Út, 2009-07-07 20:20 | Ninja už: 19871 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

To bolo naozaj nádherné.. Smiling

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Út, 2009-07-07 20:12 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

I když tahle situace trošku "ohraná" (ne nevytýkám ti to, i když to tak možná vyzní) má to kráný nová kabátek, a myslím, že padne dokonale Eye-wink

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Út, 2009-07-07 19:57 | Ninja už: 5568 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádherné Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Holly-EnD.
Vložil Holly-EnD., Út, 2009-07-07 19:39 | Ninja už: 5443 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

Moc hezký..takový dojemný.. :)

"Neptej se, jestli je tohle konec...
Konec je, když už se nechceš dívat.."

WATER ONTO MY FIRE
I DON´T CARE...HOLLY-END.

Nemusíte klikat na všechny.. Eye-wink Jen si vyberte jeden, který se vám líbí a nebo zajděte do specialitek..díky moc Eye-wink
Click Me! Click Me! Click Me! Click Me!
Díky Eye-wink