manga_preview
Boruto TBV 09

Anime, které vás zklamalo (na celé čáře) ☺

Zdarec lidi, když jsem si tak pročítala diskuse o různých anime, všimla jsem si, že když někdo celkem populární anime negativně okomentuje, tak ostatní mu napíšou, ať ,,mlčí" (no však my všichni víme, že to dost lidí píše tou hrubší formou Laughing out loud). Ale já si myslím, že každý má právo projevit svůj názor - no, ne snad? - vždyť k čemu by bylo, kdyby tady každý psal jenom ,,moc se mi to líbilo, fakt super. Nechápu co se na tom může někomu nelíbit..."? Ten kdo by si to pak četl, by si musel říct, že jsme úplně zaslepený! Víte, jak se to říká: Mít rád neznamená jen užívat si krásu, ale i najít chyby a smířit se s nimi.
Fajn, netvrdím, že si musíme zkusit všechno zprotivit. Ale něco jako: "Fajn, chyby jsem hledal. A chyby jsem nenašel." by byl docela dobrý přístup.

No nevím, jestli jste pochopili to, co se vám tu snažím vysvětlit, ale každopádně při vstupu sem si můžete být jistí že:
1)se tu na vás nebude nikdo zlobit, za váš názor( i kdyby ostatní byli jiného názoru - nebo to aspoň zkuste - jsme přece lidi, né?) - respektujte názor ostatních!!
2)tu bude hlavně samá kritika (takže kladný komenty o svým oblíbeným anime tu raději nehledejte XD)
3) já samozřejmě začnu XD


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, St, 2013-02-13 11:01 | Ninja už: 4822 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

Ne, Tenrou Island arc byl nejhorší Laughing out loud Do poloviny to byla maximální paráda, ale to vyvrcholení zas... Hades má slabinu, kterou nijak nehlídá to je logika... Makarov měl umřít... Pak následuje timeskip, kterej není timeskip...

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, St, 2013-02-13 12:29 | Ninja už: 4721 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Já bych řekl, že co se týká bojů byl nejlepší. I když samozřejmě, jediná slabina a mizerně hlídaná, OK. A Makarov mě taky zaskočil, že přežil Laughing out loud

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, St, 2013-02-13 12:49 | Ninja už: 4822 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

Mirajane x Freed / Laxus x Natsu + Gajeel... v bojích furt vede Festival arc... v Tenroujimě mě nic nezaujalo... Gildartz x Bluenote možná... Erza x Azuma skončilo klasicky tím největším klišé... FT má ze všech shounenů snad nejnudnější a nejhorší boje... to i ten Bleach je lepší, teda spíš byl no Laughing out loud

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Lara60
Vložil Lara60, Út, 2013-02-12 19:45 | Ninja už: 4741 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Pěstitel rýže

Mě teda určitě zklamal Dragon Ball GT. DBZ je úchvatný,všude samý drsní týpci a skvělý bitvy.Ale GT?No,musim říct že jsem ráda,že má jenom 64 epizod.Z Trunkse udělali neschopnou buznu,Gohan je uplný nerd a Vegeta.má.knírek.TO PROSTĚ NEJDE.Jediný plus jsou asi SSJ4,to je fakt skvělá transformace, závěrečná bitva s Omega Shenronem a Gogeta. Určitě je ale důvodem toho,že mnoho DBZ fanoušků DBGT nenávidí to,že na něm nepracoval Akira Toriyama.Snad nám to vynahradí v novém filmu DBZ : Battle of Gods. Laughing out loud

Obrázek uživatele Yagurak
Vložil Yagurak, Čt, 2013-02-28 21:03 | Ninja už: 5033 dní, Příspěvků: 349 | Autor je: Prostý občan

Dragon ball GT je fraška. protivníci v GT byli pouze moc silní a mohl je zastavit jen Goku (Podle toho se to jmenuje GT - Goku Time). U Trunkse se nedivím že je slabý protože z konce DBZ nemá žádné fakty (Co se týče síly). Gohan byl Nerd už od začátku takže tu se také nelze divit. Ale to jak má Vegeta knírek to je hrozná blbost protože Saiyajinům zůstává Hairstyle pořád stejný. Jinak Podle Akiry Toriyamy je Dragon ball GT něco jako alternativní non canon budoucnost a DBZ Battle of gods originál.

