Vložil Palantir, Po, 2011-10-17 20:43 | Ninja už: 5455 dní, Příspěvků: 6287 | Autor je: Moderátor, Editor fóra
Ako ste si všimli, tak sa nám v Narutovi premnožili prípady, keď má kdekto kdekoho oči a keďže nám táto problematika naberá nielen na komplexnosti, ale aj na dôležitosti, čo sa pochopenia deja týka, rozhodol som sa pre tento fenomén vytvoriť samostatnú tému. Mojou ambíciou je skrze niekoľko teórií a následnú diskusiu k tejto téme postupne čo najpresnejšie identifikovať, kto má práve koho oko a aký to má vplyv na príbeh v minulosti, súčasnosti a budúcnosti. Takže let´s go ...
Fenomén privlastňovania si cudzích očí sa sústreďuje okolo 3 významných očných techník a tými sú Byakugan, Rinnegan a samozrejme Sharingan. Všetky sú nesmierne cenné. O sharingane vieme, že ho nevlastný užívatel nedokáže deaktivovať a preto ho musí mať zakrytý, ak ho práve nepoužíva. U ostatných dvoch táto nutnosť nebola zaznamenaná. Taktiež vieme, že sa môžu vylepšiť vlastnosti Sharinganu pomocou DNA Hashiramu (predĺženie Izanagi u Danza alebo skrátenie doby pre opätovnú aktiváciu u Shisuiho MS). Transféru očí súrodencov z klanu Uchiha dochádza aj pri aktivácii techniky EMS, ale touto problematikou sa bezprostredne venovať nebudeme.
Užívateľ – Ao
Uzívateľ – Hatake Kakashi
(upravené 3.5.2014)
V epizóde 647 Kakashi o Sharingan prišiel a je málo právdepodobné, že ho dostane naspäť. Jeho jedinou nádejou je Sakura, ktorá by sa mohla zmocniť očí, ktoré má teraz Obito.
Užívateľ – Uchiha Itachi / Uzumaki Naruto
Užívateľ – Shimura Danzo
Užívateľ – Dodai
Variant č. 2 - na základe nových informácií v mange:
Preto by som hľadal kľúč inde a povolám si pri tom na pomoc ďalšiu postavu:
Užívateľ – Uzumaki Nagato
Nagato disponoval rinneganom, podobne ako kedysi Rikkudo. Tobi počas súboja s konan povedal 2 kľúčové veci.
1.- Nárokoval si Nagatov rinnegan argumentujúc tým, že ho vytvoril Madara
2.- Vysmial Danzovo nakomletné izanagi, lebo sa nemôže rovnať Madarovnu dokonalému.
(len pre vysvetlenie, nedokonalé izanagi používa uživateľ na seba, aby pozmenil svoju realitu, kdeždo pravým izanagi vytvára niečo nové a trvalé)
Každopádne to, čo Tobi predviedol počas súboja s Konan sa od Danzovho izanagi v ničom nelíšilo. Otázka teda znie – kedy urobil madara skutočné izanagi a čo pri tom vytvoril?
Rikkudo, pôvodný vlastník rinneganu, bol predchodcom klanov Uchiha, Senju a Uzumaki. Madara v sebe dokázal spojiť silu uchiha a Senju, čo mu dovolilo použiť dokonalé izanagi, avšak na vznik rinneganu, ktorý je dôležitý pre úspech jeho plánov potrebuje aj silu Uzumaki. Preto obetoval jedno svoje oko na izanagi ... a možno aj život, plánujúc byť vzkriesený skrze rinne tensei porotredníctvom svojich emisára Zetsua (a možno už aj Tobiho)
Takže ak sa nedostaneme na kĺb Tobiho sharinganu vylučovacou metódou, musíme si povolať na pomoc ďalšiu postavu:
Darca – Uchiha Shisui
Jeden by povedal, že táto postava po zničení jeho očí, už nemôže príbehu nič dať, ale rozmýšľajme v intenciách, ako vôbec mohol MS získať.
Samozrejme, že to celé muselo začať zabitím nejakého priateľa, dosť možné, že Uchihu. Jeho schopnosti boli všeobecne známe a vôbec ich neskrýval – klan si musel byť vedomý faktu, že má MS. Možno dokonca získal MS z rozhodnutia samotného klanu, čo by vysvetľovalo jeho odklon od klanových hodnôt. Ak mal byť Shisui zbraňou s MS, tak prečo by neplánoval klan rovno aj zisk EMS. K tomu by ale musel existovať nejaký brat "na náhradné súčiastky". Tobi, navzdory sile svojho vlastného MS, prahol po zisku Shisuiho MS. Čo ak za tým celým bola snaha o získanie EMS, ktoré možno nemá .... ?
Že Tobi nemá EMS by sme možno mohli argumentovať poslednou postavou o ktorej sa tu zmienim:
Potencionálny darca Uchiha Sasuke
(aktualizované 3.5.2014)
Boli sme svedkami toho, ako Tobi robil všetko možné i nemožné, len aby Sasuke zosilnel a získal EMS. Celé mohol dokonca plánovať už od vyvraždenia Uchihov – práve EMS mohlo byť to, čím si ho Itachi "kúpil" – pričom ho chcel podviesť a použiť Sasukeho na ochranu Konohy.
