manga_preview
Boruto TBV 13

Zajímavé události a bitvy z Naruta a Boruta

Zajímavé události a bitvy z Naruta a Boruta

V tomhle vlákně bychom mohli rozebírat vaše nejoblíbenější a nejzajímavější události co se odehráli v seriálu Naruto a Boruto.

Můžete zde rozebírat bitvy, vtipné scénky, celkově jakoukoliv událost ze světa Naruta.

Specifičtější teorie bych prosil, aby jste je psali do sekce Teorie, Boruta rovnou sem.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Korvína
Vložil Korvína, So, 2016-03-26 15:43 | Ninja už: 3984 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Pěstitel rýže

Podle mě je to jedna z nejlepších částí Naruta a společně s Chuuninsou zkouškou moje nejoblíbenější. Stejně jako tebe ani mě nepostihovala akutní touha tým 7 zabít. Kakashi je prostě úplně boží, Laughing out loud v Shippuudenu je to slaboch.
Naruto se pokusí někoho zabít, což je památný okamžik! Měl by být zaznamenány v nějaké Síni Slávy.
Kishimoto dodržuje poměry v síle a schopnostech postav a líbí se mi, že tam velkou roli hrála taktika a ne Rasengan...
Sakura je úplně k ničemu, ale narozdíl od Shippuudenu si to uvědomuje a snaží se s tím něco dělat, bod pro ni.

Myslíš, že Haku a Zabuza nejsou homosexuálové. Vztahy Japonců jsou odlišné od našich a celá jejich sociální struktura a stigmata jsou úplně jiná. Na Japonsko nemělo vliv křesťanství, takže jejich společnost se chová trochu jako antické Řecko a Řím, kde bylo podobné chování mezi muži bez sexuálního kontextu naprosto běžné. Zvlášť mezi spolubojovníky.
V některých zemích je ještě dnes normální aby se dva muži drželi na ulici za ruce a líbali se (normální přátelská pusa) a jsou okolím vnímáni jako přátelé, ale stejné chování u páru muže a ženy je nepřijatelné.
V Japonsku je to zvlášť patrné na sourozencích v různých anime a knihách, z našeho pohledu nám jejich chování může přijít divné až zvrácené, ale je to ve společenské normě.

První Naruto u mě před Shippuudenem rozhodně vede, protože je o skutečném údělu ninjů, ne o házení příborů a žblekotání o míru. Ninjové jsou vojáci, zabíjejí, mrzačí, ničí životy a je mě fuk jestli se to Kishimotovu editorovi nelíbí. Kishi udělal zásadní chybu, když se v Shippuudenu začal řídit popularitou postav a začal si říkat, že je musí napsat tak aby se lidem líbili. Když jste autor nějakého příběhu, musí se líbit především vám a čtenáři až po vás. Mám podezření, že Naruto dopadl tak jak dopadl ne proto, že Kishi je špatný autor, ale Naruto ho už nebavil neměl si do tvorby nechat tolik kecat. Vím, že editoři mají na příběh vliv, ale hlavní je autor a ten si může dupnout a říct, že to tak neudělá. Zvlášť když je to někdo tak slavný jako Kishimoto s Narutem, přece ho studio nevyhodí když jim tolik vydělává...
Měl Naruta napsat podle sebe jak se mu to líbilo, kdyby to udělal nemyslím si, že by Naruto sklouznul do tohohle sluníčkovýho světa.

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, So, 2016-03-26 16:38 | Ninja už: 6254 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Presne som myslela na Sparťanov, čo pri sebe mali mladých chlapcov (ako Haku), keď ženy neboli po ruke Smiling

Netvárme sa naivne, myslím, že Kishimoto dobre vedel, čo robí, aj keď odhliadneme na jeho vzťah so Zabuzom a japonskej kultúry. Obliekol Hakua do ženských šiat, Naruto si ho splietol za dievča ("Je ešte krajší než Sakura." Laughing out loud) a v parte 2 mu pridal aj do mangy rúž ako Edo Tensei Laughing out loud Keby tu išlo o iného autora, tak by som prikývla, no Kishimoto je na homoeroticizmus majster Smiling

Toto je diskusia hodná osobitnej pozornosti... Než zanedbanie postáv a danie do prednosti popularitu iných, vidím hlavný problém (tamto je iba dôsledok) Shippudenu inde...

