manga_preview
Boruto TBV 09

Na vodě 5 - Zábava

„Paráda, tak rafty jsme vytáhli a teď jenom najít dobrý místo na stany,“ hlásil Kiba.
„Neji můžeš se nám podívat po nějakým dobrým místě?“ Mluvil dál Kiba a ohlížel se kde asi Neji může být.
„Hned,“ ozvalo se z jednoho raftu. Akamaru se šel podívat co dělá ten zvuk a uviděl ležícího Nejiho, který se svíjel v bolestech.
„Už nikdy nebudu pít,“ naříkal Neji.
„Hmm, tak je to na tobě Hinato.“
Po chvilce hledání našli pěkná místečka a Naruto se Sasukem byli vysláni pro dřevo.

V nedalekém lesíku...
„No jak jsem ti říkal, kdyby tam...“ V tom se Sasuke zarazil a vytřeštil oči. „Áááááááá!“ Zařval a ukázal pravou rukou na nedaleký kmen, kde se válel malinký had. „Hááád! Ááááá! Dělej něco!“ Vřískal histericky na Naruta a začal pobíhat všude kolem.
Naruto ho následoval a začal řvát také: „Jsme v hajzlu! Jsme v hajzlu!“
Sasuke se otočil, chytil Naruta a začal s ním třást jako s hadrovým panákem.
„Musíš něco udělat, nebo je po nás. Já nemůžu umřít takhle mladý udělej něco!“ Mával Sasuke s Narutem.
„Kuchiyose no Jutsu. Ničitel!“ Zvolal Naruto a pokoušel se přivolat žabího zabijáka.
„Yo.“ Pozdravil je Gamakichi.
„Ty jsi, ale lempl.“ Řekl ledovým hlasem Sasuke.
„Co tady děláš? Já tebe nechtěl, kde je Ničitel?“ Řval Naruto.
„Dneska má volno, tak ho zaskakuju. Koho mám sejmout?“ Rozhlížel se malý žabák.
„Kde jste tak dlouho?“ Ptala se Sakura, která právě přicházela s Choujim.
„Fuj, žába. Nesnáším žáby.“ Otřásla se Sakura, když uviděla Gamakichiho.
„Miluju žabý stehýnka.“ Olíznul se Chouji.

„Nedáme fotbal?“ Navrhl Tobi
„Ale nemáme míč.“ Řekl smutně Kisame
Tobi se zadíval na Sasoriho a šel pomalu k němu.
„Co je? Co chceš?“ Ptal se Sasori
Tobi mu pořád zkoumal hlavu a pak to Sasorimu došlo.
„Ty blbe, tu si nemůžu urvat. Nohu místo pádla, který ztratil Zetsu jo, ale hlavu ne.“
„Zkazíš každou legraci.“ Řekl Tobi smutně a odešel.

Tobi našel Itachiho jak stojí u horolezecké stěny.
„Hej, Tobi.“ Zavolal Itachi. „Pojď sem a jisti mě.“ A podával Tobimu lano.
„Žádnej problém.“ Ujistil ho Tobi.
Itachi byl už skoro na vrcholu, když přišel Hidan.
„Už máme míč na fotbal. Leader ho udělal z veverky tak pojďte.“Oznámil jim.
Tobi se zaradoval, že si konečně bude moct do něčeho kopnout a zapomněl pořádně držet lano, kterým jistil Itachiho.
„Nepouštěj to lano Tobi!“ Řval Itachi, ale už bylo pozdě.
S velkým zaduněním dopadl Itachi k Tobiho nohám. Tobi se na ležícího Itachiho podíval se slovy: „Tak tohle bude zejtra asi bolet.“
Itachi dokulhal za pomoci Tobiho a Hidana na fotbalové hřiště, kde už čekali zbylý členové Akatsuki.
„Tak fajn nás je dost, ale co nějakého soupeře?“ Ptal se Kakuzo.
Leader se ujal povinnosti sehnat nějaké soupeře a našel ležícího/spícího/čtoucího Kakashiho, který slíbil, že sežene dalších osm spoluhráčů.
Asuma jen co to slyšel hned přiběhl, že chce hrát v obranně a lámat kosti útočníkům. Další, kdo byl vybrán do obrany byl Kankurou a Zabuza. Do brány šel automaticky Sasuke se svým sharinganem díky kterému mohl předvídat pohyby útočníků.
K sobě do útoku si Kakashi vybral Leeho a naopak do zálohy dal Naruta, Gaaru a Gaie.
Složení Akatsuki rozdělil Leader následovně. V bráně také kvůli svým očím Itachi, v obraně Zetsu, Kakuzo a Sasori. O zálohu se měl postarat Deidara, Tobi a Kisame a konečně v útoku byl Leader a Hidan. Jako rozhodčí byl vybrán Orochimaru kvůli jeho nestranné povaze.

