manga_preview
Boruto TBV 07

Rozhovor Jump Festa 2008

Jump Festa 2008 (takže pozor na spoilery)

Rozhovor s Kishimotem z akce „Jump Festa“ 2008, Kde Kishimota zpovídali dabéři Junko Takeuchi (Naruto), Noriaki Sugiyama (Sasuke), Chie Nakamura (Sakura) a Kazuhiko Inoue (Kakashi).


1. Je Jiraiya opravdu po smrti?

Kishimoto: Jiraiya žije...... v našich srdcích. Naruto musí dospět. Stejně tak, jako Shikamaru potřeboval dospět. A i Sakura bude muset odrůst dětským střevíčkům. Lee? Lee už je zralý až až.


2. Co můžeme od příběhu očekávat během následujícího roku?

Kishimoto: Začneme soubojem Sasuke vs. Itachi. Popravdě, chystám se hodně věnovat příběhu kolem Sasukeho. A po něm se chci věnovat Sakuře a Kakashimu. Hlavně Kakashimu. Ještě nemůžu říct nic bližšího, ale jisté je, že se mu přihodí hodně zásadní událost.


3. Na jaký druh konce souboje Sasuke vs Itachi se můžeme těšit?

Kishimoto: Tak to samozřejmě nemůžu prozradit. Ale nechával jsem čtenáře mangy na jejich souboj čekat pěkně dlouho. Takže ze sebe budu muset vydat to nejlepší, aby byli všichni spokojení.


4. Mohl byste říci, jaká barva by vystihovala souboj Sasueho a Itachiho?

Kishimoto: Lesklá černá.


5. A jakou barvou byste popsal tu událost, která čeká Kakashiho, o níž jste se zmínil?

Kishimoto: Tmavě modrá.


6. Říkal jste, že máte v plánu psát o Sasukem, Kakashi a Sakuře. A co Naruto?

Kishimoto: Naruto počká.


7. Máte v plánu ukázat nám souboj každého člena týmu Hebi?

Kishimoto: Popravdě, nechtěl jsem. Ale Shueisha (pozn. nakladatelství) mi ponoukalo něco s nimi předvést.

4.96
Průměr: 5 (25 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Dan-sama
Vložil Dan-sama, So, 2010-05-29 14:08 | Ninja už: 5147 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

uz si nevzpomninam na "tu" prihodu kakashiho,tmave modra,nevi nekdo,co to je?

Obrázek uživatele Kobylka v pyžamu
Vložil Kobylka v pyžamu, Ne, 2010-05-30 21:57 | Ninja už: 6250 dní, Příspěvků: 1858 | Autor je: Editor ve výslužbě, Obsluha v Ichiraku

řekla bych, že to, co se děje okolo kapitoly 424 Eye-wink

Obrázek uživatele lacca
Vložil lacca, Ne, 2009-11-01 08:37 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 362 | Autor je: Prostý občan

Prej "NAruto počká" já se válela smíchy pod stolem Laughing out loud

Orokanaru otouto yo. Kono ore o koroshitakuba, urame! Nikume! Soshite minikuku ikinobiru ga ii. Nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii. Soshite itsuka, ore to onaji me o motte ore no mae ni koi.

Vždy jsem ho miloval...on mě bude nenávidět. To je spravedlivé.
>>>MOJE FF KNIHA<<<

Chtěla bych poprosit kdyby měl někdo zájem o psaní spoluautorský FF tak ať mi pls napíše!!! :)

Obrázek uživatele gaaharraza
Vložil gaaharraza, Po, 2009-11-02 07:28 | Ninja už: 5593 dní, Příspěvků: 78 | Autor je: Prostý občan

to já taky

Obrázek uživatele Vân
Vložil Vân, Pá, 2009-06-05 16:57 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 484 | Autor je: Prostý občan

Pěkný překlad ^^
Lesklá černá a tmavě modrá. Pěkný, vyvolává to ve mě pocit zvracení.