manga_preview
Boruto TBV 18

Naruto pokemon blbost pro děcka na druhou?





-----Naruto se pomalu a jistě dostává více a více do povědomí našeho národa. Oficiální cestu započalo všemi tak oblíbené vysílání Naruta v češtině.
Dále pak soutěže se sběrem nálepek z croissantu plněného čokoládou a teď příchází pravděpodobně i první kniha na českém trhu, která se o tomto seriálu zmiňuje.
Ještě jsem ji nečetl (zatím jen první tři strany a už jsem nevěděl, jestli smichy řvát, nebo vzteky brečet Smiling ), takže zatím nemohu obsah hodnotit záporně, ani kladně.

-----Všechny fanatické narutardy chci jen předem varovat, že se jedná o knihu zaměřenou na dětského čtenáře ve věku 10-11 let, kterou navíc napsala poměrně postarší autorka - Vlasta Svobodová, mající na kontě dílka jako Tři týdny s Jarčou, Pět holek vítězí, Když se máma s tátou berou, takže nečekejte obsáhlý filozofický traktát naroubovaný na reálie z Naruto světa, či adrenalinovou chlapáckou akci ve stylu kvavé lázně oplývající stovkami mrtvol na písmenko.
-----Zda jde tedy o knihu, která z Naruta dělá Pokémon blbost pro děcka na druhou, anebo o kvalitní titul pro děti, který pomůže v naší zemi vybudovat silnější pozici nejen Narutovi, ale celému anime obecně, nechám jen na vás.
-----Na závěr si dovolím ještě jednu poznámku a radu zároveň pro ty, kteří by nechtěli riskovat a za Ninžu z druhého patra vyhodit 189 Kč. Zajděte si někdy do knihovny! Kromě pěkných holek a okouzlujícich knihovnic, tam možná najdete i tuto knihu Smiling

P.S. Mrkněte se nad název knihy? Co že je to tam za obrázek? Jen by mě zajímalo zda jeho autor souhlasil z použitím jako součásti přebalu knihy a zda má autorka právně ošetřeno, že zmiňuje Kishimotovo dílo. Smiling

Zde přikládám anotaci ke knize:
Barbora Horká je jedenáctiletá holka, která sleduje v televizi japonský animovaný seriál Naruto. Naruto a jeho kamarádi a kamarádky studují na akademii stará bojová umění a své tejemné čakry, aby se z nich jednou stali ninžové. V době, kdy Barboru a její rodiče potkalo velké neštěstí, a Barbora byla často sama doma, stali se jejími jedinými kamarády. Mezi dětmi žádné přátele neměla. Přestěhovala se s maminkou z Klánovic do Prahy, tatínek byl bohužel ve vězení. Ale Bára byla statečná. Sama pro sebe se chtěla stát ninžou. Být silná, statečná, zvládnout všechny potíže, o to se snažila. Nakonec však všechno dobře dopadlo. Víc o Barboře, která si říkala Sakura, se dozvíte v této knížce.

Opravena zkomolenina Naruto-Naturo podělaná wordem; doplněn počet stran knihy - 125 st.




Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, St, 2012-08-22 22:35 | Ninja už: 5603 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

,,že Naruto je totální hovadina, která kazí lidem život a odtrhuje je od reality. Přesně takto to tam autorka totiž popisuje."
No, taky, že je. Paní dala pohled dětem ze strany rodiče, tudíž jim vlastně dala spoiler na to, jak budou pravděpodobně reagovat jejich rodiče. Nevidím v tom nic špatného, to je něco, jako kdyby jsi chtěla přečíst hororovou knihu od 18, ale tobě by bylo 14. Přečetla by sis pár kapitol a potom přestala. Napsala recenzi a 4000000000000 uřvanejch děcek by ti říkalo, že jsi blbá ttebayo a že tě rozsekaj na kousky chakrou. Byla by jsi ráda?

