manga_preview
Boruto TBV 17

Najslabší element v Narutovi

Tak, chcel by som vedieť ako je to tu na Konohe. Najčastejšie sa stretávam s názormi, že najslabším elementom je DOTON (Zem).

Mám na mysli najslabší element z tých základných, teda Katon, Fuuton, Raiton, Doton a Suiton.
Tým najslabším elementom si predstavte element, ktorý je najmenej využiteľný alebo je použiteľný stále len na jeden princíp a podobne.

Môj názor je, že najslabší element je katon.
Tento element je najmenej rozmanitý, pretože vždy len páli, kým napríklad Fuuton dokáže ako sekať či napríklad odrážať vetrom fyzické útoky, taktiež dokáže vylepšovať zbrane.
Doton zasa dokáže vytvárať pomerne účinnú obranu, vylepšovať telo alebo meniť váhu predmetov či bytostí a podobne.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2011-11-24 21:13 | Ninja už: 4822 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

se zemí souhlasím. Vždyť kdo viděl filler o Sorovi, tak musí uznat, že doton je skvělý jak na obranu, tak na útok.

Pokud jde o raiton.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Čt, 2011-11-24 23:51 | Ninja už: 6186 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

fillery sem netahej ... a jak říká rayzo, raiton má celkem fajnovou obranu, ale je to primárně útočnej element

Kočko moje, co se to tam u vás zase děje? Smiling

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2011-11-24 23:23 | Ninja už: 5426 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

No Raiton no Yoroi je asi jediný prípad, keby sa dá Raiton použiť aj na obranu.
Ale vo všeobecnosti je známe, že Raiton je predovšetkym utočny element.., alebo zväčša používaní na útok.
V podstate ak by som mal rozdeliť Elementy na Ofenzívne a Defenzívne, tak by to vyzeralo nasledovne:
Ofenzívne - Raiton, Fuuton a Katon
Defenzívne - Doton a Suiton

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Po, 2011-09-19 14:17 | Ninja už: 4924 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

zem - doton

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, Po, 2011-09-19 13:55 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

Katon nikdy som nevidel kde by mal katon nejaký efekt na protivníka... -.- absolútne nelogický živel.

Obrázek uživatele Kinji-sama
Vložil Kinji-sama, Po, 2011-09-19 16:22 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 858 | Autor je: Prostý občan

pravda je ze katon vetsino nikoho nezabije ale dost mu da zabrat ..

Obrázek uživatele ---Itachi---
Vložil ---Itachi---, Po, 2011-09-19 14:19 | Ninja už: 5710 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

áno, a Asuma Hidana spálil čím ?? vodou ??

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Po, 2011-09-19 14:23 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Na Asumu (Hidanovi to nespravilo nič) to malo chabý efekt a aj ten chabý efekt mala tá technika len kvôli tomu, že Asuma bol "odsúdený na smrť" ešte skôr, než začali bojovať.

Obrázek uživatele ---Itachi---
Vložil ---Itachi---, Po, 2011-09-19 14:25 | Ninja už: 5710 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

ano, ale efekt to prostě má spáli to toho určitého člověka.....prostě každý živel dělá protivníkovi něco jiného a to, že jsem viděli Katon jen párkrát z něj nedělá "nelogický živel"

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Po, 2011-09-19 14:28 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Pre mňa Katon nie je nelogický element. Je to prosto element, ktorý je slabý a má minimálne využitie.

