manga_preview
Boruto TBV 15

Anime, které vás zklamalo (na celé čáře) ☺

Zdarec lidi, když jsem si tak pročítala diskuse o různých anime, všimla jsem si, že když někdo celkem populární anime negativně okomentuje, tak ostatní mu napíšou, ať ,,mlčí" (no však my všichni víme, že to dost lidí píše tou hrubší formou Laughing out loud). Ale já si myslím, že každý má právo projevit svůj názor - no, ne snad? - vždyť k čemu by bylo, kdyby tady každý psal jenom ,,moc se mi to líbilo, fakt super. Nechápu co se na tom může někomu nelíbit..."? Ten kdo by si to pak četl, by si musel říct, že jsme úplně zaslepený! Víte, jak se to říká: Mít rád neznamená jen užívat si krásu, ale i najít chyby a smířit se s nimi.
Fajn, netvrdím, že si musíme zkusit všechno zprotivit. Ale něco jako: "Fajn, chyby jsem hledal. A chyby jsem nenašel." by byl docela dobrý přístup.

No nevím, jestli jste pochopili to, co se vám tu snažím vysvětlit, ale každopádně při vstupu sem si můžete být jistí že:
1)se tu na vás nebude nikdo zlobit, za váš názor( i kdyby ostatní byli jiného názoru - nebo to aspoň zkuste - jsme přece lidi, né?) - respektujte názor ostatních!!
2)tu bude hlavně samá kritika (takže kladný komenty o svým oblíbeným anime tu raději nehledejte XD)
3) já samozřejmě začnu XD


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Satoru
Vložil Satoru, Po, 2013-04-29 22:14 | Ninja už: 5310 dní, Příspěvků: 315 | Autor je: Recepční v lázních

S tou válkou máš pravdu! Prostě já nevím, ale mě se to do Naruta nehodí!

Jak si tak člověk čte své staré komentáře, říká si na co proboha myslel, že tohle napsal! Ty kámo, co sis dal?!

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Út, 2013-04-30 05:56 | Ninja už: 4770 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

konečně někdo, kdo se mnou ohledně války plně souhlasí.
Přitom neučinilo by ve světě anime stejnou službu to, že by byla válka na spadnutí, ale zabránilo by se jí... O ty rozhodující souboje bychom nepřišli a nepůsobilo by to jako jeden velký filler.
Nakonec, když se na to člověk podívá, tak jaká je tohle vlastně válka? Bojují desetitisíce noname ninjů proti dvěma nebo tedy možná třema "záporákům". Přičemž u Kabuta nevíme ani zdaleka ten důvod, proč se vůbec s Tobim "spojil". A u Tobiho zase nevidím důvod, proč vést otevřenou válku.

Nejhorší na tom je to, že teď už se na to (alespoň já) nepřestanu dívat. A to i kdyby se úroveň ještě zhoršila. Tolik let přece nenechám vejít v niveč! Smiling

Obrázek uživatele Hinako
Vložil Hinako, So, 2013-04-27 19:11 | Ninja už: 5390 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Pěstitel rýže

osobne sa mi nepáči fairy tail ....nwm prečo ..aju som hodila pokus že si ho pozrem lebo ho všetci vychvaľujú ale nič iba som sa zasmiala Laughing out loud Laughing out loud :...

Obrázek uživatele Kiroshi
Vložil Kiroshi, St, 2013-05-01 11:06 | Ninja už: 5078 dní, Příspěvků: 418 | Autor je: Prostý občan

Ten Fairy Tail je hlavně o té srandě ale je to jedno z mála anime kde se válím smíchy po zemi a mám mráz na zádech Laughing out loud

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Út, 2014-11-11 21:30 | Ninja už: 4770 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Fairy tail jsem dropnul už dávno.
Stále se to opakuje. Výhry členů FT jsou nelogické a neopodstatněné.
A pokud jde o vtip, tak se neustále opakují ty stejné narážky a gagy. Je to spíš k pláči než k smíchu.
Kdyby se alespoň hlavní postavy vyvíjely. Ale to ne, oni se vždy v rozhodující okamžik rozhodnou, že prostě vyhrají a tak se prostě stane a to prostě proto, že jsou členy FT.
Co dodat?

