manga_preview
Boruto TBV 13

Temná Brána: Promarněný život, Kapitola 10.

Mučírna

„Jít se mnou? Kam?“
„Kamkoliv, jen teď je mým jediným přáním zůstat s tebou a chránit tě, protože jsem do tebe zamiloval ani nevím jak a nechci po zbytek života tě vidět smutnou nebo plačící.“ Přiznal se Kakashi ke svým citům.
„Ale to nejde! Ty a já máme rozdílné světy a jak jsem předtím řekla, že se vzdám své nesmrtelnosti to platí,“ namítla Zkáza.
„To po tobě nemůžu chtít! Musíme na něco přijít nebo se nikdy nedohodneme, co potom uděláme,“ spekuloval Kakashi.
„No to nevím.“

Země Větru – vesnice Maba

„Tak to máme v suchu, že jsme konečně v té vesnici a teď stačí si zajít do pyramidy, vyřídit to a vrátit se domů,“ řekl Naruto, ale znělo to až příliš lehce a snadně.
„A nemyslíš, že jsi až moc velký optimista?“ chtěla vědět Matka Příroda.
„No možná jsem, ale vždycky to fungovalo,“ zazubil se Naruto.
„Naruto, Zkáza a Smrt se zamilovali a tím porušili jeden zákon, který se trestá vyhoštěním a oni dva to ví, takže až tohle skončí, tak budou muset od nás odejít a my je musíme okamžitě nahradit, aby byla zachována rovnováha.“ Promluvil náhle Osud.
„Do koho? S mým to vědět?“
„Povíme ti to, ale musíš nám slíbit, že pak neuděláš nějakou nepředloženost, slibuješ?“ Osud mámil na Narutovi slib.
„Slibuji.“
„Zkáza miluje Hatake Kakashiho a Smrt Hyuugu Hinatu.“ Tak zněla jednoduchá pravda.
Naruto místo odpovědi se zamračil a u srdce pocítil ostré píchnutí.
Hin? Doufám, že budeš s ním šťastná, ale jestli ho potkám tak mu jednu vrazím, pomyslel si v duchu.
Jakoby mu četli myšlenky se malinko pousmáli, ale cítili jak Naruto stále víc propadá do hlubin zoufalství.
„Naruto,“ Chouji se snažil najít ty správná slova, aby Naruto utěšil, ale zarazil ho dost ostrým hlasem: „Já vím, co chceš říct, ale vlastně si za to můžu sám, že jsem pořád lítal za Sakurou a kašlal na skutečnou lásku, kterou jsem měl před nosem, ale možná je to tak lepší, že to takhle dopadlo a Hin přeji jenom samé štěstí. A pokud ji jenom ublíží, tak si to s ním osobně vyřídím!“ po těch slovech se mu ulevilo, ale pouze trochu. Stále v něm vřel vztek a nenaplněná láska.
„Tak co kdybychom je šli vysvobodit a pak se můžeš prát s kýmkoliv chceš, bereš?“ zajímala se Kálí.
„Máš pravdu, jdeme!“ zavelel Naruto.

Hlavní sál

Boj to byl opravdu mimořádně vyrovnaný a nikdo se nechtěl vzdát ani prohrát s tím druhým. Byly tu dvě bojující skupinky. V první se vyznačoval tím, že tam bojovaly ženy: Kálí, Lina, Prázdnota a Beznaděj; druhou tvořili: Sanbi, Seth, Utrpení, Kankurou, Lež a Nenávist.
Boj se začínal vymykat kontrole, protože si zasazovali jeden úder za druhým a navíc, když měli své schopnosti, tak se nedal určit vítěz. Kankurou byl již značně vyčerpán a kupodivu všechny loutky měl pořad vcelku. Ani mu to nepřišlo divné, ale bylo to způsobeno tím, že je ochraňovala Lina.
Na to, že skoro všichni zúčastnění vlastnili různé zbraně, se je nepokusili použít.
Pak to přišlo jako blesk z čistého nebe jeden Kálíin útok, při kterém se Prázdnota musela skrýt, ale vrazila do Kankura a ten svou loutkou vrazil do Nenávisti. Nenávist právě ze své pusy vypustil zelený kouř a Sanbi, který přes ten kouř neviděl se ohnal svými copy a porazil jeden podpěrný sloup. Jeho pád vyvolal větší otřes…

