manga_preview
Boruto TBV 11

Zrození tupců 01

Opět klišé použivané snad v každé první povídce, jenž začíná v Konoze…
Nádherný slunný den, kdy ptáčci zpívali, sluníčko svítilo na obloze bez mráčků nezastíněno, kytičky kvetly a voněly ranním ptáčatům, jenž chvátali do práce a Danzou si v klidu pochrupoval ve své luxusní postýlce s nebesi zatímco Tsunade již drahnou dobu seděla v kanceláři a popíjela kávu. Bylo jí úplně u zásuvky, jenž byla zaseklá, že venku začal nádherný slunný den, kdy ptáčci zpívají a tak dál…
Netvralo to dlouho a její ponocování v práci se muselo nějak projevit. Hlava s mírným „BUCH!“ dopadla na stůl plný papírů. Hokage usnula. Ne však na dlouho!
„Hokage-sama,“ již od rána Shizune komandovala svoji nadřízenou a přinášela další štosy papírů k podpisu.
Tsunade ihned vystřelila do pozoru s papírem přilepeným na čele, který elegantně strhla. Byl to právě dopis v němž žádala jistá vlivná rodina z Ohnivé země o pomoc. Průměrná mise pro průměrný tým, jenž byl právě sestaven. Když už má Hokage špatný den budou ho mít i jiní: „Chci tu mít tým 7 a to ihned!“ Zařvala vztekle a opět zklouzla do křesla.

Jako první dorazil na místo Naruto. Kromě pruhovaných trenýrek na sobě neměl vůbec nic.
„P-proč nemáš oblečení Uzumaki?“ Vykoktala Hokage.
“Byl jsem u doktora,-„
„Nechci vědět proč.“
„A pak jste přikázala a já jsem tady,“ Pokrčil blonďák rameny.
„Bože…“ pozvdechla žena za stolem. Další dorazil Sasuke taktéž pouze v trenýrkách.
„Šel jsem na řadu hned po něm,“ Vysvětloval Uchiha ihned jak jsi všiml naštvané grimasy Tsunade.
Sakura opatrně otevřela dveře a vstoupila do místnosti. Chvíli mlčky pozorovala své dva kolegy z týmu a poté se rozkřikla: „Já jsem pořád v tom snu!“ Vyběhla chlapcům vstříc.
Jako poslední přišel Kakashi s knížkou v ruce: „Tohle by měl vidět Jiraiya. Další knížka by byla na spadnutí.“ Pokýval hlavou uznale.
„Dost vy sebranko! Arogantní génius, úchylný blonďák, úchylnější sensei a neschopná Sakura!“ Sasuke začal plakat.
„To jste přehnala Tsunade!“ Obořil se na ni Kakashi a utěšoval Uchihu: „Já nejsem arogantní, fňuk.“
„Fajn, změna plánu. Zaútočíte na Akatsuki a kompletně všechny zničíte.“ Kývala Tsunade učeně hlavou. „Takhle na nás oni nikdy nezaútočí a až vás zabijou budu mít konečně klid a vesnice bude v bezpečí.“

