manga_preview
Boruto TBV 07

Kakashi vs Orochimaru

Někde v lese se vrací Kakashi z mise do Konohy.
Měl za úkol doručit důležitý dokument do Skryté Vodpádové.
Když byl tak uprostřed cesty ozýval se divný hlas "Kakashi".
Kakashi se zastavil a ohlídl se kdo to byl?
A znovu podivný hlas "Kakashi".
Kakashi si v duchu řekl: "Tenhle hlas znám."
A opět "Kakashi".
Kakashi si řekl v duchu "To je.....??"
A ten kdo celou dobu vyslovoval "Kakashi" se konečně ukázal.
Pomocí živlu země vylezl ze stromu a nebyl to nikdo jiný než Orochimaru, tak jak si Kakashi myslel.
"Tak tě po dlouhé době vidím Kakashi."
"Co tady chceš Orochimaru?"
"Jdu na misi asi jako ty. Ale tuhle misi jsem si nařídil sám."
"Co je to za misi?" Zeptal se Kakashi.
"Ta mise jsi ty."
"Jááá? hhh?"(vyděšení)
"Co chceš odemě. Nebo spíš proč chceš mě?"
"Máš něco co už mají jen 3 nebo 4 lidi. A já to chci taky."
"Sharingan?"
"ANO. Přesně to. Zázračný kekkei genkai klanu Uchiha.
Kdyby nebyl vyvražděn, dávno už bych Sharingan měl taky.
Tys ho získal a nechtěl si ho tolik jak já. A takovou nespravedlnost já musím napravit.
Na pravé Uchihy už musím zapomenout. Itachi je moc silný. Madara, toho nikdy nebudu schopný porazit.
Ani pořádně nevím kde je, a jestli vůbec je. Slyšel jsem cosi že je členem Akatsuki pod jménem Tobi.
A Sasuke? Utekl s tím jeho týmem. Měl jsem na něj dávat víc pozor. Ani nevím jestli bych byl nyní schopný ho porazit.
Jeho síla je obrovská. A s prokletou pečetí, je ještě větší.
Ty jsi ten, kdo bude moje nová schránka. Teď tě uvedu do bezvědomí a až budu potřebovat, převtělím se."
Kakashi: "Nee tak rychle." A odskočil 20 metrů. "Kuchiyose no jutsu"."Ahoj" Kakashi řekl Pakkun. "Utíkej do Listový a řekni že jsem se střetl s Orochimarem.
Ať pošlou dost silnou jednotku, která mu dokáže čelit utíkej". "Ano!!" řekl Pakkun
"Kakashi myslíš si že ti tohle pomůže? Jak naivní .. cha.." řekl Orochimaru.
"Boj budu zdržovat, dokud posily nepřijdou."
"A když ne tak budu muset udělat tamtu techniku.. "Řekl si v duchu.
Orochimaru vytáhl Kusanagi a zahájil boj.
"Snažím se tě omráčit a ne zabít to mi to dost stěžuje boj Kakashi".
"Já se tě snažím zabít, ale ty jsi sannin to mi to trošku taky stěžuje".
KsKsKSKSKSKS...."Chidori" (Bohužel vedle do stromu)
(Kakashi) "Katon- Housenka no Jutsu"
(Orochimaru) "Kawarimi no Jutsu"
"Kuchiyose no jutsu. Manda tě omráčí jedním dobrým úderem.hahaha"

V Konoze: "Kakashi právě čelí Orochimaru. Pošlete okamžitě jendotku aspoň se třema kvalitníma ninjama."
"Shizune, Sděl tohle Yamatovi, Sakuře, Saiovi a Narutovi" řekla Tsunade.
"Narutovi? Víte njelíp co...."
"Udělej to".
"Dobře".
O 10 minut později. "Tsunade-sama tým už vyrazil. Pakkun je vede. Pakkunovi to sem trvalo 20 minut takže Kakashi musí ještě chvíli vydržet."

V lese: "Áá Kabuto dorazil jsi. Musíš ošetřit Kakashiho když ho zranim. Je to má budoucí schránka."
"Ano Orochimaru-sama".
"Jinak nezasahuj do boje". "Ano!"
Kakashi uplně zadýchaný.
"Rasengan!!!"( opět vedle)
Kop, úder, úder, úder kop kop kop.
Odskočení od sebe.
"Kakashi, jsi docela silný".
Manda udeřila těsně vedle Kakashiho.

Tým Yamato: "Co se dějě Yamato??".Ptá se Naruto.
"Kakashi potřebuje pomoc, čelí Orocimarovi". "Orochimarovi ??" Zeptal se udiveně Naruto.
"Ano je to tak. Kdy tam budem Pakkune"? "Tak za 5 minut. Tak rychle!!!"
Kakashi na konci svých sil. ( Hlavně protože moc používal Sharingan )
"Asi budu muset udělat tu techniku....."řekl si Kakashi v duchu
Tu co dělaj ANBU aby zníčilo své tělo aby nezanechali ani jediný důkaz.
Začíná dělat pečetě. Yamato z dáli vidí co to Kakashi dělá a zařve "Kakashi nee"
Kakashi upadne do bezvědomí, přičemž se Orochimaru hned přemístil ke Kakashimu.
Naruto Odkopnul Orochimara a Sakura začal léčit Kakashiho.
"To je všechno co Konoha poslala?" Posměšně se Orochimaru zeptal.
"To je jako by mi poslala další laboratorní krysy, ikdyž tebe už jsem jendou použil viď Tenzou".

Jinde v lese: Asuma a Gai vracející se z jiné mise cítily příliš chakry a tak se šly podívat na ono místo.
Dorazili na něj a v tom spatřili Orochiamra.
"Áááá Asuma a Gai". Vykřikl šťastně Naruto.
To už Orochimara zaskočilo a raději ustoupil.
"Proč mě vždycky voláš do těch nejtěžších situací Orochimaru". řekla Manda.
"Klid můžeš se zdejchnout". "Zdejchnul bych se i kdybys mi to nedovolil".
"Kabuto stahujeme se".
"Nenechám vás utýct". Řekl Naruto. Ale už byli pryč.
Nakonec se jen ozvalo. "Kakashi my se ještě uvidíme".
Cestou zpět Narutovi vrtalo hlavou proč řekl Orochimaru Yamatovi Tenzou.

PS: Je to moje uplně první povídka, a sám jsem žádnou nikdy nečetl. Tak prosím berte ohledy. Smiling

4.81818
Průměr: 4.8 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Norii
Vložil Norii, Út, 2010-02-02 19:13 | Ninja už: 5507 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

pripadalo mi to jako kdyby to psal gymnazista Smiling

Obrázek uživatele aoimirai
Vložil aoimirai, St, 2010-01-27 21:32 | Ninja už: 5191 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

hezké Smiling další díl prosím Smiling

Obrázek uživatele Norii
Vložil Norii, Čt, 2010-01-14 16:57 | Ninja už: 5507 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

hezkéé helek kam chodíš do školy? Smiling

Obrázek uživatele Johnny.
Vložil Johnny., St, 2010-05-05 08:50 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Smiling aha tak to děkuju

Obrázek uživatele Johnny.
Vložil Johnny., St, 2009-07-22 22:19 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

No nic takového jsem neplánoval, ale možná až budu mít více volného času tak bych to mohl zkusit Smiling

Obrázek uživatele sexy_no_lucy
Vložil sexy_no_lucy, Út, 2009-05-12 09:35 | Ninja už: 5481 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

dalsiu cast prosim:)

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2009-05-07 18:58 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!