Sasuke je celkovo zatiaľ divokou kartou v príbehu o Narutovi. Celkom dobre sa môže stať, že zlikviduje samotného Tobiho a získa DNA Hashiramu. Nakoniec môže za cenu svojho života použiť Izanagi na Naruta, ktorý zas za cenu svojho života všetkých oživí – Rómeo a Júlia ako vyšití :P
Sasuke vďaka Rikkudovi získal v pravom oku Rinnegan bez toho aby musel splniť podmienky k jeho získaniu (znova! ). Madara, ktorému Rinnegan v pravom oku chýba sa ho už minimálne raz pokúsil získať, lebo je kompatibilný s jeho Rinneganom a pokiaľ sa mu nepodarí získať svoj pôvodný Rinnegan, bude to skúšať aj naďalej.
Darca Uchiha Obito
Vo chvíli, kedy píšem tieto riadky má Obito svoj Sharingan s Kamui a Madarov Rinnegan. Madara chce svoje oko naspäť a rovnaký cieľ má aj Čierny Zetsu, ktorý Obita posadol a preberá nad nim nadvládu. Zabrániť im v tom môže iba Sakura, ktorá Rinnegan buď zničí, alebo ho získa. Taktiež sa rozhodne o Obitovom Sharingane, ktorý podľa mňa získa Sakura, pretože iba takto sa bude môcť dostať tej dimenzie a silovo vyrovnať Narutovi a Sasukemu.
Potenciálny darca Uzumaki Karin
(edit 3.5.2014 - vyvrátené - Rinnegan možno aktivovať iba ak reinkarnácia Indru získa čakru Ashuru)
V predošlom odseku som ešte vychádzal z faktu, že jediným známym Uzumakim, skrze, ktorého by bolo možné vytvoriť Rinnegan, je Naruto. Avšak najnovšie dianie v mange naznačuje, že Naruto by nemusel mať so vznikom buduceho Rinneganu nič spoločné. Dôvodom je fakt, že Karin bola odhalená ako členka klanu Uzumaki a že sasuke zrejme získa Orochimarov zvytok, ktorý, ako vieme, zistil veľa o Madarových aktivitách a teda zrejme aj vedel, ako Rinnegan vytvoriť.
Podľa týchto indícií, by Sasuke mohol zopakovať Madarov postup na Karin, ktorá je mu zrejem ešte stále takmer bezvýhradne oddaná. Teda prebudú u nej Rinnegan, pri čom zrejme zomrie, avšak s vedomím, že ho Karin znova oživí, pri čom však dosť možné, že pre zmenu zomrie ona (hoci, kto vie) -> Sasuke si potom jej Rinnegan proste prisvojí...
...teda pokiaľ bude mať žalúdok, toto všetko urobiť ;)
Vložil Leggy, St, 2012-07-25 17:59 | Ninja už: 4567 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan
Pozor daruiov čierny blesk nemá nič spoločné z vyvolaním ako sa písalo nižšie. Je to kekkei genkai - kombinácia elementu blesku plus vody, a to že bolo spomínane že 3 raikage mu dal ten čierny blesk tak to znamená "že mu dal tu techniku".
Vložil Jalapenos, St, 2012-07-25 16:30 | Ninja už: 6359 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních
Taký topic existuje? Wau, škoda, že som si ho nevšimla skôr.
Takže Tobi má zrejme Obitovo oko, podľa mangy 595. Bude to niečo na spôsob Sasukeho sharinganu.
Že Sasukeho ľavé oko Amaterasu vyvolá (Kakashiho ľavé oko vyvolalo Kamui)
a Sasukeho pravé oko ho zruší (Tobiho pravé oko zrušilo Kamui).
Vložil adabo, Čt, 2012-07-26 11:36 | Ninja už: 5570 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad
Nebo by mohl mít prostě obyčejnej kamui, ale jelikož narozdíl od Kakashiho si do sebe Tobi strká různý složky (Senju, Uchiha určitě taky atp.), tak ho dokázal upgradnout na takovou verzi, že může použít Kamui jak na sebe, tak i na ostatní. Použil na Gedo mazo taky Kamui (je tam vidět náznak, že se okem podíval na Gedo Mazo, když na něj Kakashi použil Kamui) a prostě nějak překryl Kakashiho Gedo Mazo a ovládl ho.
Něco, jako bylo ukázaný v případě Sasukeho a Itachiho, jak překryly Tayuyino genjutsu a pak ho vypnuli.
Vložil Jalapenos, Čt, 2012-07-26 11:53 | Ninja už: 6359 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních
Nie, ja to mám premyslené: problém s Tobiho cucaním je ten, že pri cucaní sa ťa musí dotýkať (LOL to znie divne) -> toto sa tu na Konohe riešilo asi pred rokom, nepamätám si na nick. Kdežto pri zrušení Kamui, sa ku tej technike ani nepriblížil.
Vložil adabo, Čt, 2012-07-26 12:03 | Ninja už: 5570 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad
Jj, o tomhle vim, ale stejně jsem na to nějak při psaní toho komentáře zapomněl, nebo to spíš vynechal.