„Kde budu hrát já?“ Ptala se Kakashiho Tenten.
„No, víš, už jsme plní, ale můžeš být naše hlavní roztleskávačka.“ Nabídnul jí uvolněný post.
„Whooo, takhle je to pokaždé.“ Řekla Tenten smutně a šla kousek opodál k Ino a Sakuře s Temari.

Začalo se hrát a Gai pokaždé zařval, když dostal míč on, nebo Lee: „Síla mládí!“
Po chvíli se dostal do zajímavé šance Hidan a už mu zbývalo jenom překonat Asumu, ale, když se o to pokusil uslyšel: „Křup“ a skácel se na zem.
„Áááá,.“ Řval bolestí Hidan. „Sudí faul zlomil mi nohu.“ Dožadoval se penalty.
„On uklouzl.“ Zazubil se nad Hidanem Asuma.
Dál se už nic moc zajímavého nestalo, a tak se všichni pomlácení a unavení rozešli ke svým stanům.

Sasori si usmyslel, že půjde k řece a nachytá nějaké ryby k večeři, a tak vzal prut, který Kisame ukradl spícímu Nejimu a vyrazil.
Po hodině, kdy nic nechytil za ním přišel Tobi.
„Neberou?“ Zeptal se ho.
„Ani ťuk.“ Řekl sklesle Sasori a podíval se do vody.
„Jako by tu žádné nebyly.“ Pokračoval Sasori dál.
„Mám to,“ Zvolal Tobi. „Neplavou ryby na zimu na jih?“ Pronesl svojí myšlenku .
„Teď je léto a pleteš si to s ptáky.“
„Ptáci plavou na zimu na jih? A jak pak dýchají?“
To už Sasori nevydržel a seknul prutem po Tobim, který se radši klidil ze scény.

„Kde je Sasori?“ Ptal se Leader.
„Chytá ryby s Tobim.“ Hlásil Itachi.
„Tak to zase nic nepřinese... další večer o hladu. No co, máme pivo a oříšky.“ Naladil se Leader na lepší notu.
„No, pivo nám už pomalu dochází.“ Řekl Itachi.
„Jak je to možný? Mělo vydržet několik dní.“
„Deidara ho skoro všechno vypil s Hidanem.“ Prásknul Kakuzo, protože mu nic nenechali.
„Hýýýk.“ Smál se Deidara, který se válel s Hidenem v trávě.

„Mám takový pocit, že dneska s Nejim zase nic nebude.“ Řekla smutně Tenten Hinatě.
„Proč myslíš?“
Tenten ukázala na místo, kde ve vysoké trávě ležel Neji a hlasitě chrápal.
Kolem procházel Kiba s Akamaru.
„Ty máš, ale hezkého pejska Kibo. Můžu si tě pohladit?“ Zeptala se Ino.
„Jo, to je Akamaru... cože?“ Zeptal se s údivem Kiba.
Ino si odvedla Kibu stranou a Tenten jenom smutně koukla na spícího Nejiho.
Hinata jí po chvíli opustila a šla za Narutem a Sakura hledala Sasukeho, který se jí zatím úspěšně vyhýbal.
Hinata to měla díky Byakuganu hnedle o něco snažší.