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Po, 2012-08-27 09:29 | Ninja už: 5232 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Tak když už se rozhodla psát tak "úžasnou poučnou knihu", proč si o tom nenašla nějaké informace?
Takhle, že by reagovali rodiče? Každý druhý rodič respektuje soukromí svých dětí a je mu vcelku jedno, že kouká na animované pohádky, jak to vnímají oni. V této knize je chyba hlavní hrdinky, že jim svou zálibu hned vnucuje. Místo aby ta holka měla kamarády a občasně sledovala Naruta, jen kouká a stěžuje si na všechno kolem. Upřímně, kdo z vás to tak dělá?
Ano, je to podobné. A tobě to připadá správné? Netvrdím, že nemůže ostatním svěřit svůj názor, to může každý. Proč ale psát o něčem, co neznáš? Myslíš, že skoukneš pár dílů nějakého anime a hned víš všechno? Přesně takhle se ta autorka totiž zachovala.
Takhle by ses choval možná tak ty. Malé děti, které by tohle říkaly Naruta nepochopí a ti větší, kteří jsou zasvěceni, by takové kraviny nikdy neříkali.

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-27 11:58 | Ninja už: 5603 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Protože nechce? Ve svém věku možná ani nemá počítač, jelikož ho nepotřebuje. Viděla třeba Naruta na animaxe a to jí stačí. Můžeš si psát knihy o čem chceš, víš? Nemusíš o tom, co píšeš, vědět 100%. Píše názor z pohledu dospělého člověka, kterého například Naruto nebavil a proto ho dropl na 10 díle.

Ano, takhle by reagoval každý rodič na závislé dítě, o kterém je napsáno v této knize.

Takhle to tady na konoze dělá každé dítě pod 15 let, stačí se jen podívat na hodnocení lidí v tématu "Naruto test-Chováte se jako Naruťák?", kde vyplnilo 90% lidí i aktivity takové, co zasahují do veřejného života, například volání na lidí Sasuke a Naruto atp.

Samozřejmě, že můžu psát o tom, čem chci. To už jsem ti napsal. Pokud mě Naruto přestal bavit po pár epizodách, proč to neshrnout pro ostatní, co od Naruta očekávají více?

Jo? Tak ti zkopíruju pár hlášek z komentářů vytrhaných z kontextu, ale věř mi, že i když ti nepošlu celou větu například, tak mají slováci a děti na mysli to, co ti přesně zkopíruju.

"tak za to bych vraždila!!" - Ano, přesně tak. Zde je příklad 16ti letého dítěte závislého na Narutovi, které chce vraždit starou paní za to, že vydala knihu, ve které předvádí závisláka na Narutovi.

"Ta žena...ta žena...Asi se stanu hidanem..." - Tady je zase vidět, jak nějaká dívka s neznámým věkem (podle stupně naruto závislosti tipuji 11-15) se chce stát masovým vrahem, čímž byl Hidan jen, protože stará paní nenapsala pozitivní knihu o Narutovi.

"Ninža??A sakra to bude teda materiál a podle toho co jsem se dívala na ostatní knžky autorky je to určitě nějaká stará kráva... Rasengan na ní!!:DD" - Trapné nadávky od 11ti leté dívky, která je zamilovaná do Gaary, Sasukeho a nedá na ně dopustit. Asi o takovém druhu dětí mluví paní spisovatelka ve své knize.

No nic, jdu založit anti-otaku blog.

Obrázek uživatele Tekku
Vložil Tekku, Po, 2012-08-27 21:21 | Ninja už: 5022 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

"Takhle to tady na konoze dělá každé dítě pod 15 let"
Nevyjadruj sa 100%, keď to nemáš na 100% overené. Ja mám 14 a v tom teste mám 0 bodov(možno 0,5).

Obrázek uživatele Mizumi-chan
Vložil Mizumi-chan, Po, 2012-08-27 21:03 | Ninja už: 4598 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

Bud se mi to zdá, ale kdyby takhle každej spisovatel, ilustrátor pracoval tak zachvíli máme na obálce knížek Hnědovlasýho kluka, co tam vůbec nefiguruje a příběh vypráví o blondákovi. Hele dám ti přiklad. Přelítneš očima pravidla Konohy a budeš říkat všechno vím, důležité taky, tkže co řešit.

S tím *závislé dítě* Co tím chceš říct, že všichni Narutáci čuměj celej den do pc nebo píšou ff? Hele to je to samí jako kdybys říkal o tom že ti co hrají m2 jsou děsní závisláci a nic víc... Že někomu vyšlo v testu naruták ano vyšlo, člověk se tak chová prostě ze srandy. Jako někdo bere za cool říkat v**e a hlášky super coool, tak mi říkáme dattebayo a ty sám tady neustále poslední dobou jen tak "asi" píšeš -ttebayo.

