manga_preview
Boruto TBV 09

Kroniky Vzduchu: Díl 3 - Team 7

„Crrrr!....“ zvonil budík na Jadenově stolku.
Jaden vypnul budík a rozespale vstal než mu došlo co je za den.
„Uáá“ zívnul Jaden.
„Čas vstávat, dneska je velký den! Takže bych si měl pospíšit.“ Vzpamatoval se Jaden a šel se umýt. Oblékl se do svého oblíbeného oblečení, vzal si tmavomodré triko s šedozelenou vestou a tmavomodrými kalhoty.
A…přivázal si pásku s insignií Konohy na čelo.
Sešel schody, pozdravil Ranima a šel.

O pár ulic dál se probouzel Naruto.
Vstal, líně se protáhl a šel se nasnídat, po cestě se podíval na kalendář a rozzářil se.
„Dneska je ten velký den, takže potřebuji…“ řekl si a otevřel kelímek s předem připravenou Ramen a zalil ho vroucí vodou.
„dobrou snídani!“
Když dojedl, zapil to mlíkem a oblékl se.
Nakonec si před zrcadlem upravil brýle, které nosil na čele.
Ale všiml si že zapomněl, že je už nepotřebuje, protože už má pásku Konohy, kterou nosí každý ninja.
Vzal ji do ruky a usmál se.
Po cestě měl ještě menší potyčku s Konohamarem, ale nebylo to nic zajímavého.

A o dalších pár ulic dál se připravovala na setkání Sakura.
Ještě se prohlížela před zrcadlem když na ní máma zavolal: „Sakuro! Neměla by jsi už jít?“.
„No jó, už jdu!“ odsekla Sakura naštvaně.
Sakra! Přestaň se mnou zacházet jako s dítětem! Pomyslela si.
O chvíli později už kráčela ulicí směrem k Akademii.
Ano,už nejsem déle studentkou Akademie.Jsem ninjou Konohy, Haruno Sakura! Pomyslela si Sakura.
Ušla ještě pár metrů a potkala Ino, jak zrovna vychází z domova.
„Tak já jdu!“ zavolala Ino za sebou.
Pak si všimla Sakury a zvedla obočí: „Dobré ráno Sakuro!“
Sakura se tvářila trochu kysele: „Dobré ráno Ino!“
Potom se obě vydali společně na cestu do Akademie.
„Nemůžu uvěřit že jsi prošla Sakuro.“ Prohodila Ino posměšně k Sakuře.
„Ten test už je dávno za námi Ino, hlavní je, že teď jsme obě ninjové. A já už proti tobě neprohraju!“ řekla Sakura a přidala do kroku.
Ino se nechtěla nechat zahanbit a také přidala do kroku.
A tak se obě předháněli až do Akademie.

V Akademii zatím seděl Naruto už v lavici a křenil se.
No vida, takže ho vzali, to je fajn. Pomyslel si Jaden, který už také seděl v lavici vedle Naruta.
„ Co tu děláš ty Naruto? Tohle setkání je jen pro ty co Závěrečný test udělali.“ Řekl překvapeně Shikamaru.
„Jen se podívej na tohle Shikamaru! To je oficiální čelenka Konohy! Teď jsme ninjové spolu. Co na to říkáš?“ řekl Naruto vesele.
„hmm“ zahučel Shikamaru.
„Já bych řek, že je to pro mě jako dělaný!“ radoval se dál Naruto.
Naruto, takže jsi přece jen postoupil, to mě moc těší. Těšila se pro Naruta Hinata.