Jinak nemusíš mi dávat příklady, nejsem nějakej firewill noob, abych neznal mangu xD Přímo řečeno tam nebylo, že se musí chytit, třeba si to jen vymyslel jako důvod k jeho vzrušení při doteku na člověka, který není z bílé... hmoty...
Vložil fanboy222, St, 2012-07-25 17:27 | Ninja už: 5474 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan
Nechápem len, načo by ti bolo zrušenie takého Jutsu, je jednorázové, niečo odpáliš a hotovo. Keby Kakashi nechcel v poslednej chvíľi niečo odpáliť tak bud uhne pohľadom, alebo prestane Jutsu používať. Vieme, že na to potrebuje pár sekúnd, aj keď na GM mieril dosť dlho, pričom ten odkopnutý Kunai zmizol dosť rýchlo, kedže tam mal čas asi pár stotín. Celé je to nie správne vymyslené od Kishiho. Aj tak, aby sa premárnila schopnosť MS na takú hlúpost ako je zrušenie Kamui ? Žeby si Tobi celé tie roky nechával svoje oko len pre prípad,že bude bojovať s Kakshim ? No neviem.
Vložil Rayzo, St, 2012-07-25 17:56 | Ninja už: 5420 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan
Teleportovať malí kunai a také hebedo ako je Gedo Mazo je sakramenský rozdiel, nemyslíš?
A to sa vpodstate chcel zbaviť len hlavy konkrétne krku, takže je pochopiteľné, že to chvíľu trvalo a následne na to Tobi dokázal aj patrične zareagovať...
Vložil Hebi, St, 2012-07-25 23:08 | Ninja už: 4942 dní, Příspěvků: 520 | Autor je: Prostý občan
Právě že je to rozdíl. Teleportovat malý kunai by mělo být mnohem složitější. Nejenom, že je menší, ale také byl v pohybu. A je mnohem těžší zaměřit malou věc v pohybu(a to velmi rychlém), než velkou věc, která stojí na místě.
Souhlasím s tím, že celá záležitost ohledně Kamui je dost špatně vymyšlená.
Vložil Rayzo, Čt, 2012-07-26 06:30 | Ninja už: 5420 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan
Sharingan predsa nemá problém vidieť takýto cieľ opticky pomalšie. Ja teda v tom rozhodne nevidím žiadny problém: vidieť, zamerať.. je to záležitosť niekoľkých stotiniek a ešte keď ide o také malé teleso... nakoniec už to Kakashi nie raz bez problémov dokázal viz. Peinov klinec alebo Asur-ová Raketa.
A logicky predsa čím menší cieľ tým menej chakry je na to potrebné vynaložiť pri následnom teleportovaní...
Ja myslím, že je to dostatočne vysvetlené.
Vložil Hebi, Čt, 2012-07-26 11:10 | Ninja už: 4942 dní, Příspěvků: 520 | Autor je: Prostý občan
Když nemá problém, tak jak to, že to u Deidary trvalo Kakashimu sto let? Ano, vím že to už dokázal, na to narážím níže, kde právě kvůli těmto případům považuji tuto techniku za hodně OP. Jenže já neříkám, že by měl být problém ten kunai teleportovat. Jen říkám, že by to podle mě mělo být složitější, než teleportovat krk GM.
Ano, chakry je na větší cíl určitě zapotřebí více. Tady zase můžu narážet na to, kdy dokázal pohltit celý Deidarův výbych. A to v tu dobu na tom, co se týče chakry, zase tak dobře nebyl. Měl za sebou dlouhou honičku, kde musel používat klona, použil kamui, a podobně.
Vložil Rayzo, Čt, 2012-07-26 13:53 | Ninja už: 5420 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan
Ok tak inak.
Vezmime si napr. Sasukeho. Tomu ako dlho na začiatku trvalo urobiť Chidori v súboji z Gaarom. Tiež na to potreboval čas na prípravu, tak ako Kakashi potreboval čas na aktivonie MS, kedže neviem stále tu opomínaš fakt, že to boli jeho začiatky s MS ako takým...
Tak ako Leemu trvalo odtvorenie brán a Gaiovi to trvá teraz len pár sekund. Tak ako Naruto prvý krát použil Rasengan a taktiež to používa už za pochodu s jedným prstom v nose. Zo všetkým to tak je a takto to bolo aj z Kakashiho MS technikou Kamui.
Prečo by to malo byť zložitejšie? To, že je jeho cieľ rýchli a malí? A to je dôvod? Prepána však načo má potom ten Sharingan, len tak pre okrasu?
Ok tak inak, keby mal Kakashi obyčajné oko. Tak by ten cieľ nielenže nedokázal zamerať, ale ani by ho obyčajným okom poriadne nevidel.
Ale kedže Kakashi je vlastník Sharinganu(a vcelkú schopný), tak on takíto objekt dokáže nielen zaznamenať, ale aj zároveň zamerať ľahšie ako normálne ľudské oko.
Sharingan sám o sebe ma pár schopnosti, ktorými zvýhodňuje jeho majiteľa.
