Naruto Shippuuden 470
Kým Naruto núti Kaguyu znova prejsť časopriestorom, Obito so Sakurou spúšťajú svoj plán a ocitnú sa v Základnom časopriestore, odkiaľ sa môžu dostať do ostatných. Naruto im zatiaľ v Ľadovom svete získava čas. S pomocou Sakurinej čakry Obito otvára najskôr Lávový, následne Magnetický svet. Po nebezpečnej situácii s Kyselinovým svetom Sasukeho nakoniec nájdu a v poslednom okamihu sa dostane k nim.
Překlad je hotov.
Vydána verze 2 s překladem endingu a opravami v titulcích.
Arigato
arigato
akože kedy už konečne pôjde spustiť diel ?
Až uděláme online video.
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
Arigato.
빅뱅:-)
Arigato ^_^
http://www.youtube.com/user/Qvenox
Dožil som aj tochto dielu keď autor nevymyslí nejaké filleri tak onedlho bude koniec ale v každom prípade som maximálne spokojný s touto časťou !
Všetky osobné starosti mi píšte PM ďakujem !!!
Arigato...
jak se tak koukám na tenhle díl tak si říkám že by mohli udělat film jak se poprvé políbí sasuke s sakurou stejně jako to bylo s narutem a hinatou
Díky za tip na další minikomiks...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Jo, a pak ho rituálně spálit! ^^ (Ale to by nebyl jeden film, ale aspoň deset, z nichž devět by bylo o rozsáhlé psychoterapii, které by se podrobily obě postavy, a desátý o vaření extra silného nápoje lásky, protože ten pár by pořád ještě nedával smysl.)
Uhm. Jo, už mlčím.
Děláš, jako kdyby Naruto a Hinata dávali smysl. To je už uplně pro mě španělská vesnice. Sakura a Sasuke budiž, ti ještě tak trochu nějak smysl mají, ake Naruto ? Hinata ? Jak, proč kde v čem ??
Sasukeho strážná víla
Dělám... he? Už jsem tady zažila spoustu věcí, ale že zrovna mě budou podezírat z shipování NaruHina, to by mě skutečně nikdy nenapadlo.
Aha Tak promin...
Sasukeho strážná víla
úprimne NaruHina mi spolu idú viac ako SasuSaku.... Keď si to zoberieme z reálneho hľadiska Sakura je totálne neschopná a robí sa že je neviem čo, Hinata sa aspoň snaží ....
Toto tvrdenie by platilo pred shippudenom .
Prečo myslíš, že ju niekedy vôbec pobozkal? Sasuke je predsa sociopat.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Na to je škoda i dvouvteřinového klipu.
To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.
to by bolo super :3
Arigatou gozarishimasu
Díky moc za další překlad! Komentářů některých individuí tady si ani nevšímejte, ani nevědí co říkají Jste skvělí, že i ve špatných podmínkách je na vás spolehnutí a překládáte, jen tak dál
Arigato
Nevím jestli to někde bylo, ale pokud se nepletu na konoze to ještě přeloženo nebylo.
Narutův den
https://www.youtube.com/watch?v=-4oCq2Vw4GQ
www.czskaliance.enjin.com
竜神の剣をくらえ
Diky moc, pobavilo.
Mnoho dilu nebylo prelozeno. V Japonsku maji aplikaci na Naruta. Kde kazdy den vychazi par stranek.
Boruto vidi nultyho demona (Reibiho - Bezchvostého)
arigato jste nej =o)
Ááá... tak málo nového děje, dlouhé opáčko z minula. Ale pěkný dílek.
Arigato
Andaateikaa FF
"How sad would it be should laughter disappear." Undertaker
Lenive prasce keby ste tam aspon to video dali
Zabanovat toto! No co to je za chování?
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Víš co? Pokud jsou u tebe lidé, kteří překládají Naruta pravidelně deset roků, zcela dobrovolně, a to i z nemocnice, lenivými prasaty, tak vypadni z Konohy a už se nevracej. Nevím, jak anime-týmu, ale nám v obrázcích tvoje komentáře chybět nebudou, ty dva bohatě stačily.Uvědomuješ si vůbec, že jsou v životě i důležitější věci, než mít pro sebe co nejrychleji svůj díleček Naruta, aby sis mohl pokoukat?
Edit: Omlouvám se anime týmu, že se do toho motám, a uznávám, že editor se nemá nechat vytočit.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Diky moc arigato.