manga_preview
Boruto TBV 07

Clannad + Clannad ~After Story~ menší seznámení

~ Clannad 1, Clannad 2008, クラナド, Kuranado ~
~ Clannad 2, CLANNAD ~After Story~ クラナド アフターストーリー ~
vysvětlení názvu: slovo "clannad" pochází z irštiny, znamená "rodina"

♪♫♪

~
Dango, dango, dango, dango,
Dango, dango daikazoku…

Dango, dango, dango, dango,
Dango, velká dango rodinka...
~

Když šel jednoho dne školní delikvent a flákač Okazaki Tomoya do školy a pod kopcem potkal zvláštní dívku, nahlas pronášející slova „sladký fazolový chléb“, asi netušil, že se mu právě dokonale změnil život. Že ho teď čeká krásná, ale mnohdy dost těžká, radostná i neuvěřitelně smutná budoucnost.
I když… zázraky se někdy opravdu dějí, i když na ně musíte čekat někdy celá dlouhá léta.

Dobře, ale téma středoškolák potká středoškolačku, seznámí se, atd. už tady bylo mnohokrát.
Faktem ovšem zůstává, že lepší zpracování tohoto tématu jsem ještě neviděla.


Na zdraví!

~
Yancha na yaki-dango yasashii an-dango
Minna minna awasete hyakunin kazoku

Rošťácky roštěné dango, sladce fazolové dango,
všechny je posbírej a budeš mít stočlennou rodinku.
~



Několik hlavních postav

Okazaki Tomoya. Rád si utahuje z ostatních, kteří mu to vždy samozřejmě sežerou – jedno z témat těch úžasně vtipných scének z první série. Jeho snem bylo hrát basketbal, ale potom, co se porval se svým otcem, už nikdy nezvedne pravou ruku výše než do úrovně ramene. Jeho sen se už nikdy nesplní, ale…
Ale jiní lidé také mají své sny, jako třeba
Furukawa Nagisa, studentka, která kvůli své záhadné nemoci musela opakovat maturitní ročník. Plachá, slabá a neprůbojná dívka, milující dango rodinu, s touhou znovu založit divadelní klub, i když s ním nemá žádné zkušenosti. Ale s podporou Okazakiho se stává silnější, pomalu získává přátele… Přátele… nejlepší přítel Okazakiho, stejný delikvent jako on, také měl kdysi sen.
Sunohara Youhei chtěl hrát fotbal. Ale byl vyhozen ze školního mužstva po rvačce s jeho členy. Blonďatý idiot, který miluje holky. Škoda, že ony jeho jaksi ne… ale, jako boxovací pytel slouží dobře, třeba taková
Kyou Fujibayashi by mohla vyprávět. Tomoyova agresivní kamarádka, předsedkyně jiné třídy, výborně vaří. Má také mladší sestru,
Ryou, která chodí do stejné třídy jako hlavní hrdinové, je její předsedkyní. Chce se stát zdravotní sestrou a miluje věštění budoucnosti. A co se týče budoucnosti…
Sakagami Tomoyo, bývalá legendární rváčka, která se chce stát předsedkyní školní rady, aby zachránila sakury, které se mají pokácet. Má na ně krásné vzpomínky…
I když, vzpomínky nejsou vždycky jen krásné. To výborně ví i
Ichinose Kotomi. Co skrývá její minulost, a jak je vázaná s Tomoyou? Dívka, která je známá svou genialitou, samotářstvím, slyší pouze na „Kotomi-chan“, se zlozvykem vystřihávat si z knih vše, co se jí zalíbí. Také miluje hru na housle. I když… ehm… dá se to vůbec nazvat hrou?
No, co se týče zvláštních zálib, vezměme si třeba
Ibuki Fuko. Stejně stará jako ostatní, ale vypadá mnohem mladší. Fu-chan, má nejoblíbenější postava první série. Kvůli ní spadly na klávesnici moje úplně první slzy při sledování tohoto anime.
Neustále vyřezává mořské hvězdice – i když to ostatní nazývají spíš divnými hvězdami nebo shurikeny. Ale… kdo je to doopravdy? Proč o ní nikdo ve škole neslyšel? Proč na ni lidé zapomínají? A co je jejím snem? Jestli je vůbec skutečná…
Obětavá studentka, která nikdy neopouští školu, rozdává dřevěné hvězdice (nikdy nezapomenu na její debatu s Nagisou, co je lepší – jestli Dango rodina, nebo hvězdice xDDD No, ale to sem nepatří…) s prosbou, aby všichni přišli oslavit svatbu její sestry,
Ibuki Kouko, bývalá učitelka výtvarky.
A další rodinní příslušnící?
Furukawa Sanae, matka Nagisy. Vypadá velmi mladě, i když toho už se svým mužem, Furakawou Akiem, hodně prožili. I oni měli kdysi své sny, ale… tím, že své sny převedete na sny svých dětí, je neztratíte. Protože rodina je nejdůležitější, a oni to ví.
Ale nikdo není dokonalý. Minimálně její chléb, který si sousedé kupují (mají pekárnu) jen ze soucitu, má rozhodně do dokonalosti daleko xD Naopak blízko k slzám má ona, když se o tom Akio zmíní, a ona je někde poblíž xDD
Dalším otcem, ale mnohem méně šťastným, je
Okazaki Naoyuki. Když jeho žena zemřela, dal se na alkohol a kouření. Zkažení svého života mu Tomoya nikdy nedokázal odpustit. Stejně jako zranění Tomoyova ramene.
Ale… život nikdy nebyl jednoduchý, když ztratíte to, co je vám nejdražší, je těžké jít dál. Je těžké nepřestat žít, ale… ale když je tady ještě někdo, kdo vás potřebuje? Pozná to také jednou Tomoya? A pochopí? Tu bolest?