Obrázek uživatele Oneran
Vložil Oneran, So, 2013-04-27 17:16 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

Ááááách jo. Tak už jsem tu znova. Byla jsem k tomu donucena počinem jménem Skip Beat. Chtěla jsem zase jednou zkusit nějakou tu romanci a opravdu jsem se u toho bavila a na prazvláštní (i když místy naprosto klasickou) hlavní hrdinku jsem si brzo zvykla. Občas se to trochu táhlo, ale jinak jsem celých 24 a půl episod byla spokojená. Ale ten konec! Co to sakra mělo být?! Poslední tři díly to jelo strašně do kopce a už-už jsem to vyvrcholení děje a ono nic! Během 5 minut všechno kleslo o kilometr níž. A ani není pokračování, které by vysvětlilo neexistující mizerný konec! Opravdu jsem velmi zklamaná.



Obrázek uživatele M-san
Vložil M-san, So, 2013-04-27 18:10 | Ninja už: 5586 dní, Příspěvků: 132 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak konec to není manga pokračuje v ději ještě dlouho.

Obrázek uživatele Oneran
Vložil Oneran, Po, 2013-04-29 14:28 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

Vážně o.O tak super! Vrhnu se na mangu! Laughing out loud Děkuju!



Obrázek uživatele Telperion
Vložil Telperion, So, 2013-04-27 20:53 | Ninja už: 5504 dní, Příspěvků: 132 | Autor je: Prostý občan

manga pokračuje a je parádní, uznávám že anime končilo divně ale mangu rozhodně stojí za to si přečíst, děj se pak začíná krásně rozvíjet Smiling

Obrázek uživatele EviRuha.Kuchiki
Vložil EviRuha.Kuchiki, St, 2013-04-17 16:08 | Ninja už: 4646 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Black Rock Shooter. Přišlo mi, že je to tak celkově o ničem. Nebo jsem asi jenom hloupá a moc jsem to nepobrala. Ale tak přece jenom už je to nějakej pátek, co jsem to viděla.. Třeba by to na mě dneska zapůsobilo i jinak.
Zkusila jsem kdysi dávno koukat i na DragonBall, ale nějak mě to neuchvátilo. Říkala sem si tenkrát, o čem to tak může být, když Goku s Bulmou (HaHa, prvních pár dílů jsem měla dojem že jde o 'Bulvu') nasbírali skoro všechny kulky během prvních pár dílů. Perverzní týpek s želvou mi ale neuvěřitelně připomněl Jirayu Laughing out loud

Ale jaký anime mě nejvíc ze všeho naštvalo..? To celkem zdatně zvládlo Kuroshitsuji II. První Kuro je vlastně moje nejoblíbenější anime vůbec, ale druhou sérii považuju za jedno gigantický genjutsu. To fakt už ani neni jinak možný. Nejde snad ani slovy vyjádřit, jak moc mě to nas.alo. Říkám, kdyby Sebastian a Grell neudělali comeback, a kdyby Sakurai Takahiro nebyl hlasem Clauda, nikdy v životě bych neudělala tu chybu a nepodívala se na to.

JRock. VisualKei. the GazettE ~ ViViD ~ Vidoll ~ Luna Sea ~ PLUNKLOCK

JDrama. Mukai Osamu ~ Takagi Manpei ~ Takagi Shinpei ~ Mizushima Hiro ~ Yamamoto Yūsuke ~ Shunsuke Daito ~ Matsuyama Ken'ichi

Seiyū. Okiayu Ryōtarō ~ Ono Daisuke ~ Sakurai Takahiro ~ Fukuyama Jun ~ Ishida Akira

Free userbars

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Po, 2013-04-01 10:12 | Ninja už: 6123 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Toaru Majutsu no Index je myrným zklamáním není to špatný, ale ty postavy. Hlavní hrdina nic moc, hlavní hrdinka je strašně otravna ukousaná a furt to chce jen žrat při tom se chová jako úplná blbka. Druhá hlavní hrdinka Misaka no začal jsem se na to koukat protože se jedná o velice populární Tsundere, řikal jsem si no nebude tak zle když má tahle postava být tak dobrá a i Misaka dobrá? Ne je nezajimavá, jako spousta Tsundere před ní, Haruhi a Rin Tohsaka jsou pořád lepší, zkrátka a dobře, důvod k velké oblíbě Misaki je mi nějak skryt......... oblíbil jsem si asi nejvíc Kanzaki Kaori (není to kvůli velikosti hrudníku)

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Dahakere
Vložil Dahakere, Út, 2013-04-16 19:44 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 190 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

Po 5 dílech jsem to zahodil. Nějak mě to celý nedávalo smysl...