Itachi a Sasuke dokážu zasiahnúť aj slepý bod na milimeter presne len s kunaiom a pritom musia použiť nielen Sharingan, ale aj ruku..., tak prečo by nemohli Sharinganom v okamihu zamerať cieľ a následne ho zneškodniť. Myslím, že je to ešte oveľa jednoduchšie ako hádzať kunaie na terč ...pre členov klanu + Kakashiho to nemôže byť obrovský problém.
Vložil Hebi, Čt, 2012-07-26 13:59 | Ninja už: 4942 dní, Příspěvků: 520 | Autor je: Prostý občan
Půlku toho, co tu píšeš, neřeším, protože je to úplně mimo mísu, a nikdy jsem to nepopíral, ba naopak, říkal jsem to samé, co ty(že v tom byl teprve začátečník). Tak to napíšu jen takto:
A proč by mělo být složitější zasáhnout něco většího? Už to dokázal jednou, a jak ty říkáš, zlepšil se, tak by to pro něj neměl být problém.
Vložil Rayzo, Čt, 2012-07-26 14:17 | Ninja už: 5420 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan
To mi chceš povedať, že to nezasiahol. On to zasiahol, len mu v tom zabránil Tobi.
Myslíš, že oddeliť hlavu od GM je lahšie ako poslať kunai do druhej dimenzie.
Oddelenie od takého veľkého celku to taktiež zabere nejaký čas. To je rovnako, ak nie ešte náročnejšie ako pohltenie výbúchu. Kamui nieje sekera, mačeta, alebo niečo také... myslíš, že stačí urobiť "blik" a je po?
Každopádne už to nemienim riešiť... zjavne je to aj tak zbytočné.
Ten celý odstavec sa vzťahoval k tejto tvojej prvej vete:
" Když nemá problém, tak jak to, že to u Deidary trvalo Kakashimu sto let? "
Takže to nebolo mimo misu. Len som chcel poukázať na to, prečo mu to vtedy tak dlho trvalo.
V skrátke som len poukazal na podobné prípady podobného razu v Kakashiho začiatkoch s MS.
A nakoniec pýtal si sa.
Vložil adabo, Čt, 2012-07-26 11:31 | Ninja už: 5570 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad
Deidaru zasáhnout nemohl, protože ještě byl s kamui začátečník a měl menší množství chakry a minimum zkušeností s kamui. Navíc měl ještě nervy z Naruta, byl připravenej na vyhýbání se bombiček, co na ně Deidara házel a ještě k tomu se hejbal jak Kakashi, tak Deidara.
Vložil Hebi, Čt, 2012-07-26 11:38 | Ninja už: 4942 dní, Příspěvků: 520 | Autor je: Prostý občan
Ano, přiznávám, že byl začátečník. Ale přesto mu to trvalo nějak dlouho. Nemyslím si, že po 5ti použití se z něj hned stal mistr, ale budiž. Přesto je to asi jediný rozdíl. Když nechával teleportovat ten kunai, tak byl v pohybu jak kunai, tak Kakashi. Jenže pohyb kunaie byl mnohonásobně rychlejší.
A já reaguji hlavně na Rayzovu větu, že s sharinganem by to měla být otázka setin, zaměřit cíl. A Kakashi se sharinganem už uměl, proto pořád nevidím důvod, proč by ho měl zaměřovat tak dlouho.
Vložil Rayzo, Čt, 2012-07-26 13:33 | Ninja už: 5420 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan
No, ale je to tak... čim častejšie túto techniku používa tým to aj lepšie ovláda a nemá to na ňom také následky ako zo začiatku.
Prvý prípad: Kakashi išiel prvý krat použiť Kamui proti Deidarovi a kedže ešte nevedel s ním dobre pracovať, tak ledva zasiahol jeho ruku.
Následne prišlo druhé použitie pri pohlcovaní výbuchu a Kakashi je na niekoľko týždnov odstavený.
Potom prišiel boj s Peinom, tam už nemal problém používať Kamui efektívnejšie hlavne teda dokázal aktivovať a použiť Ms dosť v krátkom čase. Už vtedy zaznamenal určitý progres...
Neskôr opäť Kakashi a mini súboj zo Sasukem a jeho šíp zo Sussana, ktorý je oveľa rýchlejší ako nejaký klinec alebo Raketa alebo kunai...
No a momentálne už Kamui ovláda v podstate majstrovsky, kde s tým nemá problém či už pri veľkej rýchlosti a zároveň pri vlastnom pohybe. Ako vieme zo začiatku s tým mal problém koordinovať pohyb zo zameriavaním...
Odstupom času svoje MS dokázal čoraz lepšie ovládať a aj jeho telo si začalo zvykať na to.
O tom svedčí aj to, že už teraz použil 2x Kamui a on je stále schopný boja. Najskôr sa aj jeho limit mohol týmto zvýšiť. Predošlých dva na tri...
A preto mi príde nezmyselne porovnávať tieto prípady s tými predošlými, keď vtedy to boli jeho úplne začiatky.
