manga_preview
Boruto TBV 11

Kto koho ovláda?

Kto koho ovláda?

Tak... a je tu ďalší obrázok odo mňa, ktorý taktiež čosi vyjadruje Smiling
Teraz je aj s venovaním pre Sammartino.

Myslím, že už samotný názov: Kto koho ovláda? hovorí za všetko. A nie je to len chudák Sasori, o ktorom sme si mysleli, že ovláda všetky veci (pritom neovláda tú najhlavnejšiu vec - samého seba), sme to aj MY, ktorí sme ovládaní.
Áno, my, ľudia, ktorí o sebe tvrdíme, že sme slobodní, nimi vôbec nie sme...
Zamyslite sa nad tým. Stále sme boli kýmsi usmerňovaný a žijeme len z toho, čo nám niekto vštepil do duše až natoľko, že sme si to zobrali za niečo vlastné.
Veď nikdy by sme nevedeli, čo je to Mesiac, keby nám ho niekto neukázal na obrázku. Vlastne, bez ničieho pričinenia by sme ani nevedeli, čo znamená samotné slovo Mesiac...
Ani náš rozum by sa nevyvíjal a my by sme skončili na úrovni zvierať, ako na počiatku.

Z týchto slov vyplýva, že usmerňovanie niekým je viac než potrebné. Ale čo ak nás istí ľudia využívajú a ovládajú až natoľko, že samotný rozum strácame?
Tento proces je v dnešnom svete viac než akútny - pozrite sa len, ako nás ovláda televízia, internet a samotné médiá vôbec... Človek už ani nepremýšľa...
Načo, keď všetko môže získať na zlatom podnose, ktorý je v skutočnosti len pozlátený, ale ľudia veria v to, že je to vzácne zlato...

Aký záver tomu dodať?
Myslím, že človek potrebuje nazbierať isté množstvo informácií, aby mal s čím pracovať. Ale vyberať si ich treba dôkladne. Nebrať hneď prvú ponuku, ktorá je najdostupnejšia, ale hľadať...
Preto aj vy si hľadajte a vyberajte dôkladne krásne a vzácne veci z tohto sveta zaplneného špinou napodobenín krásy...

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.6, Hlasů: 19

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ildwins
Vložil Ildwins, St, 2013-02-13 02:04 | Ninja už: 5664 dní, Příspěvků: 705 | Autor je: Prostý občan

Obrázok je celkom pekný. Páči sa mi ako je vyfarbený Eye-wink (v niečom je to iné ako tvoje predchádzajúce kresby).
Avšak, ako som správne pochopil, tu nejde iba o ten obrázok, ale aj o to čo vyjadruje, takže by som sa asi mal aj k tomu vyjadriť.....no tak to skúsim nejak sformulovať do myšlienky, ktorá ťa snáď do budúcna neodradí.

Moje jediné (a dúfam, že nie posledné) FF o Nejim: Deja vu?

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Čt, 2013-02-14 23:11 | Ninja už: 4998 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Uf...
No, netušila som, že moje slová pod obrázkom v tebe vyvolajú toto...
Ale jediný hlas, ktorý hovorí pravdu, znamená omnoho viac než tisíce hlasov klamlivých... Veď vlastne takto sa vyvíjame.

Teraz si mi ukázal iný pohľad na vec a (i keď som najprv proti tomu v duchu protestovala) som zistila, že naozaj robím to, proti čomu bojujem - dávam ľuďom veci na zlatom podnose...
Ale, ako si už povedal, mnoho ľudí by ten obrázok asi nepochopilo, z čoho mám asi strach, že moja snaha o akési vyjadrenie niečoho hlbšieho vyjde nazmar.
(ja som sa s takýmto "nepochopením" diela stretávala - aj stretávam - dosť často, hlavne pri knižných dielach. Napr. pri novele Starec a more - nedávalo mi to zmysel, ako mohla nejaká kniha s takým sentimentálnym príbehom získať Nobelovu cenu. Alebo ďalším príkladom bola dráma Čakanie na Godota, ktorú by som nepochopila bez daného vysvetlenia)

Preto, aby človek niečomu pochopil, musí to najprv spoznať, spracovať a až potom aplikovať na danú situáciu. Niekde sa proste potrebujeme naučiť učiť a chápať...
Veď celý život je vlastne o zbieraní informácií do pokladnice našej hlavy a to, čo si tam dáme, je na každom z nás...

