Shikamaru : Temari FIGHT!
Tak jsem měla v plánu spojit dva "hot boye" v zuřivém boji. Jako správný "NejoFil" jsem chtěla vyobrazit Nejiho se Sasukem. Tak jsem tak zkoumala pozice a přemýšlela nad tím, jak je dostat do kontaktu, (protože, ruku na srdce, ti by zřejmě bojovali na dálku) až jsem při brouzdání obrázkama narazila na prapodivný ship Nejiho a Temari... A nápad dvou "Hot Boyů" byl ta tam. Tak si užijte tento nelítostný, krvelačný a nepřátelský boj!!!
HAHAHAHAHAHA!
Výsledek
Skóre: 9.2, Hlasů: 12
Super pohyb. Jsem ráda, že Neji X Sasuke plán nakonec padl. Tohle nemá chybu.
Za deset, tohle nemá chybu ! Snad jen ta Temari mohla mít trochu naštvanější kukuč, jinak skvělé, jak nápadem, tak provedením! Překvapilas!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Teď se mi zvedlo ego. Moc mě těší, že pobavilo.
Jenom je škoda, že to nevypadá tak dobře, jak jsem si to vysnila (původně to mělo vypadat jako vystřižené z dílu Boruta - to jsem rychle opustila a nějaký prvky tam zůstaly)...
Vypadá to senzačně! Výborně jsi zachytila pohyb, moc se mi to líbí.
Díky, díky Doufám, že pobavilo
Skvěle jsi je vystihla Líbí se mi naznačení pohybu a jsem ráda, že sis zvolila zrovna takové téma. Pomyslně uznávám.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Awww... udělám dojem na Hyuugy ve vile
Tak tohle se povedlo
Díky, jsem se v tu chvíli zasmála a říkala si "to by mohlo být sakra dobrý"
Tak tenhle obrázek je skvělej! Úplně to ty dva vystihuje
FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07
Jsem ráda, že se jsem se trefila. Původně jsem tam chtěla mít Tatíka s mamkou od Shikamara, ale bylo to málo barevný, takhle je to mega fajnový. Díky za pěknej koment