SEM SPAMER A NESTYDÍM SE ZA TO Laughing out loud
Jashin-sama vše vidí, a potrestá všechny bezvěrce Laughing out loud
Rayzo = Horazon a nikdo mě k opaku nepřinutí Laughing out loud

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Út, 2013-02-12 19:53 | Ninja už: 4822 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

Radši jsem to po pár dílech vzdal Laughing out loud

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Cynthiaa-san
Vložil Cynthiaa-san, So, 2013-01-12 20:44 | Ninja už: 4246 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Mě zklamal Clannad. Prvních pár dílů bylo celkem pěkných (i když ta holčina se hvězdou mě fakt štvala). No ale prostě Nagisa je ... jak to říct... doufám že víte co myslím. Taky mi hrozně vadilo jak mísili vtipy s tou dramatickou atmosférou. Nasadí tam divného problémového kluka aby ze sebe dělal šaška - pokud jste to viděli, víte o kom mluvím. Těch ,,tragických věcí a situací'' tam bylo taky až moc. Zkrátka to na mě působilo všechno hrozně přehnaně. I ta jejich láska,

Ale i přes to všechno jsem to dokoukala. Pak přišel na řadu Clannad: After story. To bylo... vážně něco. Statečně jsem se dívala až do
a nechápala jsem proč všichni lidi říkají jak je to šíleně smutné anime a proč u toho skoro všichni brečí. Vlastně mi jednou někdo řekl že nemám srdce. No, možná že měl pravdu Laughing out loud
Samozřejmě vím že spousta lidí na to anime nedá dopustit a možná mě právě proklínají ale mě se to prostě vůbec nelíbilo.

Obrázek uživatele Puella
Vložil Puella, Po, 2013-04-15 18:06 | Ninja už: 4374 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Mne sa prvá rada Clannadu celkom páčila, ale chápúem čomáš na mysli Laughing out loud
Ale zas tá druhá....Musím povedať že to bolo divné. Ako nepochopila som koniec (to bude tým že som to kukala o druhej ráno xD )a celý After story akoby sa zo mňa snažil dostať čo najviac sĺz a proste to bolo divné xD Laughing out loud

Obrázek uživatele Juria-senpai
Vložil Juria-senpai, St, 2013-01-09 22:43 | Ninja už: 4264 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

V každém anime se najde něco, co člověka zamrzí, ale v mém případě to nikdy nebylo tak strašné, abych to anime neměla ráda. Co jediné mě zklamalo, je Ore no imouto ga konna ni kawaii wake ga nai. Anime má spoustu příznivců, četla jsem na něj vynikající rezenze, ale děj byl pro mě utrpením... Na hlavní hrdinku ne nedalo moc zvyknout, potkat ji v reálu by znamenalo smrt buď pro ni, nebo pro mě. A její vztah k ostatním postavám, hrůza. Když už si člověk odůvodní její chování a zvykne si na ni, dostane se k dílu u kterého by si nejraději vyrval vlasy.
Ale názor je to čistě můj osobní, pokud nejste moc nároční a nehledáte nic akčního, zkuste mrknout na první díl.
Pak tu mám je mé milované SAO, které jsem si hned zamilovala. Ale jak se děj přesunul do ALO a zjevila se lyfa, kleslo celé anime do hluboké propasti. Poslední díl byl takový uspěchaný, ale alespoň se tím vyřešily všechny mé otázky Laughing out loud Prostě půl anime boží a půl katastrofální. Uvidíme, co přinese 2.série, o které fanoušci mluví Laughing out loud

Obrázek uživatele Cynthiaa-san
Vložil Cynthiaa-san, So, 2013-01-12 20:55 | Ninja už: 4246 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Ohledně SAO naprosto souhlasím Laughing out loud Hned při prvním díle jsem si to anime zamilovala jako žádné jiné. Jenže oni pak udělali osudovou chybu - v momentě kdy


Buď mělo anime v tom momentě skončit, nebo kdyby ne, tak mělo skončit tím že on prostě najde Asunu v reálném světě a HAPPY END! Jenže to se nestalo. Místo toho nám podstrčili ALO s hrozně zamilovanou a hrozně blbou Lyfou. Pak Asunu odsunuli do pozadí. No co to mělo bejt? A ten konec... no... radši nic Laughing out loud

