manga_preview
Boruto TBV 09

SHAN-NA-ROO!!!

SHAN-NA-ROO!!!

Pôvodne som sa neplánoval do tejto misie hlásiť, lebo som nemal predstavu, ako by som posunul hranice svojich schopností. Možno dokončiť nejaký obrázok, na ktorý som z nejakého dôvodu nemal nervy (našli by sa zo dve – tri), ale ktorý z nich by bol na takej úrovni? Koncom decembra som čítal mangu Ghost in the shell 2 od Masamune Shirowa a vtedy som dostal nápad s obrázkom zobrazujúcim bojovú scénu s rozfázovaným pohybom ústrednej postavy. To mi prišlo jednak inovatívne a jednak by ma to donútilo naštudovať si kreslenie dynamických bojových scén (jeden z dropnutých obrázkov vybuchol práve na tom).
Ako obeť som si vybral Saradu, čo znamenalo naštudovať si aké kostýmy pre ňu ktorý autor používa (nie je to rovnaké) a ktorý by sa najviac hodil do môjho obrázka. Ďalšou úlohou bolo vymyslieť kompozíciu, čo nebol zasa až taký problém, avšak ... aj tá najlepšia kompozícia mi zmizne spred očí v okamihu, ako ich otvorím. Hrozná tragédie... A so zatvorenými tak akosi neviem kresliť (hoci ku koncu misie som to „na nečisto“ vyskúšal a neuveriteľne mi to pomohlo s jedným kompozičným problémom). Eye-wink Začiatkom januára prišla ťažká tvorivá kríza, kedy som sa jednak sústredil na písanie FF-iek do výzvy a jednak som nebol schopný zobrať do ruky ceruzku, hoci som to mal celý čas pred nosom na stole. Rozbehol som sa znova v posledných dvoch týždňoch a po práci na náčrtoch som to dnes poobede celé prekreslil „naostro“ (ale zasa som mal problém sa k tomu dokopať).

Pomôcky: skicár, ceruzka, guma, pravítko a pdf verzia publikácie HOW TO DRAW MANGA Illustrating battles + vybrané kapitoly Boruta na naštudovanie si Saradinho odevu a proporcií.

... Zabity ... mal som začať prekresľovať už dopoludnia ...

Výsledek

++++++++++
Skóre: 10.0, Hlasů: 3

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2018-03-29 17:03 | Ninja už: 4206 dní, Příspěvků: 5856 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Pokus je to zajisté zajímavý a rozfázování Saradina pohybu jistě dalo hodně práce. Ale nejvíce mě pobavil vysmátý Boruto Laughing out loud

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2018-03-28 15:48 | Ninja už: 3897 dní, Příspěvků: 7449 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Takže - splnil jsi zadání ve všech bodech, až na tu (velmi zde podstatnou) míru snahy. Myslím si, že kdybys začal dřív, tak bychom se společně dostali mnohem dál. Zeptám se proto - tak, jak to teď je, jsi s tím spokojený? Nebo cítíš, že jsi musel vinou termínu skončit v polovině započaté práce?

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2018-03-28 17:02 | Ninja už: 5207 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Kompozične som spokojný a viac by som tam toho už iste nedokresľoval, lebo keď som skúšal do náčrtu vložiť tu a tam ešte nejakú ruku či nohu, robilo mi to tam zmätky. Vzhľadom na spôsob, ktorý som zvolil pre zvýraznenie smeru akcie dostali smerové čiary prednosť pred detailami v pozadí, takže som ostal iba pri najnevyhnutnejších veciach ako časť stromu, tieň pod krčiacou sa Saradou a obláčik prachu pri jej nohe.

S čím rozhodne nie som spokojný, je to, že si dodatočne všímam niektoré rozmazané čiary (skenovanie ako by to ešte zvýraznilo), len do toho už nechcem do vyhodnotenia zasahovať. Takový trapas...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2018-03-28 17:24 | Ninja už: 3897 dní, Příspěvků: 7449 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Ok, já myslím, že mi to stačí k uznání mise a můžeš to směle dotvořit, protože si myslím, že jsi začal docela zajímavý úkol a je škoda, že jsi v termínu nestihl další postup. Mohli jsme se dál dobrat ještě jiné/vyváženější kompozice, nebo třeba bys to stihnul vytunit i barvou, no cest jak se zlepšit je celá řada, ale to jsem nechávala na každém, jak se chce posunout daleko a kolik se toho chce dozvědět. Konkrétně v tvém případě bych doporučila do budoucna soustředit se i na způsob kreslení linek, máš zajímavý rukopis, ale to roztřesení a jakási nejasnost často znečitělňují, co chceš sdělit.
Přesvěč mě, že sis ty body zasloužil Eye-wink!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2018-03-28 17:50 | Ninja už: 5207 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Vďaka. Do farby by som pri A-misii a figurálnej scéne takmer určite nešiel, až tak za dobre s pastelkami nie som. Jedine tak na čiernobielo, no zvýšenie plasticity by už bol úplne iný ciel - zvolil by som preň scénu s max dvoma postavami a vnadnejšiu bojovníčku. Evil Súčasne s týmto cieľom by som to na túto misiu nedal ... musel by som sa prakticky od základov naučiť príliš veľa vecí ... Whááá

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...