manga_preview
Boruto TBV 09

Olympiáda v Konoze - 15. den

 Olympiáda v Konoze - 15. den

Zde je shrnutí nejžhavějších novinek z právě probíhajících disciplín - běhu na 200 m, parkuru a skoků do vody. Hlavní aktéři: neudolatelný Lee, opět nesmělý Kakashi Laughing out loud a zjevně se svým dnešním výkonem spokojený Kisame. Jak to dopadlo nevíme, ale o to více fandíme!
Edit: přidávám ještě jeden neuvěřitelný výkon z dnešního dne. Aburame Shino překonal svým hodem (80 km) všechny dosavadní rekordy Laughing out loud, bohužel byl diskvalifikován za neschválenou reklamu na zádech trikotu Laughing out loud.

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.9, Hlasů: 35

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Út, 2021-02-16 10:05 | Ninja už: 5350 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

A já pořád nevím, která disciplína v tvém podání se mi líbí nejvíc. Už tady nějakou dobu přejíždím nahoru a dolů (nad výškou Kisameho skoku se mi párkrát i zhoupl žaludek Laughing out loud ) a pořád nevím, protože je to skvěle nápaditá podívaná. Ale asi už nechám kouřící kolečko myši vychladnout a řeknu...
Shino, protože ten oštěp je prostě luxusní Kakashi YES

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Espere
Vložil Espere, Út, 2020-04-28 15:20 | Ninja už: 3699 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Hrozně se mi na tom líbí ta jednoduchost a zároveň hrozně moc vtipných detailů viz. KonOHa to je geniální. ^-^ Obdivuji lidi, co dokáží tak hezky kreslit a ještě do toho vloží několik, na první pohled neviditelných myšlenek.Laughing out loud Kolik disciplín ještě plánuješ přidat?(Doufám, že to zdaleka není konec!) Také tajně doufám, že nakreslíš nějaký maratón (třeba na 20 000m?) s Guyem, protože nevěřím, že zvládne jen tak přihlížet na zadku na někoho, kdo závodí a ještě je jeho rival. Laughing out loud Navíc mi přijde podezřelé, že nefandí Leemu s kterým je téměř 24h denně... Laughing out loud Určitě se připravuje někde v šatně na závod. Laughing out loud Jo a ještě jeden zákeřný dotaz, který mě jako sportovce zajímá. Jaké bylo konečné pořadí toho hodu oštěpem, když byl Shino diskvalifikovaný? Jump!
Jinak hodnotím 11/10 za tu myšlenku a nápad, kterou tady považuji za hlavní. Eye-wink

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2020-04-29 18:17 | Ninja už: 3901 dní, Příspěvků: 7450 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Tady někdo plní misi, co Laughing out loud? Vůbec nevím, jaký máš úkol, ale potěšilo mě, že sis vybral zrovna můj obrázek a zavítal po takové době zrovna sem...
K tvým otázkám - konec to je, byla to mise ku příležitosti OH. Nicméně sama se k němu občas vracím a představuju si, co by se ještě dalo zpracovat, bavilo mě to. Gai mě tedy nenapadl a když nad tím přemýšlím, tak máš pravdu, to byla chyba na něj zapomenout. Hod oštěpem vyhrál, tuším, někdo ze Suny, musela bych se podívat do tabulky. Někdo s větrným jutsu. Díky za kometík, potěšil Smiling!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Nakamura Kumiko
Vložil Nakamura Kumiko, Čt, 2016-09-01 12:27 | Ninja už: 4518 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Recepční v lázních

Výborné! Zasmála jsem se. A upřímně, taky jsem párkrát přemýšlela, proč se v manze nevyskytují koně, přestože jsou tam mnohem bizarnější zvířata. Smiling Takže, chápu Kakashiho a držím mu palce.
Krásně nakresleno.

Sténajíc ve svých trámech škola šílí, že jsem se zrodil, abych zapálil ji.


Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2016-09-01 18:18 | Ninja už: 3901 dní, Příspěvků: 7450 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Děkuji moc, no ano, Kishi tuším někde říkal, proč tam ty koně nezařadil (asi je neumí kreslit Sticking out tongue), tak jsem si říkala, jak by asi dopadl takový parkur bez koní či na démonech, he Laughing out loud. Ale Kakashi si s koněm poradí, přilepí se do sedla nějakým jutsu a určo zvítězí.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Korvína
Vložil Korvína, Po, 2020-04-27 19:00 | Ninja už: 3846 dní, Příspěvků: 174 | Autor je: Pěstitel rýže

Sice komentuju o několik let později, ale prostě.. chudák kůň, jak má ten podbřišník utažený až se mu hrudní koš prohnul. Nedivím se, že má tak vyděšený výraz, když nemůže ani dýchat. Do kapitoly “Paty dolu a špičky ke koni” se Kakashi asi nestihl dostat. Laughing out loud Realisticky nejspíš nevyhrál nic (otřes mozku možná), protože z mého laického pohledu ten kůň neskočí, protože má zjevnou nedůvěru v jezdce a ani přilepit se nepomůže.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2020-04-28 00:13 | Ninja už: 3901 dní, Příspěvků: 7450 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Jé, děkuju za koment Smiling. Mně se ten podbřišník zdá utažený tak akorát, mám ráda koně, myslím, že to mám docela nakoukané a musí to být utažené, aby jezdec nesjel i se sedlem pod břicho Laughing out loud Eye-wink.
Ale s tou nedůvěrou v jezdce, to máš určitě pravdu, to nemohlo dopadnout dobře Laughing out loud.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Korvína
Vložil Korvína, St, 2020-04-29 11:39 | Ninja už: 3846 dní, Příspěvků: 174 | Autor je: Pěstitel rýže

No.. ano i ne, spousta lidí utahuje podbřišník moc a myslí si, že prostě ho mají utáhnout co nejvíc, aby jim sedlo nesjelo. Podbřišník se utahuje tak, aby se pod něj šly bez problémů strčit prsty. Sjíždění sedla často podbřišník nevyřeší, je to dáno anatomií konkrétního koně a sedlem. Pokud sedlo správně nesedí koni, bude prostě sjíždět dozadu nebo do stran. Někteří koně mají takovou stavbu zad a kohoutku (vysoké kohoutky a dlouhá ramena u koní na všestranost), že i správně padnoucí sedlo sjíždí, k tomu slouží poprsníky.
Osobně bych nejela parkur bez alespoň tříbodového poprsníku, je to jako mít bezpečnostní pásy v autě, většinou je nepotřebuješ, ale je dobré je mít. Smiling

Kakashi má přeci sharingan, může jím studovat záznamy parkurů v televizi a pak okopírovat to, co tam ti jezdci dělají - tak zvítězí.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2020-04-29 18:12 | Ninja už: 3901 dní, Příspěvků: 7450 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

No předně - Tsunade ani Kakashi netuší, jak se jezdí parkur, netuší ani, jak má vypadat kůň na parkur, natož sedlo Laughing out loud. Tsunade šla do téhle disciplíny velmi vypočítavě - slabá účast všeobecně, neb koně nikde nefigurují = vyšší šance na vítězství. Nepřekvapilo by mě, kdyby použila prvního koně ze zemědělského potahu, kterého sehnala, a strčila ho Kakashimu pár hodin před dostihem. A ten, chudák, se jen snaží splnit misi Laughing out loud.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Korvína
Vložil Korvína, St, 2020-04-29 18:52 | Ninja už: 3846 dní, Příspěvků: 174 | Autor je: Pěstitel rýže

To máš pravdu. Smiling Ještě že v Narutovi přežije člověk všechno, když ho může Tsunade prohodit zdí, tak ani kopnutí koněm do hlavy Kakashimu neublíží. Je to mise dost sebevražedná a snad za ni dostal tučnou výplatu.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2020-04-29 19:09 | Ninja už: 3901 dní, Příspěvků: 7450 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

^-^

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2016-08-25 22:56 | Ninja už: 3901 dní, Příspěvků: 7450 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Rocker-foxie: Děkuji moc. Je fajn tě tu po dlouhé době vidět Smiling. No skicy jsou živé, člověk je črtá rychle a potřebuje zachytit to nejzákladnější a nejpodstatnější, na ostatní není čas. A to mě na tom baví, jsou živé a pravdivé.
AndyUchiha29: Pojistit si ruce? Hm, a já jim dávám tak zabrat v kovárně, hehe, to by mě tedy nenapadlo. Ale vlastní manga by byla super. Bohužel mě zase nic nenapadá, co bych nakreslila. Díky za pochvalu!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele AndyUchiha29
Vložil AndyUchiha29, Čt, 2016-08-25 16:33 | Ninja už: 3889 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jestli budu jednou takhle sama kreslit, políbím si ruce, pojistím na milion a konečně vymyslím vlastní mangu! Laughing out loud tohle je DOKONALÝ!! Tenhle styl černobílých skic zbožňuju Smiling Kdyby bylo hodnocení 11 - dám to Smiling Takhle alespoň ta desítka Laughing out loud

"Monsters don't sleep under your bed. They sleep inside your head."