Obrázek uživatele ---Itachi---
Vložil ---Itachi---, Po, 2011-09-19 14:40 | Ninja už: 5710 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

vím, že proto tebe ne, ale pro toho výš ano(tudíž kapitolu "nelogický element" uzavřeme Laughing out loud)......no tak Katon minimální využití určitě nemá a slabý není už vůbec, o tom svědčí třeba Katon: Zukokku, ten "efekt" minimálního využití je spíš podle mě způsobenej tím, že jedíní lidé u kterých jsem viděli použít Katon jsou Asuma(ikdyž pouze 1), Itachi(až už normální, nebo Amaterasu, které je sice použiváno pouze díky MS, ale stále je to oheň jen na vyšší úrovní), Sasuke(Amaterasu i normální), Kakuzu(již zmiňované Katon: Zukokku) a Hiruzen(technika kterou použil na Kage a Orochimara a potom myslím ještě 1 nebo 2 další lidí, ale to už si nevzpomenu Eye-wink

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Po, 2011-09-19 14:57 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Katon malo veľa ninjov. Snáď najviac ukázaných. Jiraiya, Sarutobi Hiruzen, Sarutobi Asuma, každý Uchiha, Kakuzu, Atsui, Anko, a mnoho ďalších, ale koľký z nich pomocou katonu niečo dokázalo?

Obrázek uživatele ---Itachi---
Vložil ---Itachi---, Po, 2011-09-19 16:05 | Ninja už: 5710 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

dokázalo něco pomocí Katonu ?? a tuhle otázku ti klidně můžů vrátit stylem, kolik lidí dokázalo něco pomocí Fuutonu, a taky nebudu brát ohled nato Fuuton technik jsme viděli.....takhle musíme vzít v potaz, že třeba oproti Raitonu jsme Katon skoro neviděli, to samé oproti Suitonu, Dotonu, a dokonce i oproti pitomému Fuutonu, ačkoliv ninjové kteří s tím Katonem něco dokázali jsou Sasuke, Itachi, Kakuzu a Jiraya......

a ještě jedna věc, podle mě je ten pojem každý Uchiha moc obecný, když si vemeš že jsme v "akci" s Katonem viděli jen 3 a z toho pouze 2 v boji

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Po, 2011-09-19 16:14 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

K fuutonu, FRS a Kakuzu. FRS a Pein. Temari vs Tenten, Temari vs Tayuya. Danzou...
K suitonu, Zabuza, Itachi... najmä Kisame. Suigetsu...
Doton, Oonoki, Deidara, Kakuzu, Kabuto aj Kakashi, Jiraiya s dotonom odstavil 3 pomerne veľké hady a to ešte hovoril, že tá technika nie je taká aká by mala byť (droga)...
Raiton, Kakashi, Sasuke... v neposlednom rade teraz Kumo ninjovia Eye-wink

Pravdu povediac, Katonu sme videli veľa. Čo tým chcem povedať, že snáď každý katon, ktorý sme v anime/mange videli nemal efekt alebo mal efekt len minimálny. A ak aj mal nejaký plnohodnotnejší efekt, išlo buď len o postavu, ktorá bola pre dej bez významu alebo postavu, ktorá mala tak či onak zomrieť, či postavu, ktorej ani extrémne popáleniny neuškodia.

A klan Uchiha je všeobecne známy tým, že ovládajú ohnivé techniky.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2011-11-24 21:23 | Ninja už: 4822 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

souhlasím. Každý element má něco do sebe a viděli jsme, že každý používal alespoň jeden velmi silný ninja. S úrovní uživatele se zvyšuje účinnost, to je jasný. A asi nejde srovnávat Konohamaru a Jirayiu.

Myslím, že tohle téma by se mělo upravit. Ne nejslabší živel, ale nejméně vhodný element k něčemu.
Třeba doton se perfektně hodí k dokonalé obraně (zpevnění např. Kakuzu), ale i raiton není špatný (Raikage). Zbytek elementů se asi takhle použít nedá, takže jsou v tomto ohledu horší.

Obrázek uživatele Arekkusu
Vložil Arekkusu, Po, 2011-09-19 10:26 | Ninja už: 5129 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

podle mě Doton je silný! Ale myslím si, že na skalnatým povrchu by to byla dost super zbraň! A nejslabší... tak oheň je silný, blesk taky... podle mě je slabší voda teda

NARUTO FOREVER!

