manga_preview
Boruto TBV 09

Konoha 1.Kapitola - Deň Svetla a Noc Temnoty

Napísal : Dalibor Mráz

Konoha

1.Kapitola : Deň Svetla a Noc Temnoty

Teplé slnečné lúče sa rozprestierali nad dedinou, ktorá sa ešte len prebúdzala z dlhej Zimy. Do Konohy prichádzala Jar. Všetko tomu nasvedčovalo. Na stromoch kvitli listy roznášajúc sladkú vôňu všade navôkol a svieža rieka práve striasla posledné kúsky ľadu, ktoré jej bránili pohybovať sa. Usmievajúci sa ľudia kráčali pod azurovou oblohou a boli naplnení očakávaním. Dnes sa oslavoval najvýznamnejší sviatok celého roka. Deň Svetla, tak ho volali. Pred desiatimi rokmi totiž padla najmocnejšia a najtemnejšia organizácia sveta, Akatsuki. Nad dedinou sa usmievalo šesť ľudí. Všetko to boli kedysi najsilnejší Shinobi ( ninjovia ) v dedine. Nazývali sa Hokagovia. Ich tváre vytesali do obrovskej skaly, ktorá bola vydieť z každého miesta v dedine. Zprava doľava Shodaime Hokage, Nidaime Hokage, Sandaime Hokage, Yondaime Hokage, Godaime Hokage – jediný ženský Hokage, aký kedy bol – a Rokudaime Hokage, posledný, ktorý je s dnešným sviatkom najviac spojený – Uzumaki Naruto. Jemu Konoha vdačí za to, že ešte existuje. Stalo sa to dávno.

Vtedy bola temná noc poznačená krvou. Blýskalo sa, pršalo a tri postavy zahalené v tieni si navzájom hľadeli do tvárí nevediac čo sa stane. Jeden z nich bol odetý v čiernom plášti s červenými obláčikmi. Spod plášťa vykúkala tvár, na ktorú keď ste pozreli, prebehli Vám zimomriavky po celom tele a mali ste pocit, že umierate. Volal sa Uchiha Madara. Jeho svetločervené oči – Sharingan - boli rovnaké ako oči druhej postavy – Uchihi Sasukeho. Sharingan je Kekkei Genkai, čiže vrodená shopnosť, ktorá sa vyskytuje iba v klane Uchiha. Umožňoval kopírovať bojové techniky iných a ešte omnoho viac. Posledným z troch bol Uzumaki Naruto. Okolo žltých vlasov mal priviazanú čelenku so znakom dediny a jeho modré oči boli plné smútku. Oranžovo – čierna šušťáková súprava mu robila spoločnosť už dlhé roky.

,,Sklamal si ma Sasuke, očakával som, že ty prebudíš schopnosť Mangekyou Sharinganu“, prehovoril zrazu Uchiha Madara hrubým hlasom a s úškrnom pozeral na Sasukeho.

,,Jedného dňa určite, no nie spôsobom, akým si to urobil ty a Itachi – zabitím najlepšieho priateľa“, odpovedal mu Sasuke a letmo pri tom pozrel na Naruta, ktorý si to všimol a slabo sa usmial. Úsmev mu rýchlo zmizol, pretože si spomenul, že keď toto naposledy Sasuke povedal, tak ho skoro prebodol mečom.

,,Nebol si to náhodou ty, kto povedal, že vedľajšie putá s niekym sú zbytočné a iba bránia tým putám, ktoré sú dôležité, napríklad pomsta?“ Madara sa diabolsky usmial.

,,Povedal, avšak vtedy som bol zaslepený hnevom, nenávisťou. Až Naruto mi opäť pripomenul, ktoré putá sú skutočne tie dôležité a za ktoré sa oplatí bojovať. Sasuke znovu pozrel na Naruta.

Ten iba počúval a sledoval zem. Posledné dni sa neustále bojovalo. Dnes sa to skončí.

Madara sa obrátil k Narutovi.

,,Hokage? Bol to tvoj sen, však?“

Naruto sa zahľadel Madarovi do očí. Sharingan v ňom vzbudzoval strach, hocikedy sa môže ocitnúť v jeho ilúziách.

,,Stále je to môj sen.“ Jeho hlas bol tichý, skoro nepočuteľný, akoby ho vyslovil mŕtvy. Obzrel sa navôkol. Konoha bola kedysi krásna, nádherná, prekvitajúca životom, no teraz tu sú iba horiace drevené trosky zničených domov pokryté popolom. Narutovi do očí vnikli slzy, no skôr než si to niekto všimol, skryl ich. Bolo to peklo, vyzeralo to tak.

