manga_preview
Boruto TBV 08

Zdravie a zablokované Chakry

Trápia vás rôzne zdravotné problémy, alebo vás prepadá hnev, strach, máte problémy s komunikáciou, ste nerozhodný? Možno máte zablokované chakry - energetické centrá v tele!
Chakry sú osobité centrá životnej energie v tele, ktoré ovplyvňujú naše stránky. Ide o energické víry, ktoré riadia naše fyzické, emocionálne, mentálne a duchovné bytie. Chakry predstavujú otvory, ktorými prúdi energia do aury(elektromagnetické pole tela) a von z nej.

Narušená Rovnováha
Každá chakra má svoje vlastné energetické vibrácie. Ak je vibračná frekvencia chakry zablokovaná (napr: nenávisťou, strachom, chorobou), vtedy je jej rovnováha narušená. Také chakry v tele vytvárajú bloky, ktoré bránia prúdeniu energie, čo sa prejavuje rôznymi ťažkosťami, či ochoreniami rôznych orgánov, človek je ľahšie manipulovateľný, ľahko sa nechá vyviesť z rovnováhy. Aby sme si mohli udržať optimálne zdravie, energia má neustále prúdiť celým telom. Zabrzdený tok energie prispieva k narušeniu zdravia. Farba pomáha chakru aktivovať.

Chakry a následky ich zablokovania

V nasledujúcich častiach sa budú spomínať i rôzne choroby, takže keď budete chcieť vedieť, čo je to zač, použite jednoducho google a tam už nájdete odpoveď.

1. chakra – Koreňová
Základná chakra znamená pozitívny postoj k životu, je to energia aktivity a tvorivosti, dáva silu presadiť sa a vytrvať, pôsobí pri budovaní existencie a materiálnom zabezpečení.
Kde sa nachádza: kostrč, oblasť konečníka, močového a pohlavného otvoru
Čo sa deje pri zablokovanej chakre: Máte málo duševnej a fyzickej sily na prekonávanie problémov. I malé problémy sa vám zdajú veľkými, nemáte silu presadiť sa, máte strach o prežitie a nedostatok hmotného zabezpečenia. Túžite žiť život, ktorý by bol ľahší a príjemnejší.
Ochorenia spojené s prvou chakrou: Poruchy hrubého čreva, zápcha, hnačka, chladné neprekrvené prsty na nohách a rukách, hemoroidy, kŕčové žily, vysoký krvný tlak, nadváha, reuma, zlomeniny, obličkové kamene, zápal močového mechúra
Liečivá farba: Červená

2. chakra – Sakrálna
Druhá chakra je centrom nefiltrovaných emócií, sexuálnej energie a tvorivých možností. Je to sídlo rodiacej sa sily. Ovplyvňuje medziľudské vzťahy, obzvlášť k opačnému pohlaviu.
Kde sa nachádza: Nad pohlavnými orgánmi, oblasť brucha medzi lonovou kosťou a pupkom.
Čo sa deje pri zablokovanej chakre: Nadmerná psychická závislosť, neistota, beznádej, strach, úzkosť, neznášanlivosť, nízka sebaúcta, nevyjadrené emócie, prílišné preberanie pocitov druhých, sebadeštrukcia
Ochorenia spojené s druhou chakrou: gynekologické problémy, poruchy menštruácie a poruchy s plodnosťou, endometrióza, mykózy, choroby semenníkov, ochorenia prostaty, časté zápaly akéhokoľvek druhu.
Liečivá farba: Oranžová

3. chakra - Solárneho plexu
Táto chakra je sídlom nižších emócií - hnevu, strachu, viny, žiarlivosti, sebectva a nezdravých túžob. Predstavuje naše centrum sily, tadiaľ prjímame slnečnú energiu, ktorá nám dáva vitalitu.
Kde sa nachádza: Nad pupkom pod rebrami, priamo pod hrudnou kosťou, tesne nad žalúdkom.
Čo sa deje pri zablokovanej chakre: Spôsobuje nevyrovnanú náladu, pochmúrnosť, smútok, starosti a vytrvalé premýšľanie o nich, slabé sebavedomie, pocit bezmocnosti, ľútosti a viny, nerozhodnosť, hnev, nepriateľstvo, podráždenosť, ohováranie druhých, prehnanú starostlivosť a rozdávanie sa, prílišnú zodpovednosť a prehnanú svedomitosť, potlačený a dovnútra obrátený hnev a zlosť, pocit zbytočnosti
Najčastejšie následky: Choroby pankreasu, pečene, žlčníka, žalúdka a tráviaceho traktu, poruchy sleziny a lymfatického systému, cukrovka, zápal slinivky brušnej, žalúdočný vred, celiakia, pálenie záhy
Liečivá farba: Žltá