Najednou se do třídy vřítily Sakura s Ino.
„První!“ řekli obě sborově.
Chvíli popadali dech než Ino řekla: „Tak jsem zase vyhrála Sakuro!“
„Zase blouzníš Ino, byla jsem nejmíň o milimetr před tebou ve třídě!“ hádala se s Ino Sakura.
„Měla jsi vždy tyhle halucinace Sakuro?“ zeptala se ironicky Ino.
Sakuro. Pomyslel si Naruto a začervenal se. Sakura se otočila a dívala se jeho směrem.
Směje se na mě! Nejspíš se jí líbím s tou čelenkou. Pomyslel si Naruto a zčervenal ještě víc.
Sakura se k němu rozběhla. „Dobré ráno Sakuro!“ volal na ní Naruto.
„Jdi mi z cesty!“ křikla na něj a vyhodila ho z lavice.
„Dobré ráno Sasuke.“ Pozdravila rozpačitě Sakura Sasukeho.
„Můžu si sednout vedle tebe?“.
„Na to zapomeň! Vedle něj sedím já!“ Okřikla Sakuru Ino.
„Ale já tu byla první!“ ohradila se Sakura.
Najednou se kolem nich sešli všechny holky ze třídy.
„Ale já tu byla ještě dřív než vy dvě“ , „Ne já tu byla dřív!“ , „Já si sednu vedle něj!“. Ztrhla se hádka.
Ty holky jsou snad úplně praštěný! Pomyslel si Jaden.
Sasuke se na to jen podíval a pomyslel si: Jak otravné!

To celé sledovali v krystalové kouli Hokage a ostatní Jounini z Listové.
„Tak to jsou ti dva výjimeční žáci, Sasuke Uchia a Jaden Shimoto co?“ zeptal se jeden z nich.
„Ano to jsou oni.“ Poznamenal Hokage.
„Sasuke je jediným přeživším Klanu Uchia že?“ zeptala se Kurenai.
„Bohužel.“ Odpověděl jí vážně Hokage.
Obraz v kouli se zaměřil na kluka ve žlutém sedícím o kus dál na podlaze.
Naruto Uzumaki. Pomyslel si Kakashi.

Naruto se konečně probral a naštvalo ho, že Sakura upřednostňuje Sasukeho než jeho.
Dřepl si na lavici před něj a propalova ho pohledem. Sasuke mu ho oplácel.
„Naruto! Okamžitě se přestaň na Sasukeho tak podle dívat!“ zařvala na Naruta Sakura.
Tady se za chvíli asi pořádně nasměju. Říkal si v duchu Jaden a začal se usmívat.
Naruto se Sasukem se stále propalovali pohledem a holky řvali na Naruta, ať toho nechá když…se jeden kluk před Narutem opřel a nechtěně strčil do Naruta…
„C-co to dělají?“ vypravila ze sebe Sakura.
„Nemam tušení.“ Odpověděla jí strnule Ino.
Jak ten kluk strčil do Naruta, tak Naruto přepadl do předu a dali si se Sasuke pořádného francouzáka.
„Ááh!“ vyjekla Sakura když jí to došlo.
Jaden se lámal smíchy: „Týý jo a já nemam foťák!“ smál se.
Sasuke a Naruto prskali, jako by snědli citrón s feferonkou.
Za to mi zaplatíš Naruto, slibuju! Proklínal Naruta Sasuke v duchu.
Naruto se otočil směrem k holkám…ty na něho koukali jako na vraha.
„Pardon dámy, to byla nehoda!“ Začal ze sebe soukat Naruto.
„Tohle taky!“ řekla vražedně Sakura.
„A sakra!“ zaklel Naruto.

„Jako obvykle má Naruto zase potíže.“ Řekl Hokage.