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, St, 2013-04-17 07:12 | Ninja už: 6123 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Do šestého dílu jsem přemýšlel zda se na to nevykašlat, nakonec po šestém díle to bylo trochu zajimavé.

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Ne, 2013-03-31 12:32 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Witch Hunter Robin - Tohle anime má dobrou atmosféru, dobrý příběh, skvělý námět, skvělou kresbu a dobrý ost. A dvě obrovské chyby. Tou první jsou postavy. Hlavní postava Robin patnáctiletá (překvapuje to někoho) lovkně čarodějek, která také ovládá magii. Přímo vidím, jak se snažili vytvořit ženskou postavu, která by se odlišovala od všech ostatních. No místo rozvážné, melancholické a uzavřené postavy stvořili něco na hranici retardaci. Ona je tak pomalá až to hezké není, reakční čas 5 vteřin hadr. Doplňuje jí hlavní hrdina, prototyp "tajemný cool týpek s temnou minulostí", Amon. Když se tyhle dva potkají, tak je to rozhovor o deseti větách na půlku dílu.
Další postavy jsou "vtípkař, co všechno odnese", "rozmazlená slečinka, co se zatvrdí", "šéf", "barman, co dává rady o životě", "zástupkyně velitele, co se vyrovnává s tím, že velitel už není," a hacker, kterému nejsem schopen dát jedinou vlastnost. A hlavně všichni jsou naprosto nevýrazní a to včetně ústředního páru.
Druhé je tempo. Prvních 13 dílů je to detektivka. Každý díl jeden případ. Tedy buť jednoduchoučký, nebo vyřešený pomocí náhody, neuvěřitelnou zkratkou. 20 minut je na detektivku málo (viz první díly Psycho-Pass). Druhá část rozvíjí propojený příběh, plný mystiky a beznaděje. A zpomalené hlavní hrdiny. Naprosto typický je 16 díl, kde se hlavní hrdinka dozví 2 věci, které divák dávno už ví. Tedy ona se celých 20 minut dozvídá dvě věci a to formou dialogů.
Zkrátit to anime na 13 dílů a popohnat hlavní hrdinku a bylo by to skvělé anime, takhle nic moc.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2013-02-14 14:39 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Zapřísáhla jsem se, že se rozhodně nepřidám k zástupu dalších zklamaných a to prokleté SAO sem nenapíšu. Ale...
Ztratila jsem odvahu dívat se dál po zvratu ála Šípková Růženka a ďábelský ne-tak-docela princ. Nicméně jsem nakonec neodolala a... no, jestli jsem nebyla dostatečně traumatizovaná už tou jejich sladkou rodinkou, tak ty víly mě dorazily úplně. Huh.

Obrázek uživatele Oneran
Vložil Oneran, St, 2013-02-13 23:42 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

Saint Seiya: The Lost Canvas - Meiou Shinwa... to se nedá nazvat jinak, než ztráta času a obří zklamání. Všechny AMV ukazovaly jen "temnou stranu", která se tu opravdu povedla a hlavní záporák je úžasný. O tom hrozném zbytku se ale skoro nikde nemluví. Přijde mi, že i fanoušci to tak nějak na internetu tutlají, aby motivovali ostatní ke zhlédnutí - takže ano, jsem jeden z blbců, co naletěl. Rádoby epické boje (větší trapárnu jsem dlouho/možná nikdy neviděla), kdy nadupaní záporáci padají jako hrušky. A kladné postavy suché a nesnesitelné.

Tonari no Kaibutsu-kun... oproti předchozímu je sice tohle anime špička, ale stejně mi přišlo, že po asi 5 dílech trochu ztratilo dech a ke konci se docela táhlo. Konec byl nevýrazný a děj mi přišel tím pádem ochuzený o závěr. Z hudby přímo kapal med, ale animace se povedla a hlavní hrdinka byla poměrně neobyčejná.



Obrázek uživatele Harleq
Vložil Harleq, Čt, 2013-02-28 23:36 | Ninja už: 4321 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

Konec byl nevyrazny, protoze predloha porad vychazi

Obrázek uživatele Oneran
Vložil Oneran, Po, 2013-03-04 20:32 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

ano, ale tohle byl konec jednoho celku, tak jsem očekávala aspoň mírně patrné zakončení



Obrázek uživatele Rasendory
Vložil Rasendory, Út, 2013-02-12 23:42 | Ninja už: 4640 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Pěstitel rýže

V poslední době se mi přestalo líbit anime a manga Fairy Tail. Schopnosti všech hrdinů jsou v celku dobré, ale děj je úplně na nic. Nezbývá mi než věřit, že se to zlepší. Také jsem se pokoušel dívat na Bleach, ale moc jsem to nepochopil.