V tom, že Kishimoto uprednostil city nad rozum. Vysvetlilo by sa tým všetko - od pokazeného powerscalu po nezrovnalosti príbehu.

Hneď vysvetlím:
Nezáleží, že logicky to nemusí dávať celkom zmysel - Tobi bude Obito, lebo to vyvolá najväčšie emócie.

Je to úplne normálne, že Naruto zachádza až do obscedantných krajností, čo sa týka Sasukeho návratu. Proste Narutove city sú prednostnejšie, než Sasukeho logické dôvody, prečo nemôže žiť v stredisku organizácie, ktorá mu skazila život.

Je úplne jedno, že Nagato, Yahiko a Konan sú len ďalšie x-té kópie Sasukeho, Naruta a Sakury, lebo ideme na city a osud tým 7 nimi prekypuje.

Kakuzu, takticky premýšľajúci ninja, môže byť lacno sundaný Rasen Shurikenom, lebo tu musíme dať do popredia štavnatý výsledok Narutových strastí s tréningom.

Kabuto sa mohol poistiť všetkými strategickými obranami a jutsu na svete, no aj tak sa stane obeťou ass-pull techniky, aby si mravne uvedomil, že musí byť sám sebou, ako v nejakom dievčenskom teenagerskom filme.

Naruto nemôže použiť až toľko iných techník mimo Rasenganu a klonov, lebo na to sú už decká naviazané.

Powerscale ide na vedľajšiu koľajnicu, ak emočný efekt je väčší.

Sasori v pohode mohol zabiť na konci súboja Chiyo a Sakuru, no ako Chiyo povedala, rozhodol sa ich kvôli citom nezabiť.

Nagatovo oživenie Konohy *ide sa pogrcať*

Gaarov ocko to myslel s pokusmi o vraždu vlastného syna vlastne dobre.

Zabudneme, že starší brat ukazoval 72 hodín mladšiemu zabitie rodiny dookola a nabádal ho k vražde najbližšej osoby, lebo Itachi Sasukeho miloval.

... a to by som mohla pokračovať ešte týždeň (len ťukám na mobile a už dochádza batéria, majte ku mne city Laughing out loud )

Netvrdím, že emócie nemajú v Narutovi miesto. Práve naopak. Len keď prevýšia veľmi nad logikou, tak už je problém.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Korvína
Vložil Korvína, So, 2016-03-26 17:10 | Ninja už: 3984 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Pěstitel rýže

To je zajímavá myšlenka, vůbec mi to nedošlo a přitom je to tak prosté. Díky. Laughing out loud

To mimo jiné vysvětluje proč většina postav během Naruta začne působit jakoby trpěla nějakou duševní chorobou.

Co je pogrcať? (pozvracet)

PS: Včera mě napadlo jestli nemůžou mít Uchihové nějakou formu Marfanova syndromu? Karin někde zmínila jak je Sasuke štíhlý a má dlouhé ruce a prsty a prostě jak má všechno dlouhé. Vysvětlovalo by to Sasukeho pověstnou ohebnost v Lese Smrti. Laughing out loud
Dislokace čočky by mohla být jednou z příčin zhoršování zraku (kdyż odignorujeme tu blbost s implantacemi, která tam je jen protože se to Kishimu hodilo do krámu). Anomálie srdce a cév, pneumotorax..