Nechápu člověka co kritizuje ostatní jak se dívají na anime a čtou mangu, když ty sám to taky sleduješ! Sice třeba nejsi naruták jen sledovatel, ale i tak jsou tady taky jen sledovatelé.

Ještě k tomu máš přímo obrázek s SE toho excalibra nebo jak mu říkáš. Ok beru tobě se knížka líbí, ale víš jsou takové pravidla, že ne každýho to zaujme a taky, když to někdo bude takhle zesměšnovat to vydavatelství co to vydává a neopraví chyby jako třeba ninža? Jo tvůj super blog antiotaku fkt si třída, hlavně že sleduješ anime nebo čteš mangu...


Zastávám názor, že v Narutu musí být pár NaruSaku a SasuHina, ale na čem se shodnem všichi - TemaShika SaiIno. (má někdo proti TemaShika, SaiIno?)

Obrázek uživatele Kata Nakyama
Vložil Kata Nakyama, Po, 2012-08-27 17:29 | Ninja už: 5618 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak co ještě děláš na Konoze?

Mě se tahle knížka nelíbí. Sama píšu, sice jen povídky, ale je mi jen 14 a přesto se cítím být...já nevím, povinná vědět o čem píšu. Přece nemůžu jen tak mlít blbosti a co si vymyslím. Nechápu, jak tuhle knížku mohli vydat.

Jo, super, originální téma...na které určitě nemá autorská práva ani není domluvená se samotným Kishimotem. Pochybuju že korespondovala. Navíc, zesměšňuje Naruta, a pak já ve škole poslouchám kecy typu "Proč se kukáš na tu kravinu" nebo "Vždyť to je pro děti." Je to kvůli lidem, jako ona. Kvůli těm, co jsou otaku jen "na pózu". Co vy velké h***o a neznamená to pro ně nic. Nekteří z nás to třeba považujeme za styl života, a tak nás to uráží. Jako punkery hláška "Punk is dead" nebo metalisty nelichotivá poznámka na Metallicu.

Když ji Naruto nebavil, proč o něm sakra psala? Aby jednu polovinu republiky nasrala a druhou znechutila? Kam ten svět spěje...

Není důležité vyhrát,ale nasrat toho kdo tě porazil!
-------------------------------------------
homepage: http://blue-lover.blog.cz - zde najdete všechny moje FF, co se nejspíš na konohu nehodí...prý. Hlavně SasuSaku, Naruhina, místy jiné...
anime-page: http://sakurachann.blog.cz
-------------------------------------------
Všechnu mou tvorbu najdete na mojí homepage, jelikož konoha.cz má pravidla jako ve vězení Eye-wink

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-27 17:45 | Ninja už: 5603 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Diskutuji o nových mangách, hodnotím fanarty, radím v dotazovém vláknu a otázkách k narutu.

No, ale to je tvoje chyba, že si dáváš dobrovolný povinnosti. Paní spisovatelka si povinnost nedala, tak je její věc, co ví o tom, o čem píše.

A kdo tě nutí říkat ve škole, že se díváš na naruta? Je jen tvoje věc, když se s tím svěříš.

To neznáš recenze? Tahle paní napsala negativní recenzi ve stylu příběhu do své knížky. Na tom není nic špatného. Ne, aby lidi, co neznají Naruta pochopili, o čem je a ti, kteří ho znali si řekli, že je dobré, že už je Naruto tak známý, že se o něm píšou i knihy, ať negativní, nebo pozitivní, to je snad jedno.

Kam ten svět spěje? Já nevim, zeptej se maminky, proč už tu nejsou komunisti, kteří to tu ještě drželi na dobré cestě.

Obrázek uživatele Hyuuga Mikomi
Vložil Hyuuga Mikomi, Po, 2012-08-27 18:09 | Ninja už: 5090 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Pěstitel rýže

Pochopila jsem dobře, že paní pseudospisovatelka se stala tvým novým trololo vzorem? xD



This is the best fight ever...
https://www.youtube.com/watch?v=haCW1Tu5cv8

Trolling the monsters...
http://www.youtube.com/watch?v=7Cz7idYv5nA

Jalapenos FanClub

Obrázek uživatele Keitaro T.
Vložil Keitaro T., Po, 2012-08-27 18:05 | Ninja už: 6119 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Pěstitel rýže

recenze? a přitom píšeš, že je jedno, že o tom píše, i když o tom nic neví a říkaš tomu recenze? dobrej joke a vkládat někomu do ust něco o čem nepsal je dobrá šaškárna

We don't know what kind of people we truly are until the moment before our deaths. As death comes to embrace you, you will realize what you are. Uchiha Itachi

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-27 18:56 | Ninja už: 5603 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Jak o tom nic neví? Ví o tom, viděla pár dílů a nelíbilo se jí to, tak má právo napsat o tom recenzi.