Akatsuki personality test -- Make and Take a Fun Test @ NerdTests.com's User Tests!
My Category: Kisame-= click to take @ NerdTests.com =-

Obrázek uživatele Harleq
Vložil Harleq, Út, 2013-02-12 23:26 | Ninja už: 4321 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

Sword Art Online - SAO nebylo spatne zezacatku, konec SAO nebyl zanimovany dobre, novela zachytila celou atmosferu konce Aincradu mnohem lepe. ALO cele spatne, milostny trojuhelnik byl relativne zajimavy, Asuna rozhodne nejhorsi postava cele druhe sezony, vsechny tri posledni souboje o nicem. Celkove nejprecenovanejsi anime posledni doby, spolecne s Madokou.

Baccano! - Kazdym coulem prumerne anime, nic na tom nebylo vynikajici, zadna postava nebyla zajimava, animace prumerna, hudba nic moc (opening mel dobry styl), napad "roztrhaneho" pribehu docela pekny, spatne provedeny.

Fairy Tail - Uzasny soundtrack, bohuzel anime je jen takovy Naruto s vice fanservice, kdyz se zacali zabyvat tim kocicim svetem, dosla mi veskera trpelivost.

A samozrejme Naruto - Nedavno jsem se znovu podival na souboj Rock Lee x Gaara kolem 50. dilu, ktery porad patri mezi nejlepsi anime souboje, ktere jsem kdy videl, a pripomnel jsem si, ze Naruto by nebylo tak spatne anime, kdyby tam byl jen Zabuza, chuunin exams, sound four a konec. Bohuzel se tvurci rozhodli vsechno radne oblozit nesnesitelnym plevelem. Neda se na to divat.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Út, 2013-02-12 23:53 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

SAO podle mě nikdo moc nepřeceňuje. Ano byl kolem něj velký poprask, ale to protože prvních 10 dílů bylo dobrých. Pak to šlo do kytek.
No a Baccano, to anime je cokoliv krom průměrné. Chápu, že někomu nemusel sednout způsob vyprávění, který je zmatečný a náročný na pozornost. Ale průměrná animace? Co bych za to dal aby všechny anime měli animaci jako Baccano. Hudba? Když to je naprosto perfektně padnoucí řízná hudba ala třicátá léta. Co víc by člověk mohl chtít. A postavy? Jak potom vypadá seriál se zajímavýma postavama, když to není Baccano.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Hagane no Edward
Vložil Hagane no Edward, Po, 2013-03-04 21:52 | Ninja už: 5581 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Pěstitel rýže

Nikto SAO nepreceňuje? Tak ako to, že to má vyššie hodnotenia ako Zetsuen no Tempest a Psycho-Pass? Proste SAO je žiaľbohu najpopulárnejšie a najpreceňovanejšie anime minulého roka. Ja sa našťastie môžem rátať medzi tých, čo dali na varovania a dropli to hneď potom, ako sa objavila to krpaté dievčatko a ako sa Asuna s Kiritom začali hrať na rodinku, takže som z toho vyšiel bez ujmy a neskazil som si prvých pár dobrých dielov (aj keď stále sa radím medzi odporcov tohto anime). No a okrem toho mi vadí trochu ten fandom, lebo jeho väčšinu tvoria týnedžerské faninky Kirita.
A nedá mi ešte nerýpnuť si. Neviem či som to sem už nepísal, ale proste to musím znova spoemúť. Za ďalšie veľké sklamanie považujem Dragonball a Dragonball Z. Akože boje to má fajn, vtipy sú fajn aj kresba sa dá ale ten zvyšok je dosť nanič. Vlastne je to podla mňa zatiaľ najhorší príklad RPG gradácie, overpowered hrdinu, recyklácie, zmŕtvychvstaní, zle spravených záporákov či nepoužiteľných vedlajších charakterov. Proste mierne čitateľné, ale nechal som to pri boji s Freezom. Možno sa k tomu niekedy vrátim, aleurčite nie v dohľadnej dobe.