Vložil Hebi, Čt, 2012-07-26 13:42 | Ninja už: 4942 dní, Příspěvků: 520 | Autor je: Prostý občan
Já neřekl, že to tak není. Narážel jsem na ten počet. Když pětkrát kopneš do balónu, tak je z tebe mistr v kopání? Nemyslím si. Ta změna je šíleně rychlá, ale to je vedlejší. Každopádně to znamená, že by už s GM neměl mít problém. Jak ty říkáš, byly to jen začátky. A pokud na začátku dokázal teleportovat celý výbuch, tak nevidím důvod, proč by teď nemohl krk GM. Přece to už ovládá mistrovsky.
Vložil Rayzo, Čt, 2012-07-26 14:02 | Ninja už: 5420 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan
Takže chceš povedať, že Kakashi by mal byť na takej úrovni ako na začiatku? Ten príklad(s loptou) je irelevantný.
Pozri Sasuke taktiež začal používať svoje MS techniky len nedávno... no každým ďalším použitým sa jeho schopnosti a limity zlepšovali a Kakashi je ten samí prípad. Len to má očosi ťažšie.
Výbuch sa ale nedá rozdeliť, ten musel teleportovať celý - je to ako vieš nehmotné. Pritom GM je hebedo ...preto sa snažil ísť po jeho krku, ktoré je taktiež samo o sebe stále dostatočné veľké na to aby to nejakú chvíľu trvalo.
A nakoniec mu v tom zabránil Tobi.
Vložil Hebi, Čt, 2012-07-26 14:17 | Ninja už: 4942 dní, Příspěvků: 520 | Autor je: Prostý občan
Já neříkám, že by měl být. Kde jsem to říkal? Zdá se mi, že už se snažíš jen překroutit má slova. Já naopak říkám, že v nynější formě by měl zvládnout jak kunai, tak i GM. Což je opak toho, na co se ptáš.
Samozřejmě, že se dá rozdělit. Není to celek, je to hodně částí po jedné hromadě. A on se podle mě snažil jít po jeho krku, protože by bylo zbytečné teleportovat celou sochu, což by určitě nedokázal. A tak logicky odvodil, že krk by měl stačit, a proto šel po něm.
EDIT: Tím příkladem jsem chtěl akorát sarkasticky naznačit, jak velké je právě Kakashiho zlepšení. Na kterém vlastně stavím to, že by měl být schopný ten krk teleportovat snáž.
Vložil Rayzo, Čt, 2012-07-26 14:35 | Ninja už: 5420 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan
Zabúdaš na to, že aj jeho samotný krk je dostatočné veľký na to, aby mu to nejaký ten čas trvalo. Nakoniec Tobi je pomali taký veľký ako je jeho prst(ak sa nemýlim). Tak potom aký veľký môže byť jeho krk?
A myslím, že v tom hrá aj malú úlohu vzdalenosť. Čim dalej je objekt tým dlhšie to trvá.
Však Kakashi Kamui poriadne ani nespustil a Tobi už vedel, že sa niečo deje s GM.
Ale ani za milion rokov by sa to Kakashimu rýchlo nepodarilo na to nemá jednoducho dosť chakry resp. nedostal ktomu dosť času ani príležitosť.
Vložil ssSerpent, St, 2012-07-25 23:28 | Ninja už: 4678 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku
Co přemístíš snáz, obří sochu, nebo malej nůž?
Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.
Vložil ssSerpent, Čt, 2012-07-26 00:11 | Ninja už: 4678 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku
No možná, že je hmota větší problém než rychlost. Pomineme fakt, že rychlost v manze neexistuje . Postava, která ještě před chvílí bleskově uhejbala superrychlejm útokům najednou stihne říct 3 souvětí, než přeběhne 2 metry vzdálenost...
Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.
Vložil Hebi, Čt, 2012-07-26 00:22 | Ninja už: 4942 dní, Příspěvků: 520 | Autor je: Prostý občan
Já vidím největší problém v zaměření, a taky o tom je pointa mého příspěvku. Když chtěl Deidarovi "ustřelit" ruku, tak na to potřeboval hodně času právě proto, že byl Deidara ve velké vzdálenosti a v pohybu. Ano, vím že to bylo taky tím, že v tom Kakashi ještě nebyl zkušený, ale i tak to něco vypovídá. Protože jakmile Kakashi jeho ruku zaměřil, tak to bylo otázkou milisekund, kdy dokázal jeho ruku poslat do jiné dimenze.
Vložil ssSerpent, Čt, 2012-07-26 00:22 | Ninja už: 4678 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku
Jo, samozřejmě víme dávno, že se Kiši nedokáže držet vlastních pravidel... Ale stejně. Deidarovo ruka je furt menší než gedo mazo, takže ta hmota *může* představovat problém.
Já to beru jednoduše. Vidim, co se mi servíruje a k tomu se snažim najít vysvětlení. Na hledání děr jsou tu miliony jiných .
Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
To se tu už několikrát řešilo. Koukni do vlákna Kakashiho Mangekyou Sharingan, tam se o tom několik lidí zmiňuje.
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
Co když Madara použil před smrtí Izanagi a vytvořil Tobiho?