A to, že to uživatelka nepsala, mi je jedno. Ona říká, že nikdo není takovej maniak jako hlavní hrdinka knížky, tak jsem jí pár maniaků předhodil před nos.

Obrázek uživatele Keitaro T.
Vložil Keitaro T., Po, 2012-08-27 19:05 | Ninja už: 6119 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Pěstitel rýže

viděla leda pár dílu se sprzněným dabingem na jetixu a ty máš odvahu tvrdit, že o Narutovi ví vše potřebné? z tohle mála reguůlérní recenzi fakt neuděláš... jako ty mě fakt rozesmíváš:D:D.... a že někdo Naruta bere vážněj není chyba Naruta, asi jako když někdo nadává na FB, nebo na online hry, že tě vtahuje virtuální reality a magoříš z toho, někdo ano, ale né všichni a je to jen to, co si z toho uděláš sám, jestli zábavu nebo posedlost

We don't know what kind of people we truly are until the moment before our deaths. As death comes to embrace you, you will realize what you are. Uchiha Itachi

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-27 20:38 | Ninja už: 5603 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

No vidíš, každého rozesmívá něco jiného. Mě například rozesmívá tvůj věk ve spojení s tvým avatarem a tebe zase rozesmívají mé názory.

Ano, však neříká, z jakého zdroje čerpala. Je jedno, jestli viděla Naruta na Jetixu, nebo na konoze, hlavní je, že si pustila pár dílů a napsala o tom knížku.

Obrázek uživatele Keitaro T.
Vložil Keitaro T., Po, 2012-08-27 20:43 | Ninja už: 6119 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Pěstitel rýže

sám máš v avataru animovanou postavu a anime nebo mangu sleduješ, ale u jiných ti to příjde k smíchu?? to svědčí o tvé inteligenci

ale ty tvrdíš, že napsala recenzi, ale napsání nesmyslu o díle na základě shlédnutí malé části fakt není recenze, evidentně nechápeš co je recenze a diskuze s tebou je zbytečná

We don't know what kind of people we truly are until the moment before our deaths. As death comes to embrace you, you will realize what you are. Uchiha Itachi

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-27 21:44 | Ninja už: 5603 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

No jasně, přece se nebudu smát sám sobě Laughing out loud

Proč se má dívat dál, když se jí to nelíbí? Napsala shrnutí na první díly. To je hodnocení na nějakou část z naruta, tudíž se to dá brát jako recenze.

Obrázek uživatele Sakura-Hachan
Vložil Sakura-Hachan, So, 2012-06-30 18:58 | Ninja už: 4622 dní, Příspěvků: 308 | Autor je: Utírač Udonova nosu

mno pujčím si jí ale už ten nápis co to má bejt
mno to bych přešla ale mno češi zkomolej vše co se dá
jak někdo vůbec může zkmolit něco tak dokonalýho sem myslela že to vůbec nejde Sad

Obrázek uživatele Seidara
Vložil Seidara, So, 2012-06-30 18:18 | Ninja už: 4679 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

tak toto sa mi nepáči!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Hawaki Myatori
Vložil Hawaki Myatori, So, 2012-06-30 13:53 | Ninja už: 4862 dní, Příspěvků: 92 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ta žena...ta žena...Asi se stanu hidanem...

Hatesh:Podívej se na tohle a uzři šokující pravdu.

Ano...: http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C4%8Delka_M%C3%A1ja

Obrázek uživatele Neko-san
Vložil Neko-san, Pá, 2013-08-30 10:54 | Ninja už: 4215 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak to bylo tak krásně morbidně řečeno Laughing out loud

Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.

Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/

Obrázek uživatele Akuri Senju 7.HOKAGE
Vložil Akuri Senju 7.HOKAGE, Čt, 2012-05-10 17:19 | Ninja už: 4670 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

Na pohled se tato knížka zdá dobrá, ale jak si jí přečtete, no DĚS A HRŮZA, ta holka nejspíš o Narutovi jen slyšela, nejspíš o něm nic neví. Tak taky nechápu proč píše tuto knížku, stačila jsem si jí celou přečíst za jeden den, a lidi VŮBEC mě to nenadchlo.

