manga_preview
Boruto TBV 10

Ten pravý 7

„Tolik dárků“ říkal Naruto, když bral svoje holky domu z nemocnice. Každý den chodili na návštěvu jejich přátelé a nosili malé Tie dárečky.

Naruto byl štěstím bez sebe. Dokonce nechodil domů. Stále byl v nemocnici, aby dohlídl na bezpečí svých holek. Tsunade ho musela několikrát vyhodit, ale on stejně přilezl oknem zpázky a ráno, když šla Tsunade na vizitu tak to ani neřešila, že Naruto spí se Sakurou v posteli a vedle v postýlce spinká Tia.
Už se dohodli i na svatbě. Naruto jí požádal o ruku po druhé hned ten den, kdy se narodila Tia.
Uběhl měsíc a už se chystala svatba.
„Konečně budeme spolu navždy“ říkala mu Sakura.

Nastal den D. Všichni Narutovi kamarádi měli ohromnou radost, že konečně bude šťastný.
Dokonce přišel na svatbu Gaara z Pískové, který mu šel za svědka.
Ráno před svatbou byl podobný jako při té nepovedené.
Hosté čekali na nevěstu. Naruto si pro případ Sakuru ohlídal, takže musela jít vedle Kakashiho. Tentokrát si jí vezme.

Stáli před oltářem a Tsunade opět odříkávala ty věty.
„Ano“ řekl s nadšením Naruto.
„Ano“ řekla též Sakura.
Políbili se.
Jsou svoji.
Všichni začali tleskat a gratulovat. Házeli na ně rýži, když vycházeli ven z kostela. Panovala výborná atmosféra, kdyby náhle těsně vedle Naruta neprolítli tři kunaie.
Naruto se otáčel na všechny strany, aby spatřil útočníka, když si všiml Sakuřina výrazu. Podíval se na ní pořádně a uviděl zakrvácené šaty. Držela se za ránu, která byla na břiše. Upadla do bezvědomí. Skácela se k zemi, ale Kakashi jako její bodyguard jí zachytil a okamžitě přenesl do nemocnice.
„NÉÉ SAKURO NÉ“ zařval.
Hosté se rozprchli teda až na některé. Někteří se chtěli dozvědět kdo to udělal.
„Sasuke“ vydralo se Narutovi z úst přes jeho slzy.
Ten kdo zůstal byl Neji, Lee, Gaara, Kiba, Tenten a další Narutovi nejbližší přátelé.
„Jak jsem říkal nikdy nebude tvoje, když není moje“ řekl Sasuke, který právě seskočil ze střechy jednoho domu.
„Nenávidím tě“ křikl na něj Naruto.
„Hahaha“ ušklíbl se na něj.
Naruto vytáhl zpoza smokingu dva shurikeny a hodil je tím směrem, kde stál Sasuke. Ten se pořád smál a vůbec si jich nevšiml takže ho jeden zasáhl do ramene.
„Ty!“
Ostatní si taky připravili zbraně. Kolem Sasukeho se náhle objevilo pár ninjů, které neznali.

„Jestli se Narutovi objeví ocasy jsme namydlený“ pronesl Lee.

Kolem Naruta se náhle objevila červená chakra jakmile to Lee dořekl.

„Výborně“ pronesl Sasuke.
„Jak jsem říkal jsme namydlený“ opět řekl Lee.
„Sasuke já tě zabiju“ sykl Naruto hodně naštvaně.
První ocas a hned na to druhý……..
‚Jen tak dál za chvíli se neovládne‘ říkal si Sasuke.
Třetí ocas…
‚Už se to blíží‘ ušklíbl se v duchu Sasuke.

„Naruto chceš mojí chakru“ zeptal se Kuubiho hlas za mřížemi.
Naruto měl uslzené oči a jenom se podíval na zlatou mříž co ho dělila od devítiocasé lišky.
„Ne nechci“ řekl rázným hlasem Naruto.

Ocasy mizely…..
‚Jak to..proč….sakra‘ nadával v duchu Sasuke.

Poznámky: 

tak nwm jestli se mi to povedlo je to kratší ae napiste pls komentíky

5
Průměr: 5 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, So, 2008-09-27 14:42 | Ninja už: 5975 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Sasuke není IDIOT s velkým I, ale se všema písmenama velkýma, a to je ještě slabý slovo.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, Čt, 2008-08-07 21:06 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

souhlasim se všema co si od zacatku mysli ze je sasuke IDIOT s velkym I Laughing out loud
dekuju za koment

Obrázek uživatele Noriko Kawashi
Vložil Noriko Kawashi, Čt, 2008-08-07 16:41 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Sasuke je pěknej prevít... Smiling

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, Čt, 2008-08-07 09:34 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-07-30 13:19 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Zabij ho, zabij ho! Laughing out loud Jen tak dál§ Kakashi YES

Obrázek uživatele mik
Vložil mik, St, 2008-07-30 04:31 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

honem dalsi! napinavy...Smiling