Obrázek uživatele Kimiimaro
Vložil Kimiimaro, So, 2016-03-26 17:12 | Ninja už: 3506 dní, Příspěvků: 622 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

ANO! (nezajímá se o první dva odstavce, nýbrž o nebezpečně dobře napsaný zbytek (netvrdí, že by první dva odstavce nebyly dobře napsané, jen ho nezajímají))
Emoce... Koho k sakru zajímají emoce?! Laughing out loud Jinak udát se opak některých věcí z toho, co jsi sem napsala (aspoň Kakuzu a FRS, oživení Konohy, Sasori vs Chiyo a Sakura, a powerscale) a je to o několik tříd lepší anime než teď Smiling
Jo, a teď jsem si vzpomněl, že jsem na toho Sasoriho vs Chiyo a Sakura četl vynikající FF Laughing out loud

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-03-26 17:26 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Sasori x Sakuro a Chiyo byl, podle mého, výborný souboj. Měl všechno, logické techniky, průběh (tedy až na nelogicky špatné využití železného písku), Sakura byla konečně poprvé (a bohužel vlastně naposledy) k něčemu dobrá. Minulost Sasoriho také výborná, v podstatě velice krátká, nějaké tři čtyři záběry do jeho dětství.
Jestli bych vyzdvihnul nějaké souboje v Shippuudenu, tak tento patří mezi ty nejlepší. Určitě vzhledem k jeho délce.

Obrázek uživatele Kimiimaro
Vložil Kimiimaro, So, 2016-03-26 17:41 | Ninja už: 3506 dní, Příspěvků: 622 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

S tím problém nemám, osobně ho mám také dost v oblibě. Ale jak psala Jalapeňos, šlo o ten konec. Navíc, neměl prakticky důvod nechat na živu Sakuru. Chiyo bych pochopil, ale proč nechal naživu Sakuru, to nechápu.

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, So, 2016-03-26 17:30 | Ninja už: 6254 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Ten fight je jeden z mojich najobľúbenejších. Všetko pasovalo... až na ten koniec so Sasoriho precítením, o ktorý mi išlo. Keby to Chiyo vtedy nepovedala, nič nepoviem.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-03-26 18:13 | Ninja už: 5350 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Chyio ti zničila život Smiling (no dobre, tak iba ilúzie)

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-03-26 17:52 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Na tom se shodneme. Já nechápu, proč Chiyo musela něco takového říct.
Já si stále představuji, že to nebylo tak, že by je Sasori něchtěl zabít, ale tak, že je naopak chtěl zabít tak moc, že si nedával pozor na své okolí a proto ho Chiyo zabila.

Obrázek uživatele Rodoo
Vložil Rodoo, So, 2016-03-26 17:59 | Ninja už: 3200 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

Kishimoto chcel zase spraviť zo záporáka dobráka aby nás jeho smrť viac zasiahla. ( Teda aspoň ja si to myslím Laughing out loud)

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-03-26 18:02 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Což je opravdu velká chyba nejen tohoto autora, ale spousta jiných.

Obrázek uživatele Rodoo
Vložil Rodoo, So, 2016-03-26 18:07 | Ninja už: 3200 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

Áno. Presne kvôli tomu mám rád pravých záporákov (Kakuzu, Hidan,možno Deidara....). Napísal by som aj Orochimara a Kabuta ale o nich sa to už povedať nedá....

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-03-26 18:42 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

ano, přesně tak.
ALe ono, až na oživení vesnice, je i Nagato záporák. A i když z něho autor udělal v podstatě kladnou postavu, tak faktem zůstává, že zabil tisíce a tisíce lidí.
On byl záporák takového toho pragamtického typu. On měl vizi, chtěl něčeho dosáhnout a šel za tím. Jeho myšlenka zajištění míru byla patrně ta nejlogičtější v celém příběhu. Určitě logičtější než ta Madarova nebo Narutova.

Obrázek uživatele Rodoo
Vložil Rodoo, So, 2016-03-26 18:56 | Ninja už: 3200 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

Tak to Orochimaru bol tiež niekedy záporák. Povedal by som že väčší než Nagato. Lebo narozdiel od Nagata, Obita, Madaru nechcel dosiahnuť mieru pre všetkých. Skôr mal také svojské úmysly Laughing out loud

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-03-26 19:31 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Orochimaru byl jediný skutečný záporák v celém příběhu. Až do doby, než ho autor tak nesmyslně oživil.

Jen výše bylo napsáno, že už se o Orochimarovi nebudeme bavit, protože už "nejsou záporní"...

