manga_preview
Boruto TBV 11

Nejsmutnější/nejtragičtější osud shinobiho a volne pokracovani v diskuzi



Volné pokračování diskuze nad osudy a životy našich shinobi.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kerakera
Vložil Kerakera, Ne, 2010-10-24 13:20 | Ninja už: 5115 dní, Příspěvků: 420 | Autor je: Prostý občan

Takže vyvraždit vlastní rodinu (On to nechtěl ale budto to udělá on nebo někdo jinej) je podle tebe v pořádku?

"Imperfection is beauty, madness is genius and it is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring..." - Marilyn Monroe.

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Ne, 2010-10-24 13:35 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Ne, není to v pořádku. Ale není to osud. Mohl se rozhodnout jinak, stejně jako Sasuke. Já prostě nechápu, co je na osudu těch dvou postav tak tragického.

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Kerakera
Vložil Kerakera, Ne, 2010-10-24 13:41 | Ninja už: 5115 dní, Příspěvků: 420 | Autor je: Prostý občan

Dobře takže by řekl že ne a konoha by na Uchiha klan vyslala Anbu polovina ANBU by byla v p***li a Itachi by mohl jenom koukat jak umíraj jak ANBU tak Uchiha

"Imperfection is beauty, madness is genius and it is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring..." - Marilyn Monroe.

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Ne, 2010-10-24 13:47 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Mohl.

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele SCERY
Vložil SCERY, Ne, 2010-10-24 13:21 | Ninja už: 6106 dní, Příspěvků: 574 | Autor je: Prostý občan

nemněla by rodina spolu zůstat dokonce?

Foxtrot Uniform Charlie Kilo... Laughing out loud

Obrázek uživatele Kerakera
Vložil Kerakera, Ne, 2010-10-24 13:31 | Ninja už: 5115 dní, Příspěvků: 420 | Autor je: Prostý občan

Možná pro někoho pro mě je rodina jen ten koho do ní vezmu ne ten kdo je příbuznej (snad mi rozumíš) Itachi se rozhodl pro Konohu a ani nechci vedět jak těžký rozhodnutí to muselo bejt....

"Imperfection is beauty, madness is genius and it is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring..." - Marilyn Monroe.

Obrázek uživatele SCERY
Vložil SCERY, Ne, 2010-10-24 13:35 | Ninja už: 6106 dní, Příspěvků: 574 | Autor je: Prostý občan

jj rozumim, ale myslím, že se taky říká krev neni voda.... nebo tak nějak...
gratuluju k 350 komentu ... Laughing out loud

Foxtrot Uniform Charlie Kilo... Laughing out loud

Obrázek uživatele Kerakera
Vložil Kerakera, Ne, 2010-10-24 13:39 | Ninja už: 5115 dní, Příspěvků: 420 | Autor je: Prostý občan

Jo to se říká...Proto to pro Itachiho muselo bejt tak těžký.....Jo jinak díky to víš nějak sem se přes víkend rozepsala no Laughing out loud (Hlavně s tebou Laughing out loud )

"Imperfection is beauty, madness is genius and it is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring..." - Marilyn Monroe.

Obrázek uživatele Konoe3
Vložil Konoe3, Čt, 2010-10-21 08:22 | Ninja už: 5133 dní, Příspěvků: 216 | Autor je: Prostý občan

Asi bych řekla Gaara,ten byl fakt traumatizovanej,jenže pak sem se zamyslela. O Itachim není řeč,

jenže,hm,já bych hlasovala pro Sasukeho. Gaarovi Naruto pomohl,ale Sasukemu ne. Sasuke byl tak trochu vtaženej do toho Itachiho problému,pak Orochimaru,Kabuto,pak se objevil Madara. Prostě mu nepřeje osud. Je to smutný,že právě on musí snášet všechno,co Uchiha klan udělal nebo chtěl udělat,a ještě do něj j**e Madara.Sasuke je přesně to co vzešlo z konfliktu mezi Uchihama a Konohou...chudák

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Ne, 2010-10-24 12:31 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Zajímavý názor. Sasuke jako oběť všeho, co způsobil Uchiha klan celkově. To je fakt myšlenka, na kterou bych nepřišla. Tyjo, musím uznat, že nad tímhle se budu muset zamyslet. Díky za podnět!