Večer.

Oheň pomalu dohoříval, a tak se rozhodl Kakashi se Saiem vydat pro nějaké dřevo do nedalekého lesíku.
Chtěli s sebou vzít ještě Nejiho, který se už vzbudil, ale stále nebyl schopný pořádně chodit.
Po chvíli bloudění po lese dorazili před starý mlýn.
„Hmm, tohle vypadá opravdu strašidelně.“ Řekl Kakashi.
„Íííík!“ Zavřískal Sai, pustil všechny větve na zem a zmizel v lese.
„Trochu citlivka.“ řekl si pro sebe Hatake.
Hakate pomalu pokračoval k mlýnu a uslyšel hudbu... dokonce uviděl, že místy z mlýnu proniká ven světlo.
Pomalu došel ke dveřím a otevřel je. Uviděl Jirayiu jak sedí na gauči, popíjí saké a baví se s děvčaty. Když Jirayia uviděl Kakashiho radostně zvolal.
„To je paráda, žes to tu taky našel, když jsme dva dostanem množstevní slevu.“ Smál se jeden z legendárních sanninů.
„No, víš já jsem sem zabloudil a už mám zamluvenou chatku a Anko na mě čeká... chtěli jsme si vyzkoušet nějaký triky z tvojí nový knížky.“ Začal se Kakashi vymlouvat.
„Tak mi sem někoho pošli, abych měl tu slevu.“ Smál se Jirayia dál.

Kakashimu se podařilo vyklouznout z tohoto pochybného podniku jenom po dvou litrech saké a spěchal zpět do tábora.
V půlce cesty našel Saie, který se krčil u jednoho ze stromů. Když se k němu Kakashi pokusil přiblížit začal Sai nepředstavitelně pištět. Nakonec však rozpoznal, že je to Hatake tak přestal a vydal se s ním společně z lesa.
Konečně se dostali z lesa, kde na ně čekal Neji a Iruka.
„Kde jste tak dlouho? Šli jsme vás hledat,“ Začal Iruka.
„Trochu jsme zabloudili. Tak co Neji? Už je ti líp?“ Ptal se Kakashi.
„Jo, už můžu používat Byakugan a chodím jakž takž rovně.“ Prohlásil hrdě Neji.
„Jirayia se po někom sháněl tak by jste za ním mohli jít. Je skoro ve prostřed lesa a ve starým mlýně a hledá někoho jako jste vy. Neji ty to najdeš i v týhle tmě.“ A ukázal Nejimu přibližný směr kam se koukat.
„Sice nevím co tam dělá, ale půjdem za ním.“ Prohlásil Iruka a šel za Nejim.

Leader opět vztyčil na dlouhý kus dřeva vlajku organizace a nabádal ostatní jestli si s ním nezazpívají. Jediný kdo byl pro byl Sasori, ale i ten po chvíli přestal mít chuť po té co mu to Itachi prozradil, že jejich šéf nosí dámský prádlo.
Od té doby co to na něj Itachi prásknul, ač přísahal, že ne, se na šéfa Akatsuki jeho podřízení nedívali s takovou úctou tak jako kdysi.

„A tak ti říkám modrý, nebo červený lentilky všechny nakonec skončí stejnou barvou.“ Řekl znalecky Shino, který nutil svoje rozumy blízko sedícímu Leeovi.
„Sasuke, oheň dohasíná. Můžeš ho prosím tě zase podpálit?“ Ptal se Kiba, který si na zimu stěžovat nemohl, protože byl v obětí Ino.
„Jsem tak na kaši, že neudělám ani jednu pečeť.“ Sdělil mu Sasuke, který sotva držel své pivo.
Kamizuki a Kotetsu se opět snažili o tanec, ale tentokrát nebyli sami a přidal se k nim i Ibiky, Genma a Zabuza. Anko s Kakashim listovali v Icha Icha a hledali co všechno by dnes mohli vyzkoušet, když už mají zamluvenou tu chatku.
Haku ležel opřený o strom a společně s Shikamarem a Pakunnem se dívali na hvězdy.
Deidara se opět snažil dostat Itachiho k sobě do stanu, ale tentokrát se mu dostalo záporné odpovědi.
„Zase k tobě půjdu a ty si budeš chtít hrát na doktora jako minule.“
Deidarovi nezbývalo nic jiného než sklopit hlavu a jít hledat nového pacienta.
Opodál to vše slyšela Shizune a tak si Deidaru odchytila.
„Jestli chceš tak si můžem zahrát na doktora a sestřičku, ale chtěla bych používat svůj bičík.“
Tato představa Deidaru nejdřív velmi vyděsila, ale nakonec souhlasil.
“Sakra, zase nic nebude.“ Pomyslel si Kimimaro, když viděl Deidaru odcházet s Shizune.

„Koukám, že morálka spadla až na dno.“ Řečnil Leader.
„Povinně všichni teď vypijete pivo na ex, aby s vámi byla nějaká zábava.“ Dal rozkaz.
Kakuzo a Itachi svoje piva dali statečně, ale Hidan to už nerozdejchal a musel k nejbližším stromkům.
Zetsu chytil slinu a po prvním pivu následovalo další a další.
Hidan a Kisame řekli, že pivo pít nebudou, ale ztrestají společně flašku vodky.
Tobi nebyl k zastižení. Mělo se za to, že ho Sasori utloukl krumpáčem a někde zahrabal.
Pravda však byla taková, že Tobi šel pro dříví do lesa a zabloudil až k mlýnu, kde společně s Jirayiou, a Irukou dostali neuvěřitelné slevy.
Neji mezi tím vycházel z lesa opět v hodně podnapilém stavu a cestou ztratil jednu botu.
S trochou štěstí se mu podařilo dojít mezi své, kde spadl vedle Choujiho a Tenten.
U Choujiho byla zrovna flaška saké, která kolovala a tak Neji neodolal a musel se znovu napít.
Po chvíli pití (rozumějte cca 8 litrů vína) Neji zvolal: „Lavór“.
„Jdi mezi stromy a hlavně né tady.“ Vysoukal ze sebe Kiba.
„Tam už nedojdu.“ Odpověděl mu s velkou námahou Neji.
„Já ho tam odtáhnu.“ Nabídla se Tenten.

„Sasori, pojď dát stolní fotbálek. Támhle ho stěží vidím.“ Navrhl svému společníkovi Kisame.
„Tak jo, ale platíš ho ty, protože já jsem hroznej škrt.“
„Beru.“
Kiba chtěl jít hrát s nimi, ale Ino ho držela tak pevně, že se sotva mohl pohnout.
„Haha, podpantoflák.“ Smál se mu Naruto, ale byl na tom stejně jako on, protože jeho držela Hinata.
Sasori a Kisame přistoupili k fotbálku a začali hrát.
Po chvíli hraní, ale Kisame zjistil, že jim vypadli jenom dva míčky a tak v záchvatu vzteku podpálil tu dřevěnou bedýnku, která ho ošidila o několik her.
„Měl by ses ovládat, nebo mi aspoň dát ten zapalovač.“ Káral ho Itachi.
„Ale cítím se teď mnohem líp.“ Odpověděl mu Kisame s úsměvem.

„Leader se dlouho nevrátil. Co s ním asi může být?“ Ptal se Kakuzo.
„To nevím, ale měli by jsme ho jít hledat.“ Navrhl Sasori.
Oba tedy vstali a šli hledat svého šéfa.
„Naposledy jsem ho viděl jak mířil támhle.“ Ukázal Sasori rukou na místo, kde byla zídka a pod ní tekl malý potůček.
Všude bylo plno bláta, ale to jim nezabránilo, aby dál pokračovali v hledání.
„Šéfe.“ Volal Kakuzo i Sasori a nakonec se jim dostalo i odpovědi.
„Co je?“ Ozvalo se skoro šeptem od někudy z temnoty.
„Kde jste?“ Zařval pořádně Kakuzo.
„Tadýýý.“ Pokusil se zařvat Leader, ale moc mu to nešlo.
„Pojďte za námi.“ Zavolal Sasori.
Nakonec se před nimi objevila postava připomínající Leadera. Blížila se k nim velmi houpavým krokem a než k nim došla dvakrát spadla na zem do bláta.
„Hmm, to bude on.“ Řekl potichu Kakuzo a měl co dělat, aby se nerozesmál jak tam viděl svého šéfa celého pokrytého od bláta.
„Měl si nechat ty rolničky, když jsi nalitej jak dělo a ztratíš se, tak tě podle jejich zvuku můžem najít.“ Povídal Sasori zatímco spolu s Kakuzem vedli Leadera do stanu.