„Myslím, že tě Hokage nemá ráda a její hněv se přenáší i na mě a to snižuje mojí publicitu u mladých dívek,“ plísnil Sasuke Naruta, když kráčeli po cestě z Konohy.
„S tebou se nebavím. Rozbil jsi mi ledničku.“ Odsekl Uzumaki.
„Cože? Jakou ledničku? Já jsem u tebe doma ještě ani nebyl!“ Bránil se Uchiha.
„To ti ale vůbec nezabránilo v tom mi jí rozbít, že?“
„Ale dyť já,-„
„Žádný kecy!“ Dlužíš mi čtyři stovky!“
„Já ti žádný prachy nedám!“ Vřískal Sasuke.
„Tak je z tebe vymlátím! Sundej si tričko a skoč do bláta!“Naruto byl již bez bot a sundaval si ponožky.
„Přesaňte kravnout.“ Vstoupil mezi ně Sai.
„Ha, Sai! Dlužíš mi čtyři stovky za rozbití televize!“ Naruto snažil znovu získat nějaké peníze.
„Dobrá,“ kývl Sai.
„Vážně?“
„Vlastně ty mi dlužíš sedm set za nakreslení Sakury ve sprše v životní velikosti.“
„C-cože? Saii… ty.“ Blonďák nenápadně koukl pohledem po Sakuře, jejíž pěsti byly již připravené oba zabít.
„No tak, když budeme jednat normálně v morálních zásadách příručky „Správný shinobi = mrtvý shinobi“ nic se nám nestane a mise proběhne bez problémů.“ Yamato ukazoval novou knížku z oblasti přežití.
„Tenzou, co tu děláš?“ Zajímal se Kakashi, i když očkem pozoroval novou knížku „Icha Icha: Mise v Soul Society“
„Mám dávat pozor na Root a jelikož je Sai tady tak dávám pozor na něj.“ Odpověděl Tenzou.
„Ale já už nejsem v Root,“ Usmál se Sai.
„Tak to mě Tsunade asi zase seřve.“ Zakroutil dřevěný muž hlavou.
„Proč máme vůbec zničit ty… tamty… jak se jmenujou?“ Ptal se Uchiha.
„Arrancaru?“ Napověděl blonďák.
„Né, jinak… Akáty… Akavamaríny… Akotsunade… Světlušky…“ Sasuke přemýšlel nad názvem organizace.
„Myslíš Akatsuki?“ Dloubla jej Sakura do žeber.
„Jó, to bude ono,“
„Je mi to jedno proč. Klidně proto, že nevrátili film do videopůjčovny včas, nebo nezaplatili členský poplatek v knihovně, ale tohle je naše práce a my jí vykonáme!“ Promluvil Hatake bojovně.
„Nejde vám jenom o to abyste vydělal zase nějaký prachy na ty vaše dospělácký úchylárny co provádíte s Jiraiyou?“ Mrkl Naruto.
„Mluvíš tady jako bysme byli jediní… Sai v tom jede taky!“ Hatake ukázal prstem dozadu na bílého chlapce, jehož otec rozhodně nebyl ředitel vápenky.
„To od vás není hezké Kakashi-senpai, když ještě uvážíte mé kreslící dovednosti hned mohu namalovat vás a mistra Gayie ve sprchách.“ Sai vyloudil na tváři zlotřilý úšklebek.
„Ty jeden divnej,-„ Hatake už začal dělat pečtě na raikiri, ale Tenzův pohled ho zarazil.

„Tobi, dělej a podej mi ty zavařovačky!“ Hulákal Deidara na svého kolegu, který byl sedm metrů nad ním a díky žebříku sbíral poslední sklenici zavařovaných okurek z police.
„Už jdu,“ Pod Tobim se však jedna šprušle prolomila. Zemská přitažlivost vykonala svoje a hodný chlapec spadl hlavou na zem. Deidara však sklenici s okurkami zavčas chytil.
„Výborně jsi pád stlumil hlavou, ještě by sis zlomil nohu.“ Blonďák vycenil zuby v úšklebku.
„Tobi tě jednou sejme ty šmejde,“ Proběhlo ležícímu hlavou.
„Co vám tak trvá? Itachi už má na ty okurky chuť a vy moc dobře víte jak je nevrlý, když nedostane to co chce!“ Práskl dveřmi Kisame.
„Cítím, že se blíží můj bratr a s tím i konec celé naší organizace. Tohle je jenom předzvěst špatných událostí, které budou následovat. Všichni zemřeme!“ Itachi, jakoby v tranzu, předříkával u stolu s jídlem slova.
„Bože, kde jsou ty okurky? Už zase blbě kecá!“ Pein promnul své znavené oči a přemýšlel zdali jeho další tělo, jenž vytvoří bude zase žena. Byl by moc rád, kdyby to byla pěkná žena s hrudníkem větším, než Konan, ale menším jak Tsunade.

