manga_preview
Boruto TBV 08

Obchodníci 16 - Bouře

„Tsunade, jdu si pro tebe.“ Zasmál se Hidan. Prodíral se úzkou chodbou a byl si jist, že je k ní čím dál tím blíž.
„Tady už bude východ.“ Otevřela Tsunade opatrně malá dvířka. Dostala se na střechu. Odtud jí chybělo jenom pár kroků k únikovému schodišti. Hidan byl však proti.
„Nemysli si, že tě nechám odejít ty prodejná ču*ko!“ Vyprskl, když vylezl z úzké chodby.
„Vypadá to, že nemám na výběr.“ Promnula si Tsunade své pěsti.
„Pche.“ Vytasil Hidan svoji kosu.

„Dělej Naruto už jsme skoro tam jenom dvě patra.“ Nabádal Jirayia svého svěřence.
„Co Sasuke?“
„Vybral si to sám. My musíme jít.“
„Ku*va práce.“

„Zdá se mi to, nebo těch Anbu nějak ubylo?“ Smál se Kisame.
„Stáhli se.“ Zlomil Kakuzo jedinému živému v dohledu vaz.
„Už jenom jedno patro a měli by jsme se potkat s Hidanem.“ Pobídl Kisame.
„Nesnáším schody.“
Z postranních dveří, jenž vedly k prázdnému skladu, vyrazilo pět Anbu.
„Teď!“ Zařval jeden z nich.
Dva se vrhli na Kisameho, aby zastavili jeho smrtící meč. Mezi tím se zbylým třem podařilo zahnat Kakuza do obrany.
Při této příležitosti se jim podařilo Kakuza vážněji zranit. Zrovna, když právě toho co dával povel k útoku Kakuzo shazoval do šachty probodli mu katanou nohu. Tím však Kakuza ještě více naštvali.
Kisame si zatím poradil s dvěma útočníky. Jednomu ze dvou co zatím žili efektně zlomil obě nohy. Kakuzo poslednímu živému zaryl palce do masky tam kde doufal, že budou oči. Řev mu byl odpovědí, že se nemýlí.
Když si už mysleli jak vše zvládli po schodech k nim vystoupali Jirayia s Narutem.
„Postarej se o ně Kisame já jdu za Hidanem.“
„To bude zábava.“ Vycenil Kisame zuby. „Zabiju vás oba hned a půjdu se podívat nahoru jak masakrujou Tsunade.“
„To si nemyslím.“ Zaujal Jirayia bojový postoj. „Kryj mi záda Naruto a jakmile to půjde běž nahoru.“
„To si myslíš, že ho nechám?“ Zařval Kisame. Sotva stačil doříct větu a už musel čelit Jirayiovo útoku. Se štěstím se dokázal krýt, ale díky silné ráně se zakymácel. To stačilo, aby Jirayia v útoku pokračoval.
Kisame jen stěží odvracel Jirayiovo útoky. Musel přejít do útoku. V ten moment poznal svojí osudovou chybu. Jirayia jenom čekal na to, kdy se pořádně odkryje. Rána kterou dostal do hrudi ho prohodila zavřenými dveřmi do skladu.
„Naruto, jdi!“
„Takhle nemam šanci.“ Zakašlal Kisame.