Skladiště

Teď už opravdu oba dva byli vyčerpaní, ale bojovali dál.
Smrt vypadal značně příšerně. Rány co utržil od svých věznitelů se k nim přidali rány, které mu zasadila jeho láska, ale většina z nich nebyla vidět.
Hinata na tom byla podstatně lépe ovšem utrpěla tři hluboké šrámy na těle.
„Kdy hodláte ten boj skončit?“ zajímal se Škorpión, který se už nudil. Ovšem si ani nevšiml, že z něho vylétla zlá část jeho duše a přemístila se do nejblížšího těla. A to bylo...
„Teď hned!“ řekl rázně Smrt a dospěl do fáze, kdy mu už na sobě nezáleželo, chystal se umřít, i když věděl, že ho Hinata miluje. Přesto ji musel donutit, aby ho zabila a skoncovala s jeho utrpením. Je tu totiž něco, co ani Temná Brána nevěděla, byl bývalým zločincem a vrahem!
Rozeběhl se tak rychle jak mu to jeho stav dovoloval a Hinata aniž by věděla co dělá se napřáhla kunaiem a zasáhla ho do břicha a kunai projel měkkou tkáni až po střenku.
Hinata si teprve teď uvědomila co dělá a nad svým činem se rozplakala a Smrt zašeptal: „Stejně jsem umíral, dokonce i my jsme v některých situacích smrtelní.“
„Bože, co jsem to udělala!“ mluvila si pořád dokola pro sebe Hinata jako litanii.
„To bylo součástí plánu,“ vysvětlil Smrt a Hinata si přestala omílat ty slova a upřela na něj uslzený pohled.
„Plánu?“
„Ano, protože kdybys mě nezabila, tak bych umřel sám. Trpím totiž vzácnou nemocí, genetickou nestabilitou, která způsobuje rozklad nově vytvořených buněk,“ vysvětlil jí Smrt.
„Tak proč jsi mi nic neřekl?“ ohradila se Hinata.
„Nechtěl jsem, abys se mnou byla jen z lítosti.“
„Co to plácáš? Já tě krucifix, miluju!“ další proudy slz se jí řinuly po tváři.
„Neplakej, je tu ještě Naruto…“ nedořekl, protože se dusil vlastní krví a jeho srdce přitom posledním záchvatu kašle se rozpadlo a…
Jeho oči zeskelnatěly a už nikdy více nespatří Hinatinu tvář, její smích.
Hinata opatrně položila jeho tělo a s celou svou nenávistí se podívala na Škorpióna, který stál v němém úžasu jakoby se vzpamatovával ze šoku…
Pohled mu utkvěl na plačící Hinatu a řekl jí: „Byl mým dětským přítelem.“
„Tak proč jsi ho nechal takhle trpět?“
„Nevím, ale teď si vzpomínám, že Smrt, když jsme se rozešli, tak se z něho stal zahořklý mladík a aby si zajistil přežití, tak kradl, zabíjel, unášel podle toho co se zrovna naskytlo. Asi proto ti to nechtěl říct,“ zdůvodnil Škorpión a Hinatě se protáhla čelist a podívala se na ležící tělo bet života a dala se nanovo do pláče.
Škorpión k ní chtěl ještě více přistoupit, ale Hinata zařvala: „Nepřibližuj se ke mně!“ a právě v ten moment se celá budova zachvěla a Škorpión pohotově vzal vzpouzející se Hinatu a mrtvé tělo svého přítele a přemístil se do Hlavního sálu a také se tam z ničeho nic objevili Zkáza a Kakashi.

Blízko pyramidy

Naruto a ostatní nemohly věřit svým očím, že vidí takovou obří pyramidu.
Ta se náhle celá zachvěla, jakoby uvnitř došlo k velké explozi, ale nebylo tomu tak. Ten osudný pilíř narušil stabilitu vnější stavby pyramidy a to je velmi nebezpečné. Jenže je narušen i sloup číslo dva, který už dlouho nevydrží…

Hlavní sál

„Co se to tady děje?“ podal otázku Škorpión.
„No, když my jsme Prázdnotě říkaly. Aby odešla. Ona že ne a pak vypukla bitka a takhle to dopadlo.“ Oznámila Lina.
Teprve teď si všiml, jak je Lina krásná.

Poznámky: 

Tak asi mě zabijete, ale jinak to nešlo, ale jedno vám prozradím možná se tam ještě vyskytne Eye-wink

4.892855
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, Pá, 2013-09-20 16:54 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Proč mám takový pocit že zahořklý Naruto sa přidá k bráně. Hm. Uvidíme.

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Čt, 2010-01-07 14:27 | Ninja už: 5484 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Hm, tak přece jen jde Smrt zabít... Nebo ne? Eye-wink

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Čt, 2009-02-26 08:22 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

ehm ehm Laughing out loud úžasný Smiling

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2013-09-20 23:24 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

jobek: Kakashi YES

Kakari: Bude to znít hnusně, ale všechno jde, když se chce...

davidjaho: Teorie to není špatná. Smiling

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, Po, 2009-02-16 23:09 | Ninja už: 6157 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

Jé! Chudák Smrt!! Ale je to zse naprosto skvělý dílek!!! Smiling Kakashi YES

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Po, 2009-02-02 11:47 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

nesouhlasím s Kimm-chanxDmusí být NaruHina!je to ale úplně úžasný,třepu se na další díl!=D

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-02-18 19:24 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

ajima: No to nechte na mě holky Eye-wink jě se s tím nějak poperu

Byakko: Mocky ti děkuji Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, So, 2009-01-31 22:30 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Myslím, že vyjímečně se mi tě zabít nechce (uvidíme podle dalšího dílu jisté povídky ..) a koneckonců s kým bych šla do cukrošky, že?? Smiling
Všechny vyvraždit a je to... hezkej i když trošku depresivní dílek!!
P.S.Chceš bodyguarda ??

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, So, 2009-01-31 21:23 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Supeer xDDD a asi tě taky killnu ale jinak vážně skvělí

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, So, 2009-01-31 21:10 | Ninja už: 6112 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

JO! Vážně tě killnu Laughing out loud Takhle zneuctít Smrt... je mi ho, chudáčka malýho, hrozně líto. Musíš ho ale nějak oživit! Musí skončit s Hinatou, protože nemůže být pořád jen NaruHina Laughing out loud
Jinak dílek je jako vždy úplně super. Nedočkavě čekám na pokračování Eye-wink


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2009-01-31 22:50 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Kimm-chan: Bojim, bojim... Jak jsem naznačila, tak snad kdo ví... Sticking out tongue ale to si nechám pro sebe Eye-wink

EmiLi-Sasori: A jé to je druhá, mám pocit, že těch lidí bude víc... ale jinak :Ky:¨

Ivanescence: Díky za štědrou nabídku, ale musím ji odmítnout, já se o sebe postarám a díky za pochvalu Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska