manga_preview
Boruto TBV 17

Najslabší element v Narutovi

Tak, chcel by som vedieť ako je to tu na Konohe. Najčastejšie sa stretávam s názormi, že najslabším elementom je DOTON (Zem).

Mám na mysli najslabší element z tých základných, teda Katon, Fuuton, Raiton, Doton a Suiton.
Tým najslabším elementom si predstavte element, ktorý je najmenej využiteľný alebo je použiteľný stále len na jeden princíp a podobne.

Môj názor je, že najslabší element je katon.
Tento element je najmenej rozmanitý, pretože vždy len páli, kým napríklad Fuuton dokáže ako sekať či napríklad odrážať vetrom fyzické útoky, taktiež dokáže vylepšovať zbrane.
Doton zasa dokáže vytvárať pomerne účinnú obranu, vylepšovať telo alebo meniť váhu predmetov či bytostí a podobne.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele SF
Vložil SF, So, 2011-01-22 15:51 | Ninja už: 6227 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Dobre, tak ja teda asi končím, pretože asi si nevšímam, že vlastne nereagujem na argumenty, aj keď som mal pocit, že to som presne do teraz robil.

Ale ešte posledné. Dám ti za pravdu, čo sa týka tvojho názoru na elementy (to, že ten čo má daný elem. typ čakry, môže v princípe urobiť aj techniku), keď mi ukážeš, kto dokáže vytvoriť Fūton: Rasenshuriken.
Je pravda, že už teraz viem čo povieš. "Tá sa tiež neráta ...."
Ty si proste vyberáš iba to, čo sa k tvojej teórii hodí a na ostatné neberieš ohľady. Takže už asi naozaj nemá zmysel pokračovať.

Nikdy nediskutuj s hlupákom. Najprv Ťa stiahne na jeho úroveň... a potom Ťa porazí svojimi skúsenosťami

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, So, 2011-01-22 15:57 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Ne. Ta se samozřejmě počítá. V principu se to dokáže naučit každý kdo má talent (např. ne Lee, ale to platí pro všechny elementy a jejich techniky, proto v principu). Problém je, že je to technika, na kterou nestačí jeden život, aby se ji člověk naučil. Naruto měl štěstí, že mohl používat klony a tím se to učil rychleji. Ostatní takové štěstí nemají. Např. pokud by Orochimaru nebyl zabit a rozhodl se trénovat tuto techniku a používal by svou schopnost přemísťovaní se v tělech, tak by v principu byl schopen se ji naučit. Protože by měl čas. Stejně teoreticky i Kakuzu. Každý kdo by nějak dosáhl dlouholetosti a měl by daný element a byl to ninja (uměl by manipulovat s chakrou - tedy znovu, ne lee).

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-01-22 13:22 | Ninja už: 5122 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Amaterasu je de-facto Enton (Blaze Release), něco jako "pálivý element". Prostě oheň na druhou, rozhodně to není základní živel a existuje domněnka, že je vzniklý z kombinace raitonu a katonu, jinde se ovšem tvrdí, že se jedná pouze o živel vzniklý z pokročilé manipulace s Amaterasu, tak či onak Kishi ho chápe jako element. (Byť ne základní.) Fuuton: Rasenshuriken je normální větrná technika na S-ranku (tedy nenormální X-DDD) jejíž síla vzniká kombinací dokonalé prostorové manipulace s chakrou a fuuton elementární chakrou.

Obrázek uživatele SF
Vložil SF, So, 2011-01-22 14:46 | Ninja už: 6227 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Enton je niečo totálne iné, pomocou neho iba "ohýba" amaterasu.
A ako som spomínal vyššie ameterasu patrí to skupiny elementu ohňa(Fire-release).

Nikdy nediskutuj s hlupákom. Najprv Ťa stiahne na jeho úroveň... a potom Ťa porazí svojimi skúsenosťami

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-01-22 14:51 | Ninja už: 5122 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Ne.. Amaterasu do katonu ani do jiného "běžného" ohně nepatří. Amaterasu je samostatný prvek (nechci-li použít slovíčko element), který je levým okem spouštěn a pravým ohýbán do "podoby Entonu". Samotné Amaterasu sice formálně není klasifikované jako Enton, ale jeho deriváty ano, to znamená, že i samotné Amaterasu chtě nechtě do Entonu spadá, protože ono je zdrojem Enton technik. S ohněm (ve formě katonu) nemá nejspíš nic společného.

Obrázek uživatele SF
Vložil SF, So, 2011-01-22 15:04 | Ninja už: 6227 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

- viac k tomu nemám čo povedať, ak tomu niekto neverí vybavte si to s Kishim, pretože to písal on.