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Ildwins
Vložil Ildwins, Pá, 2013-02-15 02:09 | Ninja už: 5664 dní, Příspěvků: 705 | Autor je: Prostý občan

No, to slovo "pobúrený" bolo možno trocha prehnané, ale tak vidím, že chápeš, čo som chcel tým povedať Laughing out loud . Samozrejme, že vždy tu bude otázka toho, ako veľmi má autor odhaliť zámery svojho diela a vždy tu budú ľudia, ktorí budú mať na to diametrálne odlišné názory. To je taký dar a zároveň prekliatie celého umenia a nikdy sa nedozvieme správnu odpoveď na tú otázku. Preto je podľa mňa dôležité vedieť odhadnúť mieru náznaku. Že ak sa chceš uistiť, že to väčšina ľudí pochopí, tak si to skôr zabezpečiť prostredníctvom náznakov, trefne položených otázok, či krátkych úvah (krátkou úvahou mám na mysli tax maximálne jednu rozvinutejšiu vetu). V tomto smere by som pri tomto diele nechal napríklad nadpis, ktorý v sebe zahŕňa myšlienku tvojho diela a zároveň pokladá otázku na zamyslenie a ak by ti to nedalo tak ešte možno ten krátky úvod (od "Myslím, že už samotný názov..." po "...ktorí sme ovládaní.") a zvyšok by tam napríklad mne osobne už vôbec nechýbal Laughing out loud . Ale tak zas ako som už spomínal, ide tu aj tak trocha o divákov vkus a ja mám skrátka rád takéto "hádanky" Laughing out loud

Moje jediné (a dúfam, že nie posledné) FF o Nejim: Deja vu?

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Ne, 2013-02-17 16:35 | Ninja už: 4998 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No, áno, mohol by stačiť aj prvý odsek, ale keď je také ťažké prestať písať svoj názor a tak...

A neviem, či by potom u niektorých prebehlo také zamyslenie sa nad tým, lebo času je málo, tak rýchlo si pozrieť obrázok, takisto rýchlo (ak vôbec) prečítať komentár, možno ohodnotiť a ísť ďalej na ďalší obrázok a vykonať túto procedúru rovnako rýchlo...
Ale všetko to závisí od diváka a taktiež aj od danej situácie, v ktorej sa nachádza, ako daný obrázok pochopí a asi je to trochu sebecké každému vrážať do hlavy svoje myšlienky... Ach... Ale ako mám potom vyjadriť svoje myšlienky?
(Dobre, nechám to radšej tak a pri ďalšom obrázku buď bude kratší koment pod obrázkom, alebo bude skrytý, aby som náhodou niekomu, kto si chce sám vytvoriť ideu a mienku neprekazila myšlienky Smiling )

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2013-02-12 23:30 | Ninja už: 4263 dní, Příspěvků: 5844 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Obrázek se mi moc líbí. Ani bych nerozebírala, v čem a proč.

Ta úvaha má zajisté taky něco do sebe. Jasně, prostředí a lidé v našem okolí nás hodně formují a já nebo ty asi budeme mít úplně jiný světonázor než třeba nějaká holka z Konga, co nemá žádné vzdělání a svět pro ni končí deset kilometrů za rodnou vesnicí, zato zažila válku, hladomor a pomřela jí půlka sourozenců. Na stranu druhou se opět zamýšlím nad tím, s jakými lidmi se to asi stýkáš, když máš pocit, že jsou ovládáni televizí a internetem a nepoužívají rozum...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Út, 2013-02-12 23:58 | Ninja už: 4998 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Človeka formuje všetko okolo neho - to platí aj v tvojom prípade, ktorý si uviedla na dievčatku z Konga.

