manga_preview
Boruto TBV 09

Pouze pro Psychopaty^2

Filosofie
Teologie
Věda



Naše heslo je:

"Inteligence jde ruku v ruce se šíleností"



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

:VYBRANÉ DŮLEŽITOSTI:

Logické hry:

Myšlenky:

Alucardosama


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Flatron
Vložil Flatron, Čt, 2011-04-28 22:48 | Ninja už: 5615 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Prostý občan

Myslim ze je uz aj vedecky celkom dobre dokazane ze vesmir sa rozpina , cize sa zvetsuje ...
Vesmir by som prirovnal k ciernej diere . N jeho zaciatku nieco vybuchlo a potom sa zacal rapidne zväcsovat ale nic sa nemoze zväcsovat do nekonecna tak zrejme nastane chvila kedy sa vesmir jednoducho vcucne sam do seba .
Za vesmirom moze byt vsetko aj nic , kdovie . Mozno je nas vesmir iba dakou ciernou dierou v obrovskom megavesmire ale na to si myslim nikdy clovek nepride co je za vesmirom . A aj ked tak nam to uz bude moct byt jedno Smiling

Obrázek uživatele Enii Uchiha
Vložil Enii Uchiha, Ne, 2012-10-21 21:36 | Ninja už: 4383 dní, Příspěvků: 213 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Zatiaľ som nečítala niečo o tom, že by sa náš "vesmír" zrútil sám do seba a vznikla by čierna diera. V tomto prípade je dokázané, že sa vesmír stále rozpína a dokonca sa rozpína čoraz rýchlejšie, ale aj tak, v tomto prípade je to súboj "tmavá energia" (ako to nazvali vedci) vs. gravitačná sila. K tomu, čo je za hranicou-ľudia zaoberajúci sa tým si myslia, že tá "tmavá energia", ale vieš ako, je to nahouby dokázať, pretože sa tam ťažko dostaneme, ale myslieť si to môžme.
A teraz k tomu, či sa "vcucne" do seba. Pochybujem.
1. scenár: CESTA DO TEMNOTY
Záhadná tmavá energia, ktorá sa správa ako antigravitačná sila, riadi konštantnou silou celé univerzum. Aké to bude mať následky? Vesmír sa bude čoraz rozpínať rýchlejšie. Hmota bude čím ďalej tým redšia. Nakoniec sa v časovom horizonte, ktorý sa dá prirovnať k večnosti, rozpadnú všetky štruktúry.
2.scenár: Veľké roztrhanie
Tmavá energia vekmi získava na intenzite. V dôsledku toho budú galaxie, hviezdy a dokonca aj atómové jadrá roztrhané v tzv. Big Rip, a to - v porovnaní s časovým horizontom scenára č.1 - relatívne v krátkom čase.
3. scenár: Nekonečný kolobeh
Veľký tresk zďaleka nie je začiatkom všetkého - svet je uväznený v nekonečnom cykle vzniku a zániku. Kozmológovia vypracovali modernú verziu tejto predstavy na báze teórie superstrún.

Každopádne by sme sa toho nedožili, pretože náš koniec má (ako pre Zem, nie pre ľudstvo) v rukách Slnko. Tiež spomeniem, že nie som si istá terraformáciou Marsu, preto sem nejdem pliesť Science fiction - toto je téma záchrany nie toho, čo rozoberáme.
Ps: Vytrhnuté teórie.

Geo október 2012

ZÁKON RELATIVITY
- Politika sama osebe nie je svinstvo, iba jej výsledky...

Politika, pokiaľ ju nerobia ľudia nie je svinstvo, ale vznešená, ťažko pochopiteľná abstraktná veda. Aby ju pochopili aj neposlanci, treba im ju ukazovať na jednoduchých príkladoch zo života. A čo môže byť názornejšie ako svinský rypák v hŕbe hnoja...