4. chakra - Srdcová
Uprostred hrude medzi prsnými bradavkami. Je sídlom schopnosti vciťovať sa, súcitiť, pochopiť druhých. Chakra srdca je bránou do duše, pretože je tiež sídlom najhlbších pocitov lásky.
Kde sa nachádza: V oblasti hrudníka
Čo sa deje pri zablokovanej chakre: Smútok, bolesť, krivda, sklamanie hlavne v citových záležitostiach, premenlivé a negatívne city, bezcitnosť, slabá sebeláska, nízke či privysoké sebavedomie, prehnaná starostlivosť o druhých a závislosť, absencia súcitu. Bez lásky k sebe samému vzniká veľká závislosť od ostatných.
Najčastejšie následky: Ochorenie srdca, problémy s tlakom, imunitné poruchy, alergie, astma, problémy priedušiek a pľúc, poruchy spánku, precitlivenosť, rakovina
Liečivá farba: Zelená a ružová

5. chakra - Krčná
Schopnosť samostatne uspokojiť svoje potreby, vyjadriť svoje pravé ja, sebarealizácia v spoločenskom a profesionálnom živote. Nachádza sa tu centrum ľudských vyjadrovacích schopností, komunikácie a inšpirácie.
Kde sa nachádza: hrdlo, oblasť krku, šije
Čo sa deje pri zablokovanej chakre: odpor, znechutenie, hnev, nepriebojnosť, neschopnosť povedať nie alebo vyjadriť súhlas, prehnaná či nedostatočná zodpovednosť, strach komunikovať a vyjadrovať svoj názor, nutkavé predstavy a konanie, strnulosť v zavedených vzorcoch, pocity viny, neochota počúvať
Najčastejšie následky: choroba štítnej žľazy, hrdla (angína), čeľustí(zubov), úst, hrtana, hlasiviek, astma, zápaly krčných mandlí, ťažkosti s ušami a sluchom, bolesti krčnej chrbtice a oblasti lopatiek, afty, mentálna anorexia, roztrúsená skleróza
Liečivá farba: modrá

6. chakra - Tretie oko
Je sídlom vyšších duchovných síl, intelektu a intuície. Posilňuje vnútorné videnie, porozumenie, inšpiráciu, ovládanie myslenia.
Poloha: Uprostred čela medzi obočím
Čo sa deje pri zablokovaní: Zmätok, labilita, disharmónia, chyby v sebahodnotení a v pohľade na svet.
Najčastejšie následky: bolesti hlavy a migréna, poruchy zraku - krátkozrakosť, ďalekozrakosť, zelený zákal, problémy s hypofýzou a hormonálnym systémom, rastové a vývojové problémy, poruchy centrálneho nervového systému, slabá koncentrácia, pomalé myslenie, náchylnosť na schizofréniu a ušné choroby(zápal stredného ucha)
Liečivá farba: fialová

7. chakra - Korunná
Prúdi v nej životná sila, ktorá vitalizuje mozgovo-miechový kanálik a všetky chakry pozdĺž chrbtice, takže rozosiela energiu do celého tela.
Poloha: Na temene hlavy
Čo sa deje pri zablokovaní: zúfalstvo, beznádej, depresie spojené so stratou zmyslu života, pocit oddelenosti a osamelosti, nedostatok sebapochopenia, nemožnosť nájsť cestu a smer
Najčastejšie následky: depresie, nervové choroby, Parkinsonova choroba, schizofrénia, záchvaty paniky, psychózy, mánie, poruchy mozgu a mozgové nádory, poruchy učenie
Liečivá farba: biela, zlatá

Ako uvolniť zablokované chakry?

Zharmonizovať chakry môžete drahými kameňmi, éterickými olejmi, čistými žiarivými farbami, hudbou. Drahé kamene noste v blízkosti chakry, ktorú harmonizujú a liečia. Farby používajte tak, že sa obliekajte do tej farby chakry, ktorú harmonizuje, rovnako aj konzumujte farebné potraviny, či pite farebnú vodu alebo šťavy.