A nie sme snáď ovládaní týmito výdobytkami vedy a techniky? Pozri sa na naše zmýšľanie a na to dievčatko. Čo nemá a my to máme?
Televízia a internet nám dodáva obrovské množstvo informácií a človek vyspelých krajín sa stáva obyčajným konzumentom (či je to už nadmerná strava alebo už spomínané informácie).
Však sa len pozri, koľkí ľudia pozerajú reality show s ich oplzlosťami a nadávkami - nemyslíš, že je to isté vnucovanie informácií z televízie k nám a my si možno toto vnucovanie ani neuvedomujeme. Berieme ho prirodzene, tak to má byť, tak je to správne (koluje v mysliach mnohých).

No ty si to asi pochopila tak, že ľudia vôbec nepoužívajú rozum. Vlastne ho používame každý deň - musíme myslieť v škole, pri varení, atď. Ale je to len akési nútené myslenie, ktoré potrebujeme nutne na prežitie.
Ja som mala na mysli "produktívne" myslenie, čoho výsledkom sú rôzne úvahy na základe nazbieraných informácií, ich spracovania našou mysľou a vyprodukovania istých vlastných názorov.
Avšak, a to sa opakujem, v tejto dobe to prebieha takýmto procesom: hotové informácie. Presun do našich hláv bez akéhokoľvek zamyslenia sa nad ich pravdivosťou.

Možno ti to ozrejmí tento príklad:
Trieda má prečítať knihu.
Niektoré jedince ju naozaj chytia do ruky a prečítajú, no často krát povrchne a skôr z donútenia.
Mnoho iných (takmer všetci) sadnú za počítač, naťukajú názov, stiahnu obsah a vytlačia. (Toto je ich "proces premýšľania")
No nie je to realita dnešných dní?

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Dipper
Vložil Dipper, Út, 2013-02-12 21:35 | Ninja už: 4570 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Pěstitel rýže

Je to úžasné! :'3 10/10

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Út, 2013-02-12 23:20 | Ninja už: 4998 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ďakujem Smiling

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Sabaku no Nikar
Vložil Sabaku no Nikar, Út, 2013-02-12 16:19 | Ninja už: 4186 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Recepční v lázních

Tak toto je úžasné.. nie len ten obrázok ale aj ten text myslím že ten kto si to prečíta sa nad sebou aspoň trošku zamyslí Smiling

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Út, 2013-02-12 23:20 | Ninja už: 4998 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ďakujem a som rada, že aspoň niekto sa zamyslel Laughing out loud

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Mitsuko san
Vložil Mitsuko san, Út, 2013-02-12 13:33 | Ninja už: 4206 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

proč z něj děláš anorektika?

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Út, 2013-02-12 23:19 | Ninja už: 4998 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Anorektika?
No, hej, je trošku pochudnutý, ale videla si niekde, nejakú bábku s ľudským telom (a jeho problémami ako je napr. hlad), ktoré by dokázalo podliehať anorexii?

(Ale to nemení fakt na tom, že niekomu príde vychudnutý, však? Smiling )

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Sammartino
Vložil Sammartino, Út, 2013-02-12 12:37 | Ninja už: 4313 dní, Příspěvků: 289 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Ještě jednou děkuji. Je to úžasné !!!
I to zamyšlení pod tím.... Prostě nemám slov!
Opravdu krásné.

Tired animator
mentálně jsem vačyce

můj twitter:
https://twitter.com/EctheThe

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Út, 2013-02-12 23:11 | Ninja už: 4998 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Som rada, že sa ti to páči
(aj to zamyslenie pod tým Smiling ).