Obrázek uživatele Sammartino
Vložil Sammartino, Út, 2016-08-23 20:23 | Ninja už: 4260 dní, Příspěvků: 289 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Super skicy! Abych pravdu řekla, rozumím tomu, proč zrovna skicy Laughing out loud
Občas mám podobné pocity, ikdyž, kam se na tebe hrabu Laughing out loud Tak jako tak, svému účelu slouží bezchybně. Nejvíc mě pobavil Shino Smiling

Tired animator
mentálně jsem vačyce

můj twitter:
https://twitter.com/EctheThe

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2016-08-23 20:01 | Ninja už: 3901 dní, Příspěvků: 7450 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Som čarovná: Dikíčko, ty vždycky dokážeš člověku rozzářit den Smiling!
Avárt: Hehe, smích léčí, díky!
Ivanitko, Palantir: Přesně tak. To já si tak testovala, kdo sem jak chodí, kdo si všimne Eye-wink.
Loan: Děkuji za pochvalu, no občas něco přidám, občas něco smažu...každopádně odejít z Konohy a přestat kreslit se zatím nechystám, toš snad Smiling.
Edit: Koukám, někdo se osmělil a dal mi 5b, super Laughing out loud! Já už si myslela, že jiná známka než 10 tam není, buďťe trochu náročnější, lidi, ať mám motivaci.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Loan
Vložil Loan, Út, 2016-08-23 01:13 | Ninja už: 4387 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Kresby opravdu pobavily. Laughing out loud Máš naprosto skvělé proporce těla, zvlášť ta u Kisameho je dokonalá. Chválím, doufám, že v budoucnu budu moci vidět něco víc. Smiling

Moje jméno neznamená "půjčka".

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Po, 2016-08-22 18:37 | Ninja už: 4235 dní, Příspěvků: 2120 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Tys přidělala další okýnko! Bych si ani nevšimla, kdybych to neukazovala sestře. Aburame to teda válí :3 chválím, ale se divím, že ho vykázali zrovna za reklamu Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2016-08-22 18:49 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Zjavne sa nevedeli rozhodnúť, nakoľko je jeho oštep proti pravidlám, tak to zobrali obkľukou. Laughing out loud

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, Po, 2016-08-22 09:43 | Ninja už: 5667 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Hahahahahahahahahahahahahahaha ha haa haaaa haaa haa ha Laughing out loud

10/10

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Ne, 2016-08-21 22:27 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Mizukage ani nezohnala koňa Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud No ja zomrem z toho. A Kisame *.* A ten zamenený krúžok so znakom Konohy v olympijských kruhoch Laughing out loud Laughing out loud Úplne na šupy čarovné :333

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Aldrig
Vložil Aldrig, Ne, 2016-08-21 19:37 | Ninja už: 5047 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Kankurova kosmetička

všetko tu bolo vyzdvihnuté a spomenuté tak len vravím, že zasa technika kresby je fenomenálna a sú to všetko krásne nápady, najväčšmi sa mi páči ten Shino a Lee... veľmi pekné Smiling obdivujem ťa, že toto je pre teba len také čmáranie na ubytovni keď máš kúsok času, to si potom neviem predstaviť aké majstrovské dielo by to bolo kebyže na to máš všetok čas a prostriedky čo chceš Laughing out loud

Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud

ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2016-08-21 20:38 | Ninja už: 3901 dní, Příspěvků: 7450 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Tak sem tam jsem si taky vypomohla nějakou předlohou, všechno to z hlavy není. Třeba ten Kisame je podle obrázku - to bych asi jen tak taky nedala.
No máš pravdu, taky bych to chtěla vidět Smiling, problém je jednak čas a taky to, že s barvami neumím, to spíš bych to vysochala. A pak je tu ještě jedna překážka, díky které se tu žádného takového díla nikdy nedočkáte, a to, že mi brání jakási loajalita k vysokému umění. Prostě nepovažuju za správné dávat všechen um, sílu a energii do něčeho takového (při vší úctě k Narutovi). Kdyby šlo o komix, tak snad ještě ano, ale musel by být vlastní. Jinak nic naplat, pořád jen vykrádám cizí předlohu Smiling. Mám výčitky, že se nevzmůžu na víc a nesochám svá vlastní díla, nemám své výstavy, ale jsem v tom srab. Až se k tomu jednou odhodlám, patrně zmizím z Konohy, protože mě to naprosto sežehne a pohltí, to vím. Jen učinit ten první krok! Díky za pochvalu i za podnět k zamyšlení Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Aldrig
Vložil Aldrig, Po, 2016-08-22 12:40 | Ninja už: 5047 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Kankurova kosmetička