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, Čt, 2011-04-28 23:05 | Ninja už: 5047 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

Ale pokud se vesmír rozpíná a měl by se znovu smrsknout, pak někde musí být gravitační bod, který by tu hmotu byl schopný přitáhnout zpět.

A to mně přivádí k otázce, jestli jste někdo neslyšeli nějákou teorii, co je ve středu vesmíru?

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Čt, 2011-04-28 23:19 | Ninja už: 6326 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Specifikuj "střed vesmíru". Musíš nejdřív sám vědět jak si to představuješ, aby jsi o tom mohl mluvit. Pak se na tom dá vysvětlovat, popírat a vyvracet.

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, Pá, 2011-04-29 00:11 | Ninja už: 5047 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

Omlouvám se že tomu moc nerozumím, takže mi asi budeš muset pomoct.

Původní myšlenka byla, že všechno se drží nějákého bodu, který obíhá (planeta, černá díra atd.), jenže jsem si uvědomil, že dvojhvězda taky obíhá určitý bod (a snad i galaxie se pohybují podle nějákého řádu) a tam nic není.

Takže jestli se nepletu, působí na sebe všechny tělesa ve vesmíru gravitační silou. A určitý bod (bohužel nevím jak se jmenuje, ani kde přesně se nachází) mezi několika tělesy vzniklý vzájemným silovým působením by je měl k sobě připoutat a dokud jeden z nich nepřeváží, tak by měly daný bod obíhat. No a jestli tohle platí (jako že asi ne), tak by měl vzniknout stejný bod nejen mezi hvězdami a hvězdokupami ale i galaxiemi, a kupami galaxií a potažmo celým vesmírem. Ale to je asi hloupost, protože asi nevznikne dostatečné množství dostatečných gravitačních sil, které by na sebe byli schopny působit.

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele Leo Arkan
Vložil Leo Arkan, Čt, 2011-04-28 22:54 | Ninja už: 4863 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

A tím myslíš že to čo sa rozpína je hmota(planéty,hviezdy,atď) alebo to okolo tej hmoty?

Obrázek uživatele Flatron
Vložil Flatron, Čt, 2011-04-28 22:59 | Ninja už: 5615 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Prostý občan

Rozpina sa priestor v ktorom su hviezdy , planety atd ...

Edit: Dokonca som pocul ze existuje fyzikalna velicina ktora urcuje akou rychlostou sa rozpina vesmir za sekundu

Obrázek uživatele Leo Arkan
Vložil Leo Arkan, Čt, 2011-04-28 22:21 | Ninja už: 4863 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

A čo ak je vesmír nič v ktorom existuje niečo. Kakashi ^_^

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, Čt, 2011-04-28 22:52 | Ninja už: 5047 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan


Jistě všichni víte proč tu blábolím takové blbosti, protože nám byla položena otázka, na kterou nikdo nezná a ani nemůže znát odpověď, leckdy si ani nedovede představit smysluplnou polemiku na toto téma.

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele Shinjiku
Vložil Shinjiku, Pá, 2011-04-29 14:16 | Ninja už: 5364 dní, Příspěvků: 446 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Jistě... bylo to zamýšleno jako hluboké zamyšlení... Taková malá krabička tvořící vše nám známé a bakterie ze které se vyvinul celý ekosystém, by se přeci mohla prodávat v obchodě s domácími mazlíčky. Mimozemšťané si krabici koupili a vše se děje v rámci možností tak, jak chtějí. To by mohlo vysvětlovat teorii paralelních vesmírů. Ale někdy pán svého psa nezvládne a huh? najednou sme tu my - stvoření s vysokou inteligencí a zvědavostí. Mimozemšťan který nás "pěstuje" je možná příjemně překvapen a nechá žít naše krátké životy jenž v životě našeho boha, stvořitele (možná je to rouhání ale co...) představují dobu mrknutí oka... A ten zánik vesmíru tedy bude až svého pána přestaneme bavit? Oni sami nemusí vůbec rozumět svému vesmíru... jen si rádi hrají na bohy... koneckonců... tak jako my Smiling

Obrázek uživatele Leo Arkan
Vložil Leo Arkan, Čt, 2011-04-28 22:58 | Ninja už: 4863 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

jj máš pravdu Kakashi YES Ale diskutovať hádam môžme?