„Ode dneška jste všichni ninjové a proto jste všichni plnili těžké testy a zkoušky. Ale to není nic v porovnání s tím co teprve přijde. Nyní jste genini, čili ninjové začátečníci, budete rozděleni do troj člených skupin, které bude vést jeden Jounin, elitní ninja.“ Začal sensei Iruka.
Naruto se válel zmlácený na lavici.
„Tak to nám tu zbívá otázka, kdo bude ve skupině se Sasukem co?“ popíchla Sakuru Ino.
„Nevím Ino!“ nedala se Sakura, ale myslela si : Ty čarodějnice! Já budu se Sasukem ve skupině takže zmiz!
„Chm.“ Vzdychl Sasuke. Zrovna trojčlenná skupina, ti ostatní mě budou jenom brzdit. Pomyslel si.
To jsem zvědavej s kým budu. Přemýšlel Jaden.
Já bych tak rád byl ve skupině se Sakurou a…ále to je mi jedno, hlavně když to nebude Sasuke, ale mohl by to být Jaden, s ním je alespoň legrace. Uvažoval Naruto a podíval se na Jadena.Ten se na něj zazubil.
„Pokusím se vytvořit vyvážený poměr sil ve skupině a první skupina je…“ začal sensei Iruka.
O chvíli později…
„Tým 7: Á tohle bude vyjímka, protože Naruto nakonec splnil závěrečný test, bude tato skupina čtyř členná. Takže to jsou: Jaden Shimoto,…“
No vida, a je to tu! Pomyslel si Jaden a byl napjatý, S kým je ve skupině.
„…Naruto Uzumaki,…
Ha! Naruto! To jsem na něj zvědavej zasmál se v duchu Jaden.
„…Sakura Haruno a …Uchia Sasuke!“ dokončil Iruka.
„Jsem vyřízenej!“ truchlil Naruto, „Jó!“ Radovala se pro změnu Sakura. Otočila se a zavyktorkovala na Ino.
„Grr!“ supěla Ino.
„Já nechápu co furt všichni máte s tim Sasukem? Tak úžasnej zase není!“ řekl znuděně Shikamaru.
„Ty nemáš ponětí Shikamaru, Sasuke je super!“ napomenula ho Ino.
„Né nemam ponětí, vždyť taky nejsem holka!“ odsekl Shikamaru.

„Tak to byli všechny tými.“ Oznámil Iruka.
„Sensei Iruko! Proč musí být Velký ninja jako já ve stejné skupině jako ten blbec támhle!?“ ptal se naštvaně Naruto a ukazoval na Sasukeho.
Jaden se chytl za čelo: No jo, zase musí dělat pana velkého ninju!
„Sasuke měl nejlepší známky ve vaší skupině…a ty ty nejhorší!“ zarazil Naruta Iruka.
„Dal jsem vás do stejné skupiny, abych vytvořil rovnováhu.“ Vysvětlil Iruka.
Naruto dál supěl.
„Dávej si pozor, abys se mi nepletl pod nohy…ty loosere!“ prohodil Sasuke k Narutovi.
„Grrr, co si řikal?!“ zuřil Naruto.
„Hele dejte si pohov, hoši! Nebo se po tý puse už nemáte rádi?“ uzemnil oba Jaden.
„Co si říkal?!“ zaječeli Sasuke s Narutem najednou.
„Po obědě se seznámíte se svými novými učiteli, do té doby má celá třída volno.“ Ukončil setkání Iruka.

Jaden seděl na střeše Akademie, svačil a pozoroval dění.
Z Akademie vyšla Sakura a volal Sasukeho.
Ta holka je pěkná stíhačka! Pomysle si Jaden a zakousl se do chleba.
Za chvíli za ní přišel Naruto, něco si povídali…Jaden se soustředil a nechal si jejich slova donést větrem.
Naruto zval Sakuru na společný oběd, ale ta ho odbila a šla dál hledat Sasukeho.
Když odcházela, Narutovi se zablýsklo v očích.
Co máš za lubem Naruto? Pomysle si Jaden. Tak to zjidtíme, konec konců, mam přece bít dobrý v tichosti ne? Tohle bude dobrý cvičení. Přemýšlel Jaden, uložil chleba a zmizel.
Za chvíli už seděl v koruně jednoho vysokého stromu a pozoroval Naruta, jak sedí na vodojemu a pozoruje Sasukeho, který svačil u okna v domě naproti.
Tak co chceš dělat? Byl zvědaví Jaden.
Najednou viděl Naruta, jak se plíží podél střechy k Sasukemu.
Co to děláš Naruto?
Najednou Naruto vyskočila přepadl Sasukeho.
Ty jsi se snad zbláznil ne? Lekl se Jaden nad tím, co právě udělal Naruto.
Za chvíli z místnosti vyskočil Sasuke.
To se dalo čekt. Co ten Naruto tim chtěl získat? Uvažoval Jaden. Ale co, a jeje za chvíli máme být u Akademie a setkat se tam s našimi jouniny. Tak to bych měl jít, později se na to Naruta zeptám. Rozhodl se Jaden a přeskočil z koruny stromu na střechy a vydal se k Akademii.