„Myslíš, že mě dostaneš jenom pěstma? Nemáš šanci kr*vo!“ Řval na Hidan. Na nic dalšího nečekal a zaútočil. Kosa opsala ve vzduchu půl kruh. Tsunade se hbitě letícímu ostří vyhnula. Díky piruetě dostala větší rychlost a celou jí využila k úderu do Hidanovi hlavy. Ten odletěl několik metrů po zádech zbraň stále pevně svírající v ruce.
„Mrcho.“ Vyplivl krev na zem.
„Pojď si pro další.“ Pokynula mu jedním prstem.
„Chcípni!“ Zařval při dalším útoku. Tentokrát vše udělal promyšleněji.
Let kosy dával Tsunade pouze jednu možnost k ústupu a tam Hidan hned mířil nohou. Za ceny ztráty zbraně jí podkopl nohy. Tsunade se chtěla hned zvednout, ale další kopanec do žeber jí to znemožnil.
„Koukám, že máš vše pod kontrolou.“ Objevil se za Tsunade Kakuzo.
„Jdu to dokončit.“ Stoupl si přesně nad Tsunadinu hlavu. Takový podraz od Tsunade, ale opravdu nečekal. Pěstí do rozkroku, to by rozházelo i s jinačími borci než je Hidan.
„Ty děvko.“ Zasípal svíjející se v bolestech na zemi.
„Dost.“ Chytl Kakuzo Tsunade pod krkem a zvedl jí do výšky svých očí.
„Připrav se na smrt.“ Pozvedl Kakuzo kunai. Chystal se vrazit jí ho do břicha, ale právě v tu chvíli mu podrazil Naruto nohy.
„Pozdě, ale přece.“ Stál už Naruto.
„Ty jeden uřvanej hajzle.“ Ohnal se po něm Kakuzo.
Hidan se pomalu vzpamatovával z ohromné bolesti. Dobelhal se ke kose a hodil jí po Narutovi. Ten se jí s velikým štěstím vyhnul. Nenechal však tento čin bez povšimnutí. Zatím co Tsunade bojovala s Kakuzem Naruto se rozběhl naproti Hidanovi. Podařilo se mu propadnout s ním zpátky do budovy přes kousek skleněné střechy.
Tsunade zatím jednoznačně dominovala v boji s Kakuzem.
„Stejně zhebneš.“ Zvedl Kakuzo ze země Hidanovu kosu.
„Tím bych si nebyl tak jistý.“ Objevil se na scéně z ničeho nic Yamato.
„Yamato.“ Vydechla Tsunade šťastně.
„Je konec.“ Stoupl si mezi Tsunade a Kakuza. Vytrhl Kakuzovi z rukou kosu a vrazil jí nic nečekající Tsunade do břicha.
Vyprskla z pusy krev. Ihned se chytla kosy a snažila se jí vytáhnout jenže Yamato s ní trhl ještě víc. Tsunade klesla do kolen.
„Proč?“ Zeptala se s vypěním všech zbývajících sil. Yamato se na ní však pouze usmíval dokud nezemřela.
„Dával sis, ale k***a na čas Yamato.“
„Kakuzo...“
„Tak dělej a pomož mi.“ Vztáhl k Yamatovi ruku. Byl hodně zraněný a sotva se udržel na nohou.
Místo podání ruky zasvištěla kosa vzduchem ještě jednou. Kakuzovo hlava se skutálela k římse.
„Dobrej člen Akatsuki je mrtvej člen Akatsuki.“ Odhodil kosu k Tsunadinu bezvládnému tělu.

