manga_preview
Boruto TBV 13

Zlo nebo dobro? Kam byste se přidali?

Yosh...
Myslim, že nadpis mluví za vše
Docela by mě zajímalo, kdybyste byly ve světe Naruta, jestli by ste se přidali na stranu Naruta a jeho přátel proti zlu, nebo k těm co jsou na straně zla..?
Je to otázka hodna k zamyšlení, tak sem pište co chcete, diskutujte, ale prosím jen se tu nehádejte Smiling

Třeba já bych si nejdřív vyzkoušela obě dvě strany, pak zvážila co je pro mě lepší a výhodnější (jestli mi rozumíte Laughing out loud) a pak bych se rozhodla. Ale je to taková klasika...asi bych možná zvolila zlo, protože to má svoje výhody a tak Smiling
Co vy? Eye-wink
Eh, musim se opravit..někdo tu už psal, že chce bejt neutral. Ano i to se smí ^^ I když pochybuji, že ve světě Naruta si asi budeme moct vybrat neutral, tam záleží hlavně jestli si vyberete dobro či zlo


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele OMG
Vložil OMG, Út, 2011-07-12 10:57 | Ninja už: 4832 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

ja 100% na zlo Laughing out loud

Homer : chut´vraždit roste Laughing out loud .love. DnB a skateboarding XD xD xP XP Mas problem so mnou ???? tak ho maj, mna to ne*ebe Cool
chces sekerou do hlavy ??? ja ti dam Smiling Som tlsty homer Laughing out loud

best song : http://www.youtube.com/watch?v=eRVKb2VJYiA

Obrázek uživatele Typek321
Vložil Typek321, Po, 2011-07-11 21:50 | Ninja už: 5140 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

No já bych dělal co bych musel.Kam by mě život zavál Laughing out loud nijak speciálně bych to neřešil pokud bych musel bejt "zlej" byl bych , ale jinak klasika Dobro.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Ne, 2011-07-10 19:29 | Ninja už: 5001 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Zákonné zlo (dle DrD pravidel) - to jest zlo s vlastním "kodexem", to jest žádná šílená postavička, ale pořádně zlej jedinec, který se drží svého "zlého kodexu". Chcíp

Edit: A samozřejmě - 100% rezistence vůči "Talk no Jutsu"

Obrázek uživatele Typek321
Vložil Typek321, Po, 2011-07-11 21:40 | Ninja už: 5140 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

Jak DEXTER Laughing out loud Pokud znáš.

Obrázek uživatele NeznamyNinja
Vložil NeznamyNinja, Po, 2011-07-11 21:50 | Ninja už: 5034 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ani bych neřekl, Dexter se sice řídí jakýmsi vlastním kodexem a dělá nehezké věci, ale řekl bych, že sám se považuje spíše za dobro, nebo o tom ani vůbec nepřemýšlí. Provádí něpěkné věci, ale jen "těm špatným", tak bych si ho zaškatulkoval asi jako neutrála... Laughing out loud
ale teda cvok je to pořádnej Laughing out loud

pro Sasuke Uchihu: blbej dotaz, ale co jsou ta DrD pravidla?

a abych se zapojil k tématu, tak já bych chtěl bejt klaďas Smiling

Obrázek uživatele Typek321
Vložil Typek321, Po, 2011-07-11 21:58 | Ninja už: 5140 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

No Dexter sám o sobě už hodněkrát řekl že je nestvůra,ale joo cvok je to teda pořádnej Laughing out loud

Obrázek uživatele Witch King of Angmar
Vložil Witch King of Angmar, Ne, 2011-07-10 19:26 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 657 | Autor je: Pěstitel rýže

Neutral ale spis bych tihnul k temne strane sily

My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker

Obrázek uživatele -Jiraiya-
Vložil -Jiraiya-, So, 2011-07-09 08:49 | Ninja už: 4843 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

dobro!!!!!

Bojovat,žít s přáteli a pro ně zemřít.To je pravý ........shinobi.

Obrázek uživatele Nayra
Vložil Nayra, Pá, 2011-07-08 21:34 | Ninja už: 6454 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Prostý občan

Zla je na světě příliš, takže samozřejmě dobro.

userbarz.com

Obrázek uživatele Morgal
Vložil Morgal, Pá, 2011-07-08 19:52 | Ninja už: 5271 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Pěstitel rýže

urcite dobro ,..... aby som vsetkym vam ktory by ste si zvlolili zlo nakopal prd*l Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud myslim to v dobrom umysle.... Smiling

Obrázek uživatele Lili Knightwalker Scarlet
Vložil Lili Knightwalk..., Pá, 2011-07-08 19:45 | Ninja už: 4935 dní, Příspěvků: 534 | Autor je: Prostý občan

zlo Laughing out loud



Obrázek uživatele Nathanael
Vložil Nathanael, Pá, 2011-07-08 19:39 | Ninja už: 5097 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Prostý občan

ZLO!!! Sticking out tongue

Ten kto sa nebojí svojho meča, nemá právo meč vlastniť.

