manga_preview
Boruto TBV 11

Nejsmutnější/nejtragičtější osud shinobiho a volne pokracovani v diskuzi



Volné pokračování diskuze nad osudy a životy našich shinobi.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Čt, 2010-10-28 21:55 | Ninja už: 5452 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Konan, Sasuke, Hinata.
Konan- no asi nemusím vysvětlovat
Sasuke- totéž
Hinata - Naruto už má lásku - udělat zas cosi se sasukem

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, So, 2010-10-30 23:31 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

Laughing out loud

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Čt, 2010-11-04 19:50 | Ninja už: 5452 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Tak jak jinak to říct Laughing out loud

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Kijom
Vložil Kijom, Čt, 2010-10-28 11:47 | Ninja už: 5104 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Naruto - je to hlavne o tom, ze on ma tu zvlstnu silu (o ktorej hovoril Kakashi ked zachranovali Gaaru) menit ludi k dobremu, podarilo sa mu zmenit Zabuzu, Inariho, Gaaru, Nejiho, Shikamaru (v tomto pripade ho skor motivoval nez zmenil), Tsunade, Saie, Peina, ale u toho, ktoreho chcel najviac obratit naspat k dobru, Sasukeho sa mu to nepodarilo. Osobne si myslim, ze je to tym ze Sasuke je idiot a neskutocny ************.

P.S.: Jedna * predstavuje jednu nadavku Eye-wink
P.S.2: Veci ako 9chvosteho demona a pohrdanie celou dedinou beriem ako samozrejmost a aj to tu bolo uvedene tak preto som uviedol iba pohlad ktorym sa na to este podla mna na tomto fore nikto nepozrel.

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Čt, 2010-11-04 16:43 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Není co dodat. Naruto má tragický osud...(jenom kvůli Sasukemu...?)

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Hanahe
Vložil Hanahe, Čt, 2010-10-28 11:37 | Ninja už: 5023 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Haku. S ním se život nemazlil. Tak čistá osoba a nemá na světě jiné štěstí, než sloužit jako zbraň nevděčnému Zabuzovi. A i když umírá brzo, stejně mě nic pak nerozbrečelo tolik, jako když jsem viděla ten jeho prázdný pohled, když čeká na smrt, a pak když se staví před Zabuzu a to sněžení je poslední rána. Můžu to vidět kolikrát chci, vždycky mě to dojme. Zanechal ve mně určitě nejhlubší pocity.

Obrázek uživatele Itachi-Sasuke
Vložil Itachi-Sasuke, Čt, 2010-10-28 10:47 | Ninja už: 5146 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

Těžká otázka ale jak sem si to přečetla hned mě napadl kdo jiný než Itachi Uchiha!!! proc?
To co prožil muselo byt strasny videt valku, stat se spehem pro ANBU tak i pro Uchihy a pak si vybrat mezi valkou a rodinou. ale nikdy naezapomnel na Sasukeho tomu svěřil cely svůj zbytek života. akorat Sasuke nikdy takhle na Itachiho nekoukal. Itachi byl hrdina ktery zachranil pred valkou mnoho zivotu a proto obetoval svuj.
Itachi je nejvetsi hrdina v Narutovi a ja ho obdivuju a neprestanu obdivovat!!!!!

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Čt, 2010-11-04 16:40 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Naprosto souhlasím, že Itachi je hrdina, který měl před sebou nepředstavitelně těžkou volbu a který se nakonec rozhodnul, ne jako shinobi, ale jako člověk, a ze svého srdce se obětoval jako shinobi pro "krále". Je tohle tragický osud? Asi to tak všichni, kdo jste zmínili Itachiho, berete. Doufám, že v realitě ale smýšlíte jinak.Eye-wink

Jestli to bere tak, v tom případě musíte všichni, kdo jste napsali Itachiho, také napsat každého Kageho, který kdy musel rozhodnout o osudu lidí ve vesnici a zemi, o osudu shinobi, kteří byli pro ochranu obětováni, tedy i všechny shinobi, kteří každým dnem plní stejnou misi jako kdysi Itachi - ochránit mír za každou cenu. Takže i takového Třetího Hokageho, který dovolil, aby k vyvraždění Uchihů došlo.