Nebo taky Zetsua kdyz je Tobi ze "zetsu hmoty"
Pozor daruiov čierny blesk nemá nič spoločné z vyvolaním ako sa písalo nižšie. Je to kekkei genkai - kombinácia elementu blesku plus vody, a to že bolo spomínane že 3 raikage mu dal ten čierny blesk tak to znamená "že mu dal tu techniku".
On ju dostal na základe toho tetovania čo ma na ramene. Takouto formou mu predošlí Raikage ponechal KG.
A nabuduce by bolo najlepšie reagovať na ten príspevok priamo.
„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “
Taký topic existuje? Wau, škoda, že som si ho nevšimla skôr.
Takže Tobi má zrejme Obitovo oko, podľa mangy 595. Bude to niečo na spôsob Sasukeho sharinganu.
Že Sasukeho ľavé oko Amaterasu vyvolá (Kakashiho ľavé oko vyvolalo Kamui)
a Sasukeho pravé oko ho zruší (Tobiho pravé oko zrušilo Kamui).
~Jalapenos
Nebo by mohl mít prostě obyčejnej kamui, ale jelikož narozdíl od Kakashiho si do sebe Tobi strká různý složky (Senju, Uchiha určitě taky atp.), tak ho dokázal upgradnout na takovou verzi, že může použít Kamui jak na sebe, tak i na ostatní. Použil na Gedo mazo taky Kamui (je tam vidět náznak, že se okem podíval na Gedo Mazo, když na něj Kakashi použil Kamui) a prostě nějak překryl Kakashiho Gedo Mazo a ovládl ho.
Něco, jako bylo ukázaný v případě Sasukeho a Itachiho, jak překryly Tayuyino genjutsu a pak ho vypnuli.
Nie, ja to mám premyslené: problém s Tobiho cucaním je ten, že pri cucaní sa ťa musí dotýkať (LOL to znie divne) -> toto sa tu na Konohe riešilo asi pred rokom, nepamätám si na nick. Kdežto pri zrušení Kamui, sa ku tej technike ani nepriblížil.
Príklady:
http://www.mangareader.net/93-55464-9/naruto/chapter-502.html
http://www.mangareader.net/93-55464-14/naruto/chapter-502.html
-> tu je pekné vidieť, ako sa ho rukou pokúša najprv chytiť
http://www.mangareader.net/93-48483-5/naruto/chapter-487.html
http://www.mangareader.net/93-41585-10/naruto/chapter-475.html
http://www.mangareader.net/93-41585-11/naruto/chapter-475.html
~Jalapenos
Jj, o tomhle vim, ale stejně jsem na to nějak při psaní toho komentáře zapomněl, nebo to spíš vynechal.
Jinak nemusíš mi dávat příklady, nejsem nějakej firewill noob, abych neznal mangu xD Přímo řečeno tam nebylo, že se musí chytit, třeba si to jen vymyslel jako důvod k jeho vzrušení při doteku na člověka, který není z bílé... hmoty...
Určite to Tobi robí preto, aby ta "biela hmota" vyšla aj pre zmenu z niekoho iného.
edit: lol firewill noob, to začnem používať
~Jalapenos
Nechápem len, načo by ti bolo zrušenie takého Jutsu, je jednorázové, niečo odpáliš a hotovo. Keby Kakashi nechcel v poslednej chvíľi niečo odpáliť tak bud uhne pohľadom, alebo prestane Jutsu používať. Vieme, že na to potrebuje pár sekúnd, aj keď na GM mieril dosť dlho, pričom ten odkopnutý Kunai zmizol dosť rýchlo, kedže tam mal čas asi pár stotín. Celé je to nie správne vymyslené od Kishiho. Aj tak, aby sa premárnila schopnosť MS na takú hlúpost ako je zrušenie Kamui ? Žeby si Tobi celé tie roky nechával svoje oko len pre prípad,že bude bojovať s Kakshim ? No neviem.
Teleportovať malí kunai a také hebedo ako je Gedo Mazo je sakramenský rozdiel, nemyslíš?
A to sa vpodstate chcel zbaviť len hlavy konkrétne krku, takže je pochopiteľné, že to chvíľu trvalo a následne na to Tobi dokázal aj patrične zareagovať...
„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “
Právě že je to rozdíl. Teleportovat malý kunai by mělo být mnohem složitější. Nejenom, že je menší, ale také byl v pohybu. A je mnohem těžší zaměřit malou věc v pohybu(a to velmi rychlém), než velkou věc, která stojí na místě.
Souhlasím s tím, že celá záležitost ohledně Kamui je dost špatně vymyšlená.
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
Sharingan predsa nemá problém vidieť takýto cieľ opticky pomalšie. Ja teda v tom rozhodne nevidím žiadny problém: vidieť, zamerať.. je to záležitosť niekoľkých stotiniek a ešte keď ide o také malé teleso... nakoniec už to Kakashi nie raz bez problémov dokázal viz. Peinov klinec alebo Asur-ová Raketa.
A logicky predsa čím menší cieľ tým menej chakry je na to potrebné vynaložiť pri následnom teleportovaní...
Ja myslím, že je to dostatočne vysvetlené.