„Říkám vám hoši, že až se zvednu tak pudu a pořádně Kakashiho rafnu do nohy.“ Sdělil svým společníkům totálně vymletý Pakunn.
„Nekecej a podávej to dál.“ Káral ho Shikamaru sedící vedle něj.
Haku se všemu smál a nakonec došel k závěru, že chce taky do někoho kousnout.
Kolem zrovna procházel Hidan, který se vracel ze křoví a tak po něm Haku skočil kousnul ho do nohy.
„Auu,“ Zařval Hidan „Co to děláš?“
Když to Pakunn uviděl tak ani na vteřinu neváhal a rafnul Hidana do ruky.
Za pomoci Itachiho a Kisameho, kteří se vraceli z fotbálku, je od sebe odrthl.

„Říkám vám, že tentokrát neusnu jako první.“ Chvástal se Kankurou.
Do hodiny usnul a Temari měla opět možnost pomalovat jeho tvář.
Gaara akorát naříkal, že ho bude muset zase táhnout do stanu, ale už se s tím v duchu smířil.
„Tak to by jsme měli. Stejně za chvíli začne svítat.“ Řekl Gaara a pomalu odnášel svého staršího bratra do stanu. Temari ho nejistým krokem následovala, ale odbočila, když míjela Shikamara a jeho partičku a přisedla si k nim.
Haku si olizoval krev která mu stékala z pusy poté co kousl Hidana.
Začalo svítat...

4.923075
Průměr: 4.9 (52 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2009-08-09 20:27 | Ninja už: 5484 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

HEHE, JAKO VŽDY, SUPER Laughing out loud

Obrázek uživatele cyberHoof
Vložil cyberHoof, Út, 2009-03-10 12:35 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 2927 | Autor je: Prostý občan

Lavor je best Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud toto nema chybu:D:D:D

caw caw motherfuckers



Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)

Obrázek uživatele Black.butterflY
Vložil Black.butterflY, Út, 2009-02-10 20:31 | Ninja už: 5553 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

„Teď je léto a pleteš si to s ptáky.“
„Ptáci plavou na zimu na jih? A jak pak dýchají?“
néé to je dost Laughing out loud

„Neji zvolal: „Lavór“.
Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, So, 2008-12-13 17:02 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Kdy bude další díl??? Tohle je brutální povídka a asi si počkám, dokud nebude úplná, ať nečekám dlouho na další díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, So, 2008-12-13 18:46 | Ninja už: 6151 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

volný pokračování je tady
http://www.tenrai.cz/viewstory.php?sid=28&warning=8
to sem dávat nechci je to moc ujetý Smiling
to je lolkovní já jsem asi fakt nedal poslední díl Smiling
respektive na něj neodkazuju Smiling

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele Sasanka-Sas
Vložil Sasanka-Sas, Po, 2008-12-01 20:26 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

muhehe množstevní sleva... Kakashi YES

userbarz.com
Starý lásky nerezaví!



dada ff http://147.32.8.168/?q=node/63332

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Po, 2008-08-04 14:11 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

další perfektní dílo...

Obrázek uživatele Uraa Shakra
Vložil Uraa Shakra, St, 2008-07-09 14:27 | Ninja už: 5806 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

xD tak z týhle povídky nemůžu..Laughing out loud