Podzimní FanArtový maraton podruhé
Prázdninám stejně jako horkým letním dnům odzvonilo a je na čase se vrátit do školy či do práce. A co by to bylo za návrat do denní rutiny bez nějakého toho odreagování pro místní umělce? Loni měl fanartový maraton úspěch, tak tu máme druhé kolo.
Úvodem
Tato mise je volně inspirovaná Inktoberem – výzvou, kdy každý den po celý říjen lidé kreslí obrázky na zadané téma zadanou technikou – fixem, tuší apod. Od doby, co Inktober vznikl, si jej mnoho lidí poupravilo k obrazu svému, ať už zadáními, technikami či časovým omezením.
Oficiální stránky Inktoberu - anglicky.
Fanartový maraton na Konoze probíhá již podruhé – zde si můžete prohlédnout první kolo.
Pravidla mise
- K úspěšnému splnění mise je potřeba nakreslit šest ze sedmi zadaných obrázků. (Nikdo vám ale nebrání nakreslit všech sedm )
- Z každého obrázku musí být jasné, že jde o Naruto/Boruto tématiku – třeba volbou postav (vč. zvířat) nebo předmětů.
- Celý obrázek musí být vaše dílo, obkreslování cizích obrázků a vybarvování cizích lineartů není povoleno. Předlohy povolené jsou.
- Celou sérii musíte nakreslit jednou technikou, kterou si na začátku sami zvolíte. (Například digitální kresba, kresba tužkou, malba vodovkami, olejem apod.)
- Každý obrázek musí být nahrán v termínu. Není potřeba je nahrávat podle data zadání.
- Na misi se musíte přihlásit před nahráním vašeho prvního obrázku.
- Platí stejná pravidla jako pro ostatní fanarty. Zejména upozorňuji na nutnost kvalitního nafocení/naskenování. Mise je kategorie A, tak že neprojdou ani příliš jednoduché nebo výrazně nepovedené obrázky.
- Není vyžadováno pozadí. Jsou vítány originální nápady
Doporučuji s kreslením začít brzo. Nemusí se to zdát, ale pokud kreslení necháte na poslední chvíli, nemuseli byste stíhat. Pozdní příspěvky nebudu uznávat.
Obrázky nahrajte pomocí tohoto odkazu. Odkaz nemusí fungovat lidem, kteří jsou na Konoze noví a nemají udělené povolení na obrázky. V takovém případě napište Poštolce soukromou zprávu a povolení vkládat obrázky dostanete.
Díla všech účastníků si můžete prohlédnout tady.
Průběh mise
Od 20. září budou do 10. října zveřejňována témata ke kreslení (jak v zadání u mise, tak v komentářích). Každý účastník na zadané téma vytvoří obrázek – nemusí jít o nic složitého ani komplikovaného, ale taky by nebylo na škodu se nad kresbou zamyslet.
Nezáleží na pořadí, takže třeba 28. září, když budou odhalena tři zadání, můžu poslat jako první obrázek zadání druhé, pak třetí a pak první. Důležité je kreslit vše stejnou technikou a dodržet jednotlivé termíny.
Téma č. 1: Zamilovaný ninja – posílejte 20.-30.9.
Téma č. 2: Šílenství - posílejte 23.9.-2.10.
Téma č. 3: Rodina - posílejte 27.9.-6.10.
Téma č. 4: Nejhorší mise mého života - posílejte 30.9.-9.10.
Téma č. 5: Nepřátelé - posílejte 2.-12.10
Téma č. 6: Ninjovy zbraně - posílejte 6.-16.10.
Téma č. 7: Strašidla - posílejte 9-20.10.
Autorem obrázku je Philippe Daniel.
Plno krásných obrázků a body k tomu
Taky se připojím k poděkování. Parádní mise.
Některý témata byla jednoduchá a některý změnili tuhle misi na téměř nemožnou (pro mě to byly zbraně)...
Jsem ráda, že jsem se mohla zapojit i bez přihlášení
a doufám, že tu co nevidět budou nové hodnosti, abych se mohla regulérně zapojit i já
- pokud bude kvůli čemu -Moc díky!
