manga_preview
Boruto TBV 10

Nejsmutnější/nejtragičtější osud shinobiho a volne pokracovani v diskuzi



Volné pokračování diskuze nad osudy a životy našich shinobi.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-02-09 14:43 | Ninja už: 4915 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Konoha je pro mě symbol zla a chci ho vidět padnout v plamenech a to navždy. Jejich pokrytectví (Ohnivá vůle + Třetí) a jejich zločiny (Danzo, Orochimaru, Uchihové, války...) je do nebe volající. Rozpoutali minimálně jednu (II.) světovou válku, stvořili Orochimara, kterého Třetí nebyl schopen včas zastavit a tolerovali zločiny Danza, o kterých se vědělo (nemyslím teď Uchiha aféru). Všichni v Konoze ví, že Danzo je "temný" a "zlý". Všichni už slyšely ty pověsti o ANBU-Root atd... ALE NIKDO NIC ZA CELÁ TA LÉTA NEUDĚLAL. Ergo - jsou zodpovědní za Danza, Orochimara, II. válku shinobi, vyhlazení Uchihů... ergo jsou to zločinci a zasluhují být zničení - celá Konoha jakožto instituce by měl padnout. (Nemluvím teď o praktickém vyhlazení všech konožanů.) Ohnivá vůle je jen tupý brainwashing a podobné hovadiny. Prostě a jednoduše Konoha JE ZLO.

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, St, 2011-02-09 21:00 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

"Konoha je pro mě symbol zla a chci ho vidět padnout v plamenech a to navždy" Ale Hyuugu by si mi hádam nehal Laughing out loud

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2011-02-09 14:59 | Ninja už: 5218 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Konoha/Senju je zlo - Uchiha dobro. Zlo je dobro a dobro je zlo.
Z mojho pohľadu je Madara - Uchiha - záporak(tak to Kishi načrtol) a stvojho je to dobrá strana a Konoha je zlá
Takže potom súhlasíš z ideologiou..Uchiha Sasukeho a Uchiha Madary? Takže nakoniec s tvojho pohľadu Zlo porazí dobro. Smiling
Lebo takto to určite dopadne Laughing out loud

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-02-09 15:11 | Ninja už: 4915 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Vidím, že to trošku překrucuješ...

Konoha je z mého úhlu pohledu ZLO. (Ovšem zde hraje za DOBRO - to všichni víme, mě hlavně vadí ona záměna pojmů. Jednoznačně zlá Konoha je vydávána za dobro.)

Madara je problematický - hraje zlou roli, ale netvrdil bych, že je JEDNOZNAČNÝM ZLEM - s ohledem na jeho činy v minulosti atakdále je Madara tím co o něm řekl Itachi (mimořádně s něčím co itachi řekl souhlasím) - Je to starý zahořklý muž.

Jednoznačným zlem je dvojka Orochimaru a Kabuto - tam není vůbec co řešit. Dva doktoři Mengelleové co si hrajou s lidskými životy a co jsou až příliš inteligentní a nevypočitatelní na to, aby se jejich činy daly svádět na nějaké osobní nezdary.

Sasuke je především tragická role a to nejtragičtější ze všech co tam byly předvedeny. Z určitého pohledu je jen obětí doby, která ho dokopala tam, kde nyní je. Z jiného úhlu pohledu může být vnímán jako rebel brojící proti tomu co Konoha udělala proti jeho klanu a člověk toužící po "nastolení spravedlnosti" svou vlastní cestou. Oba pohledy mají určitou relevanci. Je jasné, že s ním Madara do jisté míry manipuloval. Jestli je zlý? Ne nemyslím si to, neudělal nic zlého (zabití samurajů=vojáků je v době války naprosto normální věc a není to zločin) co by z něj vysloveného záporáka dělalo. Není ovšem ani vyloženě kladnou postavou, protože "jeho cíle leží v temnotě". On sám sebe za dobrého ani nepovažuje. Sasuke si na nic nehraje - jde prostě za svou pomstou a já mu fandím - to je celé.

A Naruto? To je jen Kishimotem vyrobený a naboostovaný hlavní hrdina, který má všechno a všechny zachránit. Z tohoto hlediska je pro mě jen málo zajímavý.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2011-02-09 23:10 | Ninja už: 5218 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Ja nič neprekrúcam, ja som to písal z tvojho pohľadu... tým som to aj chcel ukončiť, takže ma trocha zarazilo ako si sa aj tochto dokázal chytiť a začať opäť o tom diskutovať.
Každý máme iný pohľad na zlo a dobro a týmto som to chcel ukončiť, no ale tak asi si tomu zjavne nepochopil.
No nevadi.

