manga_preview
Boruto TBV 09

Čierny drak časť 24: Spomienky

Tráva pokropená krvou. Štvorka pozeral do očí svojmu nepriateľovi. Lee stál obďaleč so škrabancom na kombinéze tak hlbokým, že sa dostal až na kožu.
- Tak sa bol schopný pohnúť, nie moc účinne ale aj tak....... - Štvorka so svojimi kosťami zaujal útočný postoj.

„Bravo! Ukáž mi čo je v tebe....“ prehovoril Štvorka na Leeho ktorý sa pomaly postavil, kolená sa mu trocha chveli.
- Už sa dá už môžem, aspoň dúfam - Lee sa vzpriamene postavil a pozeral na Štvorku. Štvorka sa rozbehol na Leeho, ktorý spravil to isté. Tesne pred sebou Štvorka bodol dlaňou na Leeho. Ten sa stihol uhnúť jeho útoku tým, že sa skrčil. Lee to chcel využiť a snažil sa mu podkopnúť nohy. Predtým ako dopadol jeho kop, Štvorka vyskočil. Urobil salto ponad Leeho pritom ako sa ocitol nad Leem, sa z jeho voľnej ruky vysunula kosť a škrabla Leemu pravé koleno. Ako Štvorka dopadol, tak sa mu kosť znova zasunula na pôvodnú veľkosť asi 30 centimetrov. Lee sa odkotúľal ďalej a vyskočil na nohy. Keď si premeriaval Štvorku, prišiel mu na um Kimimaro.
- Uvidím, či som sa zlepšil. Keď dokážem poraziť............ Ale to znamená... prepáčte Gai-sempai musím to použiť, prepáčte -
Lee si sadol na zem a odhrnul si svoje oranžové návleky a začal uvoľňovať svoje závažia.

„Máš šťastie, nepoužívam toto proti všetkým protivníkom, ale keďže naša rýchlosť je v tomto okamihu rovnaká, ja sa musím posunúť ďalej a poraziť ťa,“ Lee si rozopol obe závažia postavil sa a rýchlym pohybom ich hodil za seba. Štvorka pozoroval závažia.
- Závažia, hmmmmmmm, zaujímavé....... -
Ako sa dotkli zeme, vyvrhli do vzduchu sutiny, prach a na zemi nechali diery po ich váhe.

„Čo to...“ Štvorka nestihol ani dopovedať a Lee mu vrazil ranu do pravého líca. Štvorka spravil niekoľko točiek a šúchal sa po zemi. Skôr ako zastal na jeho brucho prišiel kopanec.

- Nestíha, výborne, Gai-sensei to všetko vďaka vám - Pomyslel si Lee, ktorý sa otočil a vrazil niekoľko dobre mierených rán na hlavu svojho oponenta.

„Lee ! LEE! LEEEEEE!“ Kričal chlapík v zelenej kombinéze na chlapca ktorí poskakoval od radosti v kruhu. Pobiehal v kruhu a vyskakoval čo najvyššie do výšky ako vedel.
„Áno áno áno áno áno! Dokázal som to! Neji, Tenten videli ste to? Som super!“
Gai už nevydržal a potkol svojho žiaka aby sa spamätal, Lee sa potkol o nohu svojho majstra a vyváľal sa v hline.
„Au, čo to ?......To bolí....“ Lee vypľul posledné zbytky hliny z úst a oprášil si svoju zelenú kombinézu.
„Lee, dokázal si zmajstrovať rýchlosť ktorej sa vyrovnáš skúseným shinobim na svojej ceste životom.“
Lee si predstavil ako ťažko pracoval aby dosiahol svoj cieľ.
- Keď sa vráti Naruto-kun, tak mu budem môcť pomôcť a bude mi pekne závidieť! - S úškrnom na tvári si predstavil Naruta Lee, ktorý si práve uvedomil, že je to skoro rok ako odišiel z Konohy.
„Naruto ….....“ preriekol Lee a ešte rozmýšľal nad svojim priateľom, ktorý je bohvie kde.
„Áno, už je to rok nie?“ Lee sa obzrel na Tenten ktorá si škrabkala bradu.
„Čo?“ nechápavo pozrel Gai na svojich zverencov.
„No je to rok čo Naruto odišiel,“ dostala zo seba Tenten, ktorá veľmi uvažovala, či sa nepletie a pritom pozorovala nebo. Neji si ju premeral a usmial sa v predstave na Naruta. Gai sa zamyslel tiež, ba spomenul si.
„Ó, áno, Naruto je už preč celý rok čo ?“
Všetci prikývli a pozerali sa na seba.
„Udialo sa toho dosť za ten rok, že ? Všetci ste sa stali chuninmi a náš tréning pokročil tiež, čo takto ísť na večeru na Naruto-kunovu počesť?“ hovoril Gai, ktorý si stále prezeral svoj tým. Všetci prikývli a pomaly sa zberali. Lee sa zadíval na oblohu a privrel oči.
- Naruto, vráť sa............. -
Keď otvoril oči všetci boli na druhej strane lúky a s unudeným výrazom pozerali na Leeho.
„Lee! Poď, lebo ťa tu necháme!“ kričala Tenten ktorá držala ruky v bok.
„Óoooo hej, počkajte ….....“ Lee si zobral svoje veci a rozbehol sa za nimi.

