manga_preview
Boruto TBV 27

Zlo nebo dobro? Kam byste se přidali?

Yosh...
Myslim, že nadpis mluví za vše
Docela by mě zajímalo, kdybyste byly ve světe Naruta, jestli by ste se přidali na stranu Naruta a jeho přátel proti zlu, nebo k těm co jsou na straně zla..?
Je to otázka hodna k zamyšlení, tak sem pište co chcete, diskutujte, ale prosím jen se tu nehádejte Smiling

Třeba já bych si nejdřív vyzkoušela obě dvě strany, pak zvážila co je pro mě lepší a výhodnější (jestli mi rozumíte Laughing out loud) a pak bych se rozhodla. Ale je to taková klasika...asi bych možná zvolila zlo, protože to má svoje výhody a tak Smiling
Co vy? Eye-wink
Eh, musim se opravit..někdo tu už psal, že chce bejt neutral. Ano i to se smí ^^ I když pochybuji, že ve světě Naruta si asi budeme moct vybrat neutral, tam záleží hlavně jestli si vyberete dobro či zlo


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Witch King of Angmar
Vložil Witch King of Angmar, Út, 2010-12-28 17:32 | Ninja už: 6247 dní, Příspěvků: 657 | Autor je: Pěstitel rýže

Dobrak kterej se pomalu staci ke zlu .. jako oro x)

My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker

Obrázek uživatele Yuki Matsui
Vložil Yuki Matsui, Út, 2010-12-28 16:21 | Ninja už: 5483 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Noo... říká se že dobro vždy zvítezí.. Ale zase zlo má v něčem i výhody.. zrovna mě nenapadá v čem, ale určitě v něčem jo Laughing out loud Já bych byla nejspíš někde na středu, ale pořád o něco víc u té strany dobra Smiling Laughing out loud

Obrázek uživatele Morgal
Vložil Morgal, Út, 2010-12-28 16:05 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Pěstitel rýže

mozno je to tak. ze ja chcem byt za dobro. ved dobro vzdy zvitazi. Laughing out loud a keby som chcel byt zly tak to hned spravim a stanem sa zlym. ale zo zleho uz ludia nechcu dobrych. budu ich brat stale za nebezpecnych. takze jasna volba DOBRA MUAHAHAHAHa

Obrázek uživatele Pinkberry Tobinka
Vložil Pinkberry Tobinka, Út, 2010-12-28 15:37 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 598 | Autor je: Recepční v lázních

Yosh a idem sa viacmenej rozpísať ohladne toho čo berete pod pojomom dobro v súhlade zachovania cti voči Sasanovi Madarovi a zvyšným živím či nie Uchihom ^^
Hej napíšete k dobru a to pre väčšinu či menšinu znamená Konoha nie ?!
Konohu by som ako dobro jednoznačne nikdy nebrala ^^
prečo ?! kto zriadil to aby Itachi vyvraždil celý klan Uchihov len pre to že sa ich báli alebo kvôli čomu ?!
no "milosrdná" Konoha !
jak Konohu môžte brať za dobro ?!
Idem zobrať za príklad Peina ( Laughing out loud )
jak bolo povedané vyvraždil ludí aby vytvoril väčšie dobro a je braný ako "zlí" >.<"
a konoha ?! vyvraždila by celý celučičký klan bez zlutovania a ohladu toho aké to bude mať následky napr na Itachiho ktorý sa toho ujal a ušetril aspon Sasana ^^
tak prečo stále Konohu zaradujete na stranu dobra ? (x_-)"

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2010-12-28 15:44 | Ninja už: 6269 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

nezapomínej, že si začali Uchihové. Kdyby nechystali převrat, tak by se nic nestalo. Kdyby ho uskutečnili, zemřelo by mnohem více lidí. Popravdě Konoha udělala to nejlepší, co v té situaci udělat mohla.

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Pinkberry Tobinka
Vložil Pinkberry Tobinka, Út, 2010-12-28 15:49 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 598 | Autor je: Recepční v lázních

Berem to z uplne iného pohladu jak ty tak nemá to cenu riešiť nezhodli by sme sa ^^
Edit keby sa Konoha k nim "nesprávala tak jak sa správala " tým pádom je téma "kto si začal" je dosti diskutabilná vec ^^
a navyše si myslím že mali na to dostatočný dôvod ^^
nech už by sa to vyvíjalo akokoľvek myslím že pre Uchihov by to skončilo zle tak či tak ..
No nič môj názor ^^

