cyklus Povaha - I. Faleš
Tak jsem se zamyslela a zjistila jsem, že vlastně ty Naruťácké postavy neustále jen zneužívám, abych mohla vyjádřit něco svého, případně se jinak výtvarně vyřádila. Tak jsem si řekla, že nakreslím takový malý cyklus portrétů, tentokrát zaměřený přímo na ně - na charakter postav samých. Zvolím si postavu a zkusím ji nakreslit jako reálnou s prvním pocitem, který z ní pro mě vyzařuje. Ale protože jsem za ten čas, co už Naruta čtu a sleduju, hodně věcí uzpůsobila k obrazu svému - zkrátka znáte to, člověk zapomíná. A taky se nechává ovlivnit různými jinými zpracováními a povídkami, takže charakter se v jeho hlavě určitě časem změní, než jak ho původně vyjádřil Kishi. No tady je první pokus, zrovna ne moc lichotivý. Mám Kabuta zafixovaného jako lstivého, vypočítavého, taky dost ctižádostivého, trochu fanatika. Báječná kombinace, že ? Vlastně takovou první vlaštovkou byl tenhle Gaara. Toho už asi nikdy kreslit nebudu, protože tak, jak se mi to povedlo, to už jen tak nepřekonám .
Podoba je čistě smyšlená, obyč. tužka jednička a skicák. Tak doufám, že ho v tom aspoň trochu poznáváte a klidně napište, koho dál. Loučím se, zase na neurčito...ten čas, ten čas .
Cyklus Povaha - II. Strach
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 29
Tak takové lidi nemám rada. že všecho nejvíc, nejraději bych je obcházela obloukem
Fuj, fakt z něho mám husí kuži
ale je super,
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
jak pohledem, tak úsměvem jsi ho vyjádřila tak dobře, že by to lépe nešlo skvělé, zbožňuju kresby/malby, které si dávají záležet na výrazu a taky se mi strašně líbí ty dva pramínky, které svým stínem vytvářejí tvar brýlí pod nimi
sice mi na obličeji cosi nesedí, ale nemůžu přijít na to co... možná by čelist vzdálenější poloviny obličeje měla být užší... ale jistá si tím vážně nejsem
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Lepší? Trochu jsem to stáhla, taky mi tam něco nesedí. Myslím, že tvář jako celek lepší, pusa teď zase moc velká , ale už to tak nechám. Děkuju!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
jj, lepší a ta pusa mi zase nepřijde moc velká
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Síce sa usmieva ústami ,no oči má chladné.Je to perfektne spravené.
Díky!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Perfekto, bude cyklus? Tak to se moc těším na další zpracování a postavy, které ti půjdou pod ruku. Jej, tvoje výtvory mi vždycky říkají, že bych se měla snažit a dělat něco sama se sebou.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Jéje, tak to mě mrzí a těší zároveň. Je to hnusně nepříjemný pocit, to znám, ale zároveň je strašně potřeba . Tak směle na věc, taky se budu těšit. Děkujíí .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Neviem prečo ale na mňa pôsobí tak trochu antihrdinsky... taký ten "hajzlík" ktorý ale občas urobí aj niečo prospešné... ale ten vypočítavý a premyslený pohľad k tomu presne sedí...
Inak kresba u teba klasika na úrovni akú som si zvykol a mám rád takže kritizovať nemám moc čo.. takže už sa teším na niečo ďalšieho...
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Ironko žije ! No jak jsem říkala, každý máme v hlavě ten obraz trochu jiný a u spousty lidí nejde jednoznačně říct - je pouze takový. Nicméně myslím, že každý má od narození nějak nastavenou povahu, způsob, jak se s věcmi vyrovnává a jak se chová, nezávisle na inteligenci, okolí, ani zkušenostech, které nás formují. Život nás může v určitých rysech posílit, ale ta podstata je v nás od prvopočátku. Takže pokud je Kabuto nastaven tak, že je v jádru zbabělec, který se vyhýbá přímému řešení problémů, zvykl si manipulovat lidmi a věcmi a využívat je, pak je falešný. Jistě, může mít i světlé chvilky, když se mu to hodí, ale celkové uvažování je špatné. Pro mě zůstává Kishimotem velmi obratně ztvárněnou zápornou postavou. Díky!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Neboj žijem, len nebolo moc čo komentovať tak preto skôr.
Jo no nejaký ten základ myslím máme ale ja sa dosť prikláňam k tomu, že dosť je to tou výchovou a prostredím... tým čo v ňom jej a aj nieje dosť...
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Děkuju všem! No já myslím, že kdybych to nazvala nějak jinak, třeba Milý strýček Kabuto , tak byste v tom hledali a třeba i viděli něco jiného. Dalo by se určitě ještě přitvrdit ve výrazu. Dneska to vidím. Jinak děkuju moc za kritiku - už jsem tu bradu a vlas trochu spravila , bylo to dole zle vystínované. Premiér? No něco na tom bude (po více stránkách ).