Potraviny:
Červená - repa, jahoda
Oranžová - pomaranč, mrkva
Žltá - ananás, banán
Zelená - paprika, kiwi
Modrá - slivka
Fialová - černice, čučoriedky

1. chakra - Červenou farbou. Pozorujte vychádzajúce a zapadajúce slnko. Kúpte si prívesok polodrahokamu a noste ho na krku. Pomôže vám achát, hematit, krvavý jaspis, granát a červený koral.
2. chakra - Mesačným svetlom a čistou vodou. Počúvajte spev vtákov, tečúcej vody či morských vĺn. Obklopte sa santalovou vôňou.
3. chakra - Slnečné lúče vám dodajú energiu. Vyhýbajte sa chladným a tmavým priestorom. Zožente si fotografie poľa so zrelým obilím, kvitnúcej horčice alebo slnečnice. Obohaťte svoj šatník žltými kúskami.
4. chakra - Vaším liekom sú kvety a čerstvý vzduch. Zožeňte si olej z ruží, ktorý vylieči vaše rany na srdci. Noste ružový kremeň - pomôže vám lásku prijať i dávať.
5. chakra - Ľahnite si na trávu a pozerajte sa pol hodiny na oblohu. Obklopte sa modrou a ponorte sa do kúpeľa zo šalvie.
6. chakra - Pozorujte hviezdy a nočnú oblohu. Vnímajte zvuky okolo seba. Pomôže vám vôňa mäty a jazmínu.
7. chakra - Tichom a ľuďmi, ktorým na vás záleží. Nebojte sa vône kadidla, čistí a povznáša dušu. Veľa sa pohybujte.

3.857145
Průměr: 3.9 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sabaku no Nikar
Vložil Sabaku no Nikar, Čt, 2013-01-31 15:43 | Ninja už: 4107 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Recepční v lázních

Je to zaujímavé a som rada že sa môžem týmto riadiť Smiling

Obrázek uživatele Mea
Vložil Mea, Pá, 2012-08-10 19:47 | Ninja už: 4275 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

Ja som asi vadná či čo Laughing out loud skoro každú chakru mám narušenú buď astmou, nadváhou alebo tými duševnými problémami... no, mám čo robiť aby som to napravila Smiling

This sh*t is easy peasy pumpkin peasy pumpkin pie mothe**uckers!
*A goal without a plan is just a dream.*

Obrázek uživatele Hagiku Biseki
Vložil Hagiku Biseki, Ne, 2012-08-12 22:35 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Tsunadin poskok

Ani ne zlato moje, skór si človek súčasný Laughing out loud

FF BY HAGIKU
YURI FAN Ano i já jsem Yurifanista Kakashi YES Smiling



Máš niečo čoho sa chceš zbaviť, alebo naopak niečo hladáš, tak neváhaj a pridaj sa do fb skupiny Anime a Manga Burza! Kakashi YES
http://www.facebook.com/groups/478036032208994/

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Po, 2012-04-02 09:45 | Ninja už: 4577 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

zajímavé

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele sachos Wing Tsun
Vložil sachos Wing Tsun, Po, 2012-04-02 09:03 | Ninja už: 5216 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

ja osobne som katolik. ale timto veciam sa trochu rozumiem co sa tika magnetizmu a chakry je to podla mna pravda. Ked sa nad tim zamyslime vlaste budhisti aby odcinily to co spravily maju velmi prisnu ocistu. krestania maju to iste ale vo forme zpovede. vlastne tuto praktikulaciu vnimam jako pravdu. Ked je blokovana chakra da sa vyrovnat prijimanim (tm myslim katolicke) ked si to vsimnete je vsetko zo vsetkym poprepajane

Obrázek uživatele Annie7
Vložil Annie7, Ne, 2012-01-22 20:55 | Ninja už: 4494 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Pro mě nic nového, tohle praktikuju dýl než Naruta Smiling

Obrázek uživatele boryad
Vložil boryad, Út, 2010-10-05 20:29 | Ninja už: 4975 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

sou to chakry do Naruta?

Obrázek uživatele Hagiku Biseki
Vložil Hagiku Biseki, Čt, 2010-10-07 12:35 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Tsunadin poskok

Toto sú chakry z nášho sveta Eye-wink

FF BY HAGIKU
YURI FAN Ano i já jsem Yurifanista Kakashi YES Smiling



Máš niečo čoho sa chceš zbaviť, alebo naopak niečo hladáš, tak neváhaj a pridaj sa do fb skupiny Anime a Manga Burza! Kakashi YES
http://www.facebook.com/groups/478036032208994/

Obrázek uživatele Oneran
Vložil Oneran, So, 2010-02-27 13:00 | Ninja už: 5474 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

zajímavé