manga_preview
Boruto TBV 09

Čierny drak časť 35: Dôvod bojovať

Jednotka nevedel prečo oči jeho senseia sa premietli na očiach jeho nepriateľa. Nechápal to, ako môže mať niekto také isté oči. Jednotka sa zastavil a uprene hľadel na Naruta zaliateho v krvi. Naruto sa konečne postavil, jeho telo bolo v obrovskej bolesti, snažil sa však držať.
„Čo robíš, zabi ho!“
Ahashi bol celý červený a nevedel čo má robiť od strachu. Naruta sa veľmi bál, nie kvôli jeho sile, ale kvôli tomu odhodlaniu, kvôli niečomu čo nenávidel najviac na celom svete. Jednotka však Ahashiho výkriky ignoroval.
„Heh......“ Naruto si odkašľal krv. Bolesť ho zohla v kolenách, ale nepadol.
„...mňa nemôžeš zabiť....“ Jednotka zdvihol obočie akoby sa chcel spýtať
„A to už prečo?“
„.....pokým sa nestanem Hokage!!“ Naruto zreval na celé pľúca tak, že sa po celej podzemnej základni rozmáhal jeho hlas. Jednotke sa rozšírili zreničky a pozeral veľmi zaujato na Naruta.
Ahashi stále niečo kričal, avšak oni dvaja boli vo vlastnom svete. Naruto chápal svojho nepriateľa.
„Aj ja som bol kedysi ako ty...“ Naruto privrel oči a oprel sa o svoje kolená. Konečne stál na vlastných nohách. Jednotke sa chveli zreničky. Ľadová dýka čo držal ruke sa pomaly roztápala a pomaly kvapkala voda na biely mramor pod nimi.
„....už však taký nemôžem byť kvôli svojim priateľom na ktorých mi záleží......“ Jednotke padla dýka na zem a odlomila sa jej hrana. Ahashi stále kričal na svojho podriadeného, ktorý však nebol schopný počuť ani slovo.
„Ako to že stojíš?“ Jednotka sa pozrel na Narutovu ranu. Stále sa z nej valilo množstvo krvi. Naruto zdvihol ruky do obrannej pozície. Jeho modré oči sa zodvihli a pozreli na Jednotku.
„Si hluchý? Lebo ja musím všetkých zachrániť, lebo....“ Prudko sa rozkašľal a zakolísal.
„....keď hoci len jedného nechám za sebou tak sa nebudem môcť stať Hokage!“
Jednotka sa zaprel a priskočil k Narutovi tak rýchlo, že sa Naruto nestihol ani otočiť. Naruto dostal nohou do úst a spravil pár kotúľov naspäť. Naruto však nestratil hlavu a doskočil na nohy.
- Ani som ho nevidel a s týmto mám bojovať....... - Naruto vytvoril pečať na klony a vyslovil.
„Kege...“ Než to stihol dopovedať do brucha dostal ranu ktorá ho odhodila zas ďalej do miestnosti. Narutovi sa zas podarilo zázrakom ostať na nohách.
„Ty nedokážeš zachrániť ani sám seba …...“ Jednotka zasypal Naruta tvrdými ranami na tvár. Z tohoto postavenia Naruto dopadol na kolená. Jednotka k nemu prebehol a vodorovne vystrel nohu za Naruta.
„Umri! Nikoho nezachrániš!“ Jednotka švihol vo vodorovnom pohybe. Lýtko jednotky udrelo do Narutovej hlavy a vrazilo ju oproti mramorovej podlahe. Narutove telo sa na bielej podlahe vystrelo s príšerným praskaním.
Jednotka sa otočil na Ahashiho a pomaly odišiel od Naruta. Ahashiho bojazlivý výraz zmizol a konečne sa objavil jeho škodoradostný potkaní úsmev.
„Výborne Jednotka, ale bol to oriešok.....“ Ahashiho úsmev sa vytratil. Jednotka ktorý toto videl sa otočil. Naruto bol opretý o blízky kmeň. Dokonca sa už aj pričupil. Jedným okom pozral na Jednotku a veľmi ťažko dýchal.
„Prepáč ale čo si hovoril? Nepočúval som ťa,“ Narutovi sa na tvári vytvoril akýsi pokus o úsmev.
Ahashi celý červený od hnevu ani nevedel čo povedať.
- Prečo......... prečo žije? Že by to bol ten čo ma dokáže zabiť?
- Jednotka sa pozrel na Ahashiho.
„Na čo čakáš, už ho zabi konečne!“ Jednotka odvrátil pohľad a pozrel znova na svojho soka.
„Už zomri Uzumaki, Hi buki no jutsu (Technika ľadových zbraní)!"
V ruke Jednotky sa vytvorila obrovská ľadová halapartňa. Jednotka zavrel oči a so sekerou spravil niekoľko pohybov vo vzduchu, keď znova otvoril oči mal v nich znova sharingan. Jednotka sa rýchlo odrazil a bežal k Narutovi strašnou rýchlosťou.
„Tak toto je koniec?“ Narutovi sa pred očami vybavili jeho chvíle s jeho všetkými priateľmi.
„Naruto dúfal som, že to dokážeš.“ Naruto otvoril oči. Na skale pred ním stál Sasuke.
„Sasuke ? Ako to ...“ Sasuke sa usmial a dal Narutovi frčku do čela.
„Ale čo je ti? Takto prehrá ten čo sa mal stať najmocnejším Hokagem?“
Naruto sa začervenal, avšak nevydal ani hlásku. Sasuke sa postavil a v tej chvíli začal fúkať silný vietor ktorí sa mu oprel do vlasov.
„A ako ma privedieš naspäť, keď ani tohto neporazíš?“ Sasuke mrkol na Naruta a rozplynul sa tak rýchlo ako sa objavil.
Naruto už len sledoval Jednotku ako beží k nemu sa sekerou pri pravom boku tak že sa zapriahne a presekne Naruta na dvoch malých.
„Nemôžem umrieť,“ Narutovi sa zreničky zmenili na červené slzičky. Vybehol proti Jednotke a chytil mu ruky tak že obaja nemohli nič iné robiť ako sa pretláčať hrubou silou. V tom mal Naruto jasne naviac a pretlačil Jednotku o niekoľko metrov dozadu. Jednotka musel preskočiť Naruta aby ho nehodil do steny. Naruto držal ľadovú sekeru a hodil ju proti stene kde sa skoro celá zaborila, okrem rúčky.
„Môžeme začať finále!“