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Čt, 2012-05-10 15:24 | Ninja už: 5302 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Celá knížka mi připadá strašná, dělají v tom z Naruta kravinu pro děti prej Akatsuki jsou "lidi, co chtěj jen loupit a přepadat" nechtějte vidět, jak ta moje knížka vypadá, ale něco mi tam vyloženě nesedí. Ta holka by se na to měla dívat na Jetixu a tam to bylo jen s cz dab, tak proč říkala Sakura-chan? Puzzled


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Neko-san
Vložil Neko-san, Pá, 2013-08-30 11:04 | Ninja už: 4215 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak Akatsuki jsou lidi, co chtěj jenom loupit a přepadat? Hm...ta knížka začíná vypadat zajímavě. Potřebuji momentálně nějaké antidepresivum (školní rok za dveřmi, chápeš?) a už představa sama o sobě, kdy Akatsuki číhají u cesty mě dostává do opravdové agónie smíchu.
No nic, zrovna dneska jdu do knihovny, tak se trochu porozhlídnu v přihrádce s dětskými spisovateli pod S...Laughing out loud

Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.

Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-27 11:54 | Ninja už: 5603 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

A né snad? Akatsuki je zločinecké organizace, vesnice si je najímají, aby přepadávali nukeniny, nebo někoho, koho chce vesnice zneškodnit. Krást určitě budou taky, jak by se jinak živili?

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Po, 2012-08-27 13:14 | Ninja už: 5302 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Já narážím na to, že tam napsala "jenom loupit". Tím si Akatsuki přivydělávají, ale jejich hlavní cíl je přeci o hodně vyšší. Proto mi tam to "jenom" vadí.


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, Pá, 2012-05-11 11:33 | Ninja už: 4893 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

ráno mi vlezlo do hlavy a vzpomněla jsem si jak sem o týhle hrozný knížce dělala referát (docela opruz když o tom mluvíte před celou třídou ale co byla krátká a já něco potřebovala a aspoň sem jí mohla před třídou zkritizovat XDDD + člověk by měl být o věcech typu,,70 letá babka píše o mím hrdinovi ´´ informovaný) a tam bylo že jedna z jejích oblíbených postav je ,,Deidara´´ na,,Jetixu´´? tam se nedostali ani snad nad díl 100 XDDDD tak jak by to tam mohlio kso být *válí se na zemi smíchy*

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Neko-san
Vložil Neko-san, Pá, 2013-08-30 11:12 | Ninja už: 4215 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Pěstitel rýže

Musím říct, že máš opravdu odvahu, příteli. Já naštěstí referáty na knihu takový materiál použít nemoh (neznal jsem) a přiznám se, že bych se svou stydlivostí raději propadl, než tohle přednášet(ono i kdyby to byla kvalitní četba).
Opravdu smekám, protože TY máš odvahu (nebo kvalitní zázemí ve třídě) Eye-wink

Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.

Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/

Obrázek uživatele HarukaXFox
Vložil HarukaXFox, So, 2012-03-10 12:58 | Ninja už: 4730 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ale na první pohled to vypadá jak dobrá a zajímavá knížka Sad

Obrázek uživatele HarukaXFox
Vložil HarukaXFox, So, 2012-03-10 12:55 | Ninja už: 4730 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tak za to bych vraždila!!

Obrázek uživatele comablack
Vložil comablack, Čt, 2012-02-23 01:48 | Ninja už: 4750 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

Tyo to je strašné! Vždyť je to hřích Sad... Fakt se divím, že té osobě tu knihu vůbec někdo vydal(což asi vypovídá i něco o kvalitě toho nakladatelství) a ještě víc pochybuju o tom, že to má ta krá... nějak právně ošetřené! OMG, to jsem neměla vidět Laughing out loud

comablack podpis

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, So, 2012-03-10 09:18 | Ninja už: 5007 dní, Příspěvků: 2386 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Ale netahejme do toho nakladatelství, když odmyslíš Naruta je to průměrně dobrá kniha pro děti a nemůžeš chtít od nakladatelství, aby zkoukli celého Naruta jen proto, že o tom jedna starší paní napsala.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Ellasse Era
Vložil Ellasse Era, Čt, 2012-05-10 17:38 | Ninja už: 4753 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Pravda. Tvoje uvahy a teorie su naprosto dokonale.