4.689655
Průměr: 4.7 (29 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2010-10-29 10:13 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

další dobrý dílek, jsem zvědavá jak budou vycházet

Obrázek uživatele -Nobody-
Vložil -Nobody-, Po, 2009-06-01 20:34 | Ninja už: 5570 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud vetsinou me to zatim u vsech povidek ktere sem cetl prestalo bavit hned nazacatku mozna sem este precetl druhy dil ALE Kroniky vzduchu se fakt divim Laughing out loud ctu dal a hrnu se na dalsi dil

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Út, 2009-06-02 20:15 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

tak to je bezva ^^ mockrát díky Smiling
snad tě to nepustí Smiling XD
a doufám že tě to množství dílů neodradí XD


Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Pá, 2009-04-10 14:57 | Ninja už: 5959 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

krutěěěěě xDDD odplouvám na další díl Laughing out loud xD

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2009-01-11 16:03 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Skvělej díl!! Vážně jo!!

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), So, 2008-12-27 13:58 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Super,super!!!! Jaden sa mi páči čím viac xDD Už aj letím na ďalší!! xD

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Po, 2008-11-24 18:11 | Ninja už: 5779 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Mně přijde, že Jaden je jedinej +,- normální tam xD, teda až na Větrný oko xD, který tak moc normoš nebude. Ale je super xD Úžasnej díl Mrk


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Út, 2008-11-25 16:50 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

jupíííííííííí prej sem normálníííííííí XDDDD
díííky ti díííky Laughing out loud XD


Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Po, 2008-10-27 15:03 | Ninja už: 5721 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

já si asi na všem něco najdu Laughing out loud vždycky se někde vyskytne něco, co mě inspiruje Laughing out loud super super :D

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Byagugan18
Vložil Byagugan18, Ne, 2008-07-20 22:42 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Parádní příběhy, akorát by tam nemuselo bejt tolik maličkostí co jsme už viděly v obyčejným narutovy...

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-05-26 16:10 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

pěkný pěkný...zajímá mě postava Jadena, jsem zvědavá, jaké budou jeho další techniky xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Po, 2008-05-26 16:20 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

No...s Fantazií ještě nejsem na suchu Laughing out loud Laughing out loud


Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, So, 2008-03-15 23:20 | Ninja už: 5912 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

Říkala jsem si, co by se asi tak dělo, kdyby někdo zbyl. Proto se mi to začíná líbit ještě víc než předtím. Smiling Jen tak dál

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-03-03 17:58 | Ninja už: 6062 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no myslím si o tom, že je to dobré:))) len tak ďalej:))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Erian
Vložil Erian, Po, 2008-03-03 16:27 | Ninja už: 5959 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

moooc pekne Eye-wink ...dobrej zpusob jak se pridat do pribehu Laughing out loud ...uz se tesim na dalsi kapitolku Smiling

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Ne, 2008-03-02 23:15 | Ninja už: 6048 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Tohle podani zacatku celeho Naruta je taky good. Vse samozrejme zmeneno o jednu postavu, ale je to good Laughing out loud

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2008-03-01 22:55 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Tak pište, co si o tom myslíte. díky