Rittsu-chan
Rittsu-chan je právě na misi (tzn. offline).
Pro zaslání zprávy tomuto uživateli se zaloguj nebo zaregistruj Nindžou již 16 roky 25 týdny Poslední vstup do Konohy
Pátek, Únor 21, 2014 - 20:54
Rittsu-chan se žádných misí neúčastnil(a).
Nejoblíbenější Anime a Manga nejvíc Naruto a pak jsou tu jěště Nana a Full Metal Alchemist...Je jich hodně =) Anime, které jsem viděl(a) Zajímá mě Anime i Manga Nejoblíbenější postava Mam jich hodně tak třeba: Ritsuka z Loveless, Louise de Valliere a Saito ze Zero no tsukaima...V každém anime si někoho oblíbím =)
Oblíbená postava SASUKE, Naruto, Kakashi, Sai, Deidara, Shikamaru, Shino, Kankurou, Kiba, Neji,Lee, Itachi...a spousta dalších =) Oblíbené Jutsu Tak třeba...Amaterasu, Narutovo Kage bunshin, rasengan, fuuton rasen shuriken, všechny druhy sharinganu a mokuton... Postava, kterou nesnáším Nikdo takový není, všichni jsou skvělí =) Nemusím moc mladou Sakuru a Ino...ale v Shupuudenu už sou fajn =) Jutsu, které se mi nelíbí Takový neni =) Naruto sleduji S Českými i Anglickými titulky Kam chci patřit Listová (Konoha)
ICQ 491342048 Věk 16 Bydliště Daleko kam normální člověk jen tak nezabloudí =D Pohlaví Holka Moje oblíbená hudba Můj sen Nejlepší jídlo Miluju Pocky! =D a při 1. příležitosti si určitě dám ramen =)
Pátek, Únor 21, 2014 - 20:54
Mise
Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)Rittsu-chan se žádných misí neúčastnil(a).
Anime a Manga
Fuu těch je =)
Naruto
Nindža karta
Tak různě...
Žít v japonsku =)