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2013-01-13 20:04 | Ninja už: 4717 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Náhodou mně přišla jeho sestra fajn, já nesnášela mnohem víc Asunu, protože se kvůli ní Kirito choval jako pitomec. (A protože ty scény s ní byly na spáchání seppuky.) Ale jinak souhlasím, i když ono to už od desátého dílu bylo blbé, na druhou do konce SAO se to ještě drželo.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Reira Aykawa
Vložil Reira Aykawa, Út, 2013-01-08 18:56 | Ninja už: 4133 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Tak mňa osobne sklamalo anime Death Note. Samozrejme do asi polovice častí som si bola istá že to je naj. anime čo som kedy videla (sexy chlapy, zápletka fajn, zaujímavý dej) no potom keď "L" umrel, nejako to stratilo svoje čaro (teda aspoň pre mňa, iný to možno vidia z inej stránky), no ale Ryuzaki bol mojou oblúbenou postavou (neviem čomu to pomohlo keď ho odstránili z deja, čo chceli šokovať divákov?). Potom keď na jeho miesto nastúpil "N" všetko išlo dolu vodou. (Môj názor)

Obrázek uživatele Uchiha.girl
Vložil Uchiha.girl, Út, 2013-04-16 20:40 | Ninja už: 4271 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Stimhle máš pravdu.Upřímně mě to taky zklamalo.Když L umřel tak to bylo pak už o ničem.Najednou se tam objevila ta skupinka můžu (Sama už nevim jak si říkali) a najednou jsem ztratila přehled.Kdyby se to anime drobet ke konci upravilo tak by bylo skvělý Laughing out loud

Obrázek uživatele Uchiha Akio
Vložil Uchiha Akio, Po, 2013-03-04 17:41 | Ninja už: 4587 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Pěstitel rýže

Mě zklamal konec Death Notu...

"Bůh nehraje v kostky"



Obrázek uživatele Sasukeho strážná víla
Vložil Sasukeho strážn..., Po, 2015-07-13 01:45 | Ninja už: 3820 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Konohamarova chůva

Mě se naopak zakončení líbilo, ale zklamala mě smrt L v Death note a někde v půlce celkově mě to zklamalo, ale nemohu říct, že by mě to nebavilo, viděl jsem ho celý a líbilo se mi.

Sasukeho strážná víla

Obrázek uživatele Numennes
Vložil Numennes, Pá, 2013-01-11 23:30 | Ninja už: 4477 dní, Příspěvků: 397 | Autor je: Prostý občan

Ano, chudák L. Jedna z mých nejoblíbenějších postav, ale přesto se mi líbila moc i ta druhá část. Je pravda, že to ztratilo něco a taky ten konec se mi zdál opravdu moc rychlí. Konec dobrý, ale moc rychle se k němu dopracovalo. Kolikto tam dílů bojuje L proti Yagamimu. Po krůčkách pomale zjišťuje další a další věcy a pak najednou "BUM" je to Kira, Konec...
A co se týče Neara ("N"), tak naproti tomu, že snad všem fanouškům L-a se Near nelíbí, mě se tato postava líbila opravdu hodně.

NaruHina Fan!
Jinsei wa kantan dewa arimasen
Nesuď knihu podle obalu.
Naruto RPG

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Pá, 2013-01-11 23:44 | Ninja už: 4822 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

ono u toho N nejde ani tak o to, že by to byla špatná postava... ale prostě na L neměl ani zdaleka... a to že on dostal Lighta prostě se mi to nelíbilo, Light měl vyhrát a "Zlo" by jako by vyhrálo no....

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Numennes
Vložil Numennes, So, 2013-01-12 01:25 | Ninja už: 4477 dní, Příspěvků: 397 | Autor je: Prostý občan

Tak s tímhle souhlasím, na L neměl ani zdaleka a chtěl jsem, aby L vyhrál a přežil. Jen říkám, že i ta druhá část Death Note byla dobrá.

NaruHina Fan!
Jinsei wa kantan dewa arimasen
Nesuď knihu podle obalu.
Naruto RPG

Obrázek uživatele M-san
Vložil M-san, So, 2013-01-12 01:37 | Ninja už: 5377 dní, Příspěvků: 132 | Autor je: Pěstitel rýže

No jak jsi tam psal to prostě bum...
Nebylo to pravě ten zahadný email co odešel z počítače L. Určitě v něm nebyla pro N jen sprava o jeho smrti. Určitě tam musel mít i nějaké informace co mu pomohly. Přece jen L nechal Kiru v klidu usnou na růžích vítězství a pak ho smetl.