Obrázek uživatele Hudy
Vložil Hudy, Pá, 2011-07-08 19:31 | Ninja už: 4933 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

Opustil bych vesnici a věnoval bych se čistě svým záležitostem. Jestli by během cestě k mému cíli někdo zbytečně umřel bych asi neřešil. Takže ZLO. ^^

Obrázek uživatele Ainio Hintaki
Vložil Ainio Hintaki, Čt, 2011-07-07 23:12 | Ninja už: 5170 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Prostý občan

No jasně, že Zlo.
viděli ste snad už někdy zlou postavu brečet, litovat minulosti nebo řešit nějaký přitroublé zbytečné problémy? NE .... zlá postava vždy jde tvrdě za svým cílem !! Bohužel je teda většinou na konci zabita, ale každopádně může o sobě říct, že prožila plnohodnotný a akční život Laughing out loudLaughing out loud

Ainio's AMV

Obrázek uživatele kakasa
Vložil kakasa, Čt, 2011-07-07 23:11 | Ninja už: 5189 dní, Příspěvků: 162 | Autor je: Prostý občan

staral by som sa len o svoje zaujmy-či budem konať zle alebo dobre,to mi bude jedno Sticking out tongue

Obrázek uživatele Hyuuga Mikomi
Vložil Hyuuga Mikomi, Čt, 2011-07-07 23:02 | Ninja už: 4941 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Pěstitel rýže

Já jsem učiněné dobro, které si občas potřebuje vybít vztek velmi zlým způsobem...



This is the best fight ever...
https://www.youtube.com/watch?v=haCW1Tu5cv8

Trolling the monsters...
http://www.youtube.com/watch?v=7Cz7idYv5nA

Jalapenos FanClub

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Čt, 2011-07-07 22:24 | Ninja už: 5073 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Predtým, než sa rozbehne debata "dobro alebo zlo", by sme sa mali zamyslieť, či vôbec také veci existujú. Ako chápem, rozdelenie ľudí v Narutovi je jasné. Ľudia ako Naruto sú vždy "dobrí" a napr. Akatsuki sú "zlí".
No pre "dobrých" sú "zlí" zlí, ale pre "zlých" sú naopak "dobrí" zlými (dúfam, že ste pochopili, čo som tým chcela povedať).
Ale každý tzv. "zlý" má dôvod, prečo robí to, čo robí a to platí pre každého.

Alebo vám dám ďalšiu situáciu:
Chudobný muž ukradne jedlo a peniaze, za čo je aj nazývaný "zlým" a ľudia ho chcú vrhnúť do väzenia.
Ale on to nekradne z vlastného rozmaru, totiž doma má tri malé hladné deti, o ktoré sa musí starať sám.
Tak mi povedzte: Je tento muž "zlý" alebo "dobrý"?

Preto:Neposudzujme ľudí z nášho pohľadu. Skúsme sa na to pozrieť ich očami.

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Typek321
Vložil Typek321, Po, 2011-07-11 21:43 | Ninja už: 5140 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

Dobrý Laughing out loud

Obrázek uživatele kakasa
Vložil kakasa, Čt, 2011-07-07 23:09 | Ninja už: 5189 dní, Příspěvků: 162 | Autor je: Prostý občan

ako povedal ten podo mnou-učel sveti prostriedky Eye-wink

Obrázek uživatele Hebi
Vložil Hebi, Čt, 2011-07-07 22:35 | Ninja už: 4826 dní, Příspěvků: 520 | Autor je: Prostý občan

Ten muž zlý není, protože při takových situacích účel světí prostředky. Je to samozřejmě společenský deviant, ale má proto dobrý důvod, takže pro mne by zlý nebyl. Podle mne se zlý člověk vyznačuje tím, že pro svůj prospěch obětuje život druhých nebo ho jinak drasticky mění. A také jde o to, aby ten účel byl natolik "velký", aby vyrovnal ztráty. Dal bych příklad na Zabuzovi, když už jsi ho tam zmínil. Opravdu by hodný člověk pro své cíle zničil cíle druhých lidí? Neřeknu, kdyby kradl, aby získal peníze. To by se ještě dalo brát v úvahu, protože tím druhé poškozuje jen mírně(pokud by to byly kapsářské krádeže), ale zabít? To fakt ne. Orochimaru to samé. Neřeknu, kdyby se chtěl podělit o tu nesmrtelnost se všemi lidmi a přinesl by tím "nový lék na všechno", ale jeho účel byl sobecký. A rozhodně si nemyslím, že je správné zabít několik desítek(netuším, kolik jich bylo) lidí na to, aby jeden žil. A takhle bych mohl pokračovat do nekonečna, ale už tak si připadám, že tu píšu slohovku.

Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Pá, 2011-07-08 10:04 | Ninja už: 5073 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

...a "dobrí" také veci nerobia? Tiež chcú pretvárať, niekedy až zabíjať, životy tých "zlých".

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Hebi
Vložil Hebi, Pá, 2011-07-08 10:11 | Ninja už: 4826 dní, Příspěvků: 520 | Autor je: Prostý občan

Jak říkám, jde o to, jaký je to účel a jaké má prostředky. Pokud chtějí zničit život zlého člověka, aby zachránili mnoho dobrých životů, tak je to dobré. Vždy jde o to, čeho chtějí dosáhnout a za jakou cenu. A podle toho to tak rozděluji. Samozřejmě, všechno tady je můj názor. Že to tak cítím já, neznamená, že je to přesná definice dobra a zla. Ty to samozřejmě můžeš cítit jinak. Smiling

Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, So, 2011-07-09 09:56 | Ninja už: 5073 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Nikto nie je dokonalý dobrák, čiže každý urobil nejakú blbosť, nejaké zlo. A taktiež tí "zlí" neboli zloduchmi od jakživa. Niečo ich k tomu vyprovokovalo, napr. smrť rodiny, a oni ju chceli pomstiť, čo bolo aj povinnosťou, lebo kto to neurobil, bol považovaný za zbabelca a slabocha. Tí ľudia boli k tomu až vyprovokovaní a to bola tradícia.
Už v staroveku mali príslovie: Oko za oko, zub za zub.
To iba rozbehlo kolobeh nenávisti a pomsty, ktorý sa už nedal zastaviť. Napr. zabijú ti matku, ty sa pomstíš, že ho zabiješ. Potom jeho blízky ťa budú chcieť zabiť atď.

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Hebi
Vložil Hebi, So, 2011-07-09 10:15 | Ninja už: 4826 dní, Příspěvků: 520 | Autor je: Prostý občan

Ano s tím souhlasím. Ale teď nevím, co to má společného s definicí zla a dobra. Samozřejmě jak značí i Yin Yang, v každém dobru je něco zlého a v každém zlu je něco dobrého, a teď už jde jen o to, co převažuje. S tím koloběhem nenávisti máš pravdu, ale tam taky hraje roli to, že ti lidé nejsou až tak zlí, když chtějí zabít zlého člověka, kvůli svému blízkému. Zlý byl možná jen ten, kdo byl na začátku, a zabil z jiného důvodu.

Stejně bych dal přednost tomu, že dobrý člověk, kdyby mu zabili někoho blízkého, by vraha nezabil. Pomsta stejně nic neřeší, akorát věci zhoršuje. A stejně by si potom uvědomil, že nakonec je ten zlý on, a stal se stejným jako vrah, a tudíž si tím zničil všechny priority a kodexy.

Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Ne, 2011-07-10 18:52 | Ninja už: 5073 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Veľa dobrákov si to neuvedomuje. Veď takmer vo všetkých filmoch rozuzlenie končí zabitím toho "zlého" niekým "dobrým" a je z toho veľká oslava.

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Hebi
Vložil Hebi, Ne, 2011-07-10 19:04 | Ninja už: 4826 dní, Příspěvků: 520 | Autor je: Prostý občan

Ve filmech je to taky ale většinou zlý, který ničil životy několika desítek, né-li stovek lidí. Nevidím důvod, proč by neměli oslavovat.

Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Ne, 2011-07-10 19:13 | Ninja už: 5073 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

...ale prečo by mali vôbec dôvod oslavovať? Veď oni sú "dobrí" a "dobrí" ľudí predsa nezabíjajú, nie?
Nie, proste mne sa to zdá, akoby vo filmoch spracovali len polovicu filmu - polovicu pocitov všetkých ľudí - a nakláňali si diváka na tú jednu stranu (tú "dobrú"). Lebo žiadne odvodenie alebo zdôvodnenie, prečo sa tak tí "zlí" správajú, tam vôbec nenájdeš.

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Hebi
Vložil Hebi, Ne, 2011-07-10 19:16 | Ninja už: 4826 dní, Příspěvků: 520 | Autor je: Prostý občan

Oslavují to, že rukou toho zlého už díky bohu nezemře žádná nevinná duše. Smiling No je pravda, že ve filmech jsou ti zlí většinou zlí, kvůli nějakým komplexům. Prostě chtějí anarchii a ubližovat lidem a nic víc za tím není.

Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Ne, 2011-07-10 19:20 | Ninja už: 5073 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

A odkiaľ vieš, že za tým, akí sú, nie je čosi viac než nejaká úchylka?
Veď ich život tam predsa nikto nerozoberá.

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Hebi
Vložil Hebi, Ne, 2011-07-10 19:21 | Ninja už: 4826 dní, Příspěvků: 520 | Autor je: Prostý občan

To se z těch filmů většinou pozná. Samozřejmě je to individuální, jde o to, jaký film myslíš.

Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.