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Čt, 2010-10-21 14:08 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Snášet? Prosim tě, všechno co se mu stalo je jeho vina (až na vyvraždění rodiny, že).

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Elandriel
Vložil Elandriel, Čt, 2010-10-21 16:36 | Ninja už: 5722 dní, Příspěvků: 103 | Autor je: Prostý občan

Taky si myslim ze Sasuke nema zas tak tragicky zivot. Zije si svou pomstou coz je jeho vlastni volba.

Obrázek uživatele Jiraiyafilka Sharika-chan
Vložil Jiraiyafilka Sh..., Čt, 2010-11-04 16:53 | Ninja už: 5015 dní, Příspěvků: 161 | Autor je: Recepční v lázních

ze jo? kdyby nebyl sasuke slepej ,tak by mu taky naruto pomohl a velmi rad...to sasukeho blbost mu zpusobila vsechna ta trapeni... moc se hnal za nekym, koho stejne nebyl schopny zabit...

Obrázek uživatele Konoe3
Vložil Konoe3, Čt, 2010-10-21 21:55 | Ninja už: 5133 dní, Příspěvků: 216 | Autor je: Prostý občan

Jo,jenže tim vyvražděním rodiny to začalo.

Obrázek uživatele Konoe3
Vložil Konoe3, Čt, 2010-10-21 21:54 | Ninja už: 5133 dní, Příspěvků: 216 | Autor je: Prostý občan

Zkuste se vžít do jeho role. Na jeho místě,byť s jen trošku podobnou povahou by asi každý dělal to co on. Prostě ho stačí pochopit. Když to dokázal Naruto,tak to už dokáže každý,ne??

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Ne, 2010-10-24 12:36 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

To, že to dokáže Naruto, neznamená, že to dokáže každý Smiling) Zas na druhou stranu Narutovi kdekdo se opravdu snažil "nějakým" způsobem pomoci. U ostatních jinchuuriki jsme viděli jenom pouze to, že byli schopni do určité míry vyjít se svými bijuu.


A ohledně Sasukeho - je pravda, že si s ním každý dělá "hadr na vytírání", ale rozhodně se stále ještě chová do jisté míry rozumě (ambiciozně) - viz to, jak se zbavil Orochimaru, když zjistil, že už mu nemá co víc nabídnout.

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Jiraiyafilka Sharika-chan
Vložil Jiraiyafilka Sh..., Čt, 2010-10-21 00:25 | Ninja už: 5015 dní, Příspěvků: 161 | Autor je: Recepční v lázních

těžká otázka....každá z těch hlavnějších postav má velký šrám na duši.... ale kdybych měla vybrat tu, která musela asi trpět nejvíc, tak je to podle mě Gaara....oproti Narutovi se musel se svou samotou vypořádávat déle...pravda má sourozence, ale ti se ho báli, že se mu nejspíš stranili jak to jen šlo....

....vší silou se snaží přijít na důvod jeho bytí a tak vraždí....a veděl, že má v sobě démona....no prostě, tohle je na jednoho člověka strašně moc. Myslím, že Itachiho život je vedle něj hadr....prěci jen on si mohl vybrat, Gaara ne. (nic proti zastáncům Itachiho)

a hned další by po něm byl asi Hyuuga Neji. ne proto, že je to "pták v kleci", ale protože nevěřil, že může svůj osud změnit....

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Čt, 2010-10-21 07:47 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Tvoje odpověď se mi vážně moc líbí Smiling

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Elandriel
Vložil Elandriel, St, 2010-10-20 23:27 | Ninja už: 5722 dní, Příspěvků: 103 | Autor je: Prostý občan

Pokud bych mel vybrat postavu ktera mela nejvice tragicky zivot, tak jednoznacne volim Uchihu Itachiho. To ze si mohl vybrat, je krasne, ale berete vpotaz mezi cim si mel vybrat. Mezi rodinou, nebo vesnici Puzzled Uz jen to rozhodovani staci cloveku aby spachal sebevrazdu. Predstavte si ze musite zabit nejlepsiho kamarada, matku otce. Celou rodinu. V celem svete ste hledan jako nukenin. Zijete jako psanec. Vsechno jen kvuli tomu, ze nechcete dalsi valku.