Obrázek uživatele T@ttoo
Vložil T@ttoo, Út, 2010-12-28 15:16 | Ninja už: 6179 dní, Příspěvků: 739 | Autor je: Prostý občan

hm... dobro nebo zlo,...........každý ví že dobro je správná volba...zlo volba špatná...každý může spadnout do cesty zla ..nebo i naopak..dobro..nudné a klidné téma..zlo.. poněkud drastičtějši i vic zabavné xD no.. já su pro dobro ale i trošku zla,no něco mezi tím Smiling

Obrázek uživatele DeNiS - Nana Oosaki
Vložil DeNiS - Nana Oosaki, Út, 2010-12-28 14:37 | Ninja už: 6870 dní, Příspěvků: 100 | Autor je: Prostý občan

Neutrální samotář, táhnoucí se spíš ke zlu Laughing out loud


!FanClub NANA!

Jsem asi jeden z největších maniaku do NANY, Nana Oosaki je mi hodně podobná a je to můj vzor se kterým jsem hodně ztotožněná ^_^
A mám i svého Rena XP
Jsem jen pouhý závislák XD

Obrázek uživatele BoogieBoogie
Vložil BoogieBoogie, Út, 2010-12-28 19:00 | Ninja už: 5525 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

vidím to hodně podobně Smiling

V každé organizaci je vždy alespoň jedna osoba, která ví o co jde. Tu je třeba najít a zastřelit...

HEADSTRONG SMASHER ©

Obrázek uživatele Hinro
Vložil Hinro, Po, 2010-12-27 21:24 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

zlo Evil XD

Keď chceš dúhu musíš sa najprv zmieriť s dažďom.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Po, 2010-12-27 19:23 | Ninja už: 6269 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Achjo... po chvíli čtení komentářů od Nettiex jsem docelazměnila názor Smiling Jsem se na to začala dívat trochu jinak Smiling A jak? V normálním světě zlo může existovat. Zlo je vlastně všude, přestože rozhodně neexistuje nic jako absolutní zlo nebo snad ani absolutní dobro.
K tomu mi tedy dopomohla ještě jedna zkušenost ze školy, a poznala jsem věc, o které Nettie psala.
A jenom tak mimochodem - Pein svým způsobem zlo byl. Proč? Protože páchal něco špatného. zabíjel lidi. Jasně, za cílem vytvořit větší dobro. Ale - jak by asi "někdo" napsal - budou lidi, které zabil, zajímat jeho důvody? Obávám se, že moc ne...
(ale Pein je i zasejiným způsobem dobro - na to se nesmí zapomínat xP)

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Rittsu-chan
Vložil Rittsu-chan, Út, 2010-12-28 13:35 | Ninja už: 6419 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Změnila jsi názor po přečtení názoru JEDNOHO jediného člověka? Smiling tak myslím že ti zase moc dlouho nevydrží Eye-wink správný názor, je až ten co je z mnoha zkušeností ale to je zase můj názor Laughing out loud Vážně? Smiling Podle mě je Pein hodný, takže sem zlá jo? Laughing out loud Konan to samé...zabila lidi protože podle ní to bylo DOBRÉ. A je úplně jedno jestli kvůli Peinovi. Pein to samé- konal DOBRO pro svět..pozor nikdy jsem neřekla že s Peinem souhlasím SmilingEye-wink Proto zlo ani dobro neexistuje je to relativní pojem zlo=názor dobro =názor a nikdy nemůžeme tvrdit 100% že máme pravdu. Názory nemůžeme označit za pravdivé a nepravdivé, protože nikdy nemůžeme vědět jestli je to 100%ní pravda Eye-wink...nemůžu se přestat divit jak jsou nějací lidé snadno ovlivnitelní Eye-wink Smiling a vůbec to nemyslím ve zlém Smiling

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2010-12-28 14:06 | Ninja už: 6269 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Jak bych napsala... jenom jsem díky přemýšlení nad jejími slovy našla hromadu pravdivých myšlenek, které mě vůbec nenapadly. Jsem prostě otevřená novým názorům a nebojím se měnit ty své - když si myslím, že byly špatné.
Nettie napsala dost věcí, nad kterými jsem se musela zamyslet, dost pravdivých myšlenek.
A nakonec, já jsem hrdá na svoji - podle tebe ovlivnitelnost, podle mě přijímání i jiných nározů, přemýšlení nad nimi a klidně dokážu uznat, že jsem se v hodně věcích mýlila. Ale to je jedno...
Ale ono celkově "dobro" a "zlo" jsou opravdu hodně subjektivní věci.

