manga_preview
Boruto TBV 11

Zajímavé události a bitvy z Naruta a Boruta

Zajímavé události a bitvy z Naruta a Boruta

V tomhle vlákně bychom mohli rozebírat vaše nejoblíbenější a nejzajímavější události co se odehráli v seriálu Naruto a Boruto.

Můžete zde rozebírat bitvy, vtipné scénky, celkově jakoukoliv událost ze světa Naruta.

Specifičtější teorie bych prosil, aby jste je psali do sekce Teorie, Boruta rovnou sem.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2016-04-22 05:49 | Ninja už: 5257 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Zvučná štvorka bola primárne pečatiaca jednotka maximálne tak na úrovni chuuninov s nejakými bonusmi danými prekliatou pečaťou. Juugo so Sugetsom dokázali s prehľadom kompenzovať schopnosti všetkých, okrem Tayuye, ktorú však zrovna Sasuke ako expert na genjutsu v skupine nepotreboval.
Karin bola vymyslená tak, aby dopĺňala všetko čo trojici S-S-J (a rovnako tak Zvučnej štvorke) chýbalo a nič viac. Napriek tomu bola paradoxne Sasukemu omnoho prospešnejšia, ako Juugo a Suigetsu, ktorých okamžite bez rozpakov dropol (Karin dropol až neskôr).

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Pá, 2016-04-22 02:15 | Ninja už: 5329 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Karin jako healer a zároveň senzibil
Jyuugo dodával sage čakru a ještě měl ty své ptáky.
A Suigetsua nevím kdo by ho ze zvučné čtyřky porazil.
A Suigetsu mě bavil Smiling






Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Pá, 2016-04-22 01:29 | Ninja už: 4480 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Cokoliv lepší než Karin. No ne?

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, So, 2016-04-23 21:00 | Ninja už: 6161 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Karin mohla byť vynikajúca spojka, čo sa týka minulosti Uzumaki klanu. Kishimoto to načrtol, keď sa napr. Sasuke sa začudoval, že Karin je Uzumaki, no nikde to potom nebolo využité. Rozprávali sa vôbec Naruto a Karin?

~Jalapenos

Obrázek uživatele Kimiimaro
Vložil Kimiimaro, St, 2016-04-20 07:05 | Ninja už: 3414 dní, Příspěvků: 622 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Nejlépe a nejhůře napsané postavy
(opět bez úvodu, na psaní úvodů jsem strašný)
Týká se to postav s promyšlenou/hloupou minulostí, logického/nesmyslného počínání, dobrého/špatného nebo žádného vývoje charakterů, jestli mají v příběhu svou roli, úlohu, anebo jsou prostě křoví, atd.

Obrázek uživatele Rodoo
Vložil Rodoo, St, 2016-04-20 21:22 | Ninja už: 3107 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

Najhoršie napísaná postava je jednoznačne Obito. Ten jeho dôvod kvôli ktorému chce v podstate zničiť svet je absurdný. To ako ho Naruto znovu priviedol na dobrú stranu je ďalšia hlúposť ( v podstate všetci hlavný záporáci sa nechali prehovoriť - to je veľké mínus)
Síce Kishimoto není expert na písanie postáv, treba mu uznať jednu vec a to to, že dokáže vytvoriť postavám úžasný design ( čo sa nedá povedať o každej mange) Laughing out loud.

Obrázek uživatele Korvína
Vložil Korvína, St, 2016-04-20 19:34 | Ninja už: 3892 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Pěstitel rýže

Kishimoto není, co se týče vývoje postav, žádný Einstein... Neumí pracovat s více než jednou postavou najednou a všechny ženské postavy jsou tak nudné, stereotypní, slabé... co se týče, genderové korektnosti - projel to na celé čáře, Naruto je v postoji k ženám někde v polovině minulého století.