No jasné, ale tie predlohy k tomu patria, žiadny umelec nemôže mať v hlave celú encyklopédiu anatómie a polôh Smiling.

Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud

ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2016-08-21 14:51 | Ninja už: 3901 dní, Příspěvků: 7450 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Ame Mototsuki, Palantir, Rineki: Díky Smiling.
Lala: Díky moc, jsem ráda, že to udělalo radost Smiling.


Yuki Kaze-san: Dík, jen aby si spíš nenabil Laughing out loud.
Corisan: Ale jdi! Já se těším na tvého Kakashiho, co mu vymyslíš za disciplínu Smiling. Děkuju, a máš pravdu, skokani asi většinou při skoku řeší jiné problémy, než Deidaru s fotoaparátem Laughing out loud.
evekka: Díky za vtipnou misi, pobavila jsem se. Doufám, že to není moc dlouhé, ale nechtěla jsem vás ochudit o nápady. Logo je přeci jasné - na normálních OH reprezentují barevné kruhy světadíly, tady by to mohly být jednotlivé vesnice. A jelikož Konoha hry hostí, tak je tam naznačená. Příště to bude třeba Suna Laughing out loud...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele evekka
Vložil evekka, Ne, 2016-08-21 13:54 | Ninja už: 3884 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Metař Gaarova písku

Oni už to všichni tak popsali a shrnuli, že nemám co dodat. Je to prostě peckovní, takže za mě bych snad ještě jednou pořádně vyzdvihla to olympijské logo v prvním obrázku, to mě naprosto dostalo Laughing out loud Kakashi YES

evekka podpis

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Ne, 2016-08-21 13:00 | Ninja už: 5497 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

... tak já se můžu jít s tou svojí čmáranicí zahrabat... Bad Laughing out loud
ale je to naprosto skvělé, od nápadu až po ty nejmenší detaily... hlavně teda jezdec Kakashi Laughing out loud
jinak u Kisameho se mi hned vybavily fotky skokanů kolující po internetu, jenže tam se všichni tváří hrozně divně... zatímco Kisame se přímo tlemí do objektivu... Laughing out loud

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele Rineki
Vložil Rineki, Ne, 2016-08-21 10:40 | Ninja už: 2975 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Aww, kéž bych uměla tak malovat, je to opravdu krásné a moc povedené Smiling Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2016-08-21 09:38 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Nádhera jako vždy.
Nejvíc mě pobavil Kakashi. Laughing out loud Lee klasika. Neví, kdy má přestat. A Kisame? Drsný bijec. Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Lala
Vložil Lala, Ne, 2016-08-21 14:36 | Ninja už: 3426 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Nebudem jediná ktorú tvoj obrázok pobavil.Tie hlášky ma dostali do kolien.Výborný výber postáv, k jednotlivým disciplínam mi všetci perfektne sedia.Lee mi teraz bude motiváciou Laughing out loud .Dve hodiny po pretekoch,a on si stále behá a vyzerá to tak,že sa aj Neji dobre baví Laughing out loud.Kakashi na koni,hmm a prečo nie?Čerešničkou na torte je Tsunadina hláška o Mizukage.Páči sa mi to geniálne zakamuflované logo Kakashi YES.Teda chcela by som sa zúčastniť takýchto Konožských OH Laughing out loud.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2016-08-21 14:34 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Kisame je best of the best. Kakashi YES Ostatní sú bonus Eye-wink - vrátane reklamy na Icha Icha.
Heh, Tsunade som v tomto formálnom outfite takmer nespoznal.

EDIT: Tak ty si pridala Shina? Super. Napadlo ma z toho, že som ti obrázok ešte neohodnotil a neuveríš, čo sa stalo práve, keď som išiel rozklikať hodnotenie ...
... vypadla elektrina. Laughing out loud

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...