Ja len na margo tochto prispevku nechápem dvom vetám:

A ešte ktomuto:
" To je jen Kishimotem vyrobený a naboostovaný hlavní hrdina "
Myslím, že Sasuke je taktiež dosť " naboostovaný " Koniec koncov je to o nich dvoch takže to vidím nastejno.
Mňa by zaujímalo keby to bolo naopak, čo by si robil? Keby sa to volalo "Sasuke" a Naruto by bol presne tam, kde je teraz Sasuke. Vsadil by som sa, že by si fandil Narutovi Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-02-09 23:40 | Ninja už: 4915 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Taky jsem doufal, že mou reakcí se to skončí, ale když ne.. tak holt ne..

A k tomu poslednímu - to je nesmysl a celé nepochopení věci:

Naruto není naboostovaný ve smyslu sílu - vlastně oproti Sasukemu je relativně slabý. On je naboostovaný ve smyslu svých charakterových vlastností - představuje prototyp tzv. "bezvadného charakteru", který je typickým good guy a proto není pro mě zajímavý. A navíc ... jako sorry, ale jeho síla pramení z toho, že má Lišku (dárek od fotra), je sennin a umí povolávat žáby (dárek od Jiraiyi) a nakonec má ke všemu ještě pojistku proti Sasukemu v podobě doposud neukázané síly (dárek od Itachiho). Nepopírám, že i Sasuke "pár dárků" dostal - např. MS a EMS či předtím prokletou pečeť (ale tu už nemá), ale v případě Naruta je zřejmé, že je "PLNĚ ZAJIŠTĚN A POJIŠTĚN" ostatními k tomu, aby vyhrál. A i kdybys tvrdil, že to, že je Sannin není dárek, ale prostě jeho schopnost - fajn - klidně - Sasuke má zase EMS, ale prostě tu pojistku od Itachiho mi nevymluvíš. To cheat jak prase a totální ubohost, pojistka proto, aby good guy ZA KAŽDOU CENU VYHRÁL!

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2011-02-10 10:51 | Ninja už: 5218 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Naruto si o ľíšku neprosil, to nebol ani darek skôr utrpenie. Neviem ako to môžeš považovať za dárek.
Celý život má s tym len problémy, ešte aj mu znemožňuje trening a ty to považuješ za darek? Ešte aj ten tvoj tzv." darek " musí na ňom dosť makať aby ho on sám ovládal.

Ty považuješ za dárek to, že Naruto prevzal od svojho mistra jeho techniky senjutsu.
Keby Naruto nemal na to predpoklady, tak by sa to nikdy nenaučil. To nieje žiadny darek, ktorý by si mohol zobrať. Na to musíš mať predpoklady, aby si sa niečo také dokázal naučiť.
Naruto to nedostal ako dar, on si to sám odmakal.. ako všetko. Nenarodil sa ako genius, ale ako ten, ktorý si to všetko musí odmakať.
Čo sa o Sasukemu nedá povedať. A keď už aj konečne Naruto niečo dostal, tak si myslím, že sú si prinajmenšom potom kvit.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-10 11:16 | Ninja už: 4915 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Nebaví mě pořád opakovat jedno a to samé takže zreaguju jen pár věcí.

1) Zlo a dobro neexistují - v našem světě, stejně jako ve světě shinobi to platí jako axiom, co je pro někoho dobro, je pro jiného zlo. (Nagato x Konoha)

2) Sasuke je můj hrdina a myslím, že dělá dobře. Říkám to už po sté, nevím proč se mnou o tom ještě pořád polemizuješ, já na tohle názor nezměním.

3) Naruto a Sasuke jsou si kvit jedině v případě, pokud odečteš ten Itachiho dárek - tu pojistku proti Sasukemu. To je cheat a godmodding - nic víc - jen snaha, aby Naruto za každou cenu vyhrál. Já nemám nic proti tomu, že vyhraje, ale je trapné, že k vítězství mu musí dopomáhat nějaká síla od Itachiho.

4) Zničení ninja vesnic a rozbití systému ninja vesnice - země by bylo tím nejlepším počinem, který by kdo kdy vykonal. Protože to vesnice jsou zdrojem válek a zkaženosti. A mezi nimi na pomyslném trůnu sedí Konoha se svým Danzem, Rootem, neschopným senilou Třetím a dalšími...