Obrázek uživatele Numennes
Vložil Numennes, Ne, 2013-01-13 00:45 | Ninja už: 4477 dní, Příspěvků: 397 | Autor je: Prostý občan

Ano, N měl informace, co L zjistil, takže nezačínal od nuly. Kdyby to bylo opačně a L by byl na jeho místě, jsem si jistý, že by Kiru porazil taky. Přeci jen, L byl nejlepší, na něj nikdo neměl.

NaruHina Fan!
Jinsei wa kantan dewa arimasen
Nesuď knihu podle obalu.
Naruto RPG

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2014-02-02 18:44 | Ninja už: 4561 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

s těmi informacemi si nejsem tak úplně jistý. Kdyby ty informace skutečně měl, tak mu to trvalo ukončit až příliš dlouho.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, So, 2013-01-12 00:09 | Ninja už: 4717 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Souhlasím, to bylo i moje přání.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Út, 2013-01-08 22:02 | Ninja už: 4561 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

myslím, že tvůj názor sdílí většina lidí.

Za mě by bylo skvělé zakončení, kdyby L zemřel a Light by si ovládl svět, jak to bylo v anime naznačeno před vynořením N a M. Mělo to zůstat otevřené.

Jinak ačkoliv movie nebylo nic moc, tak to zakončení bylo neuvěřitelně nápadité a mě se docela líbilo. Prostě zemřou oba najednou tak, že se zvládnou zabít.

Obrázek uživatele Chemička
Vložil Chemička, Čt, 2013-01-10 14:19 | Ninja už: 5399 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

Tak takovéhle zakončení by se mi nelíbilo, mě docela vyhovovalo, jak to skončilo Sticking out tongue jen těch cca 10 dílů předtím bych nějak zredukovala.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2014-02-08 12:42 | Ninja už: 4561 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

ne zredukovat
buď rovnou vyškrtnout nebo udělat konec jiný

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Út, 2013-01-08 22:43 | Ninja už: 4822 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

Co já vím tak to tak mangaka chtěl i udělat, ale jak všichni víme WSJ je komerční věc, tak mu prý řekli, že to ještě nemůže ukončit, jelikož je to moc populární... ale jestli je to pravda to nevím...

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2013-01-08 23:20 | Ninja už: 4717 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Jestli je to pravda, tak ehm...Pitomý WSJ, ty taky umíš zkazit mangu, takhle to/ho/je zabít! *brumlá si vztekle pod vousy*

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Luffy94
Vložil Luffy94, St, 2013-01-09 20:38 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Je to všetko len biznis. Zábavný priemysel je celý len o peniazoch, prečo inak by to všetko robili? A Japonci nie sú výnimkou, tiež to nie sú svätci a nerobia to len čisto z dobročinnosti.

Ale, ono je dnes už prakticky všetko len o prachoch. Žiaľ...

I have come here and will lead this passage to the farthest ends of the world.
— Gol D. Roger

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2013-01-09 20:52 | Ninja už: 4561 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

nezbývá než souhlasit.

Všem uniká, že seriál, anime, prostě příběh, je jen tak dobrý jako jeho konec a když je konec neustále nesmyslně oddalován, tak prostě ztrácí na zajímavosti.
Tvůrci by si to měli uvědomit, protože jinak za chvíli všechny otráví a od seriálů se zase přejde k filmům, které víme, jak dlouho budou trvat.

Jinak si myslím, že výjimku tvoří One Piece, které je sice opravdu dlouhé, ale je vymyšleno tak, že takové malé uzavřené finále je po každém arcu a i když se informace, historie, zkušenosti atd... neustále nabalují, tak zatím jakoby není jasný hlavní "padouch". Nebo možná ještě lépe řečeno tím největším "padouchem" je vlastně společnost reprezentovaná vládou a marinou....

Obrázek uživatele Raqos
Vložil Raqos, St, 2012-12-26 15:06 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 98 | Autor je: Prostý občan

Bohuzel je to Naruto od doby, co porazili Kakuzu a Hidana, to byla nejuzasnejsi cast anime, co se atmosfery, a grafickeho zpracovani tyce. Pak uz to slo strasne s kvalitou dolu. Koukal uz jsem jen ze setrvacnosti, a posledni rok a neco uz ctu jenom mangu. Je to skoda, Naruto byl uzasny anime se skvelou atmosferou a fantastickym prevedenim mangy. Skoda, ze to tak zacali mrvit. Muj nazor... Smiling