Suzume Tachibana (Naruto OC)
Další předělávka. Ležela mi tu už dlouho a na Devu dávno je. Jo a protože tyhle data sheety jsou prostě boží, jeden jsem si vypůjčila odtud.
Seznamte se se Suzume, velitelkou týmu 5 v Konohagakure. Suzume je veselá žena se smyslem pro spravedlnost, oplývající někdy až nezdravým optimismem. Často bývá až příliš otevřená a uvědomí si to, teprve když jí nevhodná poznámka proklouzne mezi rty.
Je to nejsilnější uživatelka hrubé síly ve vesnici a souboj v páce s ní by si rozmyslel i kdejaký muž. Ačkoliv se od svých geninských let učila zacházet s kopím, které umí pomocí chakry rozkládat a skládat jako sansetsukon, vždy dávala přednost čistému taijutsu.
Je velkým fanouškem legendárního Rock Leeho a jeho učebních metod.
Je naprosto neschopná, co se týče genjutsu. Dokáže sice dost dlouho odolávat bolestivým vjemům technikou způsobeným, ale není schopná se z něj vylomit jinak než bolestí. To se jí moc nehodí, protože jedna její studentka se na genjutsu specializuje.
Formalitky
Postava pochází ze zdejší textové hry NFFORPG a je moje moje moje. Pokud jste ji nalezli na DeviantArtu, vězte, že jsem ji neodcizila. I ten účet na Devu je můj.
Pokud toužíte vypůjčit si ji do jiné textovky, můžete, ale byli byste opravdu hodní, kdybyste mě o tom obeznámili. Za přebarvování trhám hlavy! PS: Půjčuji jen obrázek! Osobnost a historie postavy je moje. (Jo, fakt po mně jednou někdo chtěl i tohle. )
Reklama!
Suzume je mimo jiné také jedna z hlavních postav mé fanfikce Deník Vrabce, kterou zde na Konoze zveřejňuju. Příběh se odehrává za jejích geninských let. :3
Jsem strašně ukecaná osoba.
Výsledek
Skóre: 9.5, Hlasů: 4
Přiznám se, že nevím doposud, jak vlasně to NFFORPG funguje. Ale zdá se, že máš fantazie na rozdávání . Díky za další zajímavé obohacení naší galerky !
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Nič jednoduchšie, než si prečítať pravidlá. napr.: https://konoha.cz/node/88079
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Už jsem se to jednou pokoušela studovat, ale stejně jsem to nějako nepochopila. A teď na to už pro změnu není žádný čas . Ale díky !
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Díky! :3
Jinak je to prostě textovka. Máme nějaký globální děj a podle toho jedeme. Hráči jsou rozděleni klasicky na týmy a těm vypráví vypravěč z pozice jejich velitele/senseie. No a společně píšeme příběh formou příspěvků, ve kterém hrajeme za naše postavy.