,,Zabil si Sakuru“, vyčítavo prehovoril Sasuke smerom k Madarovi a v jeho hlase bolo cítiť žiaľ. Naruto pri spomienke na Sakuru zosmutnel ešte väčšmi než bol. Nebolo to ani pár hodín, čo ju Madara umučil svojim Sharinganom. Ona tú ťarchu nevydržala, bola silná samozrejme, no Madara bol jediný z Uchihov, ktorý naozaj ovládol Mangekyou Sharingan. Naruto Sakuru ľúbil aj keď ona mala oči iba pre Sasukeho, ktorý o ňu nejavil záujem.

Naruta však prekvapilo, keď vydel, že Sasuke začal plakať. Čo to znamenalo? Naruto bol zmäťený. Pokiaľ vedel, Sasuke naposledy plakal pri vyvraždení jeho rodiny Uchihom Itachim, Sasukeho bratom.

,,Zabil som toľko ľudí, že o jedného viac, či menej nič nezmení“, ľahostajne odvrkol Madara a diabolsky sa rozosmial.“

Netušil, že stlačil spúšť. Naruto cítil zlosť, no zmeravel keď zbadal ako sa tvári Sasuke. Jeho Sharingan nadobudol doslova krvavú farbu. Sasukeho hnev bol cítiť. V rýchlosti, akú Naruto ešte nevydel Sasuke spravil pečate a v jeho pravej ruke sa začala zhmotňovať elektrina.

,,Chidori!“, zakričal Sasuke a vrhol sa k Madarovi. Už už to vyzeralo, že dostane zásah, no v tom zmizol. Chidori udrelo doprázdna. Ozval sa výbuch z miesta, na ktorom stál predtým Madara. Nevediac ako bol Sasuke zrazu na zemi. Celé telo ho bolelo, taký zásah ešte nedostal dokonca ani od svojho brata, nevládal sa hýbať. Okolie stemnelo, bitka sa začala.

,,To je všetko? Nedokážem pochopiť, ako sa ti podarilo zabiť Itachiho.“ Madara sa zjavil iba kúsok od Naruta, ktorý v tom zmätku nestačil pozorovať čo sa deje. Prekvapene sa obzrel, premýšľajúc o ďaľšiom kroku. Neváhal.

,,Kage Bunshin no Jutsu!“, zvolal a popri ňom sa zjavil ďalší Naruto, jeho klon. Skutočný Naruto pokrčil pravú ruku, akoby v nej niečo držal. Klon začal okamžite sústrediť Chakru do prikrčenej ruky, v ktorej sa začala zjavovať neustále rastúca modrá guľa. Vietor sa začal točiť okolo gule a začínala sa finálna fáza. Klon sa rozutekal a zmizol do temnoty.

Madara nadvihol obočie a spravil niečo ako úškrn.

,,Oodama Rasengan!“,vykríkol Naruto mieriaci na cieľ. Nastal výbuch, ktorý do zeme vyhĺbil obrovskú dieru. Naruto s očakávaním sledoval ustupujúcu vrstvu prachu a špiny s nádejou, že zasiahol. Technika však nespravila okrem jamy nič. Madara stál na mieste bez známky zásahu a opäť nasadil ten jeho strašný úsmev.

Naruto však neprejavil sklamanie. Klon, ktorý pred chvíľou Naruto vytvoril sa zjavil za nič netušiacim Madarom. ,,Bunshin Taiatari!“, zvolal Naruto a klon vybuchol. Dúfal, že tentoraz trafil, no nádeje klesli, keď sa ocitol na zemi. Bol to Madara, ktorý sa premiestnil za Naruta a udrel ho, čím ho zložil.

Naruto pozrel na Sasukeho. Obaja sa nemohli hýbať. Tá bolesť bola neznesiteľná, sem-tam si mysleli, že je koniec.

,,Neviem, čo povedať. Čakal som od Vás viac, najme od teba, Sasuke“, s posmechom im povedal Madara. Sasuke ľutoval, že tu nemá svoj meč Kusanagi. Nastalo ticho.

Naruto sa ocitol v zvláštnej miestnosti obkolesenej plesnivími zelenými múrmi. Pred ním sa týčila obrovská mrežovitá brána s nápisom ,,Pečať“. Ten papierik bol takmer na dva kúsky, čochvíľu bude úplne roztrhnutý.

,,Znovu si tu, Naruto?“, ozval sa hlasný chrapľavý hlas vychádzajúci z mreží. Naruto uvidel oči, tie oči, ktoré mu strpčovali život už od narodenia.