Itachi bojoval se Sasukem velmi zvolna. Jenom se oťukávali, aby zjistili mez každého z nich. Po chvíli vycítil Sasuke příležitost. Kopl Itachiho do žeber. Ten se na chvíli prohnul a Sasuke mu ťal po tepně. Itachi hbitě odrazil ránu směřující na krk, ale Sasuke s tím počítal a další ránu směřoval na tvář. Tu už však Itachi odrazit nedokázal. Menší řezná rána na pravé tváři.
„Jsi dobrý.“ Olízl si stroužek krve, jenž mu stékal kolem pusy.
„Tohle není všechno.“ Zaútočil Sasuke znovu. Jeho bratr mu pořád nestál za to, aby tasil svojí jedinečnou katanu, ale po chvíli neměl jinou možnost.
„Myslíš si, že si pomůžeš trochu větším kunaiem?“ Smál se mu Itachi do očí.
Sasuke bez odpovědi bodl. Itachi hravě odrazil útok a uštědřil Sasukemu ránu do krku.
„Nechtěl jsi mě zabít? Ale jdi ty.“ Posmíval se mu Itachi.
„Bastarde.“ Zaklel Sasuke. Vyrazil k dalšímu útoku. Tentokrát zuřivějšímu než kdy před tím. Itachi měl co dělat, aby vykryl všechny rány. Na jednu však nestačil.
Sasuke těsně minul krční tepnu, ale i tak stačil meč stočit na Itachiho hruď. Meč naštěstí pro Itachiho nezajel moc hluboko, ale i tak to byla bolest.
„Teď už to jenom dokončím.“ Máchl Sasuke mečem nad hlavou.
„Ha-ha-ha“ Začal se z ničeho nic smát Itachi. „Tohle jsem opravdu nečekal. Jsem mile překvapen tvými schopnostmi Sasuke, ale opravdu si myslíš, že to na mě bude stačit?“
„Teď zemři!“ Sekl po Itachiho hlavě. Meč však jenom prosekl vzduch.
Sasuke odletěl několik metrů a spadl na znak. Itachi stál přikrčený v místech, kde stál Sasuke. Jeho ruce třímaly kunai z kterého odkapávala krev.
„Takovou rychlost jakou mám já ty nikdy mít nebudeš... Sasuke.“
Sasuke se chtěl rychle vymrštit na nohy, ale díky bolesti to nebylo tak snadné. Přidržel se za bok odkud mu stékala krev.
„Nechtěl jsi to skončit?“ Smál se Itachi. „Teď to skončím já. To co jsem začal před tolika lety. Konečně budu volný.“
Sasuke se s námahou zvedl na nohy. Mečem se snažil podpírat, aby neupadl.
„Pořád stojím.“ Podíval se na svého bratra.
„Ale na jak dlouho.“ Zaútočil Itachi.
Sasuke chtěl v posledním útoku probodnout Itachimu srdce i za cenu svojí vlastní smrti. Itachi s tím však počítal a jeho katanu mu vyrazil z ruky a zabodl mu kunai do ramene.
Sasuke spadl na kolena. Jednou rukou se opíral o zem, aby nespadl úplně. Itachi kolem něho klidně prošel a sebral Sasukeho katanu ze země.
„Je konec.“ Podíval se na katanu a spatřil své oči. „Zabít... musím tě zabít.“ Usmál se. „Konečně. Tak dlouho jsem čekal.“ Pozvedl katanu. „Zabít... mého malého brášku. Zabít Sasukeho.“ Smál se na celé kolo.
Sasuke vyplivl krev jenž se mu hromadila v ústech: „Tak dělej.“
Itachi velmi zhluboka dýchal. Jeho úsměv byl přímo ďábelský a v tom momentě bodl. Katana projela Sasukeho tělem a nezastavila jí ani podlaha.
Itachi zvedl svůj plášť ze země a pomalu odkráčel dveřmi ven.

Poznámky: 

klik
Podle mě zatím jedna z nejlepších částí... pak už to prej za moc nestojí Laughing out loud

4.454545
Průměr: 4.5 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Safira
Vložil Safira, Ne, 2008-06-22 14:40 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

no nic moc..ak mam povedat..

Prečítajte si spoluautorské poviedky!Sú veľmi skvelé aspon ja si myslim!
http://konoha.cz/?q=node/36506
http://147.32.8.168/?q=node/36642

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-06-15 17:55 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Hey super práce!!! Laughing out loud Omezila bych sprostý slova ae na 2. stranu...Hidan je prostě Hidan s tim asi nic mezmůžeme Laughing out loud ae jak dostal tu podpásovku...dobře mu tak! xD OK nejdřív sem si řikala: "Tak hnusně krvavý ako obvykle to zase neni Eye-wink (mno sic vlk ve mně furt brblá ae to neřeš! Laughing out loud) jenže když došlo na Kakuzovo hlavu změnila sem názor!!! Sticking out tongue A ten Yamato mě teda n****l tomu věř! Laughing out loud Sasáč natáh bačkory! JUPÍÍÍ!!! xDDD