Započítávám tvůj hlas pro Itachiho.

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Ne, 2010-10-24 13:46 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Asi budu mimo, možná off topic - co se týče názvu, ale já sem tu postavu prostě napsat musím.
Hatake Sakumo.
Ninja, který obětoval úspěch mise za životy kamarádů, jenž ho následně zradili.
Svým způsobem je to smutný/tragický život, protože na jeho sklonu byl Sakumo jako hadrová panenka. A jak to dopadlo víme všichni.
Věci týkající se osudu...ano, i monulost mohla být osud, celý život mohl být osud. Je to blíže nedefinovatelné; abstraktní pojem. Někdo v něj věří, někdo ne. Vzívá se a zavrhuje se. Takže...výsledná volba? Neutrální. Taky proto myslím, že je na místě ho sem napsat.

A potom ještě musím dodat Hyuugu Hizashiho, jediného Hyuugu, kterého mám upřímně ráda.
Hizashi byl převelen do vedlejší rodiny kvůli rozdílu pár minut. Dostal pečeť a musel žít s pocitem svázané svobody. Díval se, jak se tahle svoboda ztrácí i ze života jeho syna a mohl jen nečinně přihlížet. A nakonec skončil jako náhrada za milovaného bratra. (Ať si říká kdo chce co chce, já nevěřím, že se Hizashi ke smrti rozhodl sám. Protože svého syna miloval jistě víc než svého bratra).


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Čt, 2010-11-04 16:33 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Souhlasím a nemám ráda jeho životní příběh právě proto, že mě to jeho trápení tolik bolí. Ve skutečnosti to byl jeden z mála, co se sami obětovali a zabili, aby ukončili to trápení. Nechtěla bych být v jeho kůži. Kruci to je tak hrozný...musím se jít uklidnit horkou čokoládou---

Hizashi...totéž.

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Kijom
Vložil Kijom, Čt, 2010-10-28 11:51 | Ninja už: 5104 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Hizashi sa preto rozhodol sam prave kvoli Nejimu aby ten neprezil zivot ako Hizashi zatrpknuty a smutny z toho ze je vo vedlajsej casti rodiny.
To je moj nazor.

A s Bielym Tesakom suhlasim Eye-wink bolo to krute voci nemu.

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, Ne, 2010-10-24 13:28 | Ninja už: 5456 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Kromě všech ostatních postav, které tu už byly vyjmenovány, mi přišel na mysl Juugo - jistě, možná neměl tak tragický, jako spíš smutný osud - kvůli svojí zvláštní nemoci nebyl schopný se ovládat a tak vyhladil celou vesnici i s lidmi, na kterých mu záleželo a které miloval. Bál se toho, že by mohl ublížit i jiným - a tak se izoloval od společnosti. Když ho pak našel Kimimaro, uviděl v něm poslední naději, protože on ho mohl držet pod kontrolou. Následně na něm dělal Orochimaru pokusy a tak vznikla Prokletá Pečeť - zdroj další utrpení. Přesně to, co Juugo nechtěl. Když pak Kimimaro zemřel, Juugo se opět musel stáhnout - skončil ve věznici, kterou hlídala Karin. Za čas přišel Sasuke a donutil ho stát se členem jeho nového týmu. Sice ho kontroloval, ale Juugo kvůli němu musel bojovat a zabíjet - dělat přesně to, čemu se chtěl vždy vyhnout.

Asi se setkám s nesouhlasem, ale Juugo opravdu zčásti je tragická postava - každý si s ním dělal co chtěl a místo toho, aby mu Orochimaru pomohl, ho jenom využíval jako pokusný objekt.