***


Dívka...

Spousta postav, že. A je jich víc, ale… nemůžu celou recenzi strávit jen nad nimi xD
I když… za zmínku ještě stojí
Tajemná osamělá dívka z jiného světa, který již skončil, vstupy do něhož se občas objevují na začátku dílů, někdy uprostřed. Navenek nijak neovlivňuje děj, ale… kdo to opravdu je? A jakou bude mít roli? Musím říct, že pár podezření jsem měla… ale stejně mě nakonec hodně překvapila. Stejně jako
Robot, kterého si vytvořila za svého kamaráda. Ten byl na samém konci obzvláštní překvapení… i když...

~
Aka-chan dango wa itsumo shiawase no naka de
Toshiyori dango ha me wo hosometeru

Děťátko dangátko je vždy ukolébáno štěstím,
Starý dango šilhá očima.
~

Příběh o přátelství, protože to je hlavní složkou Clannadu první série. Příběh o plnění snů, příběh vtipný, ale i smutný. Příběh o tom, že život je zatraceně těžký, ale nesmí se vzdát.
Druhá série, Clannad After Story, se od dramatičtější komedie mnohem víc blíží čistému dramatu. Tady jsou doopravdy potřeba kapesníky a pevnější nervy, pokud ovšem na rozdíl ode mě nejste cynici, co si řeknou „Ježíš, to už tady bylo... Pryč s tou klišoidní rádoby srdceryvnou blbostí, která nás má tak neuvěřitelně průhledně donutit zvednout příjmy krámům s kapesníkama!“
Ale přesto, zázraky snad existují…

A o čem to vlastně je?

Clannad začíná setkáním Nagisy a Okazakiho. Setkání, které změní jejich osudy od základů. Jestli to ale bylo dobře či špatně, se dozví až o mnoho let později.


Be my Sunohara forever... zabíjecí scénka xDD

Nagisa se svěří Tomoyovi, že chce znovu založit divadelní klub. Jenže s tím má tolik zkušeností asi jako já s hraním na harfu. Tomoya se k ní chtě nechtě přidá, a díky tomu se postupně seznamují i s jinými dívkami na škole. Stávají se přáteli… mění se...
Vtipné scény přirozeně vplouvají do těch vážnějších. Každá postava má svou minulost, některé se řeší více, jiné méně. Ale není to takové to "přestaňte už řešit toho a toho a přejděte na hlavní zápletku!" Protože příběhy těchto lidí je něco, co vás prostě zaujme. Ať už je to malá Fuu-chan, Kotomi, atd...
Hm… takže nakonec o příběhu nepovím téměř nic, protože zbytek je opravdu jeden velký spoiler xD

