manga_preview
Boruto TBV 09

Boruto 18

B018_01.png

Technologický být, či nebýt? (Bit, či nebit?) To je, oč tu (Borutovi) běží.

*
Překlad 18. kapitoly je konečně hotový!
*
A to není jediná věc. Po sekci 'Manga (nové díly)' dostala nový kabát i Čítárna.
Stránka je (doufáme) přehlednější a přívětivější. Také teď můžete stahovat kapitoly přímo odtamtud, navigační šipky už nezasahují do strany a usměje se na vás i nová načítací animace.
*
Manga Tým přeje příjemné čtení Smiling

Kapitolu si můžete přečíst online, či stáhnout přímo tady v tomto článku. Předchozí kapitoly si můžete pročítat v online čítárně, nebo dohledat v seznamu svazků. Pro informace o vydání další kapitoly zajděte do fóra Manga (Nové díly), kde si můžete o nové kapitole také pokecat.


Pro lepší pohodlí při čtení si můžete zobrazit stránku na celou obrazovku stiskem klávesy F11 (funguje ve většině prohlížečů).

Čištění a překreslování: 
Stažení kapitoly: 
Download RAR (konoha.cz)
Download PDF (konoha.cz)
Chyba v Manze: 
Je třeba být přihlášen, abys mohl informovat o chybách mangy.
Online čtení mangy: 
Manga (jednodušší čítárna)

(Toto je konožský překlad.)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Qvenox Firzen
Vložil Qvenox Firzen, Po, 2017-12-11 19:29 | Ninja už: 4609 dní, Příspěvků: 203 | Autor je: Prostý občan

Arigato Smiling

Obrázek uživatele Venosaurka
Vložil Venosaurka, Čt, 2017-12-07 16:28 | Ninja už: 2933 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Recepční v lázních

Arigato

Obrázek uživatele GingerHimari
Vložil GingerHimari, Út, 2017-12-05 00:15 | Ninja už: 2640 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Chtěla bych poděkovat za tuto finální verzi překladu a úpravy okolo, logo načítání i šipky jsou ku prospěchu. Abych se zastala Noledy, taky čtu mnohem radši až upravenější verzi a nevadí mi čekat. Smiling

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2017-12-08 01:37 | Ninja už: 4191 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Tak to nás moc těší (stejně tak i u Choppera a ostatních) Smiling Tlumočení asi hned tak nezanecháme, pro diskuse a nedočkavé čtenáře je důležité. Ale zároveň jsem ráda, že jsou tu čtenáři, kteří si počkají na kvalitní verzi, tedy že ten pořádný překlad neděláme jen a pouze pro vlastní dobrý pocit Laughing out loud

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Chopper911
Vložil Chopper911, Ne, 2017-12-03 00:13 | Ninja už: 3158 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Pěstitel rýže

Vďaka za skvelú a namáhavú prácu s prekladom, nikto to nezvládne lepšie, ako osadenstvo tejto stránky Smiling

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2017-12-02 17:40 | Ninja už: 3881 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

K příběhu - proč ne. Osobně mě mrzí, že se děj dostal "do současnosti", měla jsem raději idealizované jednoduché a fantasknější Kishiho podání. Ale základní myšlenka - a to naučit děcka respektovat ostatní lidi a věci kolem sebe, se mi moc líbí. Už poznávám i osobní projev kreslíře, typicky se to projevuje na tvářích a očích Smiling. Je jiný, ale celkem mě baví.
K vaší neskutečné piplavé práci - diplom bomba Laughing out loud, logo bomba, čítárna vivat haleluja! Máte můj obdiv, že to dáváte v takové kvalitě bez vyhlídky na ocenění ze strany čtenářů Sad, kterých povážlivě ubylo. Ale já tleskám a také děkuji!
PS: Nepřemýšleli jste nad tím, vzhledem k nízkému zájmu, zrušit tlumočení? Já si třeba ráda počkám na kvalitní překlad a přijde mi to jako práce navíc a rozmělnění čtenářstva, protože zkouknou tlumočení s tím, že okomentujou pořádný překlad a pak na to zapomenou. I mě se to děje, tak tlumočení poslední dobou radši vůbec nesleduji.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Elensar
Vložil Elensar, So, 2017-12-02 23:38 | Ninja už: 3670 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Manga tým, Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Jo. Diplom se řešil celkem dlouho Smiling (a ve všech fázích - 1) zda to čistit / zda se najde někdo kdo to přeloží a zedituje - 2) dlouhá diskuze překladatelů, jak přeložit ten či onen "termit" a nakonec 3) laborování editorů s rozležením textu, fonty...).