A tím bych tu debatu už vážně rád uzavřel - opakujeme pořád to samé a nemá to absolutně žádný smysl. Já své argumenty řekl a pokud se ti nelíbí je to tvoje věc - mě se zase nelíbí ty tvoje a neřeším to.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2011-02-10 11:59 | Ninja už: 5218 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

1. No keď ti v tom svete nevidíš dobro a zlo... a tvrdíš, že neexistuje.
Ta nad tým sa až človekú rozum zastavuje. Eye-wink
2. Ja netvrdím, že spočiatku nerobil dobre, ale to čo teraz robí nieje v poriadku.
A to je rozdiel a aj som to napísal. Preto mi príde zvláštne ako toto môžeš považovať za správne.
Ja chápem, že je to tvoja obľubená postava, ja ti ho nechcem zhnusiť, len si myslím, že niektoré veci vidíš až príliš ružovo.
3. Ani neviem čo to konkrétne je a ty to započítavaš.
V tom súboji si aj tak myslím, že nikto nevyhra, no morálne viťastvo bude na strane Naruta a to hlavne kvôli tomu, že sa mu ho podarí presvedčiť a myslím že tá Itachiho poistka, ktomu napomôže.
4. Súhlas z Horazonom, tam u nemám čo ktomu viac napísať.

No priznávam, mne sa tvoje argumenti nepáčia, ale rieším ich. Moje sa ti nepáčia a neriešiš ich?
A čo potom má znamenať táto diskusia?
Tak ok beriem späť, máš pravdu necháme to!

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-10 12:09 | Ninja už: 4915 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Tvoji argumentaci jsem řešil, dokud se nezačala opakovat.

1) Jasně - rozum zůstává stát, baže - urážej. Chcíp Zase to jisté.

2) Nevidím věci růžově, já dost dobře vím o co tady jde a právě proto tvrdím, že když mohla Konoha vyhladit klan Uchiha a nebýt za to potrestána, tak je Sasuke kompletně v právu - ve všech ohledech a je mu vše dovoleno (z mé strany).

3) Itachiho pojistka je už ohavný cheat ve prospěch Naruta - prostě to není fér. Pokud to bylo Sannin+Liška vs. EMS říkal jsem fajn - ta síla je jejich, ale Naruto navíc dostane jako bonus sílu od někoho jiného a to se mi sakra nelíbí. Jak jsem řekl - nevadí mi, že vyhraje (třebas i "morálně") Naruto, vadí mi JAK VYHRAJE - ZA POMOCÍ SÍLY NĚKOHO CIZÍHO.

4) Horazona si teprv přečtu, takže k tomu nemám co říct.

A ano - já vím, že mám pravdu.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2011-02-10 12:30 | Ninja už: 5218 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Vieš zase nemuíš robiť zo mňa de*ila. Nebol som jediný, kto stále opakuje to isté. Sa mi zdá, že v posledných 3 príspevkoch si písal to samé.
A aj tak si to stále riešil.
Prečítaj si svoje príspevky a nevymíšlaj somariny.

K tým bodom sa už nebudem vyjadrovať, ktomuto som sa už vyjadril.

Dík, že si to zobral doslovné... o tom či máš pravdu by som mohol pochybovať, ale už ti to nechám, aby si bol spokojný... ja už len dúfam, že nezareaguješ.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-10 12:33 | Ninja už: 4915 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Však jsem řekl, že už se opakujeme oba (psal jsem to výše).

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2011-02-10 12:52 | Ninja už: 5218 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan


A kedže sme sa už pochopili, tak sa rozídeme v dobrom. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-10 12:55 | Ninja už: 4915 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Však v pohodě, já se nerozčiluju - původně jsem vůbec netušil, že po napsání svého úvodního příspěvku (ona analýza) to budeš zase ty a Horazon s kým budu nucen diskutovat (teď v tom není nic moc osobního, spíš jde o to, že my jsme si stanoviska více méně předaly již v předchozích debatách).

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Čt, 2011-02-10 11:31 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Dobro a zlo tam skutečně existují. Sasukeho zlá podstata chakry kterou Karin vycítila či démonský vzhled jeho Susanoo to krásně dokazují. Itachiho Susanoo nikdy démonský vzhled nemělo. A byť v jednom momentu Sasukeho vypadalo jako Itachiho, tak kompletní mělo být už předtím, tedy by to nemělo značit kompletnost, ale něco jiného. A pak by byl Sasuke vskutku reprezentantem zla. Ne podle pohledu na věc a subjektivně, ale objektivně.

Dokud nevíš co pojistka je, tak za to Naruta nekritizuj.