Stereotypy nejsou jen problémem ženských postav, když se na to podíváme z hlediska typologie, tak Kishimoto nijak nevybočuje že stereotypu, muži jsou mužná xxTx a ženy něžné xxFx (nejčastěji ISFJ a ESFJ). Což sice z hlediska realističnosti není špatné, protože takové jsou poměry typů v běžné populaci. Jenže kdo chce číst o běžné populaci? Nezajímavých povahách, Tsundere, Dere Dere, Yandere a jiných dere? A když je nějaká žena silná, nikdo ji nechce (Tsunade, Mei) a to mě děsí, protože ve srovnání třeba se mnou, nebo mojí mámou (jen podle povahy) jsou to něžné květinky...
A na muže je obrovský nátlak aby byli "mužní" řeší jak ho má kdo velkýho a jaká má která holka prsa, jako by nebylo nic důležitějšího. Proč tam není žádný ESFJ muž? A ENTP žena?

Sarada vypadala slibně, ale nakonec se z ní ve filmu vyklubala stejně otravná, stereotypní postava jako její matka.. z toho plyne, že za mě je nejhorší postavou Sakura, protože je špatně napsaná a ještě dává špatný příklad a vštěpuje špatné hodnoty mladším divákům, co si to neuvědomují. Stejně tak její vztak s Ino? To nemůžou mít dvě holky stejně hluboké přátelství jako kluci? Musí se zajímat jen o nákupy a o kluky? Proč spolu nemluví kvůli Sasukemu? Byli jim asi čtyři, když se rozhádaly.. nebylo by lepší si říct, že se na něj vy-tento?
To Sakura nemá žádnou sebeúctu, že sotva doleze do vesnice přihopká k němu jako cvičený pes? A co Karin? Proč ho má pořád ráda i když se jí pokusil zabít!?

V Kishimotově podání se všechny ženy chovají jako blbky, to se všechny chtějí jen vdát a zavřít se doma s děckem? I když celý život dřou, aby byli dobré kunoichi? Není to pak trochu zbytečný, když odejdou a už se nevrátí, zasvětí svůj život vaření, praní a utírání upatlaných dětí?
Proč nemůže být Mei a Tsunade spokojené se svým stavem? Proč je Tsunade závislá a traumatizovaná smrtí někoho s kým randila ve dvaceti? Chápu, že ji to ranilo a třeba pak nikoho nechtěla, ale neměla by být v padesáti už minimálně smířená s tím, že třeň člověk umřel? To je na psychologa..

Ale to by jsme od Kishimota chtěli moc, protože on už několikrát jasně prezentoval svůj vztah k ženám v různých diskuzích. Nevím, proč je tam dával. Mohl prostě říct, že v tomhle světě jsou ninjy jenom muži a myslím, že i když to není ideální je to lepší než to prznění kterého se dopouští.

Druhou nejhorší postavou je Sasuke. Protože nikdy nev8te co chce, v každý větě říká něco jiného... a kdyby to byl spisovatelský záměr, tak je to O.K. prostě má nějakou duševní poruchu (už jen být Uchihou je nějaká porucha). Jenže z Kishiho práce je zřejmé, že to není záměr. On jen nevím, co s ním má dělat, protože přátelé.. i psychicky labilní a narušené osoby musí mít nějakou dynamiku osobnosti. S tím autor problém nemá, Orochimaru je dobrý psychologický narušený cvok. Z toho jasně vyplývá, ža Sasuke je špatně napsaná postava. Kdyby měl být psychopat, Kishi by to dokázal napsat lépe.

Další špatnou postavou je Itachi, jeho osobnost působí navenek dynamický a logicky, ale když se podíváš na jeho motivy a styl přemýšlení dojde ti, že má tay nějakou duševní poruchu (masakr, ušetření Sasukeho, "výchova Sasukeho", sebeobětování.. Atd.) protože to prostě nedává smysl.
Kabuta úplně spackal.. to se snad ani nedá rozebírat.

Nejlépe napsaná postava.. Shikamaru má dobrý dynamický vývoj osobnosti. Orochimaru je skvělý příklad jak má vypadat statický charakter a jak s ním pracovat, stejně tak Danzou. Poměrně dobrý dynamický vývoj prodělala Hinata. Slabší statický charakter je i Kakashi, který byl lepší v prvním Narutovi.