Víte co? Proč to natahovat. Nehodlám tady přemýšlet a hledat v tom anime chyby... Já si prostě myslím, že je to naprosto úžasná věc. Prostě něco, co musíte vidět. První i druhou sérii. (a... víte, jak se říká, že pokračování nikdy nedosáhne kvality prvního dílu? Překonat Clannad 1 by byla zatraceně těžká věc. Ale After Story to zvládla.)
Je to anime, které vám něco dá. Která vás změní. Které vám ukáže skutečný lidský příběh, i když protkaný nitkami zázraku.


Městská legenda říká, že když jsou lidé šťastní, vytvoří se kolem nich koule světla. Já...

Technic Info

Studio - Key Animation. Kdo zná třeba Air, Kanon 2006 - tak tohle je jejich další práce. A prý nejpovedenější. *nadšený souhlas*
Jinak, toto anime vzniklo podle hry. Ovšem boří mýty o tom, že takto vzniklé anime nemůže mít opravdový a dobrý příběh Smiling
Počet dílů - Obě série 22, plus speciály (aneb Když hlavní hrdina skončí s někým jiným, než má. Doteď si odmítám připustit jejich existenci xD, plus movie (v podstatě alternativní děj obou sérií, ale s jiným koncem, neviděla jsem celé, nemám na to nervy)
Hudba - stažení na www.tenshi.ru/anime_ost nebo www.gendou.com
Openingy a endingy Krásně se poslouchají, ale Allegro Cantabile to není, ačkoliv jsou oblíbené x) První ending, Dango Daikazoku, jsem nejdřív odměnila úsměvem a zavrtěním hlavou.
Po obou sériích jsem si ho musela stáhnout a poslouchat několikrát dokola... pořád musím. Je to jedna z nejsmutnějších a zároveň nejvíce nadějí naplněných písniček, co jsem kdy slyšela. A ne svými slovy, ne melodií. Ale tou atmosférou a tím, kdo ji zpívá. Pochopíte ale až po After Story ^^
Kresba, animace - nejdříve se mi moc nelíbila, ale rychle jsem si zvykla. Teď bych ji už nevyměnila, ke Clannadu prostě patří. x)
Download - Movie, anime-eden ,Movie, animea / Another World: Kyou Chapter, animea, Kyou - megaupload / Another World: Tomoyo Chapter anime-eden, anime.thehylia
Titulky - obě série na anime.akihabara.cz
Hodnocení
myanimelist Clannad - 8.61/10, After Story - 9.08/10
anidb - Clannad - 8.59/10, After Story - 9.07/10
A moje hodnocení? Pokud jste to z té recenze ještě nepoznali, tak... jedno z nejlepších anime vůbec, rozhodně u mě navždy v těch prvních třech příčkách. Vlastně... i teď se mi na něm těžce hledá nějaká chyba. Já dávám dvě desítky, a to s takovou upřímností a rozhodností, jako jen velmi, velmi málokdy. Jestli vůbec někdy.


Co dodat?

~
Nakayoshi dango te o tsunagi ooki na marui wa ni naru yo
Machi o tsukuri dango hoshi no ue minna de waraiau yo
Usagi mo sora de te o futte miteru dekkai o-tsuki-sama
Ureshii koto kanashii koto mo zenbu marumete

Dango kamarádi se chytnou za ruce a vytvoří velký kruh.
Najdou si vesnici na dango planetě
a budu se spolu smát.
Zajíčci mávají tlapičkami z velkého měsíce...
Zabal všechny smutné a veselé věci do klubíčka...
~

!!!

A prosím...
NESPOILEROVAT!!