4.657145
Průměr: 4.7 (35 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, So, 2012-04-28 18:47 | Ninja už: 4544 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud tak to jsem se pobavila, smála jsem se celou dobu při čtení Laughing out loud no dobrý Laughing out loud Zvlášt celá povídka Laughing out loud

Obrázek uživatele Uzumakiů Kumi
Vložil Uzumakiů Kumi, Pá, 2011-08-05 22:59 | Ninja už: 4774 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Narutova lednička mi až podezřele připomíná ten seriál Přátelé, ale to je jedno Laughing out loud nevim jak to napsat, ale asi miluju tvoje povídky Laughing out loud nikdy sem si nemyslela, že mě něco jako něčí povídka shodí ze židle, ale ty tvoje...no prostě si asi dám počítač na podlahu Laughing out loud Laughing out loud škoda, že tu je hodnocení jen do pěti Laughing out loud vážně super

protože oni jsou tak < 3

Obrázek uživatele kotori
Vložil kotori, Pá, 2011-01-07 22:50 | Ninja už: 4924 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

„Tobi tě jednou sejme ty šmejde,“ Laughing out loud
To nemá chybu. Sticking out tongue

Obrázek uživatele Saki-chan
Vložil Saki-chan, Út, 2010-08-24 14:51 | Ninja už: 5206 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

dobře tak Tobimu Smiling)))

Obrázek uživatele Myslbek
Vložil Myslbek, Út, 2010-07-20 13:46 | Ninja už: 5141 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

ten Pein na konci OMG!!!

„Bože, kde jsou ty okurky? Už zase blbě kecá!“ Pein promnul své znavené oči a přemýšlel zdali jeho další tělo, jenž vytvoří bude zase žena. Byl by moc rád, kdyby to byla pěkná žena s hrudníkem větším, než Konan, ale menším jak Tsunade.

To mě dostalo!!! DALŠÍ DÍL!!! A FOFREM!!! Laughing out loud

Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé máte pravdu...
- Henry Ford

…hodina se skloubila s hodinou…
…a ráno zmizelo v plášti večera…
…protože nastal čas pro další den…
…ten dlouhý, slunečný den…
…kdy se nechtěně rozhodlo úplně všechno…
… a pak, po pár měsících…
…se rány otevřely znova…
…aby se mohly v průběhu let znovu zacelit…
…i přes to po nich vždycky zůstanou jizvy…
…a ty se nikdy nezahojí.

Hlupáčku...
story by Kimm-chan

Obrázek uživatele kyuubi95
Vložil kyuubi95, Čt, 2009-04-09 20:33 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

proč máme vubec zničit ..tamty.. jak se jmenujou??
Arrancaru?
.. to bylo asi nejlepší.. nebo ICha Icha: Mise v SOul Society.. Laughing out loud

Obrázek uživatele Maphia
Vložil Maphia, Út, 2008-11-18 16:59 | Ninja už: 5729 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

Nepobírám jak může vůbec někdo něco takovýho nepsat.. ubdiv můj... heh
Laughing out loud luxusně ty

Obrázek uživatele Kate
Vložil Kate, Út, 2008-11-11 19:30 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 917 | Autor je: Prostý občan

bezva!! super!!

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Po, 2008-11-10 22:51 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

LOL Laughing out loud nemán slov, ach moje bránice mě ještě dlouho bude bolet Laughing out loud honem pokráčko

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Po, 2008-11-10 21:09 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Bezvadnej lochec Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Po, 2008-11-10 19:02 | Ninja už: 5806 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Tak to nemá chybu xDD
„Takhle na nás oni nikdy nezaútočí a až vás zabijou budu mít konečně klid a vesnice bude v bezpečí.“ *<-- právě umřela smíchy* Povídka plná hlodů xD Už se těšim na pokračování, protože tohle je mocný! Laughing out loud :D

______________

Jáááj seznam mých FeFes xDD
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Obrázek uživatele campercz
Vložil campercz, Po, 2008-11-10 18:51 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

no loool mazeeeec xD

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Po, 2008-11-10 15:31 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Super super:D Fakt skvelé...a ten názov nemá chybu:D

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Sico
Vložil Sico, Ne, 2008-11-09 23:20 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Dokonalý, Laughing out loud Sakura malinko zasněná Sticking out tongue

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Ne, 2008-11-09 22:58 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

xD ten nazev sedi
zabijacky xD xD

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-11-09 22:16 | Ninja už: 5970 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ach, JashineBožeVody... vražedný xD

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2008-11-09 21:58 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

hej,cool,predstava Gaie a Kakiho ve sprchachXD!parada,dalsi dil prosiiiim+++psi ocicka+++!=)