Nikdy nediskutuj s hlupákom. Najprv Ťa stiahne na jeho úroveň... a potom Ťa porazí svojimi skúsenosťami

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-01-22 15:15 | Ninja už: 5122 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Koukám teď na Narutopedii... jako je to nějaký "dotentočkovaný", samotné Amaterasu hodnoceno jako Fire Release a jeho deriváty jako Blaze Release... boha jeho, to v tom má zase Kishimoto bordel. Na zabití, akorát furt vymýšlí kraviny (Explosion Release, Scorch Release) a neumí si udělat pořádek v tomhle... prostě ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle nežeru. Buď je obé (jak amaterasu, tak ty deriváty) Fire Release, nebo Blaze Release, vždyť je to JEDNO A TOTÉŽ, akorát to druhé je vytvarované do různých forem! Aaaghr... zase dostává jednou logika celého toho světa na frak a to od samotného autora.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, So, 2011-01-22 15:24 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Když je něco "něco release", tak to podle mě zdaleka neznamená, že je to element. Na narutopedii to tak vedou. To je podle mě velká chyba. Jako element tam mají i mokuton. To je však schopnost kombinovat dva elementy. Jako element tam mají i železný písek bývalého kazekageho. Jenže to rozhodně není elementem. On měl schopnost ovládat magnetickou sílu a díky ní, po pozorování jinchurikiho Shukakua, to začal používat jako železný písek. A schopnost ovládat magnetismus se za element podle mě pokládat nedá. A tak dále. Pro mě Naruotpedie není absolutně správný zdroj. Dělají jej fanoušci.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-01-22 15:31 | Ninja už: 5122 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Všechna release jsou elementy, existují totiž základní a odvozené elementy např:

katon + doton = yotton (Lava Release, lávový element)
doton + suiton = mokuton (Wood Release, element dřeva)...

... atd, i Hakův ledový element (suiton+fuuton) je "element", ačkoliv nepatří do základních a je to tzv. Kekkei Genkai Element. Písek Gaary (nejspíš nějaká derivovaná KG fuutonu) a magnetický písek Třetího Kazekageho elementy samozřejmě nejsou, to jsou čisté KG.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, So, 2011-01-22 15:41 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

A odkud máš že lava release je lávový element? Tak mohou říkat elementům i technikám na určitém principu, které elementem nejsou. Jako přesný překlad mi to rozhodně nepřipadá.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-01-22 15:45 | Ninja už: 5122 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Fire Release - v překladu (doslova) - uvolnění ohně
Lava Release = uvolnění lávy

- toliko k překladovým problémům, teď zkusím praktický příklad.

Máš dvě možnosti jak vytvořit lávovou techniku za:

A) když nemáš KG, ale ovládáš doton a katon, tak použiješ dotonovskou techniku (třeba bahenní řeku) a tu pak podpálíš pomocí katon techniky (předvedl to Hiruzen v anime)

B) Když máš KG, tak do jedné ruky koncentruješ Fire chakru, do druhé Earth chakru a vypustíš rovnou lávovou techniku a v tu chvíli je to "Lava Release" - ergo "uvolnění lávy" - ergo "lávový element" (platí ze stejná logika jako v případě Fire Release - uvolnění ohně - ohnivý element). Ale JE PRAVDOU - že protože se nejedná o základní elementy, tak to slovíčko "element" bych nechal v úvozovkách, úplně nejvšeobecněji řečeno, jedná se o KG umožňující smíchávat dva elementy při tvoření techniky a vytvářet tak "dvouelementární" techniky rovnou.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, So, 2011-01-22 15:50 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Nechápeš princip mých otázek. Odpovídáš pak úplně špatně. Vidíš to moc jednoduše. Překládat umím a vsadil bych se že anglicky umím mnohem lépe než ty. Tedy v tom opravdu zakopaný pes není.

A) Ne, tak to opravdu nefunguje. Stejně jako neuděláš strom když hodíš zem do vody. Smiling

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-01-22 16:01 | Ninja už: 5122 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

No a je to, takže si nerozumíme, každý máme jiný názor. Fajn. Vyměnili jsme si stanoviska a tím to považuji za uzavřené, já už argumenty další hledat nehodlám, protože je to jen ztráta času (a to není namířeno proti tobě), prostě já si myslím, že to je tak, že je to KG + znalost dvou elementů = odvozený element. Ty máš na to jiný názor, navíc jak tvrdíš, tak rozumíš angličtině více jak (což mě upřímě takové chvástání vždycky odradí od další debaty) tak si tomu rozuměj a měj se fajn.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, So, 2011-01-22 16:13 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Ještě maličkost přes PM.

Podpis:

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, So, 2011-01-22 15:26 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Presne Smiling
Ako ja dodnes netuším, či toto: http://naruto.wikia.com/wiki/Explosion_Release
je možné považovať za element. Pretože výbuch mi prosto ako element naozaj nepripadá.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, So, 2011-01-22 15:11 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Můžeš odkázat na jakýkoliv zdroj informace (nějaký věrohodný), kde se píše že Kishi píše databook?

Podpis:

Obrázek uživatele SF
Vložil SF, So, 2011-01-22 15:34 | Ninja už: 6227 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

obálka databooku je dosť vierohodná?
http://static.mangahelpers.com/raws/databook3/japflap/000%20-%20Cover%20(1).jpg

- na hrane máš napísané jeho meno, rovnako ako na každom volume a v každej mange čo vydajú. Ale určite to bude reklamný ťah, pretože inak by si nemal pravdu a to by bolo hrozné Smiling

Nikdy nediskutuj s hlupákom. Najprv Ťa stiahne na jeho úroveň... a potom Ťa porazí svojimi skúsenosťami

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, So, 2011-01-22 15:37 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

A není to náhodou napsané i v titulkách anime či filmů? Promiň, ale to mi jako důkaž nestačí. Navíc jestli je to jediné co máš... Já o tom často hledal informace na netu, ale nic jsem nenašel. Tím neříkám, že to nepíše. Ptal jsem se jen po odkazu.