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele merajcze
Vložil merajcze, Pá, 2021-07-02 17:33 | Ninja už: 990 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

clannad
Nejlepší anime co sem kdy viděl..nikdy sem nebyl na romanťáky a psychologické anime.. Spíš mě zajímali fantasy jako naruto,FRANXX,OVERLORD a pod. Sám nevím jak sem se k tomuto anime dostal ale sem nezkutečně rád že sem mohl mít tu možnost. Pak sem dorazil k After story.. hned od začátku to překonalo veškeré mé očkávání a to sem ani netušil co mě čeká.. 3 denní pauza po shlédnutí dílu kde Naggisa porodí.. neměl sem sílu pokračovat a ze začátku už sem to nikdy ani dokoukat nechtěl.. Pak sem se překonal a dokoukal to až do konce i když sem si myslel že předposlední díl mě složí.. Naštěstí vše dopadlo víte jak a sem rád že sem mohl mít tu čest..
Pro mě to nabralo na větší hodnostě i než naruto díky kterému vlastně znám mangu a anime..

Jinak sem celkem novej v hledání dobrých anime, kdo si dočte až sem a má pár svých top které by mi rád napsal, budu jen rád Smiling

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Ne, 2021-07-04 10:24 | Ninja už: 4642 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ergo Proxy, Devilman crybaby, Monster, One Outs, Kaiji, Golden Kamuy, Jojo...

Kšá.

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Pá, 2021-07-02 17:47 | Ninja už: 4776 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

Mushishi,Kino no Tabi,Bakuman,Cross Game,Sakamichi no Apollon,Monster, Vinland Saga,GTO,Seirei no Moribito,Rainbow: Nisha Rokubou,Zetsuen no Temepest... Jinak být lepší dílo než Naruto, není zrovna dvakrát složitý Laughing out loud

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Ne, 2021-07-04 10:02 | Ninja už: 4642 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak záleží od preferencií a dĺžky diela... A porovnávať Naruta s Clannadom mi príde tak trochu nešťastné.

Kšá.

Obrázek uživatele MajnTom
Vložil MajnTom, Ne, 2016-05-15 13:07 | Ninja už: 2864 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

já vím jsem divnej že se ptam ale vysvětlí mi někdo co se stalo na konci tý ep. 22? jak tam byla ta dívka pod stromem xD

Obrázek uživatele Neas
Vložil Neas, Út, 2016-05-17 20:55 | Ninja už: 5635 dní, Příspěvků: 724 | Autor je: Prostý občan

https://www.youtube.com/watch?v=YE_xiK2a3sc

Obrázek uživatele Sape
Vložil Sape, Po, 2013-09-23 14:40 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

Četl tu někdo mangu Tomoyo after: dear shining memory? V podstatě je to souhrn děje, co se odehrál ve speciálním VN pokračování Clannadu, kde Tomoya skončil s Tomoyo. I přes svou relativní krátkost nádherně udělané a musím se přiznat, že jsem u konce měl namále..

K přečtení (anglicky) zde - http://mangafox.me/manga/tomoyo_after_dear_shining_memories/

Obrázek uživatele Tatsuki-nee
Vložil Tatsuki-nee, So, 2013-07-27 10:36 | Ninja už: 4420 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Clannad je Kakashi YES seriál Smiling

Obrázek uživatele Angel10
Vložil Angel10, Pá, 2013-07-26 23:28 | Ninja už: 4232 dní, Příspěvků: 190 | Autor je: Recepční v lázních

Ja som toto Anime videla asi medzi moje prve anime Smiling (ked pocitam aj Naruta Laughing out loud)....Pre mna toto malo velku cenu to pozerat a doteraz ma to neomrzelo Smiling...a ani neomrzi Smiling...Nagisu mam rada a aj ostatne postavy Smiling ...1.seria Clannadu bola trochu viac humornejsia nez After Story ale kuzlo tohto Anime sa aj tak nestratilo Smiling (aspon podla mna Smiling )...paci sa mi v tomto anime velmi ze kazda postava tam vosla so svojou minulostou a mala svoje caro...ked som prvykrat sledovala toto anime,najprv som nechapala tie sceny co boli s tim dievcatom a robotom ale potom uz hej Smiling...na konci som plakala jak Niagarske vodopady Cry (nikdy na to nezabudnem Eye-wink )...bol to silny pribeh a nikdy nan nezabudnem Smiling...Odporucam si to pozriet pre tych,ktory sa vedia zapojit do tohto pribehu a otvorit pri tom svoje ja,srdce,mysel a svoje emocie Smiling...Nikdy nan nezabudnem na Clannad Smiling...P.S: Dango :3 Laughing out loud

