manga_preview
Boruto TBV 09

Využití slabé chvilky

Využití slabé chvilky

Výsledek

++++++++--
Skóre: 8.8, Hlasů: 4

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2021-10-21 18:52 | Ninja už: 3879 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Mně to taky jako boj dvou postav nepřipadá. Ale mohl by to být, dle té nejisté pozice Naruta, velmi urputný boj jeho samého se sebou po požití velkého množství saké Tee-hee. Naruto si s pomocí Kuramy cestou domů z oslavy vybíjí emoce na náhodném kolemjdoucím, který náhodou vypadá jako Sasuke Smiling. Bohužel spíš padá dozadu, než že by mohl někoho zasáhnout. Škoda, že autor/ka nenapsala k dílku nějaký přibližující komentář. Jinak ale taky myslím, že je to pěkný obrázek, co se techniky a propracovanosti týče Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele nazenihanma
Vložil nazenihanma, Pá, 2021-10-22 19:32 | Ninja už: 1559 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Recepční v lázních

Takový příběh mě k tomu nenapadl. Smiling Vlastně jsem ani nevěděla, jak se vkládají pod obrázek komentář. Hehe...
Ale chtěla jsem znázornit, že Naruto prožívá prudkou emoci a tuto emoci zneužije Kurama. Chakra kolem Naruta měla znázorňovat Kuramu jako ovladatele jeho těla. Ty oči měli tenhle pocit jako by zvýšit, že Naruto je pod jeho nadvládou. A útočit měl na někoho blízkého a zároveň, jakože se snaží Kuramz dostat pod kontrolu.(Proto ty mříže)
No trošku jsem to asi znázornila blbě, ale co už. Hehe...
Ale děkuji za pochvalu.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2021-11-02 01:29 | Ninja už: 3879 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Hm, tak to sis dala docela velký úkol tohle všechno vyjádřit. Ale docela to sedí, když to takhle popíšeš Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2021-10-20 01:30 | Ninja už: 4189 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Milá nazenihanmo, obrázek jako takový se mi moc líbí svým nápadem, stylem i zpracováním. Moc se mi líbí stínování Narutovy ruky i oděvu a jeho laškovné zuřivý výraz. Jenom... nevidím tu splnění pravidel mise, ve kterých se píše: „Z těch (alespoň dvou) postav tam musí být vidět alespoň polovina těla, ne jen třeba ruce nebo hlavy.“ A Kurama je tam jen v podobě očí, v podstatě supluje pozadí. Přičemž si ani nejsem jistá, jestli Naruto bojuje s ním, nebo spíš s někým, kdo stojí vepředu a tím pádem na obrázku vůbec není. Takže misi zatím neuznávám, ale obrázek samotný bez vazby na pravidla hodnotím desítkou.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele nazenihanma
Vložil nazenihanma, Pá, 2021-10-22 19:25 | Ninja už: 1559 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Recepční v lázních

Dobře. Vlastně jsem si až později (když už byl obrázek na stránkách) jsem si uvědomila, že jsem tam nedala dvě postavy. Takže jsem s tím trochu počítala. Ale děkuji za pochvalu.