Obrázek uživatele Rodoo
Vložil Rodoo, So, 2016-03-26 19:46 | Ninja už: 3200 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

No áno len som reagoval na to že Nagato bol záporák tým že Orochimaru bol tiež ale obaja sa už nedajú považovať sa záporákov.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-03-26 18:44 | Ninja už: 5350 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Iba to je dosť hlúpe, že plánoval niečo, v čom ho podľa neskoršieho svedectva predbehol Hashirama (rozdať všetkým zbrane také ničivé, že by sa ich báli použiť).

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-03-26 19:28 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Ale Hashirama rozdal bijuu proto, aby válce zabránil bez toho, aby je nejprve skutečně použil.
Hashirama je přesně to stejné jako Naruto.
Kdežto Nagato chtěl ty zbraně skutečně použít. A teprve potom by necal se lidi bát je použít znovu. Byl realističtější.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2016-03-26 16:47 | Ninja už: 4573 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Jelikož jsem nedávno dokoukala pátou sérii Angela, vim, jak vypadá homoerotismus a Kiši má co dohánět.

Nicméně souhlasim, že moc dobře věděl, co dělá. Nikde jsme tam neviděli kamarády dávat si pusu a Naruto/Sasuke se z tý jedný co si dali omylem mohli podělat.

Logika by měla mít vždy přednost. Emoce musej bejt, a můžou bejt libovolně silný, ale v rámci světa.. Logicky Laughing out loud. Ono to taky přestává působit, když jsou všichni "klony" tech samejch tří postav a zápletka je furt "dramadramadrama".

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2016-03-26 16:12 | Ninja už: 4573 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Kakaši byl původně neskutečně populární. Mě se hned líbil.

Každopádně byla chyba vyšroubovat bojovou sílu někam do nebes a vycucat si při každym boji z prstu nový jutsu, místo zajímavý strategie. Jasně, jasně, kdo to má pořád vymejšlet, novej boj, jiná taktika, aby to bylo zajímavý... na druhou stranu, kdo to má číst, "hahahaaa, jsem učiha, moje oči uměj cokooliv, co se mi zrovna hodí".

Autor udělal relativně solidní svět, kde se vedly nějaký ty války, ale místo toho, aby pokračoval s postavama realisticky, přesunul se najednou do sluníčkova. Já nepotřebuju mrtvý hlavní postavy, nepotřebuju brutální násilí, spíš naopak, ale některý věci jsou hrubě nerealistický a nevěrohodný.

Osobně bych preferovala, kdyby mladý postupně došli na Kakašiho úroveň (kde by se milostivě zastavili, nebo alespoň silně zbrzdili) a měli nějaký vážný mise, kde by bylo potřeba občas někoho zabít.

No, ale to bych chtěla moc.

Rozhodně mi vadí, když se autoři snažej všude cpát "morálku" a "vychovávat další generace", zvlášť když je to v danym světě jak pěst na oko.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-03-26 17:11 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Nevím, jestli byl Kakashi někdy moje oblíbená postava, ale ve starém Narutu měl rozhodně svou roli. Když se ohlédnu, tak on byl nejsilnější postava po: Třetím, Jirayovi, Orochimarovi a možná zhruba narovni Gaiovi a Kabutovi.

Co se stalo v Shippuudenu? Najednou se propadl na x-tou pozici síly a v podstatě z jeho celé postavy zbyl jen MS, bez něhož by nebyl schopen vyhrát jediný souboj. Ano, pokud si pamatuji správně, jediný souboj. A ono vůbec, těžko si vzpomínám na jeden souboj, který Kakashi v Shippuudenu skutečně vyhrál. Jeho boj proti ET si raději ani nechci připomínat. Možná jen jeho souboj s Obitem stál zato.