Hm..takže hněv, stud, Haku, čestný Jiraiya, zvědavost, Naruto, Hidan...no musím volit postavy, které mě nějak oslovily, které mají trochu rozvinuté charaktery (a taky které si trochu pamatuju , už je to sakra dlouho, co jsem některé viděla naposledy v anime ). Každá se dá vyjádřit v různém rozpoložení, ale ráda bych zobrazila, jaké jsou vlastně v nitru. No uvidíme...každopádně moc moc děkuju, jak za nápady, tak za komentíky !
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Noledka se činí! Je neuvěřitelné, co všechno jde z jednoho takového výrazu vyčíst. Taktéž si myslím, že je velice dobrý nápad takhle zvýraznit daný charakter dané postavy. Těším se moc na další, protože vím, že rozhodně bude na co
''Člověk, který porušuje pravidla, je považován za odpad, ale člověk,
který opustí své přátele, je mnohem horší než odpad.''
(Obito Uchiha)
Všechny Nolediny obrázky jdou popsat jedním slovem: Dokonalost...
A tento není vyjímkou Už se těším na další obrázky ^‿^
ΛVo.0 tú povahu si naozaj úžasne vystihla .... Awwwwwwww on je tááák sladký :333333333 a ten jeho úsmev ...:333 som zvedavá kto bude ďalší lebo už toto je mega .... a keď už ostatný prosia tak ja by som prosila .....Naruta :333 hmm v tvojom podaní bude určite na spapanie a pováh tých on má dosť
FC pre Uchiha-Mariko : http://147.32.8.168/?q=node/113404
Výborně! Zbožňuju, když je něco na pokračování a všechno pak dohromady tvoří nějakou úhlednou sérii! (Proklínám vás, hokejové kartičky, známky a knížky o Vinnetúovi...! ) Skvělý nápad, těším se na další! Mě by zajímala čest v podání zvrhlého poustevníka. Pravda, byl to trošku podivín ale skrz naskrz čestný, to by mohla být dobrá výzva.
...
Mimochodem, Kabuto mi tady silně připomíná našeho pana premiéra.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Chudák Kabuto .
Technicky je to skvelé a aj výrazovo zvládnuté (hlavne sa mi páči efekt ako vlasy splývajú na okuliare), ale prečo si sa rozhodla dať Kabutovy takú výraznú bradu? Neviem, mne osobne sa to nejako bije s jeho očami - hoci na druhej strane perfektne sadne k ústam. A ten prameň vlasov, čo je úplne najnižšie mi pripadá zbytočný, lebo na druhej strane sú už tam vlasy zopnuté.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Zajímavý nápad Z toho jeho pohledu mi normálně běhá mráz po zádech
Kdyby někoho zajímaly moje nové obrázky -> https://www.instagram.com/cassandra_fanart/
Juu, zaujímavý projekt :33 Naozaj super nápad Kabuto zvládnutý na jedničku. Proste tej jeho hadí, falošný, znásilňovací výraz Super!!
Ja by som fest chcela vidieť Hidana v tvojom podaní
Znásilňovací výraz
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Keď sa na to človek pozrie prvýkrát, vidí usmiatu tvár čo pôsobí príjemne ale dlhší pohľad ukáže jemne prižmúrené oči a úškrn. Perfekt
No a čo sa týka ďalšieho dielka, mňa by zaujímala zvedavosť, ale netrvám na tom.
Dzn dzn dzn
Oooh :3 Mé srdce plesá, tyhle typy postav mám nejraději ^^ Mají bohatou historii a jejich myšlenkové pochody jsou prostě... Filozofická pornografie, kterou já rád ^^" Osobně ho preferuji v temnějších barvách, protože mi k němu ta temnota strašně sedí, ale ten úšklebek je *mua* Jako nápad tvého dalšího počínání tě jenom podporuji, víc tvých děl = víc radosti v mém srdci A co se týče postav, jsem jednoznačně pro Hakua, ale toho ti nutit nebudu, to jen já jsem takový trochu úchyl na něj Těším se na další, keep it coming
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
Wua...tu faloš je cítiť až sem No úprimne si ho vyjádrila úplne perfektne bez chybičky presne ako ho mám v hlave ja...normálne si predstavujem ako sa s niekým na niečom dohadoval a ked dotyčný odchádzal,tak nasadil presne tento výraz ako mu ide podrážať nohy...ach..ozaj úžastné S postavou ti asi nepodarím,no skor by som si priala vidieť u teba hnev alebo stud
Rozhodne som ti dala za 10 a teším sa na další tvoj krásny výtvor
Sometimes the best teacup is chipped .