manga_preview
Boruto TBV 07

Kdo se stane 8mým Hokage a dozvíme se to vůbec?

Před nějakou chvíli jsem narazila na článek, pojednávající o tom, kdo bude po Narutovi Hokage. A jako hlavní důvod jeho odchodu psali, že nebude věčně mladý xD.
Měli mezi kandidáty například Sasukeho, Sakuru a Shikamara - což mi přijde trochu padlé na hlavu, když jsou stejně staří a Naruto půjde do důchodu.
Další byla také například Sarada, která je na můj vkus moc mladá. Také tam byl Konohamaru, jakožto Narutův rival o post Hokageho od nepaměti.

Nebo 8. vůbec nebude, kvůli tomu co se stalo v Borutovi a celá Konoha zanikne?

Anebo nám tuto skutečnost tvůrci odepřou a nechají nás tápat v hlubinách nevědomí a snění?

A koho by jste tam nejraději viděli vy?


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2021-01-23 22:00 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 5825 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Nevidím důvod, proč by hokage musel být mladý. Snad jedině kvůli nějaké filosofii pana Kišimota o výměně generací, kterou párkrát v ději zmínil, ale ve svých 46 letech se jí snad už držet nebude Laughing out loud Na té pozici se hodí zkušenosti a rozhled. Klidně by po Narutovi mohl nastoupit jeho vrstevník, ba i starší člověk. Taky, pokud by Naruto nečekaně zemřel, může se vrátit Kakaši, jako to udělal Hiruzen po Minatovi.

Pokud by měl být další kandidát z generace někde mezi Narutem a Borutem, tak by nám je autoři nejprve museli představit (je tam Sarutobi Mirai, ale o té víme zhruba tolik, že existuje).

Nicméně bych se nedivila ani tomu, kdyby se změnilo uspořádání světa v manze natolik, že najednou žádný hokage prostě nebude. Jen bych vzhledem ke zvyklostem žánru nečekala, že to bude kvůli zničení Konohy; ale spíše kvůli vybudování nějakého „lepšího“ systému, tak jako byl systém vesnic inovací oproti nezávislým klanům.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.

Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele hanasuzuya
Vložil hanasuzuya, Čt, 2021-01-21 14:14 | Ninja už: 1172 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Pěstitel rýže

Já bych asi tipovala na Boruta nebo Saradu. Možná se Boruto v průběhu let změnía bude chtít stát se hokageto je asi bylo moc padlý na hlavu protože jeho vzor je sasuke, to by potom musel bojovat se svojí kolegyní a ještě jí slíbil že ji bude ochraňovat jakožto hokage. Tak jsem asi zvolila Saradu protože ta už od dětství na tom hodně pracovala a byl to její sen ale jenom aby byla dostatečně silná..........

jejda!eh...no, dekuji za penezenku
--------------------------------------------
H.S

Obrázek uživatele Sasukeho strážná víla
Vložil Sasukeho strážn..., Út, 2020-09-29 18:22 | Ninja už: 3775 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Konohamarova chůva

Podle me by to mohl byt klidne Konohamaru, ale.. on neni o moc mladsi, to by byl, narozdil od Naruta, par let jenom ?Pokud kvuli stari odejde Naruto, je blbost, aby tam byl Sasuke jako jeho nastupce... A z te mlade generace by to mohla byt Sarada, protoze Borutuv vzor byl Sasuke a hokagem byt nechtel ...Ale Sarada po tom touzila.

Sasukeho strážná víla

Obrázek uživatele Kakashi 08
Vložil Kakashi 08, Ne, 2022-07-10 08:40 | Ninja už: 637 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Hop byl by to Konohamaru

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2020-05-22 14:37 | Ninja už: 2648 dní, Příspěvků: 2980 | Autor je: Metař Gaarova písku

Asi to bude musieť byť Boruto, podľa najnovšieho vývoja, lebo bude najsilnejší a najostrieľanejší z bojov s Ócuccuki. Vytvoria nejakú intergalaktickú alianciu Cool Možné je, že vďaka vede a technológii budú dlhšie žiť. Boruto potrebuje Sasukeho, majú veľmi hlboký vzťah. Sarada je fajn aj Konohamaru, ale nové okolnosti budú vyžadovať silnejšie osobnosti.

Obrázek uživatele Inojin kresli
Vložil Inojin kresli, Pá, 2020-05-22 10:19 | Ninja už: 1403 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Podla mna sa Sarada stane hokagom ale pred ni to bude Konohomaru. Kakashi YES

Obrázek uživatele Rosme
Vložil Rosme, Čt, 2020-04-30 12:13 | Ninja už: 1543 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Předseda třídy

I když Konohamaru není má oblíbená postava, tak další hokage by měl být z jeho generace (popř. generace pod ním, kde vlastně mezi Konohamarem a Saradou ty ninji neznáme). V jeho generaci patří k těm silnějším a taky hodně rozhoduje, že je vnukem třetího hokage.

Po několika letech tichého navštěvování Konohy jsem do ní nakonec doopravdy vstoupila. Tak mě tu máte!

Obrázek uživatele Korvína
Vložil Korvína, Čt, 2020-04-30 11:18 | Ninja už: 3788 dní, Příspěvků: 174 | Autor je: Pěstitel rýže

Sarada, protože tak to v Narutovi chodí a Boruto jí bude pomáhat.. protože je holka a tedy úplně k ničemu, tak to v Narutovi chodí... OMG! Vážně nevím, co dál...

Obrázek uživatele Jasmine
Vložil Jasmine, Čt, 2020-04-30 11:27 | Ninja už: 1430 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ta by byla kdyžtak až 9tá podle mého a ano Boruto by ji pomáhal a byl by ten Hokage ze stínů xD.
Ale Naruto, i když vybojoval bitvu proti Kaguye, tak se hned nestal Hokage a dali tam Kakashiho. Naruto byl moc mladý atd. To samé by se podle mého stalo se Saradou, proto by tam byl někdo trochu starší. Teď mě i napadá Hanabi...

Obrázek uživatele Korvína
Vložil Korvína, Čt, 2020-04-30 12:08 | Ninja už: 3788 dní, Příspěvků: 174 | Autor je: Pěstitel rýže

Občas pochybuji, že mají v Japonsku ženy, Kishimoto i nynější tvůrce nevypadají, že někdy v životě viděli živou ženu, asi ani mrtvou. Nevíme jak velký bude skok mezi zničením vesnice, válkou a obnovením vesnice, než se to všechno stane, klidně jim může být 20.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2020-04-30 14:00 | Ninja už: 5153 dní, Příspěvků: 6211 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Znalec tisíce technik

Je ženatý a má aj deti ... Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Korvína
Vložil Korvína, Čt, 2020-04-30 17:31 | Ninja už: 3788 dní, Příspěvků: 174 | Autor je: Pěstitel rýže

Imaginární možná..