Dokud nebyly vesnice byla to jedna velká válka po generace. Po vzniku vesnic zavládly období stability, které se střídali s válkami. Tedy vesnice jsou krok vpřed a ne naopak. Další krok je změna přístupu, ne další restrukturalizace.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-10 12:15 | Ninja už: 4915 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Dle mého názoru tam zlo a dobro takto vymezené není, jen Kishimoto se to v posledních dílech snaží hrotit. Já jsem osobně přesvědčen, že původně měla manga skončit zabitím grázla Itachiho a usmířením se s Peinem/Nagatem. To zbytek je uměle došroubovaná nadstavba - Madara tam vůbec původně nebyl a Kishimoto to celé začal vymýšlet dodatečně. Z toho je dle mého soudu vidět - že vše od smrti Jiraiyi, Itachiho, Peina je uměle dotvořená nadstavba kvůli ziskovosti.

Sasuke je reprezentantem Uchihů a bojuje za věc Uchihů - nic víc, nic míň. A to, že měl "zlou chakru" je jen důsledkem toho, že chytil v průběhu srazu pěti kage amok z toho, že se mu tam každý nýmand stavěl do cesty.

Já můžu kritizovat kohokoliv, kdykoliv. Je to pojistka, proti Sasukemu a je dána Narutovi --> a Itachi o ní řekl: "Doufám, že nenadejde den, kdy jí budeš muset použít." --> ergo, není to rozhodně nic nemastného neslaného, ale pořádnej cheat.

Nesmysl - s větší organizací mocichtivých celků se zvyšuje "zlo" páchané těmito celky. Klany nemohly nikdy napáchat tolik škod, jako jedna velká válka mezi zeměmi.

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, Čt, 2011-02-10 12:32 | Ninja už: 5582 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Tá sila vôbec nemusí znamenať výhodu v boji. Tá sila môže byť kludne aj obyčajné genjutsu, ktoré Sasukeho vitiahne z temnoty. Itachi povedal, že dúfa že ten deň nikdy nenastane, ale mohol tým myslieť deň, kedy Sasuke zaútočí na Konohu, čo by znamenalo dalšu velkú spúšť v Konohe. A nie, že tá sila nejak dorazí Sasukeho.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-10 12:41 | Ninja už: 4915 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, Čt, 2011-02-10 12:57 | Ninja už: 5582 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Nejde o to či to čítam alebo nie. Je to nekonečná diskusia a vzhľadom nato, že to už fakt blbo vypadá, by bolo dobré pokračovať v diskusii od nového príspevku, alebo ukončiť diskusiu, ktorá už odbočuje od témy.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-10 13:02 | Ninja už: 4915 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Já myslím, že diskuze s Horazonem a Rayzem je u konce. Ještě se tu zjeví po zkouškovém Etarashi, která k tomu něco má a na tu hlavně čekám Chcíp.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Čt, 2011-02-10 12:30 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-10 12:38 | Ninja už: 4915 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2011-02-09 14:23 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

No já bych neřekl, že každé dítě Uchihů bylo odpovědné za povstání. V tom se asi neshodneme. Toto rozhodnutí (vyvraždit i děti) v nejmenším nepodporuji. No a nejen děti. I kdyby např. vyvraždil Itachi jen ty kteří byli pro Konohu skutečně nebezpeční (nebo jen většinu z nich), dalo by se to stejně ospravedlnit jeho šílenstvím. Tedy tento moment moc nechápu. Nesedí mi to tam. Jediné co mě napadá je, že aby se zahladili stopy ohledně toho, že tomu všemu pomáhal Madara. Itachi by to sám nezvládl a někdo mohl vidět druhého Uchihu (Madaru), tak raději zabili všechny. Ale ani toto vysvětlení mi moc nesedí.

Problém řešení typu Oko za oko, zub za zub je v tom, že je to nikdy nekončící kolotoč. A proto to řešení prakticky není. Je to jen vytváření nových problémů. Protože se může najít nový člověk, který by se cítil dotčen ztrátou, kterou mu Sasuke může způsobit a bude chtít pomstu. A tak dále.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-02-09 14:33 | Ninja už: 4915 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

