Neji Hyuuga- Shippuuden Opening 10
Mam problem s notebookom. Mam nastavenu anglicku klavesnicu a nejde mi to prehodit na slovensku. Takze tu nebudu dlzne, mekcene, atd. Hned ako to dam dokopy, opravim text. Obrazok venujem uzasnej osobe. Je to uzasna spisovatelka a je to ... Joshina. Prekvapive,co? Za komentare a rady budem velmi rada.
Výsledek
Skóre: 7.4, Hlasů: 9
hmm chcelo by to vyfarbiť aj tvár ldbo ti tam prevlada viac bielej :)
SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D
Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.
[/URL]
On ju ma vyfarbenú, ale skener mi vôbec nechce skenovať bledšie farby. Viem tej bielej je to veľa, ale ja a pozadie to by nedopadlo dobre Ďakujem za radu.
Podľa mňa dobre. Páčia sa mi tie tiene na čelenke.Davam ti 9 bodov.
Awww, ten je tak kawaii ^_^
Vážně máš talent! Krásný obrázek, jen tak dál!
Něco do nudy aneb moje skromná sbírka povídek ^_^
Moje nejnovější FF počiny: Itadakimasu, Otravná manželka
Dakujem!
Aaaaa! Ďalší obrázok do zbierky! je to úžasné, len... Nehodili by sa mu viac čierne vlasy?
>_< Ten jeho úsmev!!!!!
Úžas!
You can run, but you can't hide.
FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!
Skusala som. Moj skener rad vsetky farby zosvetluje. V realy su tie vlasy tmavsie. Ked som skusila cierne, no vyzeral este horsie. Bohuzial moja zasoba farieb je nulova Ale dakujem za pozitivny koment.Som rada , ze sa ti paci. Netusis ako dlho mi trvalo kym som nasla Nejiho niekde kde sa usmieva.