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Čt, 2010-11-04 16:19 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Tyjo to je mi odpověď Smiling Tak nad ním už jsem teprve vůbec nepřemýšlela. Ale jo, máš naprostou pravdu! Ani si to člověk neuvědomí, když se neustále kochá ptáčky, že to vlastně je tím, že nikoho jiného (mimo Sasukeho) nemá a byl vlastně jenom pokusné zvíře Sad A je s ním bohužel zacházeno špatně i po opuštění vězení...

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Nia
Vložil Nia, Ne, 2010-10-24 13:19 | Ninja už: 5849 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Sasuke - jeho život je sled po sobě jdoucích špatných věci a jeho špatných rozhodnonutí, za který vlastně ani nemůže.
Nagato- Toho koho si přál a světě ochránit nejvíc zemřel, uvědomil si až na konci života, že skočil Maradovi na špek, po jeho smrti zabili dalšího člověka, kterýho chtěl ochránit a když už byl mrtvej tak mu ješte vypíchnou oči...neni to dost tragickej osud?

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Čt, 2010-11-04 16:23 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Já si nemůžu pomoct, ale s tím Sasukem mi to furt nějak nejde do hlavy. Copak to nebyl on, koho jsme považovali v malém Narutovi za nejinteligentnějšího ze všech geninů (až na Shikamaru)? Copak on nebyl nejnadanější ze všech? Do něho vkládali naděje. Jak mohl takhle zblbnout a nechat se každým ovlivnit? Mě přijde, že se stále chová jako malé dítě...je to tragické, uznávám

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele elish
Vložil elish, Čt, 2010-10-21 22:12 | Ninja už: 5063 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Já bych řekla, že i Naruto to měl těžký musel si prožít příšerný dětství všichni jím opovrhovali a chovali s k němu hnusně stejně jako ke Gaarovi. Deidy je mi taky líto toho sem měla ráda. A Kakashi to měl taky těžký. No asi bych je sem vypsala skoro všechny, protože skoro každá postava v Narutovi to měla těžký, ale nejvíc líto je mi asi Itachiho...

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Čt, 2010-10-21 21:34 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Jasně, plno lidí se mnou určitě nebude souhlasit, ale musím říct Sasuke. Napadl mě okamžitě, když jsem uviděla název tohohle topicu.
A proč? No, třeba Gaara to rozhodně není. Protože někteří, řekla bych, si pletou slovo "minulost" a "osud". Gaara měl smutnou minulost, opravdu hroznou... Ale nakonec se z toho vyhrabal a teď se má dobře.

Jistě, Itachi... Nejpravděpodobnější kandidát. Ale Itachi umřel šťastný. Udělal to, co si přál udělat. Umřel s úsměvem na rtech. A i když jeho život byl hrozný a umřel mladý, udělal to, co toužil udělat.

Sasuke byl ze začátku šťastný. Ale pak všechno ztratil. A když zabil toho člověka, o kterém si myslel, že to zavinil, zjistil, že to ve skutečnosti bylo jinak. Že zabil někoho, kdo ho doopravdy miloval. (pokud ovšem Madara nekecal, že... )

A teď chce Sasuke zničit svoji posledí naději na světlo. Ztrácí se v temnotě a bůhví, jestli narozdíl od Itachiho a jiných to světlo na konci někdy najde.

Jasně, můžete říct, že si to zavinil sám svojí, jak někteří říkají, "blbostí". Ale Sasuke je podle mě spíš obětí okolností a onoho osudu. Možná také Madarovi machinace. (já osobně se domnívám, že v Sasuke osudu má tenhle ptáček možná víc prstů, než se zdá) Ano, sám se rozhodl. Ale v tom právě tkví ta tragičnost - rozhodnul se špatně. Ale jak byste se rozhodli vy, kdyby se vám stalo to, co jemu?

Řekla bych, že hodně lidí tvrdí, že Sasuke na tom není špatně, protože ho nemají rádi a Itachiho zase všichni zbožňují pro jeho hrdinskou smrt.
Pro mě je to prostě Sasuke. (a ne, není to moje nejoblíbenější postava, vlastně vůbec nepatří mezi moje oblíbence)

Jinak, padla tu otázka, proč nikdo nezmínil Naruta. No, tak ten tedy nemá tragickej život ani náhodou. Možná ze začátku, když ho všichni nesnášeli a neměl rodiče, ale jinak si žije jako prase v žitě, chlapík. Laughing out loud

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, Čt, 2010-10-28 21:53 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

jj..