Obecně bych řekla, že Kishimu jde lépe práce se statickými postavami a nedokáže vyvíjet postavy dynamicky, proto neumí pracovat s více postavami najednou (pakliže mají prodělat nějaký vývoj během příběhu).
Snadná pomoc - kdyby Naruto byl pro dospělé a vyskytovali se v něm jen dospělé postavy. Narutovi kolegové by byli dospělí lidé a nebylo by divné, že se jejich osobnost za dva roky moc nezmění. U dětí to divné je, zvlášť v tomhle pubertálním období. Samozřejmě se nějakému tomu vývoji nevyhne, přinejmenším nemusí vyvíjet všechny postavy, ale jen hlavní. Děti se totiž chtě nechtě vyvíjejí a v tom věku 13-16 procházejí obrovským množstvím změn, které je zřejmě dost těžké rozvinou.

Kishimoto si tím na sebe upletl bič, když vím, že neumím pracovat s dynamickými charaktery, tak se do nich nepouštím. Tečka.

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Čt, 2016-04-21 20:30 | Ninja už: 6161 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Súhlasím.
Film som ešte nevidela, tak mi je to to so Saradou ľúto. Je to Sasukeho dcéra, tak som od nej čakala viacej a ona sa posakurovatela, ktorá sa najprv poinovatela, a potom potsunadevatela. Pri Sakure mi práve to vadí, že vlastne okopírovala povahou svoje dve mentorky a neprejavila sa osamote ako osoba.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Čt, 2016-04-21 21:22 | Ninja už: 5329 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

To by ju nesměli strkat do týmu s Borutem.






Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Čt, 2016-04-21 21:25 | Ninja už: 4480 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Chtěla jsem napsat něco děsně moudrýho, skoro vědeckýho, ale tvůj podpis mě znechutil. Pche.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2016-04-20 20:11 | Ninja už: 4619 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Naprostý souhlas. Možná bych byl ještě kritičtější.

Jen bych možná vyzdvihl, že v Narutu je ještě drtivá většina postav naprosto v pořádku, i když samozřejmě stále Sakura a Ino. V Shippuudenu už je ale z tohoto hlediska všechno špatně. Možná až na Hinatu.

Souhlasím, že jestli některá postava byla udělána dobře, potom je to Shikamaru. Ale i tady mám poměrně vážnou výhradu. Shikamaru je prezentován jako nejchytřejší, nejgeniálnější postava (možná společně s jeho otcem). Ale ruku na srdce, co on vlastně za celý příběh udělal tak chytrého?

Obrázek uživatele Korvína
Vložil Korvína, St, 2016-04-20 20:45 | Ninja už: 3892 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Pěstitel rýže

Jo, přesně!
Kishi někde zmínil, že můžeš mít program, který vylepší tvoji kresbu, ale neexistuje program, který vylepší příběh. Emm.. měl by si nejdřív zamést před vlastním prahem..
Kromě dynamiky postav, má problém i s dynamickým rozvojem příběhu... já ani nedokážu pobrat, jak někdo může nějaký příběh rozvíjet tak strašně krkolomně a nelogicky? Jak to ten člověk jenom dělá?

Je to základní pravidlo: Pokud můžete, nevytvářejte postavy, co jsou chytřejší než vy. Jednoduše se průměrně inteligentní člověk nedokáže vžít a ani si představit jak přemýšlí někdo s IQ 200. Pakliže je to pro příběh nezbytné, vol raději pasivní inteligenci. Shikamaru může být skvělý stratég, ale nemá IQ 200. Kdyby to autor ošetřil takhle, nebylo by to jako pěst na oko, protože vojenské strategie se dají najít v knížkách, když už nic jiného.
Ale ztvárnit psychiku člověka s IQ 200 dokáže jen někdo s IQ 200.

