manga_preview
Boruto TBV 10

Yamanaka

Yamanaka

Ještě žiju...

Ino vznikla, protože obrázky tohoto autora/autorky jsou až příliš inspirativní a zkrátka nešlo nevzít tablet a něco nečrtnout Smiling

Výsledek

++++++++--
Skóre: 8.1, Hlasů: 8

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2016-05-25 00:49 | Ninja už: 3929 dní, Příspěvků: 7452 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Máš naprosto dechberoucně vystínovanou lícní kost, klobouk dolů, to je těžká partie. Jednotlivé části obličeje se ti tentokrát vůči sobě trochu víc rozutekly, ale není to markantní. To oko vzadu má špatný tvar, to mi vadí trochu víc. Je to perspektivní zkratka a ta je hodně těžká. Musíš se na to dívat tak, že oči jsou stejné. Jsou posazené ve stejné rovině a hlavně si musíš uvědomit, že jsou stejně vysoké co do výšky. To je pro tenhle pohled určující a důležité. To zadní oko se musí směrem od vnitřního koutku doprostřed daleko víc rozšiřovat (do výšky), i když ti cit říká něco jiného. Zhruba uprostřed šířky oka musí mít obě oči shodnou výšku. Tím, jak je oko vzadu už odvrácené, tak se jeví od koutku ke koutku hodně zúžené, prakticky by mělo být vlastně vyšší než širší. To je ta zkratka. A čím je tvář víc odvrácená, tím je oko vzadu užší a užší, ale vysoké zůstává pořád stejně jako to druhé Eye-wink. A chtělo by to větší horní víčka, má takový zvláštní nepřirozený pohled. Ale pěkný obrázek, hezké vlásky má naše Ino Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, St, 2016-05-25 22:33 | Ninja už: 5525 dní, Příspěvků: 1593 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

díky za tipy Smiling k Ino jsem měla náčrtek jen tak načmrkaný a s proporcemi se mi moc drbat se nechtělo Laughing out loud ale na tu perspektivní zkratku si dám příště pozor.

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Ne, 2016-05-22 15:41 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 2349 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Tak jsem nejdřív nevěděla, co k tomu obrázku napsat a rozhodla se radši nic neplichtit, ale jelikož na něho pořád klikám a prohlížím si její nádhernou pleť, už mi to přišlo hloupý. Asi bych se měla soustředit na jiné detaily, ale nemůžu přestat obdivovat tu její úžasně vymodelovanou tvář (s dokonale použitým bronzerem a rozjasňovačem xD). Líbí se mi i její ústa, nejsou klasickými panenkovskými rty, ale připadají mi trochu... výsměšně, nevím. Přitom její pohled takový není.
Akorát mi nesedí to její levé oko - vím, že je ta část hodně osvětlená a logicky by to tak asi mělo být, ale dost pro mě z celého celku vyčnívá. Ale to je detail a já rozhodně nejsem zkušený malíř.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, St, 2016-05-25 00:08 | Ninja už: 5525 dní, Příspěvků: 1593 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

děkuju, děkuju :3 takhle krásně popsat tu Ino bych ani já nezvládla Smiling (a detail s líčením docela pobavil vzhledem k tomu, že mé zkušenosti se šminkama jsou kdesi na bodu mrazu Laughing out loud )

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."