Obdivuju tohohle HRDINU, vecina hrdinu voli bud dobro nebo zlo.....ale skutecny hrdina musi volit mezi dvema temnyma cestama.

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, St, 2010-10-20 23:32 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Neříkej mi, že Itachi byl blbec! K ANBU šel, protože jeho rodina to vyžadovala, sám si pamatuješ, jak na něho otec spoléhal, pro Uchihy bylo jasné, že Itachi se musí dostat k ANBU, aby se tak dostal blíž k Hokagemu a mohl ho snadněji zabít. Itachi se účastnil sezení Uchihů a věděl moooc dobře, co se chystá. Všechno tohle začali Uchihové, ti chtěli vyvolat občanskou válku a převzít moc. Přijde ti normální, že Itachi by je upřednostnil i poté, co věděl, že kolem obchází Madara čekajíc na okamžik zničit Konohu, jen co bude oslabena?

Itachi volil to ROZUMĚJŠÍ řešení. To, které zachrání aspoň něco, to, které by KAŽDÝ ROZUMNÝ ČLOVĚK TAKÉ ZVOLIL. Kdyby Uchihové začali bojovat, ostatní vesnice by je napadli a totálně rozdrtili, proto si nejspíš Madara držel pozici u Mizukageho. Takže by nakonec nebyli Uchihové ani Konoha. Kdyby upřednostnil jenom Konohu, tak i kdyby nezabil všechny Uchihy, dorazili by je ANBU i Anbu-roots, včetně Sasukeho. Jenže pak by musel Itachi přiznat, že ví o Madarovi - a tady se dostáváme do logické smyčky...ale o tom už jenom ve spoileru.

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Elandriel
Vložil Elandriel, St, 2010-10-20 23:53 | Ninja už: 5722 dní, Příspěvků: 103 | Autor je: Prostý občan

Ono je to trosku slozitejsi Eye-wink

1. Nevime na 100% jak to bylo, vecinu informaci vime od Tobiho-Madary.

2. Hokage byl zasadne proti vyvrazdeni Uchiha klanu. Za timhle stali radni, kteri braly Uchihy jako hrozbu.

3. Itachi byl v ANBU davno pred tim, nez mu byla tahle mise pridelena. Nikde nebylo napsane ze mel zabit Hokageho.

4. O Madarovi vedel pouze Itachi, ktery ho vyhledal a pozadal ho o pomoc, s vyvrazdenim klanu.

5. Tahle situace nemela nic spolecneho s rozumem. Itachi byl ovlivnen valkou jako maly kluk. Proto volil mensi zlo, coz nebylo i tak zrovna jednoduche.

6. Bavime se tu o tragickem osudu. Moje hlavni myslenka byla osud Itachiho.

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Čt, 2010-10-21 00:20 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Vždyť jo Laughing out loud S tím se počítá, že tu budeme bafat to, co nám zatím Kishi naservíroval a potom bude další díl a budeme oba koukat s otevřenou pusou, jak to vlastně celé bylo Laughing out loud

1. Ty mi snad nevěříš? Ehm...tedy Madarovi + Tobimu? Eye-wink
2. Uchihové byli akutní velkou neodkladnou (nevím jak lépe to popsat) hrozbou, zkrátka byli Smiling Smiř se s tím. Nikdy by nepřistoupili k eliminaci jednoho z nejlepších klanů v Konoze, díky kterému si Konoha udržovala vojenskou přesilu mezi ostatními vesnicemi.
Hokage chtěl nebezpečí vyřešit mírovou cestou, ale ta selhala. Takže se nakonec přiklonil.
3. V manze/anime to navazuje na sebe, neznáme přesné časové rozmezí. Ale pokud tyto události navazují na sebe, dá se předpokládat, že spolu souvisely, tedy že otec jako vůdce Uchihů a vůdce povstání na svého geniální syna zapůsobil svým otcovským způsobem a navedl ho k tomu, aby tam vstoupil. Což bylo vidět v anime. A když se tam konečně dostal, tak pro změnu otec ho neustále tahal po těch Uchihovskejch sezeních, kde se probíralo, jak převezmou v Konoze moc. Jak se převezme moc ve vesnici, státě, organizaci? Zabiješ vedení - hokageho a radní. Hokage je považován za nej-shinobiho ve vesnici, proto proti němu Uchihové nasadili nej-Uchihu-Itachiho.
4.