Já osobně nemám ráda, když autor jen něco řekne "je krásná", "má IQ 200", " každý ho musí milovat, jak je skvělý". Chci to vidět, chci vidět jak je skvělý, jak je ta holka krásná a chci vidět Shikamarovo IQ! Nechci aby mi to jen někdo řekl.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2016-04-20 21:54 | Ninja už: 4619 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Už jsem psal níže, ale ještě pro doplnění.
Ano, důkaz nějaké vyřčené pravdy je prostě vždy potřeba. Na to bohužel spousta autorů zapomíná a proto také jejich příběhy nestojí za mnoho.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2016-04-20 20:56 | Ninja už: 5257 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Na dôvažok nechal Kishi na začiatku shippu, počas boja o zvončeky Naruta vysloviť, že Kakashi je inteligentnejší ako Shikamaru. Eye-wink Evil

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, St, 2016-04-20 21:03 | Ninja už: 4480 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No, a teď co přesně to znamená, že.

Já když píšu, tak inteligenci postav vůbec nezmiňuju, tim to hasne. Pravda, já nezmiňuju hodně věcí, protože píšu jen pro sebe jako terapii, ale vim, čemu se mám vyhnout Laughing out loud.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, St, 2016-04-20 20:28 | Ninja už: 4480 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Jop, neudělal celkem nic inteligentního. Ono totiž o inteligenci postavy musí autor informovat čtenáře tak, že UKÁŽE, jak je postava inteligentní, ne že nadhodí IQ 200 aniž má představu, co to vlastně znamená.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2016-04-20 21:50 | Ninja už: 4619 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Pokud vím, tak jediná inteligentní věc byla vypozorování fungování Hidanovy techniky. Ačkoliv by na to přinejmenším Asuma přišel také a možná na to dokonce i přišel. Naproti tomu jeho následný plán na zabití Hidana a Kakuza byl přinejlepším průměrný.

O inteligenci postavy je (z autorova hlediska) dobré diváka informovat. A slyšet konkrétní číslo je vždy lákavé. Koneckonců je to zaběhnutá praxe, pokud jde o sílu postav - např. Dragon Ball a aktuálně Nanatsu no Tanzai. Ale třeba i ve One Piece je systém odměn...

Ale, přesně, jak píšeš, je potřeba inteligenci postavy nějak dokázat. Souhlasím, že to není lehké. Ono není mnoho způsobů, jak postavu udělat skutečně inteligentní. V zásadě: předvídání budoucnosti, telepatie, opravdová zkušenost a předvídání na jejím základě, nečekané strategie v rámci daného světa a potom samozřejmě skutečná inteligence, kterou ale žádný autor zachytit nedokáže.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, St, 2016-04-20 21:54 | Ninja už: 4480 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Jenže přesný čísla se pak musej přesně dodržovat (a i ten Dragonball s tim měl potíže, vim jak to tam vypadalo).

Když vezmu třeba Hůlkovej řád. To je perfektní ukázka propracovanejch postav, známe jejich čísla, víme, čeho jsou schopný, a autor to ukočíruje. To ale neni norma, a je lepší číslo neznat, než mu nevěřit a myslet si o autorovi něco ošklivýho Smiling.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2016-04-20 22:06 | Ninja už: 4619 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Naprostý souhlas.
Čísla se musí dodržovat.
Já také nedávám Dragon ball za vzor. Jen píšu, že je to zaběhnutá praxe. Mimochodem v DB se autorovi úplně zhroutila stupnice síly. To a neúměrné protahování soubojů dost poničilo celý DB.

Hůlkový řád neznám, nečetl jsem, takže nemohu porovnávat.

S poslední větou jsi mě dostala.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, St, 2016-04-20 22:08 | Ninja už: 4480 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Dostala? Laughing out loud Jak? Prostě přesný čísla jsou past.

Hůlkovej řád je perfektní, pokud člověk umí anglicky a nedej Bože dokonce má nějakou představu o třetí edici Dungeons and Dragons.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, St, 2016-04-20 19:52 | Ninja už: 4480 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Vau. Takovej krásnej, logicky napsanej a veeeelmi dlouhej text. Teď mě omluvte, jdu tiše žárlit, protože neumim takhle hezky prezentovat svoje myšlenky Laughing out loud.