Obrázek uživatele -minato uzumaki-
Vložil -minato uzumaki-, Čt, 2011-04-14 17:06 | Ninja už: 5041 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

nejslabší je asi doton si myslím ja

Obrázek uživatele dreead
Vložil dreead, St, 2011-04-13 18:15 | Ninja už: 5077 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

podle mě je DOTON silný protože zem je všude. nechápu jak je možné že
DOTON nejde používat na skalnatém povrchu.

Obrázek uživatele jkjk
Vložil jkjk, Ne, 2011-03-20 19:50 | Ninja už: 5054 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Podľa mňa Katon ... viem že majú byť všetky "vyrované" ale Katon je podľa môjho názoru najmenej použiteľný.

Obrázek uživatele kakashiXD
Vložil kakashiXD, Ne, 2011-03-20 19:02 | Ninja už: 5176 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

súhlasím všetky sú super mať všetky je najlepšie peť pohromade

Obrázek uživatele _Mugetsu_
Vložil _Mugetsu_, Út, 2011-03-08 12:48 | Ninja už: 5067 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Každý element je dobrý a když víš jak a kdy ho použít tak každý má šanci na výhru.

Obrázek uživatele Kirimi-chan
Vložil Kirimi-chan, Čt, 2011-02-03 15:01 | Ninja už: 5372 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Nóóó já myslím že každý má něco do sebe a když člověk ví jak ho použít tak není žádný nejslabší.XD

Když jednou okusíš létání, budeš už navždy kráčet s pohledem upřeným k nebi, protože jsi tam již jednou byl a toužíš se tam vratit...

Obrázek uživatele Dweight
Vložil Dweight, Čt, 2011-02-03 14:11 | Ninja už: 5103 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Súhlasím s rovnováhou Laughing out loud Ale mne sa nepáči Doton a preto to je aj moja odpoveď Smiling

Obrázek uživatele 村正
Vložil 村正, Pá, 2011-01-28 00:59 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Neexistuje nejslabší ani nejsilnější element, jinak by byla rozhozena přírodní rovnováha. Rozdíl je jen v tom, že některé jsou v Narutovi lepší na útok a jiné na obranu.

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Čt, 2011-02-03 00:05 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

a jeden nie je dobrý na nič XD

Obrázek uživatele 村正
Vložil 村正, Čt, 2011-02-03 03:33 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Nejlepší je mít všech pět pohromadě Sticking out tongue

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Čt, 2011-02-03 12:07 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

-_-"

Obrázek uživatele whovian
Vložil whovian, Ne, 2011-01-23 20:30 | Ninja už: 5112 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prostý občan

Hmm...zajímavá otázka každý element má výhodu i nevýhodu př.voda výhoda je že je silnější než oheň, ale nevýhoda třeba je že slabší než blesk.
No ale zemi jde zase rozbít pouhou silou... (pokud to není nějaká technika skrývaní) ...zatímco ostatní elementy nejde...
No to je jen můj názor že je země trošku slabší než ostatní živly

Obrázek uživatele Jiraiyafilka Sharika-chan
Vložil Jiraiyafilka Sh..., Čt, 2011-01-27 20:24 | Ninja už: 5220 dní, Příspěvků: 161 | Autor je: Recepční v lázních

souhlasím s tou částí, kdy se dá země rozbít pouhou silou...koneckonců Sakura a Tsunade to zmáknou stejně jako Tupí bratři, ale že by to byla až taková nevýhoda si nemyslím..to je jen dané tím, že to má pevný stav

Takže nevýhoda by to mohla být akorát oproti velmi málo lidem...

o více lidech asi nevím..

Obrázek uživatele Bubblo
Vložil Bubblo, So, 2011-01-22 15:07 | Ninja už: 5682 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

To sa nedá povedať aký je najslabší,všetky sú dobre na niečo iné,vodné väzenie je super, ohnivé útoky sú super ničivé,doton ťa dokáže rovno aj pochovať a je extrémne super na obranu, fuuton je tiež super na obranu aj na útok, a posledný raiton je hlavne na útok, ale sasuke nám ukázal že toho dokáže viac,takže všetky sú proste super Smiling