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Rittsu-chan
Vložil Rittsu-chan, Út, 2010-12-28 14:15 | Ninja už: 6419 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

V tom s tebou souhlasím jsou subjektivní Smiling jasně přijímání nových názorů je fajn Smiling jasně vysvětlila si to a v pohodě, nemyslela jsem to ve špatným Smiling na mě tvůj komentář působil trochu jinak Smiling...zajmalo by mě přoč si myslíš že byl tvůj názor špatný? Smiling z něčeho sis ho utvořila ne?

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2010-12-28 14:20 | Ninja už: 6269 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

promiň, doufám že to nezní moc útočně Smiling to bude tou náladou... xD
Já jsem si svůj názor utvořila ze svých zkušeností (které jsou upřímně velmi malé - aspoň co se týče tohoto téma), jenomže se tam strašně ukazovala moje naivita. A potom jsme si s Nettie poslaly pár PMek, komentářů a ona zase řekla svůj názor, podložený zkušenosti a tak podobně. Jenomže já jsem jenom pozměnila svůj názor. Stále tam zůstaly určité věci stejné, ale některé se zase změnily.
A poslední věc, také jsem zažila jednu věc, o které ona právě mluvila. Nebo jsem si ji spíše uvědomila... A to mi pomohlo znovu se nad tím vším zamyslet Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Rittsu-chan
Vložil Rittsu-chan, Út, 2010-12-28 14:34 | Ninja už: 6419 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Ne vůbec to nezní útočně! Smiling Naopak! Smiling hrozně mě baví s tebou diskutovat Smiling Já bohužel zkušenosti s tím špatným mám velké a znám plno lidí co bylo v podobné- i horší situaci Sad nevím jaké má Nettie zkušenosti a už vůbec je nechci zchazovat nebo tak něco! ale myslím že až zkušenosti mnoha lidí dané dhromady dají subjektivní názor Smiling a to že se dokážeš poučit a vzít že si neměla pravdu je podle mě skvělé Smiling to moc lidí neumí Smiling jen já bych si udělala vůbec nějaký názor až po delší době Smiling ale tohle je tvoje věc nikdy bych po tobě nechtěla aby si se řídila mnou nebo kýmkoli jiným Smiling Eye-wink...navíc tohle pochopit chce být hrozně empatický. To já jsem a proto mám takový názor a nikoho neodsuzuji Smiling

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2010-12-28 14:44 | Ninja už: 6269 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

no, jsou různé skupiny lidí. Takoví, jako pein, co chtějí dobro ale způsobem, který ostatní neberou jako dobrý a hromada dalších. Ale mezi nimi jsou i prospěcháři, lidi co chtějí jenom svoje vlastní dobro - jenom to pro sebe. Naruto má krásné postavy v ohledu dobra a zla, ale skutečnost? Když se zamyslíme nad realitou, určitě existuje skupina lidí, kteří chtějí jenom dobro pro sebe a je jim docela jedno, co udělají.
Právě kvůli tomu jsem změnila názor. Nattie napsala pár věcí a já si jenom uvědomila, že má pravdu, přestože předtím jsem strašně brala jenom anime - kde moc špatných není.
To celé bylo taky o tom, že je mi nějaké prostředí takových lidí naprosto vzdálené. Nedokážu si to ani pořádně představit, takže jsem na něco takového spíše zapomínala.
A ještě jednu věc, lidi jsou skutečně zvláštní a hlavně složité osobnosti. Svým způsobem by se dalo říct, že v každém je dobro i zlo, a jde jenom o to, kolik je toho a kolik toho druhého. Já si to u sebe uvědomuji, přestože to "zlo" nemusí být a většinou ani není nic takového, že bych na potkání vraždila nebo něco takového (nemusíš se bát xD)

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Rittsu-chan
Vložil Rittsu-chan, Út, 2010-12-28 15:01 | Ninja už: 6419 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Smiling ale vidíš když se to probere já se spoustou tvých názorů souhlasím Smiling ale lidi co hctějí jen své dobro....to taky nemůžeš označit přímo za zlé. Takový lidé většinou prožili své a tak mají trochu zkreslený pohled na svět já takových lidí znám plno..po tom co jsem se začala dívat okolo Smiling proto se chce do těch lidí vcítit a zkusit jim rozumět Smiling a to já dělám pak jim zkusit pomoci to já dělám taky Smiling znám slečnu co šikanovala hodně brutálním způsobem spolužačku. Bylo to proto že jí doma mlátili...byla nemocná Smiling já jí pomohla teď je to úplně skvělá holčina, moc hodná Smiling Dopadlo jí to výborně Smiling dali jí k babičce a normálně studuje Smiling

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, St, 2010-12-29 14:06 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