Takže Kakashi se nám zredukoval na jakéhosi moralistu, recitátora "moudrých" myšlenek. Vlastně bez většího vlivu na příběh.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2016-03-26 17:13 | Ninja už: 4573 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Hezky vystiženo. Jop.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Korvína
Vložil Korvína, So, 2016-03-26 16:28 | Ninja už: 3984 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Pěstitel rýže

Páni, takový dlouhý příspěvek. Vždycky když někdo napíše na něco, co napíšu já takovou dlouhou odezvu, mám tendenci se začít bát, že mi jde po krku. Laughing out loud

Já se na Naruta koukala poprvé někdy v 8 letech ( prvních 10 dílů na ČT1) moc mě to nebavilo a vrátila jsem se k němu o několik let později, ale nikdy jsem ho neviděla úplně celého chronologicky za sebou. Z toho plyne, že moje první dojmy z Kakashiho nejsou průkazné. V 8 letech jsem nemohla pochopit jeho humor ani nějaké poselství a tak jsem se na to nedívala a později jsem dokoukala Chuuninsou zkouškou a šla na Shippuuden. Někdy v mezidobí jsem viděla nějaké další díly prvního Naruta a znova Arc se Zabuzou asi před rokem.

Kakashiho mám v prvním Narutovi vážně ráda, snad moje nejoblíbenější postava.. Laughing out loud

Jo, Sharingan mě vážně štve. To musí být tak suprčuprmegaúžasně neporazitelnej? Vždyť prakticky nemá žádnou slabinu, leda by jsi ho vydloubla..

Souhlasím, líbilo by se mi kdyby postavy neřešili záchranu světa, ale obyčejné mise v rámci vesnice. Jak třeba vypadá taková pořádná mise S? Třeba atentát? Zátah na mafii? O těchle misích se mluví jen teoreticky a pak jsou tam jen samé pí.. blbosti.

Výchova dalších generací k vraždění jiných je jistě velmi povznášející, plodné, efektivní a poskytuje ti dobrý pocit, né? Laughing out loud Laughing out loud

Já se naučila necpat do příběhu všechno co mě napadne jen proto, že se mi to líbí. Pak je to jako když Pejsek a Kočička vaří dort, samý dobrý věci tam dáš a nedá se to jíst. A vůbec, měli by jsme Kishimotovi poslat dvorních českých pohádek, Pejska a Kočičkou a hlavně Pohádku O řepě. Laughing out loud
Musíme mu zdůraznit aby se od toho neinspiroval..

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2016-03-26 16:36 | Ninja už: 4573 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Svatá pravda.

Atentáty, výzvědný mise, cokoliv. Ne, viděli jsme je zachránit kočku a pak zachránit svět Laughing out loud. Ok, přehánim, ale více méně. A to si ještě myslim, že tu kočku měli raději zachránit od tý hnusný ženský.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-03-26 17:01 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Nezapomínej, že mezitím ještě zachránil Naruto vesnici.
I když možná máš pravdu, protože vesnce jako taková byla zničena Smiling

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2016-03-26 16:18 | Ninja už: 6075 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ale přiznejme si na rovinu, že to není pouze Kishiho vina. Naruto zažíval obrovskou popularitu a na nátlak okolí, fanoušků, kritiky a vydavatelství strkal Kishi do mangy spoustu nových věcí a na staré kašlal. Jasně, mohl si dupnout, ale dovedu si představit, že ten tlak byl ohromný.

Chybíš mi.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2016-03-26 16:30 | Ninja už: 4573 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mě osobně je jedno, čí je to vina, já vidim výsledek, a ten se mi nelíbí. Přiznejme si na rovinu, že jsou mraky autorů, který mi... nevyhovujou Laughing out loud, a já k nim za to necítim žádnou zášť, jen je prostě ignoruju. S Kišim to nedělám, protože se tu dobře kecá Laughing out loud.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2016-03-26 16:32 | Ninja už: 6075 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jenom říkám, že není fér shazovat všechno na Kishiho, jako to dělá třeba povídkář. Smiling

Chybíš mi.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2016-03-26 16:40 | Ninja už: 4573 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Když je něco dobrý, slízne smetanu autor, když je něco špatný, slízne ***** taky autor, tak to chodí Smiling.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2016-03-26 16:40 | Ninja už: 6075 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Bohužel ano. Smiling

Chybíš mi.