Za mě tlumočení určitě musí zůstat. Když to vezmu z mého pohledu čtenáře (pro kterého je japonština směs nesrozumitelných znaků Smiling) hltajícího anglicky přeložené mangy, tak mě nic nenaštve více, než nedostupný překlad či sporadické vydávání po dlouhých měsících (kdy si pak musím znovu přečíst několik kapitol abych si vybavil všechny postavy a souvislosti). I špatný a rychlý překlad si vychutnám lépe, než hraní si s OCR a Google translátorem... ehm. Prostě (alespoň pro mě) platí, že nějaký překlad je lepší než žádný a kvalitní překlad je lepší než špatný jen tehdy, když je "včas" (pro někoho to může být rozhodující už jen jeden den, pro jiného třeba i měsíc - je to individuální). Věřím tomu. že spousta lidí si přečte jen tlumočení a finální verzi už nečtou, protože jim prostě tlumočení stačí. Pak tu budou i takoví čtenáři, kteří si přečtou jak tlumočení, tak i finální verzi. Množství těch, kteří čtou jen finální překlad bych viděl jen na naprosté minimum (Noledo promiň Smiling). Přestat dělat tlumočení by podle mě naštvalo většinu z toho zbytku lidí, co je ještě čte, protože chápu, že těch 14 dní čekání jako v případě této kapitoly je už docela hodně (ale o dřív se to vzhledem k nastavené kvalitě a možnostem lidí prostě stíhat nedá).

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2017-12-03 02:19 | Ninja už: 3881 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

V pohodě, věci posuzujeme v prvé řadě podle sebe a já už si za ta léta zvykla, že přemýšlím jinak než většina lidí. Občas je s tím trápení, občas je to výhoda Smiling. Takže vězte, že jedna třicetina ze čtenářstva nepotřebuje tlumočení a ráda si počká a vychutná až kvalitu Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, So, 2017-12-02 18:37 | Ninja už: 2811 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

PS: Nepřemýšleli jste nad tím, vzhledem k nízkému zájmu, zrušit tlumočení? Já si třeba ráda počkám na kvalitní překlad a přijde mi to jako práce navíc a rozmělnění čtenářstva, protože zkouknou tlumočení s tím, že okomentujou pořádný překlad a pak na to zapomenou. I mě se to děje, tak tlumočení poslední dobou radši vůbec nesleduji

Já mám zase pocit, že ten kdo čte česky s námi nechce diskutovat v M(nd). Většina pravidelných diskutérů jsou ti, co novou kapitolu čtou okamžitě v AJ. Čtenář, který čeká na řádný český překlad cca 2 týdny se po tu dobu nemůže zapojit a když už by se chtěl zapojit, tak diskuze k nové kapitole je většinou už dávno ukončena. Což i nepřímo souvisí s tím, že čtenářů oproti Narutovi hodně ubylo. Ono kdyby se po vydání českého překladu našlo aspoň 50 lidí, co by se chtělo vyjádřit, tak by se diskutovalo celkem dobře.

Proto je myslím dobře, že se dělá tlumočení. Tlumočení se většinou objeví v den, kdy vyšel i nějaký AJ překlad a čtenáři, kteří čtou jenom česky, tak mají možnost si pokecat o novém díle hned s ostatními.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2017-12-02 18:42 | Ninja už: 3881 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Ok, bylo to spíš vnímáno z hlediska práce samotné, protože je jí fakt hodně, na to, kolik se za ni "sklízí". V tom případě půjde první do kytek kvalitní překlad Laughing out loud. No dobře, fandit budu dál.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, So, 2017-12-02 19:29 | Ninja už: 2811 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

No za řádný překlad se sklízí málo, ale od toho tu přece Konoha není. Mě vždycky zajímaly čísla, kolik lidí to čte. Nikdy jsem ale neměl možnost nějaký čísla vidět. Nějaký odhad mám, ale doufám že to tak doopravdy není.

Obrázek uživatele Elensar
Vložil Elensar, So, 2017-12-02 23:45 | Ninja už: 3670 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Manga tým, Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Přiznám se, že jsem ty čísla taky neviděl a ani nevím, jestli je vidět chci Smiling. Na druhou stranu - pokud by mě to nebavilo, tak bych to přeci nedělal Smiling - tj. počet čtenářů pro mě není rozhodující.

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Ne, 2017-12-03 01:08 | Ninja už: 2811 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

No mě to taky bavilo, ale že bych to třeba dělal jenom pro ~30 lidí, to asi ne. Maximálně tak to tlumočení.

Škoda že v ČR není nic tak velkýho, aby se mohla překládat pravidelně alespoň AAA manga. To by mohlo popularitu mangy v CZ/SK dost zvednout.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2017-12-03 01:17 | Ninja už: 4711 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Třicet lidí by mi přišla úplná parádička. Laughing out loud (Dobře, asi mám malé nároky. Laughing out loud A taky moc nepracuji.)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, So, 2017-12-02 21:41 | Ninja už: 4120 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Tak povídej. Ja tipujem sto ľudí.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Ne, 2017-12-03 00:43 | Ninja už: 2811 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

No já vždy doufal, že to bude aspoň 500 až 1000. Ale čím víc nad tím přemýšlím, tak mi nepřijde daleko od pravdy tvoje číslo.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2017-12-02 16:40 | Ninja už: 5192 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

To točiace sa logo Konohy je suprové. Kakashi YES Ha, názov kapitoly ako z Adamsonovcov. Smiling

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...