Promiňte, že se vám pletu do diskuze, ale musím.
Hodinu, dvě jsem se tu patlal s nějákýma volovinama, který by si stejně nikdo k srdci nevzal, takže je to jenom stručně.
"znám slečnu co šikanovala hodně brutálním způsobem spolužačku. Bylo to proto že jí doma mlátili" Jde mi o tuhle větu.
Je podle tebe možné omluvit tím, že to má někdo těžký to, že jiný má strach, že se bude špatně psychycky vyvíjet, že má zkažené dětství, že trpí mindráky kvůli věcem, který ani nemusej bejt pravda, že se bojí chodit do školy, že je nemožné vytvořit si vazby i na normální vrstevníky, nebo i všechny lidi, že si třeba nikdy nenajde kluka/holku, že bude mít zkaženej život? Je snad možný omluvit tím, že to měl někdo těžký to, že oběť přemýšlí/pokusí se/spáchá sebevraždu?
Jenže ono tam hraje to slovo těžký důvod jenom při první šikaně, ona to pak začne být i zábava, a pak se to dělá jenom kvůli zábavě. Copak si oběti nebudou nadosmrti pamatovat, jak jim někdo dám příklad. vylil 14 dní starý jogurt na hlavu?
A tohle omlouvat jenom tím, že to měl někdo těžký, i když je to stejně jenom tvoje smyšlenka a naivní přání... Přemýšlej trochu.

A ano, narozdíl od Nettiex jsem zamindrákovaný, zakomplexovaný idiot, který se přes to neumí přenést (alespoň ne tak, jak to myslíš ty). Spočítej si kolik je 11 nebo 12 roků v mém životě (paměť toho dost vytěsnila) a potom mi vysvětli, jak to ti nebožáci měli těžký, že oni to vlastně dělat nechtěli, že oni se vlastně nesmáli, že to byl pláč nad jejich těžkým osudem, ale mně se to jako zaujatému zdálo jinak...
A jen tak mimochodem, ten jejich těžký osud já moc dobře znám, ti věděli h***o o těžkém osudu.

Edit: Dotaz ohledně té tvé "skvělé holčiny", lituje alespoň upřímě toho, co dělala a omluvila se?
Edit 2: A jen tak pro upřesnění, vyzkoušel jsem si obě role v šikaně, takže vím, jaká je to ubohost někomu ubližovat proto, že to mám těžký, nebo pro to, že mě to baví.

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2010-12-29 16:03 | Ninja už: 6519 dní, Příspěvků: 3656 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Myslím, že tohle ona nikdy nepochopí.

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, St, 2010-12-29 18:48 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

To ani nečekám, jenom mě ta slečna štve Smiling

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2010-12-28 15:08 | Ninja už: 6269 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

A v tom se právě naše názory rozcházejí... existuje plno lidí, kteří svoje chování můžou omluvit vlastními zížitky. Potom ovšem je ta věc, kde prostě oni nejsou absolutní zlo - to neexistuje - ale zlo ano. Protože oni si uvědomují, co dělají. Kdysi dávno jsem taky zažila takovou holku, měla to doma opravdu těžký (to jsem se dozvěděla až později) ale stejně to neomlouvá všechno, co udělala. Bylo mi jí líto... ale musela si zlost vybíjet zrovna takhle!? Ne. Ona pro mě byla zlo, ať k tomu měla jakékoliv důvody.
Ale máš v něčm pravdu. Když se o takovém člověku dozvím, proč to dělal, změní to trochu můj názor na něj. Neomluvím ho za jeho činy, ale něco se změní (názor, který jsem si uchovala...)
Ale teď si představ, že existují i lidi, kteří to dělají jenom tak. Porucha... Takže se mám nechat šikanovat protože má poruchu!? Ne, to nemám v plánu... (to není můj případ... já jsem na všechny hodná a s většinou skvěle vycházím Smiling)
Ale já to neberu jako poruchu.

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2010-12-28 13:42 | Ninja už: 6519 dní, Příspěvků: 3656 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Já jsem ovšem na svůj názor také přišla po mnoha zkušenostech a přemýšlení.
Jinak, vůbec nic jsi nepochopila. Pein není ani hodný ani zlý, protože takoví lidé jsou možná v pohádkách. Jenže on je složitá osobnost a stejně tak složitě a těžko zařaditelné jsou i jeho skutky. To už jsem psala ve svých komentářích níže. (Které jsi evidentně nečetla.)
Mimochodem, ty si myslíš, že člověka dělá zlým to, že si myslí, že je Pein hodný? Echm... zajímavý názor. Já zlo vidím jinde.