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, Čt, 2011-04-28 23:00 | Ninja už: 5047 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

Jistě že můžeme, ale nikdy na nic v zadaném tématu nepříjdeme (tedy co je na konci vesmíru), akorát odejdeme zmatenější než jsme přišli Laughing out loud

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele r6nd99l
Vložil r6nd99l, Čt, 2011-04-28 22:44 | Ninja už: 5589 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

když je nic nic, nemůže být jeho součástí něco. to by potom i nic bylo něco Smiling

Obrázek uživatele Leo Arkan
Vložil Leo Arkan, Čt, 2011-04-28 22:51 | Ninja už: 4863 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

Vesmír je tvorení hmotou ktorá niekde končí a ďalej je už len nič.
Alebo ako to je Puzzled

Obrázek uživatele Holly-EnD.
Vložil Holly-EnD., Čt, 2011-04-28 23:05 | Ninja už: 5436 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

A co je vlastně nic..? Když si představím, že vesmír někde končí a za ním je pak nic, tak jak poznám konec vesmíru..? Nazarím na nějakou stěnu? Nebo co..nedokážu si to představit...objevit konec vesmíru...Leda by za ním muselo ještě něco být..Protože kdyby tan už nic nebylo, znamenalo by to vlastně, že vesmír je nekonečnej..když už za ním nic není..ne?
(Omlouvám se, jestli to nedává smysl..sama mám pocit, že jsem se v půlce ztratila, takže neberte tenhle komentář moc vážně Laughing out loud )

"Neptej se, jestli je tohle konec...
Konec je, když už se nechceš dívat.."

WATER ONTO MY FIRE
I DON´T CARE...HOLLY-END.

Nemusíte klikat na všechny.. Eye-wink Jen si vyberte jeden, který se vám líbí a nebo zajděte do specialitek..díky moc Eye-wink
Click Me! Click Me! Click Me! Click Me!
Díky Eye-wink

Obrázek uživatele Leo Arkan
Vložil Leo Arkan, Čt, 2011-04-28 23:22 | Ninja už: 4863 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

Nič je priestor kde nič nejestvuje.

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Čt, 2011-04-28 23:27 | Ninja už: 6326 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Teorie "superprostoru" představuje prostor, ve kterém je možné vše, dokonce i "nic". Což logicky znamená, že může existovat prostor, ve kterém jsou všechny ostatní, ale který sám o sobě není ničím jiným, než "nic" samotné.

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Pá, 2011-04-29 06:41 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Je nějaká teorie, která se zabývá tím "ničím"?
Protože ať se snažím, jak se snažím, nemůžu vymyslet žádný způsob, jak to "nic" popsat. Osobně pro mě nic znamená místo, kde není hmota, nepůsobí žádné síly a nemá to ani nějakou barvu. Ovšem dá se o "ničem" říct, že je to místo?


Jaká je tvoje představa nic?


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Holly-EnD.
Vložil Holly-EnD., Čt, 2011-04-28 23:25 | Ninja už: 5436 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

Takže nic je prostor? Takže to vlastně nění nic, ne?

"Neptej se, jestli je tohle konec...
Konec je, když už se nechceš dívat.."

WATER ONTO MY FIRE
I DON´T CARE...HOLLY-END.

Nemusíte klikat na všechny.. Eye-wink Jen si vyberte jeden, který se vám líbí a nebo zajděte do specialitek..díky moc Eye-wink
Click Me! Click Me! Click Me! Click Me!
Díky Eye-wink

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, Čt, 2011-04-28 22:57 | Ninja už: 5047 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

Je to tak, že absolutní nic neexistuje.

