Tower of god
Žánr
Akční, Dobrodružství, Drama, Fantasy, Mystery, Psychologie, Supernatural
Popis
Co si přejete? Bohatství? Slávu? Sílu? Pomstu? Nebo něco, co předčí všechny ostatní? Ať už si přeješ cokoliv, "je to zde". Tower of God.
Děj
Manhwa je prozatím rozdělena na dvě části.
První část
V první části se seznámíme s hlavním hrdinou Baamem, který se vydává do Tower of God, aby zde našel svou přítelkyni, která se do ní vydala hledat hvězdnou oblohu. Postupně se dozvídá, co vlastně ta věž boha je a při své cestě vzhůru potkává nové přátele avšak i nepřátele.
Druhá část
V druhá část pojednává o tom co se s Baanem stalo po 6ti letech. A pro co nyní bojuje. Začátek je na dvacátem patře věže boha.
Manhwa
-original run: 2010-ongoing
-první část: 79 kapitol
-druhá část: 42 kapitol (stále vycházejí nové)
-autor: Siu
-hodnocení: Average: 9.3 / 10.0 (858 votes) (mangaupdates.com)
Odkazy
další info: http://it.wikipedia.org/wiki/Tower_of_God
eng manhwa: http://mangafox.me/manga/tower_of_god/
cz manhwa: translate.webtoons.com Tower of God
fan trailer: http://www.youtube.com/watch?v=k7TzgI1QRCo
Asi nejhorší kapitola TOG, kterou jsem četl. Ta ryba je fakt strašná deus ex machina.
"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."
Čtu to v podstatě jen ze setrvačnosti... Necítím z toho už žádný napětí, těch situací je mrtvej/polomrtvej už bylo tolik a vždy se vymyslí nějaká chujovina... Postava Whita se dala využít mnohem líp a mohlo tak dojít k nějakýmu šokujícímu twistu, ale tohle je prostě nuda...
https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita
Tak už to zase nějakou dobu jede, ale teda, upřímně...nebaví mě to. Něco tomu chybí.
"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."
Souhlasím... Ani nejsem na současný kapitole. Vždy jich pár přečtu, ale na konci nikdy není nadšení ala rychle na další. Je to prostě takový mdlý, ač se to snaží tvářit, jak je to zatraceně cool.
https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita
"Je to prostě takový mdlý, ač se to snaží tvářit, jak je to zatraceně cool."
Velmi výstižně řečeno. A tohle je problém i drtivé většiny dungeonovech/gamer/hunter webtoonů. Z těch mě baví snad jen SSS-class Suicide Hunter.
"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."
Tak hiatus oficiálně prodloužen o další (minimimum) půlrok. Upřímně je dobře, že dává přednost zdraví než aby návrat uspěchal.
"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."
Upřímně mě to zase až tak netrápí, aspoň pak začne být možná trochu přímočařejší a třeba pročistí postavy.
https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita
Anime, upřímně řečeno, jak se na něj chrlí dost kritiky, tak já si myslím, že to bylo velmi dobré.
Jo, bez chyby to nebylo, pár zvláštních rozhodnutí, ale vcelku to je velmi kvalitní adaptace.
Zejména poslední episoda se mi líbila.
9/10
"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."
Pod toto sa úplne v pohode môžem podpísať, ale chcem ešte vyzdvihnúť soundtrack, fakt pár krát som mal aj zimomriavky a určite to bolo vďaka nemu a to sa mi pri anime už dávno nestalo, tento rok hádam len pri Boku no Hero, konkrétne v poslednej epizóde
SIU hlási hiatus, ale ďalšie 2 týždne by ešte mali kapitoly vyjsť, keďže predplatitelia sú 2 týždne vpredu... Každopádne v strede tohoto arku hiatus, to je k nas.atiu
Japonci změnili jméno Hwaryun na Karen.
Ka-re-n
"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."
Japonci u mě klesají čím dál víc
Ještěže rozumný překladatelé tam budou dávat Hwaryun/Hwa Ryun
https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita
Já se vůbec divím, že Japonci přistoupili na zanimování čehokoli korejského. A to, že přejmenovali postavu, mi divné nepřijde, japonsko-korejské vztahy vypovídají o mnohém.
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
Tak ji aspoň přejmenuju nějak normálně a ne že prostě střelím jméno od boku
https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita
Ona tam logika je, páč korejský znaky pro Hwaryun (화련) odpovídají japonským znakům 花蓮 (v překladu něco jako lotosový květ), což můžeš číst jako Karen. Bohužel to logiku má.
Marné někde hledat logiku.
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
Tak logicky začali změnou hlavního hrdiny na Yoru (japonsky noc) Bam (korejsky noc) tak tady mohli zachovat stejný postup
https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita
Tak co já slyšel, tak to má podhlavičkou hlavně Crunchyroll and ten je teda zaměřený spíš na západní populaci Prý to anime v Japonsku moc populární není.
"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."
S jejich shit tastem se není co divit
https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita
No tak už je mi jasný, kam vítr vane. Mě by spíš překvapilo, kdyby něco korejského bylo v Japonsku populární (a naopak).
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
Dnešná štvrtá epizóda anime bola podľa mňa presne ten typ epizódy, po ktorej sa môže divák rozhodnúť, či sledovať ďalej alebo to dropnúť... Bola spracovaná fakt výborne, neskutočné tempo, súboje, predstavenie ďalších postáv, načrtnutie motívov a proste ten dizajn postáv v kombinácii s animáciu, ktorá mne osobne veľmi sedí...paráda... Ak sa po túto epku niekomu stále anime nepáči, kľudne môže dropnúť...
Zatím je to pro mně dost nad očekávání. Hodně příjemně to překvapilo.
"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."
Tak jo, druhá epizoda byla ještě lepší. Zatím to funguje fajn.
"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."
První díl anime je venku.
A musím říct, že mě to bavilo. Moc to nezměnili, drželi se předlohy, což je dobře. Animace slušná, ikdyž je to dlouho co jsem viděl nějaké anime.
Dabing až na Yuri dobrej, ta mi šla na nervy teda Možná je to ale o nezvyku. Rozhodně budu sledovat dál.
"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."
Za sebe musím říct, že je to lepší,než jsem čekal...
Do openingu jsem byl teda mírně zmaten a říkal jsem si spíš wtf... Ale pak už jsem byl spokojen, animace mi vůbec nevadí... Vynechali Khunovu cool hlášku a pár dialogů mezi Evanem a Yuri, ale jinak za mě spokojenost.
https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita
Tak, akorát jsem se teda divil, že
Nechápu důvod."My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."
To jsem ani nepostřehl
https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita
Tohle vypadá na slušnej masakr.
Stejně mám pocit
"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."
Livescore