Ďalšie rany dopadli na Štvorku ktorý nevedel sa brániť proti Leeho ohromnej rýchlosti. Štvorka sa pár krát snažil švihnúť po Leem, ale bez výsledku. Lee vyskočil na ramená Štvorke a odrazil sa do vzduchu. Štvorka spojil ruky.
„Koutai kosshi (Výstrel kosti)."
Kosť ktorá mu do teraz trčala z dlane sa vysunula smerom na Leeho ktorý sa musel kosti uhnúť vo vzduchu a doskočil asi 5 metrov od Štvorky.

„Koutai kosshi.“
Ako Lee dopadol na zem z druhej dlane vysunula sa kosť ako dlhá tyč smerom na Leeho. Predtým ako ho kosť zasiahla, vyskočil dopadol na kosť a ponej sa rozbehol až k Štvorke ktorí nestihol zareagovať a dostal špicom topánky do brady takú ranu, že ho to prekotilo. Lee skočil a doskočil na obrovský balvan ktorý ležal uprostred miestnosti. Štvorka nehybne ležal na zemi.

- To som mal šťastie, už by som dlhšie neudržal túto rýchlosť - pomyslel si Lee a zhlboka dýchal.

5
Průměr: 5 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Pá, 2008-08-22 13:39 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

ty sa prekonávaš každou ďalšou časťou, a mieriš rovno do oblakov, kde sa zrazíš so slnkom, pretože to už oblohu jednoznačne neovláda Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, So, 2008-06-14 16:42 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Super uz sa strasne tesim na pokracovanie je to anozaj super poviedka.

Obrázek uživatele kasumi-chan
Vložil kasumi-chan, Ne, 2008-06-08 23:08 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 266 | Autor je: Prostý občan

noooo... super Laughing out loud uz sa tesim na dalsi diel Laughing out loud

Obrázek uživatele Orendži-san
Vložil Orendži-san, Ne, 2010-07-25 03:21 | Ninja už: 6050 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

zase raz gj

Obrázek uživatele sisqa
Vložil sisqa, Čt, 2008-06-05 17:32 | Ninja už: 5973 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

jjj súhlasim so vsetkymi ja nemozem uz ani ako inak to pomenovat iba tak:BOOOMBAA ja tak mam rada tvoje poviedky a dik za upozornenie:)

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), St, 2008-06-04 14:11 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

super milujem boje :3

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2008-06-04 09:13 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Paráda, jako vždy. S učením tě chápu, čeho je moc, toho je příliš Eye-wink Relaxuj a piš, těším se na další vývoj příběhu. A jistě nejen já.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele narusaku
Vložil narusaku, Út, 2008-06-03 21:32 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

nooo...bolo to dobre, len tak dalej a inac dik za mail xD

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2008-06-03 20:46 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

A dál? Co bude dál??? Proč to děláš? Proč posíláš dva díly zaráz? A proč jsi je utnul v takové vypjaté chvíli? To nám nervákům nedělej!!! Já jsem si zvykla čekat a teď to ze sebe tak sypeš a já nestíhám a nervačím a... a... a vůbec! Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, Út, 2008-06-03 20:52 | Ninja už: 6179 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

nob hej uz sa v skole neucime teda ja sa uz odmietam ucit tak vam vynahradzuem moju absenciu

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]

Obrázek uživatele skype-sama
Vložil skype-sama (bez ověření), Út, 2008-06-03 20:42 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Tak rychle ty se překonáváš BRAVO! Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-06-03 20:37 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

skvelý dielik, a tie Leeho spomienky, super Laughing out loud asi som vynechala jednu časť, idem to kuknúť Smiling

daj si tam potom odkaz na minulý dielik Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, Út, 2008-06-03 20:45 | Ninja už: 6179 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

co ? aky odkaz ?

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-06-08 00:03 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ten, čo som ti tam pridala, naspodu Eye-wink lepšie sa tie dieliky potom hľadajú, čítajú Smiling

inak, kedy bude ďalšia časť? Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.