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele Ragnarson
Vložil Ragnarson, Po, 2011-04-25 19:23 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Naplnujeme náš smysl žití a jaký vůbec je ? Život je umění a né každý se stane umělcem, ale může jím být kdokoliv. Smutné na dnešní době je nedostatek umělců, ale ještě horší než to je zjištění, že nemáme skoro žádné obdivovatele, zato kritiků je spousta.
Zřejmě si ted někteří říkáta cože to vůbec plácám, a proto mě dovolte, abych svou metaforu vysvětlil. Mým původním záměrem bylo nechat otázku Smyslu žití nezodpovězenou a vyslechnou si vaše názory, ale bezní to nepůjde. Já za smysl žítí považuji zanechat zasebou nějaké dědictví

pro další pokolení, předat vzdělání, zkušenosti a hlavně nasměrovat na správnou cestu. Smyslem života je taky život žít, vzdělávat se, umět milovat a být milován, dokázat si vychutnat každou chvilku na světě a dělat věci tak aby mě bavily, prostě dokázat stimulovat svoje smysly. To je u mě umělec, člověk co dokáže tvořit něco smysluplného a přitom krásného, dokáže na životě udržet jak svoji schránku duchovní, tak i fyzickou. Kolik takových lidí znáte ? Já znám spíš jenom lidi, kteří dělají práci co je nebaví, žijí stereotypně, nedokáží se bavit(za zábavu nepovažuji jít se někam ožrat a "bavit se"), nijak se neseberealizují a na výchovu dlabou(je-li co vychovávat), jsou ovcemi ve stádě, a tak pak i vypadá jejich potomstvo... dostáváme se do začarovaného kruhu. K tomu všemu jsou svým socialním chováním, vzděláním a názory brzdou umělcova štětce. Ba co dokonce spíš bych řekl že mu ředí barvy !
Tak jak jste natom vy a jaký je váš pohled ? Smiling

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-04-27 13:34 | Ninja už: 4879 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Smysl života (objektivní) nemůžeme nikdy poznat. Můžeme - když máme štěstí - nalézt jakýsi svůj vlastní smysl života. Já ho kupříkladu ještě nemám, ačkoliv mohu si pomoci "obezličkou" a tvrdit, že mým smyslem života je "nepáchat zlo"... ale to je zbabělý útěk, takže to neplatí. Nicméně smysl života je individuální záležitost... pro někoho smysl života spočívá v hromadění peněž, pro jiného v hromadění moudrosti a nakonec jsou lidé, kteří o tom prostě nepřemýšlí a dělají bezmyšlenkovitě to co "jim přijde správné" (osobní morálka).

Uvedu příklad - ve Francii v době mezi 1. a 2. světovou válkou žil muž "který sázel stromy" (dokonce je podle toho aj napsaná kniha). Byl to člověk - farmář - který prostě každý den svého života po dobu nějakých 40ti let zasadil 1000 semen stromů (cca 1 500 000 semen celkově) přičemž vyrostlo necelých 10% stromů - to je 150 000. Semena sázel v neúrodné půdě a ve velkém množství, proč... to nikdo dodnes netuší, ale ty lesy, které v neúrodné krajině vysázel tam jsou dodnes a se stromy přišla také vláha (stromy zadržují vodu v půdě) a krajina se zúrodnila. Byl to smysl jeho života?