5
Průměr: 5 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-11-03 11:40 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Člověk ve vypjatých situacích (nebo šílenec) má několikanásobně větší sílu než obvykle. Pro Naruta je zdojem síly jeho odhodlání, proto dokáže neuvěřitelné věci.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele skype-sama
Vložil skype-sama (bez ověření), Po, 2008-11-03 11:09 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

famózní! Skvělý příběh. Už sem myslel, že to Naruto schytá Laughing out loud

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-10-26 23:37 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Sice se zase opakuji ale prostě chválím, je to vážně famózní dílo

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, So, 2008-10-25 20:51 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Je to super! Smiling

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, So, 2008-10-25 17:23 | Ninja už: 5835 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Super uz nech tu je dalsi dielik Laughing out loud

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, So, 2008-10-25 08:47 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

famózne Smiling
narozdiel odo mňa tebe rozhodne nechýba inšpirácia a to je len dobre
síce moja bledá závisť sa prejavuje čoraz viac a je aj vidieť jasnejšie a jasnejšie, aspoň viem, že je oprávnená, lebo pri tvojich dielkach sa inak tváriť ani nedá Kakashi YES

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, Pá, 2008-10-24 21:02 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Konečne nový diel čakať sa oplatilo dúfam, že teraz budeš už častejšie sem dávať diely. Je to super Sticking out tongue

Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, So, 2008-10-25 00:17 | Ninja už: 6199 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

dufam aj ja Laughing out loud a dakujem

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]

Obrázek uživatele Orendži-san
Vložil Orendži-san, Pá, 2008-10-24 19:37 | Ninja už: 6070 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

Juuj zase to bolo super Laughing out loud Ale uz ma stves, zase som nedostal upozornenie Laughing out loud neva, uz naposielaj, uz som si zvykol kazdy den sem chodit Laughing out loud čierny drak 4ever Laughing out loud

Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, So, 2008-10-25 00:16 | Ninja už: 6199 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

ale to neni fer vy ste moc rychly kontorloval som to tu mrte dlho Laughing out loud a odisiel som a hned mi to vydali Laughing out loud co mam robit ? Laughing out loud

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]

Obrázek uživatele Orendži-san
Vložil Orendži-san, So, 2008-11-01 19:05 | Ninja už: 6070 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud nic sa nedeje, zvykol som si dennodenne kontrolovat ci si nepridal novy diel, takze vsetko v poho Smiling

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Pá, 2008-10-24 19:36 | Ninja už: 6051 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Len som čakal kedy sa ozve TÁ čakra:)

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-10-24 19:19 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ach jaaaj, Jednotečka proti Narutovi... Bojím sa konca ich súboja... Sad
Výborný dielik, škoda, že som ho tak rýchlo prečítala... Teraz zase musím čakať, kým sem dáš pokračovanie...
No nič, ja si veľmi rada počkám Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, Pá, 2008-10-24 14:08 | Ninja už: 6199 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

Musel sa velmi premoc ale enlutujem ani slovo dufam ez sa vam bude pacit a dakujem ez ste cakali

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]