Je to už niekolko rokov odvtedy, čo mam v srdci velmi rada príbeh Naruta a taktiež koniec je velmi pekný ^_^ : http://147.32.8.168/files/manga/part2/Volume69/699/20.jpg
,,Dobré je vidieť iba srdcom,to hlavné je očiam neviditelné.'' Exupéry. Smiling
,,Ja sa taktiež nikdy nevzdám,aj keď milionkrát na zem padnem,ja zase milionkrát zo zeme vstanem Smiling
NeVeR GiVe Up Eye-wink
http://www.theotaku.com/guru_results/2947_Hinata_Hyuga.jpg
Navštivte môj blog :3 Smiling http://angelmusiclive.blogspot.sk/?m=1

Obrázek uživatele Sape
Vložil Sape, Pá, 2013-07-26 22:00 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

Páni..Tak tenhle seriál mě dostal.. Myslel jsem si o sobě,že mě jen tak něco nerozbrečí a i jsem se toho držel,ale v průběhu Clannadu(+AS) jsem brečel hned několikrát (nejvíce u OVA z alternativního světa,kde se Tomoya rozhoduje mezi Kyou a Ryou), tak moc jsem se do děje vcítil.. Jo a jen tak mimochodem, hodne jsem studoval anglická fóra a připadá mi, že jeden člověk kompletně celý svět pochopit nemůže,takže tady (jak už sem někdo postoval) http://i277.photobucket.com/albums/kk71/Ex-CLOUD/Sankaku/clannad-storyli... jsou časové osy příběhů a toho,jak se odehrávají a hlavně - http://forums.animesuki.com/showthread.php?t=79243 tady je anglické fórum,kde se celý spletitý příběh řeší, pro angličtináře doporučuju přečíst minimálně první příspěvek (céééééééélý ten dlouhý, hlavně ty odrážky),kde se toho hodně vysvětluje.

Mimochodem, viděli jste všechny OVA díly? Teďka konkrétně myslím ten,jak Tomoya skončí s Tomoyo (v alternativním světě,kde si nezačne s Nagisou) a ten,kde skončí s Ryou/Kyou... Po tom,co jsem na ně koukl si prostě nemůžu pomoct, ale připadá mi,že Tomoyu (teďka myslím postavu Tomoya,ne Tomoyo,neplést si! Laughing out loud ) si víc zasloužily právě Ryou/Kyou a Tomoyo.. Jestli si tohle někdo přečte,tak mě za to asi upálí, ale opravdu mi přišlo, že Ryou/Kyou si toho vytrpěly opravdu dost a Tomoyo..ta se byla taky všeho ochotná vzdát kvůli Tomoyovi..

PS. V okolí momentálně nemám nikoho, kdo by na Clannad koukal,takže tu uvítám jakkoukoliv diskuzi popř. mi napiště PM Smiling

Obrázek uživatele Neas
Vložil Neas, Po, 2013-07-29 20:10 | Ninja už: 5635 dní, Příspěvků: 724 | Autor je: Prostý občan

jestli chceš detailně poznat celý příběh, víc než anglická fóra a časové diagramy ti pomůže zahrát si předlohu ve formě visual novely. osobně sem tuhle nehrál, ale hrál jsem několik jiných a můžu říct, že příběhu je tam vždy věnováno o dost víc prostoru, než kolik tomu je v anime (podle vndb má VN clannad přes 50 hodin, což je maximum co ta stránka ukazuje, takže to může být až bůh ví kolik: http://vndb.org/v4). navíc VNka maj často více možných endingů, takže každé holce se kterou můžeš skončit je věnován přibližně stejný čas Eye-wink

Obrázek uživatele Sape
Vložil Sape, Po, 2013-09-23 14:42 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

Jo, děkuju za tip Smiling sice jsem to nehrál, ale nemysli si, že jsem se nekoukl na pár videí na Youtube Laughing out loud .. Trošku mě mrzí, že Tomoyo dostala prostor jen v jednom dílu OVA..