,,Kyuubi no Youkou, čo chceš?“, prehovoril Naruto zlostným tónom na obludu, ktorej drápy vytŕčali z mreží v snahe rozdriapať Naruta. Jeden z démonov, jeden z mocných bohov stál priamo pred Narutom. Deväťchvostý líšči démon Kyyubi – boh ohňa. Yondaime Hokage ho zapečatil do Naruta pri jeho narodení – pri pokuse zničiť Konohu - a odvtedy ho má v sebe. Bol jeho prekliatím a zároveň darom.

,,Ty si prišiel za mnou. Vždy keď potrebuješ moju silu, lebo sám nie si dosť silný, prídeš za mnou. Koho chceš zabiť tentokrát?“ Kyuubi otvoril ústa do démonského úsmevu, ktorý bol hrozivejší než ten Madarov.

,,Nepotrebujem tvoju pomoc, už viac nie.” Naruto sa prechádzal, všetko sa mu zdalo nezrozumiteľné ako neznáme zvuky prichádzajúce odnikiaľ. Vydal sa smerom k bráne a pretiahol sa cez mreže. Kyuubi ho sledoval, ustúpil o pár krokov a okolo neho sa zjavili bublinky, ktoré narastali do väčších bublín. Pozrel na Naruta a vydel v ňom strach.

,,Uchiha Madara, minule, keď sem Sasuke vstúpil si vravel, že ho poznáš.” Naruto hľadel na Kyuubiho, ktorý zamračil tvár, bolo vidieť ako sa mu táto otázka nepáčila.

,,Madara? Prečo sa pýtaš na Madaru?” Démon sa zahľadel do Narutových očí.

,,Čo s ním máš spoločné? Chcem to vedieť, pretože on je tá osoba, ktorú chcem zabiť.” Naruto to povedal veľmi pomaly, no nie kľudne.

Kyuubi sa zhrozil, obrovská líška sa chytila za hlavu a zvalila sa na zem. Naruto ho sledoval a podišiel k nemu bližšie. Prvý krát vydel démona takto sa správať.

,,Jediné, čo nás spojovalo, bola tajná dohoda,” s odfrknutím povedal Kyuubi a zavrčal, pričom sa Naruto zľakoli a vzápetí si sadol na chladnú zem ,,aká dohoda?”

Kyuubi najskôr váhal, zdalo sa mu nepotrebné odpovedať chlapcovi, ktorého chcel neraz zabiť. Potom sa však rozhodol, že mu to povie.

,,Mal som mu dať svoju Chakru, aby mohol zabiť svojho otca, Kráľa Tengu – Sojoba. Ten chcel prevziať Madarove telo, keď dospeje. Po zistení sa ma Madara vydal hľadať, pretože vedel, že hoci je mocný, sám Sojobu neporazí. Dal som mu svoju silu, no nestačilo to. Síce Sojoba neporazil, no zapečatil ho. To je celé. Keď Shodaime Hokage zistil o našej tajnej dohode, nahneval sa na Madaru, pretože si myslel, že to túžba po moci ho ku mne zaviedla. Z ich priateľstva sa stalo nepriateľstvo. Shodaime nakoniec Madaru zabil v Údolí Zániku.”

Naruto tomu celkom nerozumel, no ako väčšinou sa tváril, že áno.
Údolie Zániku? To bolo to miesto, kde sa pred rokmi na život a na smrť pobil so Sasukem.

,,V tú noc, keď si zaútočil na Konohu, keď ťa do mňa zapečatili si hľadal Madaru?”, spýtal sa Naruto očakávajúc odpoveď.

,,Áno, ale nebol tam, všetko sa zvrtlo a nakoniec som sa ocitol v tebe.” V tom poslednom boli počuť výčitky.

,,Madara je živý, lenže nemá pôvodné telo.” Naruto si odkašľal.

Kyuubi vyzeral akoby rozmýšľal a potom sa otočil k Narutovi. ,,Naruto, uvolni tú pečať. Dovoľ mi, aby som cez teba mohol hovoriť s Madarom, možno ho dokážem zastaviť.” Kyuubiho hlas sa zmenil, bol taký tajomný, chvíľu sa dokonca zdal i milý. Naruto iba neveriacky pozeral. Neveril svojim ušiam. Kyuubi chcel pomôcť, Naruta žiadal o službu? V tom bolo určite niečo iné, tím si bol istý.

,,Nie! Neverím ti, ty si Kyuubi.” Naruto kričal a cítil sa čudne. Ležal na zemi, bolela ho hlava, Kyuubi ho driapol.