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, St, 2011-04-27 16:04 | Ninja už: 4977 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Stal se zázrak, já s tebou souhlasím! Laughing out loud
Touhle otázkou se člověk může zabývat donekonečna - a nebo to přejít a počkat, až se jeho smysl života vykrystalizuje ze života samotného... přesně jak píšeš, je to individuální záležitost. Kdyby existoval nějaký "obecný" smysl života pro všechny, dostali bychom se na úroveň tvorů s poněkud nižší inteligencí a jinak rozvinutým způsobem myšlení - a to už bychom nebyli lidé. Je to vůbec nesmírně zajímavá otázka, i když s tak nejasnou (a nevyjasnitelnou) odpovědí...
Mimochodem, o tom chlapíkovi byl myslím natočen i dokument, kdysi jsem ho viděla... a když už nic jiného, tohle by opravdu za smysl svého života brát mohl, protože tím něco dokázal, což se o spoustě jiných lidí říct nedá Smiling

Edit: Ach ano - žádná část tohoto komentáře nemá být narážkou na nic ani na nikoho zde uvedeného či neuvedeného, atd., atd., interpretuje jen a pouze vlastní názor, atd., atd... Laughing out loud

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, St, 2011-04-27 14:48 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Třeba ano. Chtěl po sobě něco zanechat a to se mu taky povedlo. Kdyby jen zkoušel co se stane. Jestli strom vyroste či ne apod. Tak proč by to jinak dělal celý život? Smiling Tu knihu o které si mluvil, bych si s chutí přečetla. Vypadá to zajímavě. Celkově lidi dělají zvláštní věci. Někteří hloupé a nepochopitelné, ale všechno má svůj důvod. A My všichni si do hlavy nevidíme no ne? Je třeba se lidí ptát po čem touží a co by chtěli. Ale nikdo nezná odpověď a proto existuje osud. Ano já věřím v osud, že každá cesta a rozhodnutí má svůj důvod. Že osud pracuje s vesmírem a proto se nám děje to co se má dít. Ať je to zlé, nebo dobré. Nebo možná né. Já nevím Sad Já jsem smysl života ještě nenašla. Vím, že mi srdce bije pro moji nejbližší rodinu a to pro mou malou sestru. A pro tu sem si jistá bych i život položila, ale celkově "Smysl života" ještě nemám. A nebojím se říct, že ani nevím co to znamená.

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Po, 2011-04-25 21:25 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Já mám pocit, že lidé co takto mluví mají umazaná zrcadla. Mimo jiné.

Podpis:

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, St, 2011-04-27 14:56 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Jak jako umazaná zrcadla?? Teď nevím jestli to měla být ironie, sarkasmus nebo mimo jiné "urážka" xP vysvětlit a hned! Laughing out loud

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele r6nd99l
Vložil r6nd99l, St, 2011-04-27 11:53 | Ninja už: 5589 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

Kakashi YES

Obrázek uživatele Ragnarson
Vložil Ragnarson, Út, 2011-04-26 18:40 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Urážet umí každý hlupák a zarážející je, že zastává pozici moderátora. Mimo jiné tady jsi na psychopatech, a nebylo by na škodu si to uvědomit.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2011-04-27 13:09 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Ale v mém příspěvku nebylo principiálně nic urážlivého. Bylo jen na tobě jak to pochopit či jak se k tomu postavit. Interpretace kterou sis vybral je jedna z možných, ale bylo jen na tobě se kterou se ztotožníš.

Že si mě tak mimochodem nazval hlupákem a špatným moderátorem, to už tomu jen nasazuje korunu. Mě to nevadí. Smiling

Podpis:

Obrázek uživatele Ragnarson
Vložil Ragnarson, St, 2011-04-27 18:09 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Jak jsi to tedy myslel ty, když né jako urážku, jaké další interpretace máš na mysli, a proč si je tedy ted hned neuvedl aby jsi to objasnil ? Mám takový pocit že jsi si to ted vycucal tak akorát z prstu.

K hlupákovi a špatnýmu moderátorovi: Byla to reakce na tvůj podle mě urážlivý(dle tebe nejasný) komentář, který je tedy jen heslem za nímž se zřejmě nic neskrývá, což by se hodilo na smeták, ale sem ne. Můj komentář se tedy tím pádám stává opodstatněným(dle mě), podle tebe zase korunou.