Alespoň ti vyjádřim souhlas.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Korvína
Vložil Korvína, St, 2016-04-20 20:12 | Ninja už: 3892 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Pěstitel rýže

Z toho si nic nedělej. Vyjadřuji dlouho potlačovaný vztek na autory, kteří si neuvědomují, jaký mají vliv na lidi, co čtou jejich práce. Kishimoto v lidech podvědomě vytváří špatné stereotypy a vzorce nahlížení na opačné pohlaví. Nejhorší na tom je, že čím je člověk mladší, tím víc ho ovlivňují, protože si jejich vliv racionálně neuvědomí a nemůže ho filtrovat, ani nad ním nijak přemýšlet.. jen ho přijme. Z rozhovorů s autorem jasně vyplývá, že si je svého počínání vědom, ale stejně NIC NEDĚLÁ! Nevadilo by mi, aby se mojí synovci dívali na Naruta, nevadilo by mi, že je tam násilí.
Násilí je zřejmé a je to stejné jako s akčními filmy. 10 leté děti ví, že nemůžou nikoho zabít, protože je to špatné, nedělá se to.

Problém s genderem v Narutovi tkví v jeho nenápadnosti. Nenápadně a tiše živí v takových dětech stereotypy a předsudky o ženách, mužích, rolích ve společnosti a přijetelnému chování k druhému pohlaví.

A mě to ta dlouho štve, že svůj proslov mám vymyšlený už dlouho a mohla bych o genderové problematice v anime jít někam přednášet na workshopy. Laughing out loud

Každopádně děkuji, za vyjádření podpory. Eye-wink

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2016-04-20 21:32 | Ninja už: 4619 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

S tou genderovou vyvážeností bych to zase tak nepřeháněl.
Koneckonců se většinou jedná o shouneny, které jsou už podle názvu zaměřené především na kluky. Nejpočetnější divák má vždy přednost.
Také autorem je v drtivé většině případů muž a tak mu lze těžko vyčítat, že do svého díla promítá své názory a předsudky.
A v neposlední řadě je autorem většinou japonec. V Japonsku je stále přecejen trochu jiná mentalita a vývoj společnosti v těchto otázkách.

Takže, já sice souhlasím, že je to tak, jak píšeš, ale na druhou stranu bych to zase tak přehnaně nekritizoval.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, St, 2016-04-20 21:42 | Ninja už: 4480 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Víš, ale to je jádro toho problému. Proč maj kluci problém s tim, že je holka hrdinka? Proč? Já se běžně identifikovávám s mužskejma hrdinama, žádná potíž. A proč by tenhle styl měl bejt určenej pro kluky? Viditelně to čte značný procento dívek, takže jsme asi všechny vadný?

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2016-04-20 22:22 | Ninja už: 4619 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Jde o to, jaké je to procento.
Také jsem jasně psal, že tady jde o většinového diváka, který musí mít vždy přednost, jinak by autorova práce neměla moc smysl, protože by se mu nezaplatila.

Já osobně nemám naprosto nic proti hlavní hrdince místo hrdiny. Ale nevzpomínám si na jediný shounen, kde by to tak bylo. Možná Claymore...
Naopak, já mám moc rád, když některá ženská postava zaboduje. V Narutu je to Sakura v prvním arcu Shippuudenu. Nebo Chiyo.
Je to příjemné osvěžení. Ale autorovi se to povede jen velmi zřídka. A proč? Protože to bývá zpravidla muž.
TO je prostě dané.