Obrázek uživatele Mayako-chan
Vložil Mayako-chan, Po, 2013-03-04 22:06 | Ninja už: 6178 dní, Příspěvků: 436 | Autor je: Prostý občan

Když už nic, tak slintám nad Osty SAO, jsou od Kajiury Yuki, ale jinak od toho jejich first kissu to byla fraška



Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2013-03-04 22:22 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Tak na OST od Kajiury je nejlepší Girls with guns trilogy. Tedy Noir, Madlax a El cazador de la Bruja. Je fakt zajímavé, že tahle skvostná noirová anime (tedy hlavně Noir a Madlax) maji hodnocení pod 7,5 zatímco Phantom, který je oproti nim jako stokrát vyprané ponožky má nad 8. Každopádně tyhle tři mají nejlepší OST od Yuki a to co stvořila pro SAO se s tím vůbec nedá porovnat. Jediné co je srovnatelně dobré je OST ke Bebopovy od Yoko Kanno.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Mayako-chan
Vložil Mayako-chan, Po, 2013-03-04 22:26 | Ninja už: 6178 dní, Příspěvků: 436 | Autor je: Prostý občan

je pravda na SAO se Yuki tak úplně nepodílela, bylo tam mnoho dalších, takže se to nedá porovnávat s OSTy, které tvořila úplně sama Laughing out loud tj. Tsubasa, hack//, Pandora Hearts Laughing out loud
Yup Yoko-san je taky skvělá Laughing out loud



Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2013-03-04 22:41 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Jo vidíš, ani jedno jsem neviděl (ale na hack// už si brousím zuby dost dlouho). Ale Kara no Kyoukai, Madoka nebo Fate/zero už byly proti Noir a Madlax docela slabé.
Yoko není špatná, ale mám pocit, že se vystřílala na monstrózním OSTu k Cowboyovi. Přeci jen to má 7 CD... Zbytek její tvorby je dost dobrý, ale už to není ta extratřída.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Harleq
Vložil Harleq, St, 2013-02-13 00:09 | Ninja už: 4321 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

Je pravda, ze na animaci Baccano nebylo mnoho chyb, coz se o ostatnich anime rict neda, ale presne to je na tom tak prumerne, mam mnohem radsi, kdyz jsou dulezite sceny zanimovane s peclivosti a jsou pekne a velkolepe, i kdyby to melo znamenat, ze se tam obcas vloudi sceny, ve kterych se toho moc nedeje a neni prilis dbano na detail, nez aby vsechno bylo porad stejne prumerne. Ale to je mozna jen moje vec.
Napriklad Durarara, coz je v podstate Baccano 2.0, se mi libilo mnohem vice.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Út, 2013-02-12 23:49 | Ninja už: 4930 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Se SAO souhlasím. Nástup mělo skvostný, vážně začátek anime byl dobrý, ale pak přišel moment přechodu ze SAO do ALO a tam se to pokazilo. Ke konci to anime ještě trošku zvedlo má očekávání, ale zařadil bych ho mezi průměrné, za ten zajímavý start.

FT miluji, i když spíše kvůli těm OP soubojům. Ta hudba je luxusní, lepší jsem snad neslyšel. I když je pravda, že nyní souboj na olympiádě s Mirajane byl trochu až moc ulítný a úchylný. Neříkám, že se mi to nelíbilo, stále jsem chlap, ale i tak. Čekal jsem pořádný boj a ono tohle o.O Mě nejvíce štval Edolas arc. Všude kočky, nikdo nedokáže užívat magii etc. To se mi moc nelíbilo.

Naruto má zásadní problém a tím jsou animátoři. To, co provádějí s ksichty postav je někdy neuvěřitelné. Něco podobného by nedokázal ani čelní zásah kamionem. Co se týká Chuuninské zkoušky, tak tam byly nejlepší boje pre-shippudenu. Naruta bych ale plně neodsuzoval, rozhodně je kvalitnější, než SAO.

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Út, 2013-02-12 23:54 | Ninja už: 5031 dní, Příspěvků: 2426 | Autor je: Prostý občan

Do poloviny Edolas arcu super! Od tý doby hrůza a děs!

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, St, 2013-02-13 00:14 | Ninja už: 4930 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Řekněme si to na rovinu, nejlepší byl dle mého Tenrou Island arc, protože ten byl prostě nejzajímavější vývojem děje. Pak je ten arc, kdy se Laxus pokusil převzít Fairy Tail, ten byl taky dost kvalitní. A pak bych ještě řekl, že Phantom Lord arc stojí za zmínku. Ostatní byli zajímavé, ale neřekl bych, že tolik.