Ty se divíš ovlivnitelnosti a přitom ani nevíš, co ji ovlivnilo. Vidíš jenom počet lidí, kteří si to myslí a ne to, co si myslí - to, co je vlastně nejdůležitější.
Div se ovlivnitelnosti... Já se zase divím naivitě.

Obrázek uživatele Rittsu-chan
Vložil Rittsu-chan, Út, 2010-12-28 14:24 | Ninja už: 6419 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Smiling Tak jako jsem já nepochopila komentář akai tak ty zase můj Laughing out loud Prosím tě v které části tvrdím že je Pein skutečný? Laughing out loud Já svůj názor mám taky ze mnoha zkušeností a přemýšlení Smiling To za 1. Pak tu opakuješ má slova Pein byl příklad na ukázku že nikdo není zlý a hodný a že jeho věci taky nemůžeme označit za dobré nebo zlé že je to otázka názoru to si taky evidentně asi nečetla můj dřívější komentář nebo zase nepochopila tam to celou dobu píši Eye-wink joo a to...Mimochodem, ty si myslíš, že člověka dělá zlým to, že si myslí, že je Pein hodný?....To si vzala kde?...už poněkolikáté pakuji že je mi jedno jaký kdo má názor Smiling....pak napsala sem že se divím jak je lidstvo snadno ovlivnitelné a to se rozhodně nevztahuje pouze na akai...a ano také se divím i nad naivitou Eye-wink Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2010-12-28 15:37 | Ninja už: 6519 dní, Příspěvků: 3656 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tady: Podle mě je Pein hodný, takže sem zlá jo? Sama jsi to postavila na tu úroveň. Mimochodem, o žádné skutečnosti jsem nikde nemluvila, takže nechápu, proč se mě ptáš na to, kde jsi to psala...?

...Mimochodem, ty si myslíš, že člověka dělá zlým to, že si myslí, že je Pein hodný?....To si vzala kde? Přesně v té tvé větě: Podle mě je Pein hodný, takže sem zlá jo? - řeklas to ty, ne já. Smiling

Ale co. Je ti teprve patnáct, tvůj názor se jistě ještě se zkušenostmi a dalšími prožitky změní. Nebo ne, osobně je mi to docela fuk.

Obrázek uživatele Fantasy Girl
Vložil Fantasy Girl, Po, 2010-12-27 19:14 | Ninja už: 5494 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

Bola by som na tej strane, v ktorej by ma chápali, kde by som mala rodinu alebo priateľov, ale som toho istého názoru... Zlo a dobro neexistuje

Obrázek uživatele tbc99
Vložil tbc99, Po, 2010-12-27 18:56 | Ninja už: 6110 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

Byl bych šílený ninja, který by zabíjel ty špatné i ty dobré Laughing out loud

Obrázek uživatele Rittsu-chan
Vložil Rittsu-chan, Po, 2010-12-27 19:00 | Ninja už: 6419 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Zlo a dobro vlastně neexistuje Smiling Zlo si lidé vymysleli jen aby popsali něco co je podle nich nevhodné, špatně a nebo je jim to nelíbí...Zlí lidé si zlí nepřipadají, dělají něco co je podle nich správné-tedy dobré Smiling Každý má jiný názor na to co je "zlé" nebo "dobré". Když se podle vás přidáte k dobru tak ti druzí řeknou že se přidáváte ke zlu. Pein je skvělý příklad Smiling myslel si že je hodný a ostatní sou zlí. Kdežto např. Konoha si myslela že je zlý Pein Eye-wink Já bych si šla za vlastním cílem a dělala bych to co je dobré podle mě Smiling a ostatní ať si to přeberou po svém... Eye-wink

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Po, 2010-12-27 19:21 | Ninja už: 6520 dní, Příspěvků: 1291 | Autor je: Prostý občan

Takže říct že zlo neexistuje je hloupost ačkoliv je pravda že každý dělá chyby ale ne každý je skutečně hodný. Člověk co svým dětem zničil zdraví, co je pořád bije a co se stara jen o peníze přijde ti dobrý?? On o sobě může uvažovat jako o dobrým člověkovi, ale on přijde ti dobrý. To byych o sobě mohl říct že jsem dobrej. Když takovej psychopat povraždí rodinu přijde ti hodný??? NEbo fanatici kteří upalovali lidi za čerodějnictví, nebo Hitler. ANo svět není černobílý, ale to neznamená že zlý lidé nejsou a že zlo není.

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Flatron
Vložil Flatron, Po, 2010-12-27 19:28 | Ninja už: 6203 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Prostý občan

Zlo je ale zalezi na uhlu pohladu co budeme vnimat ako zlo Eye-wink