Obrázek uživatele MC_Kejml
Vložil MC_Kejml, Čt, 2013-05-30 17:38 | Ninja už: 4358 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Strašnej masakr, myslím že jsem svůj "man card" ztratil někde před koukáním se na desátej díl první série. Neuvěřitelná atmosféra, překrásné záběry, výborná a atmosférická hudba. Exponenciálně se zvětšující množství brečáků a vůbec. Moc povedené anime. Budu rád, když o něm někdo bude chtít poklábosit třeba skrz fb nebo mail MC_Kejml@aol.com. 11/10 would watch again.

Obrázek uživatele Namikaze Monika
Vložil Namikaze Monika, Čt, 2013-04-18 21:56 | Ninja už: 4236 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Prostý občan

Tak takhle jsem při anime ještě nikdy nebrečela. Ano, jsem citlivka té nejvyšší úrovně, ale tohle na mě bylo moc. V After story jsem se posledními díly proplakávala, až to nebylo hezký.. Kapesníky lítaly vzduchem a já nemohu říct nic jiného, než to, že Clannad je něco, co by měl vidět každý, a že společně s Angel Beats patří k těm nejkrásnějším/nejsmutnějším/nejvíc nadějí plným (né-li lepšímu anime), které jsem kdy viděla Smiling fakt bomba!

,,Nezdarům se musí člověk umět zasmát."
- Jiraiya

Obrázek uživatele Neas
Vložil Neas, St, 2013-04-24 10:28 | Ninja už: 5635 dní, Příspěvků: 724 | Autor je: Prostý občan

u Clanndu brečej i lidi, co nejsou cistlivky Laughing out loud já viděl anime snad už cca 150, ale rozbrečely mě jen 3, Clannad je jedním z nich Smiling

Obrázek uživatele Namikaze Monika
Vložil Namikaze Monika, St, 2013-04-24 15:46 | Ninja už: 4236 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Prostý občan

Není se čemu divit. Je to úžasný. Smiling

,,Nezdarům se musí člověk umět zasmát."
- Jiraiya

Obrázek uživatele Yoshikuni Akito
Vložil Yoshikuni Akito, St, 2013-02-13 23:45 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Ou, co jsem to zase zkouknul... Laughing out loud Emocionální zážitek fakt pecka, nic lepšího jsem neviděl.

Obrázek uživatele Tekku
Vložil Tekku, So, 2013-01-12 18:38 | Ninja už: 4687 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Tak toto je jedno z najlepších anime, ktoré som videl. Ako väčšine aj mne sa viac páči after story. To som mal pozreté za 3 dni Laughing out loud. Síce ma nerozplakalo ale pár krát som mal "mokré oči". Keď boli diely s Fuuko na niekoľko mesiacov som to dropol, lebo ma neskutočne iritovala, ale som rád že som sa k tomu vrátil. Podobne ma na iritovala aj Kotomi, no na tú som si časom zvykol.

Obrázek uživatele Miko.x
Vložil Miko.x, Ne, 2012-09-30 19:38 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

Asi po čtyřech letech co jsem měla tohle anime na seznamu k shlédnutí jsem se na to konečně podívala ...a to pouze díky této skvělé recenzi, která mě přímo donutila se na to podívat :3...a nelituji ...na to jak romantická anime nemusím a přímo se jim snažím vyhýbat tak toto dílo mě opravdu mile překvapilo...a jsem opravdu ráda, že jsem si tuto recenzi přečetla (jinak bych se k tomu nedostala ani za 10 let xD...Nettiex, klobouk dolů ...máš nadlidské přesvědčovací schopnosti =D )

Obrázek uživatele Puella
Vložil Puella, Ne, 2012-09-30 17:46 | Ninja už: 4329 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan


P.S. Koľko z Vás trpí dango syndrómom? (Nie, naozaj, odkedy som si to pozrela, neustále si to musím spievať xD )

Což o to, dango syndromem jsem trpěla taky. Ale prosím nespoilerovat! nettiex

Obrázek uživatele Lorraine
Vložil Lorraine, Ne, 2012-09-30 20:39 | Ninja už: 4671 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Prostý občan

Aj ja som vedela ze sa to stane ale slzam som sa neubranila Laughing out loud Dokoca niekolko krat Laughing out loud Clannad som videla uz asi 5 krat a neustale pri nom placem. Smutne scenky si pustam dookola Laughing out loud A k Dango syndromu- nie si sama Laughing out loud

Moje FF Smiling


Dango, dango, dango, dango, dango, dango daikazoku

Obrázek uživatele Puella
Vložil Puella, Po, 2012-10-01 09:24 | Ninja už: 4329 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Si masochista Laughing out loud

Přestaň spoilerovat!! nettiex

Obrázek uživatele Lorraine
Vložil Lorraine, Po, 2012-10-01 13:48 | Ninja už: 4671 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Prostý občan

To je proste najlepsie anime na svete!! Laughing out loud Na neho sa neda zabudnut Laughing out loud A tie smutne scenky mam najradsej lebo najlepsie anime su smutne Laughing out loud

Moje FF Smiling


Dango, dango, dango, dango, dango, dango daikazoku

Obrázek uživatele Puella
Vložil Puella, So, 2012-10-06 06:34 | Ninja už: 4329 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

I tak si masochista Laughing out loud Ja nemám rada tie smutné scény. Ale máš pravda s tým že smutné anime je to najlepšie. To by nebolo ono key v clannade išlo všetko odzačiatku tak hladko. Ale jedna vec ma na clannade after story mrzí.

Obrázek uživatele Lorraine
Vložil Lorraine, So, 2012-10-06 08:41 | Ninja už: 4671 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Prostý občan

No pri Kotominom pribehu som sa rozplakala druhy krat Smiling Prvy krat pri Fuuko Smiling Ale najlepsie su preto lebo ukazuju tym na skutocny zivot. Keby to bolo len o- Tomoya a Nagisa sa stretnu, zamiluju sa, vezmu sa, maju dieta, ziju stastne az do smrti- nebolo by to ono. Hovori to, ze niekedy nie je zivot naozaj lahky a musime to prekonat Smiling A po tych anime ako Naruto, Shaman king ci pokemon mi bodlo konecne anime zo zivota! Teraz uz prakticky ine okrem Naruta nepozeram Laughing out loud Najlepsie anime robi prave Studio Key a toto je zatial ich najlepsia tvorba! Prekrasny pribeh, animacia, hudba, postavy... Vsetko co patri ku kvalitnemu anime Smiling

Moje FF Smiling


Dango, dango, dango, dango, dango, dango daikazoku

Obrázek uživatele Puella
Vložil Puella, So, 2012-10-06 10:36 | Ninja už: 4329 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

I ja, chudáčik maličká. Roky musela trpieť a prakticky nanič Sad Smutné príbehy sú najslávnejšie- Boli by Rómeo a Júlia tak slavný keby nezomreli?

Obrázek uživatele Chemička
Vložil Chemička, St, 2012-08-29 20:44 | Ninja už: 5354 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

Možná už to tady bylo ale... (diagram obsahuje spoilery)
http://www.sankakucomplex.com/wp-content/gallery/misc-images-xix/clannad...
Přiznám se že po dokoukání AS jsem byla lehce zmatená, ale tohle mi leccos objasnilo Smiling

Obrázek uživatele Neas
Vložil Neas, St, 2012-08-29 23:22 | Ninja už: 5635 dní, Příspěvků: 724 | Autor je: Prostý občan

404 not found, ale předpokládám, že máš na mysli tenhle diagram: http://dobrochan.ru/src/png/0912/clannad-storyline-diagram.png
pěknej a vysvětluje spousta věcí, co sem taky nepochopil Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2012-08-30 07:54 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

403 forbidden Laughing out loud Ale předpokládám, že myslíte tohle Smiling

Obrázek uživatele Neas
Vložil Neas, Čt, 2012-08-30 20:51 | Ninja už: 5635 dní, Příspěvků: 724 | Autor je: Prostý občan

tak na třetí pokus už to máme Laughing out loud Laughing out loud