5. Ty bys volil snad druhou možnost? Od koho máš tuhle informaci, hm? Laughing out loud
6. Tragický osud...proto jsem založila tuhle diskuzi - co to vlastně je, co si pod tím představíš? Svoji vlastní volbu "menšího zla" oproti zničení všeho nebo osud, který ti přichystal někdo jiný a ty s ním, ač bys moc rád, nemůžeš ale zhola nic udělat? O to jde. Lze zvolit tragický osud nebo takový je ti "přidělen"?

PS: Fascinuje mě, že tu ještě stále nikdo nenapsal Naruta...proč?????????

Jen tak mimochodem, v našem světě téměř nikdy nevolíš mezi dobrem a zlem. Bohužel to někdy natolik splývá, že ti nepomůže ani logická analýza situace, kterou jsem před chvíli ti napsala u Itachiho rozhodnutí.

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Elandriel
Vložil Elandriel, Čt, 2010-10-21 12:11 | Ninja už: 5722 dní, Příspěvků: 103 | Autor je: Prostý občan

1. Ano, Madara nerika pravdu tak jak byla, ale tak jak se mu hodi.

2. Jasne je ukazane v manze ze byl proti, radni ho obesli.

3. Itachi byl v anbu, jeste pred tim, nez uchihove chteli udelat prevrat. Pote delal dvojteho spiona jak pro Uchihy, tak pro konohu.

5. Ona se da vzdycky najit jeste treti cesta. Nemusel vyvrazdit uchihy a jen opustit konohu. Tim by se nezapojil do valky.

Naruto mel hrozne mladi, ale jeho zivot se casem obratil k dobremu. Takze uz nezije tragicky zivot.

Obrázek uživatele uchihanarutoxD
Vložil uchihanarutoxD, St, 2010-10-20 22:50 | Ninja už: 5212 dní, Příspěvků: 96 | Autor je: Prostý občan

Hinata-už odmala ji neji i její otec fakt nemuseli atd atd atd xD nece se mi totu vypisovcat vse

Obrázek uživatele itachi212
Vložil itachi212, St, 2010-10-20 21:54 | Ninja už: 5082 dní, Příspěvků: 38 | Autor je: Prostý občan

jednoznačne itachi...

itachi212's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-PlanetAnime-Planet.com - anime | manga | reviews

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, St, 2010-10-20 23:10 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Proč? (Přečetl sis komenty níže?) A ne že mi na to odpovíš: "protože jsem jeho velký fanoušek" Laughing out loud Opravdu pádný důvod proč tragický? Eye-wink

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Silverine
Vložil Silverine, St, 2010-10-20 21:36 | Ninja už: 5243 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

Já chápu Sasukeho,ale na druhou stranu si myslím,že Itachi to měl daleko těžší(Vy samozřejmě víte co Itachi musel udělat takže to sem nebudu vypisovat) Sasuke mi přijde hrozně naivní váhal jsem koho vybrat a určitě bych řekl,že Itachi.

Obrázek uživatele Kerakera
Vložil Kerakera, St, 2010-10-20 21:39 | Ninja už: 5115 dní, Příspěvků: 420 | Autor je: Prostý občan

U Sasukeho mi vadí že se zbláznil (myslim to vážně on už neni normální...)Dobře chápu že je těžký někoho stratit jenže když si našel kamarády(Karin a spol. a Naruto a spol.) který sou schopný za něj položit život tak je zradí?On to nemá v hlavě v pořádku....

"Imperfection is beauty, madness is genius and it is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring..." - Marilyn Monroe.

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, St, 2010-10-20 21:28 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Haku. Hledal smysl života, našel ho, a hned poté i ztratil. Jak jinak, než smrtí pro ochraňovanou osobu, jenž zemřela tak či tak, ale to je už jiná téma. Alespoň, ale, mohl zemřít s čistým štítem. Což se třeba o takovém Itachim říct nedá.

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, St, 2010-10-20 21:41 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Jj, naprosto souhlasím, byla ho škoda. Haku byl opravdu kladná postava srdcem i duší. Myslíš, že by se přeci jenom potom z něho nestal taky nukenin se vším všudy, že by začal chladnokrevně zabíjet pro Zabuzu?

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...