Nové hodnosti už sú, ale spomedzi verejných by pre teba mohlo byť zaujímavá iba:
Vůdce klanu - 2571-2650 bodů -> kde by si si mohla zvoliť klan.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
To je skvělá zpráva! Když jsem se dívala naposledy, tak byly hodnosti pořád stejné... Jen škoda, že ke klanu se dostanu takřka hned
V každém případě se už konečně můžu účastnit oficiálně - Jupííí!!!
Mise vyhodnocena! Námitky směřujte zde či do soukromých zpráv.
Děkuji všem, kteří se zúčastnili a vydrželi až do konce. (Všem, kteří během mise onemocněli a taktak dokončili či museli vzdát přeju brzké uzdravení ) Přibylo nám na Konoze celkem 83 příspěvků. (Trošku méně oproti loňským 99, ale pořád je to slušná suma )
Jsem ráda, že se mise líbila (doufám tedy, že se líbila ) a témata vám snad padla. Já jsem byla nadšená z každého příspěvku, mnohdy jste zadání ztvárnili tak, jak by mě to v životě nenapadlo a dobře jsem se u toho bavila.
Nejpopulárnější téma pro kreslení bylo první - Zamilovaný ninja s 16 příspěvky a nejméně populární bylo třetí - Rodina s 8 příspěvky.
ZDE přikládám graf, jak obrázky přibývaly. Dny, kdy témata končila, jdou dost dobře poznat.
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Mockrát díky za misi, byla perfektní Jak témata, tak i koncept, a bylo fajn, kolik lidí jsi zlákala. Tolik nových obrázků jsem v galerii neviděla dlouho
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Také se přidávám k chvalozpěvu. Bylo to perfektní, mám tuhle misi moc ráda :3
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Já též Misi jsem si moc užila (jen jsem asi hned od začátku moc nestíhala no ) a děkuji za ni
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Dnes končí poslední téma - Strašidla!
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Jejkote mankote! A já si říkala, plán mám, času v sobotu bude dost... ale jak vyšla kapitola, úplně se mi to vykouřilo.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Dnes končí šesté téma - Ninjovy zbraně!
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Ahojky, chtěla bych se omluvit,ale z časových důvodů jsem misi bohužel nezvládla.
FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07
to je škoda
tak snad někdy příště
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Dnes končí páté téma - Nepřátelé!
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Na Ninjovy zbraně nemám vůbec žádný nápad - zato na strašidla kýbl... můžu nejdřív přidat ty strašidla?
Zbraňou môže byť aj pes (mačka), chrobák, bábka, summon, niekto ovládaný skrze genjutsu alebo edo tensei. Kunoichi môže nasadiť "ženské zbrane".
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
jasně, přidávej jak chceš
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Super!
Juuuu, můj obrázek ukázkou v misi :3
Jsem zas něco prošvihl...
Téma č. 7: Strašidla - posílejte 9.-20.10.
Zároveň připomínám, že dnes končí čtvrté téma!!!
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Omlouvám se 3. kolo jsem nestihla.
FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07
Já asi třetí kolo vzdávám. Uvidí se, jak dál.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Moc se omlouvám. Zřejmě tohle bude moje první nesplněná mise. Je mi celkem dost špatně, takže asi nic nezvládnu nakreslit. Každopádně podle času zde můžu přidávat další obrázky. Sice ne za body, ale to nevadí.
Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3
jéje, to je mi moc líto přeju brzké uzdravení
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Téma č. 6: Ninjovy zbraně - posílejte 6.-16.10.
Zároveň připomínám, že dnes končí třetí téma!!!
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Pátou mám, třetí dodělávám, ale ta čtyřka... nemám nápad.
Čistenie toaliet?
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
teda, Palantire, tolik fajných nápadů... a obrázky teda žádné nehrozí?
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Něco už se rýsuje snad se bude líbit
Téma č. 5: Nepřátelé - posílejte 2.-12.10.
Zároveň připomínám, že dnes končí druhé téma!!!
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Náhle som dostal nápad k všetkým štyrom témam, no niet vo mne vnútorných síl realizovať to (na vhodnej úrovni) ....
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...