Opäť sa ocitol na temnej chladnej lúke, kde predtým spadol. Madara stál nad Sasukem, ktorý upadol do bezvedomia a občas doňho bodol prstom, aby sa presvedčil, či to len nepredstiera. Sasuke sa začal potiť a často sa prehadzoval, to znamenalo, že Madara zrejme použil Tsukuyomi, druh Genjutsu, ktoré môže urobiť iba Mangekyou Sharingan. Sasuke teraz prežíval veľkú hrôzu, Naruto mu musí pomôcť. Vedel, že Uchihovské Genjutsu prostredníctvom Sharinganu je hrôzostrašná vec.

Sasuke sa nachádzal v čudnom dome, obzeral sa okolo, no nevidel nikoho. Stará drevená skriňa bola jediná vec v miestnosti a na jeho počudovanie tu neboli žiadne dvere. Snažil sa zakričať, ale nevyšlo z neho jediné slovko, žiadny zvuk, nič. Nenachádzalo sa tu dokonca ani okno, takže Sasuke nemohol vedieť, či je deň alebo noc. Sadol si na zem. Jeden, dva, tri, v kúte skrčený rátal sekundy a čakal, čo sa stane. Zrazu so miestnosť rozžiarila prenikavým svetlom a Sasuke bol donútení zakryť si oči.

,,Sasuke?”, ozval sa hlas, ktorý už dlho nepočul. Cítil chvenie a keď si zložil ruky z očí dolu, nemohol uveriť, čo videl. Pred ním stáli Uchiha Fugaku a Uchiha Mikoto, Sasukeho rodičia.

POKRAČOVANIE NABUDÚCE.

2.Kapitola – Najhoršia spomienka a Kyuubiho úder

4.833335
Průměr: 4.8 (12 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kazekage Gaara
Vložil Kazekage Gaara, Út, 2008-06-10 14:17 | Ninja už: 6063 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

Ďakujeeeeeeeeeeem:)

Obrázek uživatele shadow1101
Vložil shadow1101 (bez ověření), Po, 2008-06-09 22:52 | Ninja už: 19858 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

fakt velmi dobre

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2008-06-09 22:48 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Je to skvělé! Jak jsem to mohla přehlídnout? Chybky by se samozřejmě našly, ale dají se přehlédnout, strhující děj je přebije. Nemám, co bych dodala, zbytek za mě (jako skoro vždy Eye-wink) už řekla Ayashiki.

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Kazekage Gaara
Vložil Kazekage Gaara, Čt, 2008-05-01 14:20 | Ninja už: 6063 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

Konečne po dlhej dobe je tu druhá kapitola, mal som veľa problémov, hlavne s počítačom, ktorý je momentálne mimo prevádzku, tak som to napísal u babky. Tu je link https://konoha.cz/?q=node/26048 . Gomenasai.

Obrázek uživatele Bubacek123
Vložil Bubacek123, Po, 2008-04-07 12:50 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Je to fakt good příbět velice se mi líbí jen tak dál

Obrázek uživatele Kazekage Gaara
Vložil Kazekage Gaara, Čt, 2008-04-03 21:56 | Ninja už: 6063 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

Prepáčte, ale 2. Kapitola vyjde o niečo neskôr ako som predpokladal. Ale už je skoro celá (chýba mi pár viet) na papieri,takže potom to už len dám do wordu a sem. Ešte raz ďakujem a ospravedlňujem sa.

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Čt, 2008-04-03 21:02 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

je to dobrý příběh, smrt Sakury hmmmm alespoň si přečtu něco kde není

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Kazekage Gaara
Vložil Kazekage Gaara, Út, 2008-04-01 21:37 | Ninja už: 6063 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

A veľmi pekne ďakujem, Ayashiki, potešila si ma. Smiling

Obrázek uživatele Kazekage Gaara
Vložil Kazekage Gaara, Út, 2008-04-01 21:36 | Ninja už: 6063 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

Naozaj sa ospravedlňujem za Sakurinu smrť, ale nevedel som, s kým ju mám dať do páru, či s Narutom, alebo so Sasukem. Čo sa pokračovania týka, na papiery už dačo mám, ostatné dopíšem zajtra a potom to prepíšem do počítača a mohlo by vyjsť tak vo štvrtok.

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Út, 2008-04-01 21:08 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Ttoto je veľmi pekné! Je tam zopár gramatických aj štylistických chybičiek, ktoré sa ale stratia. Je to úžasne napísané, pútavý príbeh, veľmi sa teším na pokračovanie. Jediná vec, ktorá mi vadí je mŕtva Sakura... Ale aj to prehliadam, keď sa pozriem na dej, opisy, zloženie slov... Je to naozaj výborne napísané!