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Ne, 2010-10-24 12:50 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Smiling Asi máš vážně pravdu. Sasuke to nikdy neměl jednoduché. Avšak stále se domnívám, že Naruto má stejně nelehký život - protože on se snaží být tím oním "světlem" Sasukeho, který to ale vůbec nechce přijmout Sad

PS: Přesně tyhle odpovědi bych tu uvítala. Naprosto srozumitelná a pochopitelná volba. Notabene že člověka přivede k nové myšlence.

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Elessar
Vložil Elessar, Čt, 2010-10-21 22:03 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

Také souhlasím ,Sasuke to měl v životě vždycky těžké ,proto dělá někdy špatná rozhodnutí. Je to jen člověk ,kterému se staly špatné věci ,jen potřebuje pomoct

Obrázek uživatele Konoe3
Vložil Konoe3, Čt, 2010-10-21 21:56 | Ninja už: 5133 dní, Příspěvků: 216 | Autor je: Prostý občan

Naprosto souhlasím...Laughing out loud

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Čt, 2010-10-21 17:34 | Ninja už: 5470 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Sakura...Už len byť Sakura musí byť hnusné.

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, Čt, 2010-10-28 21:54 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Ne, 2010-10-24 12:44 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Budu tvoji odpověď brát vážně Smiling Započítávám ji.

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Čt, 2010-10-21 19:54 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Hm mít takový charakter (Sakura) tak se odstřelím sám Laughing out loud ale nevíš proč jsem tušil že jí sem napíšeš? Laughing out loud

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Čt, 2010-10-21 20:58 | Ninja už: 5470 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Hmmm, neviem prečo Laughing out loud

Obrázek uživatele kaci.chan
Vložil kaci.chan, Čt, 2010-10-21 17:02 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

Aby to nebylo tak fádní, tak pro mě je nejtragičtější postavou Konan. Vyrůstala jako sirotek ve světě, kterému nerozumněla. Potkala dva kamarády, kteří jí vytvořili náhradní rodinu, ale zároveň s tím byla od začátku vystavovaná šíleným nebezpečím. Když se zamilovala, Jahiko byl zavražděn a ona si za svůj osud zvolila pomáhat Nagatovi, čímž se připojila ke zločinecké organizaci, se kterou možná až tak úplně nesouhlasila. A zbytek jejích ideálů rozbije během chvilky napadrť kluk, který měl být přece dávno mrtvý, nikdo proti Nagatovi ještě nepřežil. A on si nakráčí, řekne pár hezkých vět a obrátí všechno vzhůru nohama. Načež zemře i její poslední pouto a jí nezbývá než střežit mrtvá těla svých nejbližších.

To je podle mě tragická postava.

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Ne, 2010-10-24 12:43 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Souhlasím a po přečtení tvého komentu je mi jí opravdu líto.

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Uchiha Itachi....
Vložil Uchiha Itachi...., Čt, 2010-10-21 08:40 | Ninja už: 5466 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

Napíšu to stručně Itachi, bohužel pro tebe holka máš smůlu, tvym pravidlum vysvětlování se přizpůsobovat nechci ani nebudu, máš tu spoustu komentů co opodstatnujou mou volbu níže a já s nimi naprosto souhlasim takže doufám, že se mě nezeptáš proč jsem zvolil právě jeho.

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Ne, 2010-10-24 12:40 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Nezeptám Smiling Když ho tolik lituješ, že prožil život, který si sám zvolil, tak je mi to naprosto jasné a pochopitelné Smiling ...chápu volbu "Itachi", kdybychom se bavili o nejtěžším rozhodnutí, o nejtěžší misi, o to, který shinobi zachránil mír nebo o tom, kdo je největší stratég. Ne při tragickém osudu ??? Smiling

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...