... proč by měl být zrovna Sasuke tím, který se rozhodne z toho kolotoče vystoupit? Proč? Proč zrovna on? Nevidím proto jediný důvod. Jen hlupáci typu Nagata, Jiraiyi a Naruta sní o hovadinách jménem "mír z porozumění" a doufají v to, že si lidé skutečně porozumí. Je to blábol a nesmysl - lidi si v TOMTO světě neporozumí a kdyby Kishimoto nechtěl dělat z Naruta za každou cenu "pohádku", tak by to platilo i tam. Z Naruta si udělal "vyvoleného", který spasí všechno a všechny (hotovej Ježíš Chcíp)... a pak ještě z něj dělá dříče co si všechno musel vydřít sám (lež jako věž) a někoho kdo ví co je utrpení (ví prdlajz). Už jen proto, co Kishimoto dělá z Naruta a Sasukeho fandím tomu druhému a stojím na 100% na jeho straně. Už jen proto, jak začal dělat z masového vraha a pachatele genocidy (Itachiho) pomalu "zachránce míru" a bůhvíčeho ještě Itachim pohrdám. Protože tohle jsou přesně ta ubohá klišé, která z duše nenávidím. A totéž platí o tom co udělal z Nagata - naprostou smažku, která se nechá překecat nějakým pitomcem z Konohy aby se vzdala jediné rozumné mírové varianty (mír vynucený strachem = mír který známe dnes i my na našem světě). Ale to by bylo na dlouho a zase by ta diskuze šla jinam... takže to nemá ani cenu rozebírat. Ostatně, já své stanovisko nemíním ve věci Uchihů změnit a chci aby Konoha byla za genocidu potrestána a to Sasukem a to pořádně. To je celé.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2011-02-09 14:45 | Ninja už: 5218 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

A kto by to podľa teba mal urobiť ak nie Sasuke?
Však dá sa povedať, že to hlavne kvôli nemu sa to všetko stalo. Keby ho Itachi zabil.. nič by sa nestalo a bol by pokoj. Niekto musí s tým prestať.

Naruto si po boji z Peinom uvedomil, že pomsta nieje dobrá, pretože aj on sa mstil na Nagatovi. Takže ten koniec bude "gíčovi" O tom to celé je.
Tak to teda na konci budeš veľmi sklamaný. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-02-09 14:49 | Ninja už: 4915 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Nebudu zklamaný - já vím jak to asi dopadne, takže jsem na to připraven. A proč Sasuke? Ten si z nich zakusil ze všech nejvíc, Itachi mu zničil život - kdyby ho zabil bylo by mu lépe. Itachi byl pokrytecký zrádce Uchihů co jediné co po masakru mohl a měl udělat bylo spáchat sebevraždu a svěřit Sasukeho osud (když už ho nezabil) do rukou Třetího a nehrát si na nějakého Sasukeho ochránce. A samozřejmě, že konec bude kýčový - s tím se počítá.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2011-02-09 15:03 | Ninja už: 5218 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

No vidíš, takže ta celá analýza bola zbytočna a zbytočne sa o nej bavíme.
Kedže vieme ako to skončí, ale túto možnosť, ktorú si teraz spomenul je veľmi dobrá.
Itachi mohol spáchať samovraždu, veď keď sa to tak vezme podmienky na to mal. Eye-wink

No ale teraz je to v podstate už jedno. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-02-09 15:57 | Ninja už: 4915 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Zbytečné je říkat o něčem, že je to zbytečné, protože co je zbytečné pro tebe nemusí být zbytečné pro ostatní a dovolím si položit ŘEČNICKOU otázku: "Proč tedy reaguješ na zbytečnosti?" Ale to je fuk... nemám v úmyslu se nechat do debaty, ve které budou mé argumenty opět označeny za zbytečné, bludařské a nesmyslné.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2011-02-09 14:44 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Naruto už z něj vystoupil, tak by nebyl první. Ale i kdyby nevystoupil, tak jsem výše zmíněnými příspěvky chtěl dát najevo, že pomsta dobře, ale odcamcať pocamcať. Smiling

A on to v Naruto světě není sen. Nedívej se na něj jako na náš. Tam existuje jasně daný osud a jasně dané proroctví, které se plní. Tam je objektivní dobro a zlo. A z pohledu jejich světa takové snění naivní není. Protože bylo předpovězeno, že Jiraiya bude mít žáka, který buď svět spasí, či jej zatratí (volně řečeno). Tedy to není hloupé věřit v osud ve světě, kde evidentně osud existuje. A pokud bylo předpovězeno tím kdo předpovídá, že se něco takového stane, pak není snem věřit v lepší možnost, pokud se ukázala jako možná. To prakticky nemají navybranou.
Nagato neuvěřil kecům. On uvěřil v osud. A uvěřil v to, že spasitelem (který v Naruto světě reálně existuje - prvním byl první Rikudou) je Naruto. Stejně jako tomu věřil Minato. A jelikož takové věci v onom světě určitě existují, tak by bylo spíš hloupé tomu v jejich světě nevěřit a neřídit se podle toho, než naopak. V tom našem je to jiné než v tom jejich. Proto taková srovnávání selhávají. Světy jsou založeny na jiných principech.

Podpis:

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2011-02-09 14:47 | Ninja už: 5218 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Naprosti súhlas, pekne napísané! Kakashi YES

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “