Už jsem tě přerostl, tatínku!
Inspirace! Stejně dlouzí a slizcí, to se nedalo jinak... Opožděně věnováno ke dni otců všem, kteří se nehodlají smířit s dospíváním svých ratolestí.
Body si, prosím, neprosím, jako vždy, stejně by mi asi neprošlo pravidlo číslo jedna, i když...
Výsledek
Skóre: 9.6, Hlasů: 14
Nevím proč, ale mám pocit, že tohle by byla dobrá flashová hra. Hrála by k tomu ta flétnová melodie, kterou se ovládala masožravka Adéla...
Prvé čo ma napadlo, pri náhľade obrázka bolo, že sa zapojila aj Poštolka - bez ohľadu na pre ňu netypickú techniku, iba pre toho operenca, čo v v náhľade dominuje.
Ale teda bravo, zasa sa ti podarilo prísť s fakt originálnym motívom, hoci mám trocha podozrenie, či sa za jeho pozadím neskrýva profesionálna deformácia.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Poštolka je seriózní ptáček, ta by se k takovému praštěnému opeřenci nesnížila. Originalita odvádí pozornost od mého amatérismu. Co myslíš tou profesionální deformací?
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Deformáciou myslím, že mi to pripomenulo toto: https://www.youtube.com/watch?v=tVXRxibKDec
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Koukáš po večerech, jak rostou fazole? No jestli myslíš, zda tam není nějaká moje zahradnická deformace z práce a pozorování kytek, tak ne. Ale musím uznat, že podoba tam je!
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Tý jo, to je hustý! Na hodnou chvíli jsem se zamrazila a hleděla ohromeně před sebe. Je to senzačně promyšlený i výborně zpracovaný, jak už Ironhide psal.
Palec nahoru!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Jůůů! To je jako ta hra v kostky s obrázky, že jo? Jen barevná verze. Tak já budu hádat...!
"Tak dlouho jsem dneska ponocovala, že mi samým zíváním padala brada až ke kolenům, oči silou vůle otevřené dokořán, zelená a fialová barva střídala se s rudou, jak krevní oběh vynechával a znova naskakoval. Pracovala jsem na kompjůtru tááák usilovně, ale mikrospánky přicházely čím dál častěji. Při jednom z nich se mi zdálo, že se tu objevil Sasuke, tasil svůj meč, proměnil se v kočku a... převrhl mi stůl! Při tom uklouzl a nešťastně se na to svoje párátko nabodl!!! Byl tu i Kakashi. Ten když to viděl, zajásal, že je konečně po něm a Ino, spokojená s eliminací největšího štěstí své rivalky Sakury, mu už jen škodolibě nosila na hrob neprodané povadlé kvítí z květinářství.
.
A nebo to bylo myšleno jinak?
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
No téměř jsi to trefil !
"Wau, v náhledu je nový obrázek který jsem kreslila...já??? To není možné! Wau - Hromis se pustil do portrétů! Wau a ten geniální nápad + zpracování, které můžu jenom závidět! Hm...a já ho popichovala a on to udělal, vrrr...a já marná jsem misi nestihla, hanba mi!...PRÁSK! Já se na to můžu...! Ach jo .
Gratuluji k parádnímu dílku, je luxusní !
Tak nějak...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Vynikajúci nápad XD Vynikajúca realizácia... takže potlesk.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???