Neji není mrtvý!
Tak jako vždy (u mé osoby pravidlem) čmárám si a nevím co a nakonec z toho něco vznikne a taky si tam nasypu kýbl dalších věcí, který pak otravují - už-aby-to-bylo-hotový - no a je.
Neji není mrtvý! Jen je decánko zatoulaný
PS: formou pastelky, suchý štětec, nějaký ty reference (vrána hlavně!) a nakonec tři bžiliony filtrů a udělátek, který stejně nikoho nezajímají.
Enjoy!
Výsledek
Skóre: 9.9, Hlasů: 10
Pravdu povediac, keby som si neprečítal názov, popisku a komentáre, mal by som za to, že je to Madara. Neji totiž mal také typicky Hyuugovské splývavé háro a aj dravec sa skôr hodí k Uchihom.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
No jooo, tak není učesanej
A Uchihové mají černý vlasy - a s tím ptákem - kdo ví, ke které skupině teď patří
Námět i provedení se mi moc líbí. Koník se ti vážně povedl a k „potulnému rytíři“ se i typově hodí. Pozadí má strhující atmosféru a přitom jezero vypadá i docela realisticky. Snad jen osvětlení trochu neodpovídá koníkovi, ale toho jsem si všimla až na druhý pohled. Ale nejvíce se mi líbí Nedžiho nahrbená postava, je správně zachmuřený, jako někdo, kdo se dlouho skrývá a snad má k tomu i pádné důvody (zástupy neodbytných fanynek?). Pardon, že píšu teď, obrázek mi učaroval hned a chtěla jsem něco napsat, ale nějak mi to nešlo.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Teď se hihňám i já a taky se trochu červenám. Příště mu přiletí pošta po poštolce hehe. A já nevím co napsat.
Moc moc díky a jsem moc potěšená, že učaroval. Na Nejiho se nezapomene.
Temný rytíř na svém koni
Jezdec a kůň mají výborné prvky, vcelku to vypadá zajímavě a dala sis určitě hodně práce
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Možná měl ten kůň zůstat černý a pozadí mohlo trochu zesvětlat, co?
Ou jé. Neji jako princ na bílém koni, no kdo by si nepřál zažít...alespoň jeho návštěvu, že ? Má to hodně silných detailů, jako např. ta hlava koně, nebe v pozadí, atd., ale celek nevyzařuje tu potřebnou silnou energii, něco mi tam vadí. Trošku je to formátově mimo - dole pod postavu to chtělo nechat víc místa než nad postavou a ne opačně, ale to není tak vážný nedostatek. Spíš to bude ve stínování a v barevném vyznění, kde je kladen stejný důraz na všechno. Neodlišuješ barevnou intenzitou jednotlivé plány (postava v popředí vs. pozadí), nedáváš důraz ani na nějakou myšlenku či gesto. Nejsou správně vystínované objemy (např. plec koně se úplně tvarově propadá). Ale kritiku ber pozitivně, obrázek má nápad a malba určitě dala práci, pozadí je nádherné, má to takovou zvláštní atmosféru.
Řekla bych, že píše sestřenicím .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Víš co... on byl ten kůň původně vraník, a vybělila jsem ho, páč mi hodně splynul s pozadím a byla to fuška. Páč prvotní nápad na něj nalít savo, nevyšel. S Nejim jsem a pozadím jsem si fakt moc hrála a bavilo mě to... nu - vybělení moc nevyšlo. Snad příště
Díky!
Hodne zaujímavý námet. Ale princ na bielom koni.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Ano, princ na bílém koni koník byl původně černý, ale víš co
Díky
Jsem jednoduchá dívka - vidím Nejiho, kliknu. Skvělá práce!
Jsem moc ráda, že se líbí