„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “
Když nemá problém, tak jak to, že to u Deidary trvalo Kakashimu sto let? Ano, vím že to už dokázal, na to narážím níže, kde právě kvůli těmto případům považuji tuto techniku za hodně OP. Jenže já neříkám, že by měl být problém ten kunai teleportovat. Jen říkám, že by to podle mě mělo být složitější, než teleportovat krk GM.
Ano, chakry je na větší cíl určitě zapotřebí více. Tady zase můžu narážet na to, kdy dokázal pohltit celý Deidarův výbych. A to v tu dobu na tom, co se týče chakry, zase tak dobře nebyl. Měl za sebou dlouhou honičku, kde musel používat klona, použil kamui, a podobně.
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
Vezmime si napr. Sasukeho. Tomu ako dlho na začiatku trvalo urobiť Chidori v súboji z Gaarom. Tiež na to potreboval čas na prípravu, tak ako Kakashi potreboval čas na aktivonie MS, kedže neviem stále tu opomínaš fakt, že to boli jeho začiatky s MS ako takým...
Tak ako Leemu trvalo odtvorenie brán a Gaiovi to trvá teraz len pár sekund. Tak ako Naruto prvý krát použil Rasengan a taktiež to používa už za pochodu s jedným prstom v nose. Zo všetkým to tak je a takto to bolo aj z Kakashiho MS technikou Kamui.
Prečo by to malo byť zložitejšie? To, že je jeho cieľ rýchli a malí? A to je dôvod? Prepána však načo má potom ten Sharingan, len tak pre okrasu?
Ok tak inak, keby mal Kakashi obyčajné oko. Tak by ten cieľ nielenže nedokázal zamerať, ale ani by ho obyčajným okom poriadne nevidel.
Ale kedže Kakashi je vlastník Sharinganu(a vcelkú schopný), tak on takíto objekt dokáže nielen zaznamenať, ale aj zároveň zamerať ľahšie ako normálne ľudské oko.
Sharingan sám o sebe ma pár schopnosti, ktorými zvýhodňuje jeho majiteľa.
Itachi a Sasuke dokážu zasiahnúť aj slepý bod na milimeter presne len s kunaiom a pritom musia použiť nielen Sharingan, ale aj ruku..., tak prečo by nemohli Sharinganom v okamihu zamerať cieľ a následne ho zneškodniť. Myslím, že je to ešte oveľa jednoduchšie ako hádzať kunaie na terč ...pre členov klanu + Kakashiho to nemôže byť obrovský problém.
„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “
Půlku toho, co tu píšeš, neřeším, protože je to úplně mimo mísu, a nikdy jsem to nepopíral, ba naopak, říkal jsem to samé, co ty(že v tom byl teprve začátečník). Tak to napíšu jen takto:
A proč by mělo být složitější zasáhnout něco většího? Už to dokázal jednou, a jak ty říkáš, zlepšil se, tak by to pro něj neměl být problém.
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
To mi chceš povedať, že to nezasiahol. On to zasiahol, len mu v tom zabránil Tobi.
Myslíš, že oddeliť hlavu od GM je lahšie ako poslať kunai do druhej dimenzie.
Oddelenie od takého veľkého celku to taktiež zabere nejaký čas. To je rovnako, ak nie ešte náročnejšie ako pohltenie výbúchu. Kamui nieje sekera, mačeta, alebo niečo také... myslíš, že stačí urobiť "blik" a je po?
Každopádne už to nemienim riešiť... zjavne je to aj tak zbytočné.
" Když nemá problém, tak jak to, že to u Deidary trvalo Kakashimu sto let? "
Takže to nebolo mimo misu. Len som chcel poukázať na to, prečo mu to vtedy tak dlho trvalo.
V skrátke som len poukazal na podobné prípady podobného razu v Kakashiho začiatkoch s MS.
A nakoniec pýtal si sa.
„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “
Deidaru zasáhnout nemohl, protože ještě byl s kamui začátečník a měl menší množství chakry a minimum zkušeností s kamui. Navíc měl ještě nervy z Naruta, byl připravenej na vyhýbání se bombiček, co na ně Deidara házel a ještě k tomu se hejbal jak Kakashi, tak Deidara.
Ano, přiznávám, že byl začátečník. Ale přesto mu to trvalo nějak dlouho. Nemyslím si, že po 5ti použití se z něj hned stal mistr, ale budiž. Přesto je to asi jediný rozdíl. Když nechával teleportovat ten kunai, tak byl v pohybu jak kunai, tak Kakashi. Jenže pohyb kunaie byl mnohonásobně rychlejší.
A já reaguji hlavně na Rayzovu větu, že s sharinganem by to měla být otázka setin, zaměřit cíl. A Kakashi se sharinganem už uměl, proto pořád nevidím důvod, proč by ho měl zaměřovat tak dlouho.
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
Prvý prípad: Kakashi išiel prvý krat použiť Kamui proti Deidarovi a kedže ešte nevedel s ním dobre pracovať, tak ledva zasiahol jeho ruku.
Následne prišlo druhé použitie pri pohlcovaní výbuchu a Kakashi je na niekoľko týždnov odstavený.
Potom prišiel boj s Peinom, tam už nemal problém používať Kamui efektívnejšie hlavne teda dokázal aktivovať a použiť Ms dosť v krátkom čase. Už vtedy zaznamenal určitý progres...