A mě je upr.ele jeslti momentálně mám já pravdu nebo ne. Já chci mít pravdu, ale to znamená, že se k ní chci dopracovat a ne to že své názory budu za pravdu prezentovat, tak běž s takovými kecy výš kam. Spletl jsem se mnohokrát a nikdy se nestydím to přiznat, když to tak vidím.

Podpis:

Obrázek uživatele SF
Vložil SF, So, 2011-01-22 16:21 | Ninja už: 6227 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Mňa to už vážne nebaví: Naruto databook III sa oficiálne volá "NARUTO - Hiden: Sha no Sho" jej autorom je Masashi Kishimoto

- je to aj na wikipádii a aj na ďalších stránkach, takže ak tomu neveríš, mne je to už jedno

Nikdy nediskutuj s hlupákom. Najprv Ťa stiahne na jeho úroveň... a potom Ťa porazí svojimi skúsenosťami

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, So, 2011-01-22 16:32 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Toto vše jsem si taky dohledal. Nejspíš to tak bude. Asi se nic lepšího nenajde, tak ok. A když tě to nebaví, tak hned neodpovídej. Smiling Nervovat se kvůli tomu je zbytečné.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-01-22 15:18 | Ninja už: 5122 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Myslím, že i Zetsu komentoval Amaterasu slovy, že se jedná o ohnivou techniku. Jenomže to nemění nic na tom, že v tom má Kishi bordel Chcíp

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, So, 2011-01-22 15:35 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

To vůbec nereaguješ na otázku. A odkaz by se taky hodil. "Ohnivou [u]technikou[/i]" to podle mě nenazval. A potom co jsem se podíval to tak nenazval určitě.

Tady mluví o Amaterasu jako o černých plamenech, který spálí samotný oheň. Tedy tu chápou rozdíl mezi Amaterasu a ohňem. Kdyby to pokládali za oheň (ohnivou techniku elementu ohně), pak by bylo zbytečné o tom takto psát. Stejně tak by těžko elementární technika ohně pálila elementární techniku ohně. Oheň + oheň se snad rovná ještě více ohně ne?

- http://www.narutobase.net/manga/Naruto/390/2

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-01-22 15:38 | Ninja už: 5122 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Hele... já vlastně ani nevím, prostě Amaterasu je to co jsem psal už v jiném svém komentu - oheň "na druhou" a pokud jeho odvozeniny jsou Blaze Release (Enton), tak jen nechápu, proč samotné amaterasu je vedeno jako Fire Release a obráceně, když je obé totéž. Ale jak říkám... nevím a myslím, že ani Kishimoto to neví a mám v tom brajgl.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, So, 2011-01-22 13:29 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Já jsem ho v manze elementem nazvaný neviděl. Vím, že je to v databooku, ale ten pro mě poslední dobou začíná být nedůvěryhodným zdrojem. Mnoho věcí je tam pravdivých, ale zrovna tomuto bych např. nevěřil. Připadá mi absolutně zbytečné to brát za speciální element. K dalšímu se nebudu vyjadřovat. Nechci se dohadovat kvůli maličkostem.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-01-22 14:41 | Ninja už: 5122 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Nevím jestli čteš mangu, ale tem jsou odvozeniny Amaterasu (dvě Sasukeho spešl techniky) nazvány Entonem (přímo v manze).

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, So, 2011-01-22 14:47 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

A jak z toho vyplývá, že je to element?

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-01-22 14:55 | Ninja už: 5122 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Enton = Blaze Release = Pálivý ELEMENT (eště nějaké otázky? Laughing out loud)

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, So, 2011-01-22 15:14 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Raději ne. Pak by mě mrzelo, že se s tebou vůbec bavím.

Podpis:

Obrázek uživatele Deam
Vložil Deam, So, 2011-01-22 13:15 | Ninja už: 5510 dní, Příspěvků: 339 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím.
Amaterasu se jako normální oheň ani nechová. Zatímco se normální oheŇ sílí větším větrem, tak amaterasu, jak jsme viděli v případě temari, která smetla amaterasu pomocí větru z toho samuraie, tak amaterasu , pokud by platili stejné zákonitosti jako u ohně normálního, by měl ještě víc zesíli a rozšířit se. To se však nestalo.

"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."

Obrázek uživatele SF
Vložil SF, So, 2011-01-22 14:49 | Ninja už: 6227 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Pozri si mangu ešte raz. Temari rozrezala brnenie toho vojaka a Kankuro pomocou jeho čakrových vlákien z neho tie časti stiahol.

Nikdy nediskutuj s hlupákom. Najprv Ťa stiahne na jeho úroveň... a potom Ťa porazí svojimi skúsenosťami