Obrátím trochu otázku. Ty bys chtěla, aby byli autoři nuceni více zapojovat ženské charaktery do příběhu. I v případě, že jim to nejde, nebo se jim prostě nechce? To mi dost připomíná ty snahy zavést rovné zastoupení žen a mužů v politice, ve vedení firem apod. Přijde mi, že tato "pozitivní" diskriminace jde přímo proti podstatě věci. Toto musí jít vždy přirozeně, postupně, nenásilně.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, St, 2016-04-20 22:47 | Ninja už: 4480 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Co by se mu nezaplatilo? Udělat trošku slušný ženský postavy? He? Já neříkám, že musí bejt hned hlavní hrdinka, i když v tom osobně nevidim problém (vim, jak chlapci reagujou, kvůli Starwars teď naskákaly spoustě lidem pupínky).

A co si budem nalhávat, jasně, že to pak děvčata nesledujou, proč by měly koukat na něco, co z nich dělá blbky?

Věci pro děcka maj vliv na děcka. Je hezký, že někdo chce prachy a tak cpe lidem do hlavy stereotypy. Krásný. Kvůli takovejm to pak vypadá jak to vypadá.

Obracej otázku jak chceš, ženy nejsou ufoni, "ženská postava" nemá speciální povahu, speciální nic. Má jen jiný pohlavní orgány. Charakter si vymyslíš jakej chceš. V čem je problém. To neni pozitivní diskriminace, postavy nezaměstnáváš jako lidi. Vymejšlíš je. Lidi jsou vychovávaný konkrétnim způsobem, podle pohlaví, který maj, a podle toho pak vybíraj školy a zaměstnání. Já o tom shodou okolností něco vim. (Čim to asi bude.) ROvnej přístup k pohlavim v příběhu může hodně pomoct.

A holky by možná do tý politiky šly, kdyby se k nim lidi nechovali jak... Vážně, žna v politice, to už může nosit na hlavě terč.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2016-04-21 20:47 | Ninja už: 4619 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

No, tady bude chyba nejspíš na obou stranách. Ale jak jsem psal, změny jsou potřeba, ale nesmí být násilné. Postupné a pomalé, jinak to nikdy nemůže pořádně fungovat.
K narážce o politice a ženách v ní. To je právě ten dvojaký přístup. Buď tedy říkáš, že ženy jsou rovny mužům (což si myslím také), a potom si tedy mají samy vybojovat místo na výsluní - v politice, ve firmách atd... Nebo jsou nějakým způsobem slabší (i když těžko říct jakým???) a potřebují nějaké zvláštní ohledy. A kromě toho to není pravda, protože vidíme např. Angelu Merkel, která je už třetí volební období nejsilnější ženou (rozumněj politikem) v Německu i celé EU.

S anime atd. to vypadá jako začarovaný kruh, že jo? Příběhy ženské postavy degradují > ženy potom tyto příběhy nesledují > divácká základna je složena především z mužů > autor nemá potřebu nějak pracovat se ženskými postavami.
A protože to celé probíhá paralelně v desítkách a stovkách příběhů, tak je i sám autor chycen v jakési pasti.

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Pá, 2016-04-22 14:29 | Ninja už: 6161 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Zrovna Merkelovú by som za príklad nedávala.

~Jalapenos

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Čt, 2016-04-21 20:56 | Ninja už: 4480 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Proboha. Říkám, že ženy jsou (obecně, v průměru) vychovávaný jinym způsobem než muži a zanechává to následky. Rozhodně nejsem pro zaměstnávání lidí, který na to nemaj, kvůli pohlaví/rase čemukoliv jinýmu. Je to takhle dostatečně jasný?

To ale neni past. Neni nic, skutečně nic komplikovanýho na tom, udělat partu, jako byli Naruto/Sasuke/Sakura, a napsat Sakuru tak, aby nebyla uplně na nic. To je všechno. Uplně všechno, co tady po autorovi chci. Nic víc. Jestli je to moc, tak víme, kde je chyba.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2016-04-20 22:33 | Ninja už: 5257 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Ešte Temari mala veľmi dobrý nábeh, ale počas vojny ju Kishi zhovadil tým, že nebola schopná vytvoriť dostatočne silný fuuton proti ET Raikagovi. To bolo strašné sklamanie, lebo sa mohla blysnúť...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...