Neskôr opäť Kakashi a mini súboj zo Sasukem a jeho šíp zo Sussana, ktorý je oveľa rýchlejší ako nejaký klinec alebo Raketa alebo kunai...
No a momentálne už Kamui ovláda v podstate majstrovsky, kde s tým nemá problém či už pri veľkej rýchlosti a zároveň pri vlastnom pohybe. Ako vieme zo začiatku s tým mal problém koordinovať pohyb zo zameriavaním...
Odstupom času svoje MS dokázal čoraz lepšie ovládať a aj jeho telo si začalo zvykať na to.
O tom svedčí aj to, že už teraz použil 2x Kamui a on je stále schopný boja. Najskôr sa aj jeho limit mohol týmto zvýšiť. Predošlých dva na tri...
A preto mi príde nezmyselne porovnávať tieto prípady s tými predošlými, keď vtedy to boli jeho úplne začiatky.
Tak ja stále nerozumiem v čom je problém.
„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “
Já neřekl, že to tak není. Narážel jsem na ten počet. Když pětkrát kopneš do balónu, tak je z tebe mistr v kopání? Nemyslím si. Ta změna je šíleně rychlá, ale to je vedlejší. Každopádně to znamená, že by už s GM neměl mít problém. Jak ty říkáš, byly to jen začátky. A pokud na začátku dokázal teleportovat celý výbuch, tak nevidím důvod, proč by teď nemohl krk GM. Přece to už ovládá mistrovsky.
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
Takže chceš povedať, že Kakashi by mal byť na takej úrovni ako na začiatku? Ten príklad(s loptou) je irelevantný.
Pozri Sasuke taktiež začal používať svoje MS techniky len nedávno... no každým ďalším použitým sa jeho schopnosti a limity zlepšovali a Kakashi je ten samí prípad. Len to má očosi ťažšie.
Výbuch sa ale nedá rozdeliť, ten musel teleportovať celý - je to ako vieš nehmotné. Pritom GM je hebedo ...preto sa snažil ísť po jeho krku, ktoré je taktiež samo o sebe stále dostatočné veľké na to aby to nejakú chvíľu trvalo.
A nakoniec mu v tom zabránil Tobi.
„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “
Já neříkám, že by měl být.
Kde jsem to říkal? Zdá se mi, že už se snažíš jen překroutit má slova.Já naopak říkám, že v nynější formě by měl zvládnout jak kunai, tak i GM. Což je opak toho, na co se ptáš.Samozřejmě, že se dá rozdělit. Není to celek, je to hodně částí po jedné hromadě. A on se podle mě snažil jít po jeho krku, protože by bylo zbytečné teleportovat celou sochu, což by určitě nedokázal. A tak logicky odvodil, že krk by měl stačit, a proto šel po něm.
EDIT: Tím příkladem jsem chtěl akorát sarkasticky naznačit, jak velké je právě Kakashiho zlepšení. Na kterém vlastně stavím to, že by měl být schopný ten krk teleportovat snáž.
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
Zabúdaš na to, že aj jeho samotný krk je dostatočné veľký na to, aby mu to nejaký ten čas trvalo. Nakoniec Tobi je pomali taký veľký ako je jeho prst(ak sa nemýlim). Tak potom aký veľký môže byť jeho krk?
A myslím, že v tom hrá aj malú úlohu vzdalenosť. Čim dalej je objekt tým dlhšie to trvá.
Však Kakashi Kamui poriadne ani nespustil a Tobi už vedel, že sa niečo deje s GM.
Ale ani za milion rokov by sa to Kakashimu rýchlo nepodarilo na to nemá jednoducho dosť chakry resp. nedostal ktomu dosť času ani príležitosť.
Edit: Zase superman nieje.
„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “
Co přemístíš snáz, obří sochu, nebo malej nůž?
Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.
Já? Malý nůž. Jen by mě zajímalo, co to s tím má společného?
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
No možná, že je hmota větší problém než rychlost. Pomineme fakt, že rychlost v manze neexistuje . Postava, která ještě před chvílí bleskově uhejbala superrychlejm útokům najednou stihne říct 3 souvětí, než přeběhne 2 metry vzdálenost...
Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.
Já vidím největší problém v zaměření, a taky o tom je pointa mého příspěvku. Když chtěl Deidarovi "ustřelit" ruku, tak na to potřeboval hodně času právě proto, že byl Deidara ve velké vzdálenosti a v pohybu. Ano, vím že to bylo taky tím, že v tom Kakashi ještě nebyl zkušený, ale i tak to něco vypovídá. Protože jakmile Kakashi jeho ruku zaměřil, tak to bylo otázkou milisekund, kdy dokázal jeho ruku poslat do jiné dimenze.
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
Jo, samozřejmě víme dávno, že se Kiši nedokáže držet vlastních pravidel... Ale stejně. Deidarovo ruka je furt menší než gedo mazo, takže ta hmota *může* představovat problém.
Já to beru jednoduše. Vidim, co se mi servíruje a k tomu se snažim najít vysvětlení. Na hledání děr jsou tu miliony jiných .
Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.