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele EliSVK
Vložil EliSVK, Út, 2013-02-12 01:27 | Ninja už: 4239 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Recepční v lázních

vidim ze Sammartino vyjednava obchody vsude mozne Laughing out loud

je to hezke..a ja stale nechapu jak muze nekdo takhle kreslit...fakt hezke...to ja ani keby som rok nad tymto sedel tak nevymyslim co nad tym vypichnut jak ty stale najdes "neco" v mojich obrazkoch..to mi to "neco" nemozes povedat ked to kreslim?...ze by tom to opravil a dal sem tak aby to bolo este lepsie? Laughing out loud...ja mam moc maly zmysel pre detail...snad najblizsie si vsimnem aj naky blby detail a bude to este lepsie...

takze jeste jednou...je to fakt hezke a jednoznacne to je za 10...tam ani neni jina volba

Naruto a Sakura - Deň Detí vo filme
"Tak dobrá povídka si jistě alespoň jeden komentář zaslouží!"
Ne, 2013-07-07 22:29 Autor: T.T

Pár výmyslov z mojej hlavy

It's right if your parents die before you. Never should it be different.
The truth isn't in your words or acts, but in your heart.
Do not let your job makes you sad and unhappy.
Happiness is not in money or in expensive things. You can find it in smile of the right persons.
If you feel like this day is the worst in your life, say yourself that everything will be good. You will see. Everything will be OK.
Evil doesn't exist. Everybody are doing right things, just you dont know the right reasons why they are doing it.

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Út, 2013-02-12 23:16 | Ninja už: 4998 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No, v podstate som tento obchod začala prvá ja, len som jej ho splatila skôr, než ona mne Smiling

Nemáš nad tým čo vypichnúť? (ja by som mala Smiling , ale poviem - ako pravý umelec - bol to zámer Laughing out loud )

...a ako ti môžem povedať o nejakej chybe ešte než ju vôbec spravíš? Môžeš sa im len vyvarovať a ak sa nejaká stane, treba na ňu prísť, zlikvidovať ju a spraviť to lepšie (aby to ako chyba nevyzeralo).

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele EliSVK
Vložil EliSVK, St, 2013-02-13 02:51 | Ninja už: 4239 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Recepční v lázních

ja nak chyby neresim...nejsem tak dobrej abych hledal chyby kdyz je ja sam delam...

to sem myslel teda hodne ironicky...nemyslel som ze si to zoberes takto...ale co no Laughing out loud...je jasny ze tu chybu si musim najst sam...ale tak co no...aspon bude pri obrazku viac komentarov :DD

predpokladam ze tym ze si zacala ten obchod, tak ho pak asi navrhla aj ona mne...taky ze to splatila skorej Laughing out loud....nak ste na tom podobne ..som zvedavy co nakresli ona tobe...

Naruto a Sakura - Deň Detí vo filme
"Tak dobrá povídka si jistě alespoň jeden komentář zaslouží!"
Ne, 2013-07-07 22:29 Autor: T.T

Pár výmyslov z mojej hlavy

It's right if your parents die before you. Never should it be different.
The truth isn't in your words or acts, but in your heart.
Do not let your job makes you sad and unhappy.
Happiness is not in money or in expensive things. You can find it in smile of the right persons.
If you feel like this day is the worst in your life, say yourself that everything will be good. You will see. Everything will be OK.
Evil doesn't exist. Everybody are doing right things, just you dont know the right reasons why they are doing it.

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Čt, 2013-02-14 22:53 | Ninja už: 4998 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Už nakreslila Smiling
(a je to péékné Laughing out loud )

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele KakashiCZ-senpai
Vložil KakashiCZ-senpai, Po, 2013-02-11 22:44 | Ninja už: 4447 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Pěstitel rýže

10 ! Moc pekne udelane a mysleno jinym stylem nez kopirovani obrazku predelanych na papir ale trochu i vlastni fantazie moc pekne Smiling hezka inovace Smiling

Ve světě ninjů jsou ti,co porušují pravidla,považováni za odpad.
Ale ti,co opustí své přátele,jsou horší než odpad!
Click Me!

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Po, 2013-02-11 23:10 | Ninja už: 4998 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ďakujem Smiling

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.